Καισαριανή: Γειτονιές χωρίς ρεύμα μετά την έκρηξη – Πότε θα αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς ρεύμα παραμένουν κάποιες γειτονιές στην Καισαριανή μετά την έκρηξη που σημειώθηκε σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ νωρίτερα το πρωί.

Έκρηξη στην Καισαριανή: Οι πρώτες εικόνες από το σημείο

Τεχνικοί του ΔΕΔΔΗΕ βρίσκονται στο σημείο από την πρώτη στιγμή προκειμένου να αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση όπου υπάρχουν προβλήματα.

Η ρευματοδότηση έχει ήδη αρχίσει, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, θα έχει αποκατασταθεί πλήρως σε περίπου μία ώρα.

Καισαριανή: Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό

Σημειώνεται ότι λόγω της έκρηξης δεν λειτουργούσαν και οι φωτεινοί σηματοδότες με αποτέλεσμα να προκληθεί μποτιλιάρισμα στους δρόμους.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.