Χαμός με τις αλλαγές στις πληρωμές στα ταξί: Τι λέει στον Realfm ο Λυμπερόπουλος – Τι απαντά η Beat

Στη νομοθετική διάταξη που ψηφίστηκε στη Βουλή και τις αλλαγές που επέρχονται σε σχέση με τις πληρωμές κομίστρων ταξί με κάρτα μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών αναφέρθηκαν ο Πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος και ο γενικός διευθυντής της Beat στην Ελλάδα Βασίλης Ντάνιας, μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή.

“Οι ίδιοι στην Beat έχουν παραδεχτεί ότι τα λεφτά πάνε στο εξωτερικό… Στο δικαστήριο είπαν ότι νόμιμα βγάζουν τα λεφτά μέσω πιστωτικού συστήματος και επιστρέφουν τα υπόλοιπα στους ταξιτζήδες. Οι ίδιοι αυτοδιαψεύδονται διότι κάποιες τριγωνικές συναλλαγές που κάνουν οι εφαρμογές, ήδη η Ευρώπη έχει κινητοποιηθεί στον ύψιστο βαθμό, η αντίστοιχη εταιρεία της σημερινής ιδιοκτησίας της Beat έτσι δούλευε στη Γερμανία και παρουσίαζε ελλείμματα”, είπε μεταξύ άλλων ο κ. Λυμπερόπουλος και πρόσθεσε:

“Δεν μπορεί να τα παίρνει η εφαρμογή, πληρώνεται ο ταξιτζής είναι ευρωπαϊκό Δίκαιο, είναι νόμος. Πληρώνεται ο ταξιτζής και δίνει στην εφαρμογή την προμήθεια της σε φορολογικό μητρώο στη χώρα μας. Αυτό δεν μπορούν να το καταλάβουν κάποιοι. Ο νόμος προστατεύει τη σωστή λειτουργία των αστικών μεταφορών ως δημοσίας χρήσεως να μην φεύγουν τα χρήματα στο εξωτερικό… Δεν με ενδιαφέρει εάν η Beat φορολογείται στην Ελλάδα, απαγορεύεται στις αστικές μεταφορές να εισπράττει ως τρίτη”.

Ακούστε το ηχητικό:

Από την μεριά του ο γενικός διευθυντής της Beat στην Ελλάδα Βασίλης Ντάνιας ανέφερε μεταξύ άλλων: “Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τον χαμό που γίνεται αυτές τις μέρες με την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση καθώς δεν βλέπουμε να επηρεάζει καθόλου τον τρόπο λειτουργίας μας. Αντιθέτως, παραθέτει διευκρινήσεις επί διαδικαστικών θεμάτων που επιβεβαιώνουν ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας μας, που είναι πάντα σε πλήρη συμμόρφωση με την ελληνική και ευρωπαϊκή φορολογική νομοθεσία”.

“Εμείς κάθε μήνα εκδίδουμε τιμολόγια στους αυτοκινητιστές, έχουμε ελληνική επιχείρηση, ελληνικό ΑΦΜ. Πράγματα για τα οποία μας κατηγορεί ο κ. Λυμπερόπουλος δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση. Φορολογούμαστε στην Ελλάδα, έχουμε ελληνική ΑΕ… Δεν είμαστε εμείς πάροχος πληρωμών, δεν παίρνουμε χρήματα από τους πελάτες των οδηγών, δεν τραβάμε εμείς δηλαδή από την κάρτα τους τα χρήματα. Εμείς δημιουργούμε μία γέφυρα μεταξύ του αυτοκινητιστή και του παρόχου πληρωμών ώστε να μην χρειάζεται να μπαίνουν στον υπολογιστή να το κάνουν οι ίδιοι οι αυτοκινητιστές… Έχουμε ελληνική Ανώνυμη Εταιρεία που δεν είναι υποκατάστημα της αγγλικής και είναι πλέον στην Ελλάδα”.

Ακούστε το ηχητικό:

Νωρίτερα, η Βeat, σε ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι είναι ευπρόσδεκτη η νομοθετική ρύθμιση που ψηφίστηκε πρόσφατα από τη Βουλή σχετικά με την εγκατάσταση POS στα ταξί. Η ρύθμιση, αναφέρει η εταιρεία, δεν επιφέρει απολύτως καμία αλλαγή στη χρήση πλαστικού χρήματος για τις συναλλαγές ανάμεσα στους επιβάτες που επιλέγουν τη Beat για να βρουν ταξί και τους αυτοκινητιστές που συνεργάζονται μαζί της. Η πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση (τροποποίηση της παραγράφου 9 του άρθρου 12 του Ν.4530/2018) δεν έχει καμία επίπτωση στις δραστηριότητές της BEAT στην Ελλάδα. Αντιθέτως, παραθέτει διευκρινίσεις επί διαδικαστικών θεμάτων που επιβεβαιώνουν ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας της ΒΕΑΤ σε πλήρη συμμόρφωση με την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή φορολογική νομοθεσία και τη νομοθεσία για τις υπηρεσίες πληρωμών- και δεν επιφέρει καμία άμεση αλλαγή ούτε στις σχέσεις της με τους συνεργαζόμενους αυτοκινητιστές, αλλά ούτε και στις νόμιμες υποχρεώσεις τους. «Είμαστε βέβαιοι ότι οποιαδήποτε άλλη αναφορά προς την αντίθετη κατεύθυνση δεν μπορεί παρά να είναι εσφαλμένη ερμηνεία του νόμου», σημειώνει η εταιρεία. Προσθέτει πως η ίδια εφαρμόζει με συνέπεια τους νόμους της χώρας και θα συνεχίσει να δίνει διέξοδο στους αυτοκινητιστές των ταξί στις ηλεκτρονικές συναλλαγές τους, ακόμα και εάν αυτοί δεν διαθέτουν POS, σε απόλυτη συμμόρφωση με τη νομοθεσία.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ