Καισαριανή: Έκρηξη σε υπόγειο υποσταθμό

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Έκρηξη σημειώθηκε το πρωί σε υπόγειο υποσταθμό της ΔΕΗ στην Καισαριανή. Το περιστατικό συνέβη στην συμβολή της Λεωφόρου Υμηττού με την Φορμίωνος με αποτέλεσμα να υπάρξει διακοπή ρεύματος.

Λόγω του ότι δεν λειτουργούν οι φωτεινοί σηματοδότες, στο σημείο έχει προκληθεί μποτιλιάρισμα. Σύμφωνα με την ΕΡΤ1, δεν υπήρξε τραυματισμός ενώ ο χώρος αποκλείστηκε από την Αστυνομία και έχουν σπεύσει δυνάμεις της Πυροσβεστικής.

Δείτε LIVE πού έχει κίνηση

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.