Αγωνία για τυφλό γατάκι που χάθηκε σε αεροπλάνο: Τι καταγγέλλει η ιδιοκτήτρια, η ανακοίνωση της αεροπορικής εταιρείας

Τη γάτα της Rodri, η οποία χάθηκε κατά το ταξίδι από Χανιά προς Μόναχο αναζητά εναγωνίως η ιδιοκτήτριά της, η οποία καταγγέλλει ότι οι εργαζόμενοι της αεροπορικής εταιρείας με την οποία ταξίδευε, υποβάθμισαν το περιστατικό και της είπαν ότι το γατάκι εξαφανίστηκε επειδή είχε σπάσει το κλουβί του, ενώ δεν συνέβη κάτι τέτοιο.

Το γατάκι είναι τυφλό, όπως επισημαίνει η ιδιοκτήτριά του, η οποία υποστήριξε ότι της πρόσφεραν από την αεροπορική εταιρεία 100 ευρώ ως αποζημίωση σαν να χάθηκε βαλίτσα.

Η ιδιοκτήτρια περιγράφει πως η γάτα της χάθηκε στις 8 Μαρτίου ή εντός του αεροπλάνου ή στο αεροδρόμιο των Χανίων και το διαπίστωσε όταν έφτασε στην Αθήνα, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Η AEGEAN σε ανακοίνωσή της επισημαίνει ότι από την πρώτη στιγμή καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με τις Αρχές των αεροδρομίων για τον εντοπισμό της γάτας, ενώ διαψεύδει την οποιαδήποτε σχέση της εταιρείας με την προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ.

Μάλιστα αναφέρει ότι η αναφορά αυτή προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό που καμία σχέση δεν έχει με την εταιρεία.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της AEGEAN

«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για το περιστατικό με την Rodri, το γατάκι που χάθηκε κατά τη μετακίνησή του από Χανιά προς Μόναχο, μέσω Αθήνας. Από την πρώτη στιγμή η AEGEAN συνεργάζεται με τις Αρχές των αεροδρομίων, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για τον εντοπισμό της. Ωστόσο παρά τις προσπάθειες όλων, οι οποίες συνεχίζονται αμείωτες, δεν έχει εντοπιστεί ακόμα.

Η ασφάλεια και η ευζωία όλων των ζώων που ταξιδεύουν μαζί μας είναι πολύ σημαντική. Διερευνούμε τις συνθήκες μεταφοράς της Rodri προς και από το αεροσκάφος για να αποτρέψουμε τέτοια περιστατικά στο μέλλον.

Σημαντικό: θέλουμε ακόμη να διευκρινίσουμε ότι η προσφορά αποζημίωσης 100 ευρώ που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποδίδεται ψευδώς στην AEGEAN προέρχεται από ψεύτικο λογαριασμό και καμία σχέση δεν έχει με την εταιρεία μας. Οι ενημερώσεις της AEGEAN πραγματοποιούνται πάντα αποκλειστικά από τα επίσημα κανάλια της εταιρείας.

Είμαστε ευγνώμονες για το ενδιαφέρον και την υποστήριξή σας. Συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας, σε διαρκή επικοινωνία με τους κηδεμόνες της Rodri».

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ