Πολιτική κόντρα για την τηλεκπαίδευση – Η ανάρτηση Τσίπρα και η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου

Κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τα προβλήματα που παρουσιάζονται στην τηλεκπαίδευση. Ο Αλέξης Τσίπρας άσκησε κριτική στην κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας, με αφορμή εικόνες που δημοσιεύτηκαν από μαθητές στο χωριό Πεύκη του δήμου Πύργου, που κάνουν τηλεκπαίδευση έξω από ένα καφενείο, και έκανε λόγο για “κατάντια του κ. Μητσοτάκη και της κας Κεραμέως” που “αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν”, με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να κατηγορεί τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ότι “επενδύει στην καταστροφή”.

Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ανήρτησε το σχετικό δημοσίευμα στα social media, γράφοντας πως “η εικόνα αυτή δυστυχώς δεν είναι από κάποια τριτοκοσμική χώρα. Είναι από την Ελλάδα της κυβέρνησης των «αρίστων». Πέντε μικροί μαθητές μέσα στο κρύο μπροστά σε δύο κινητά να προσπαθούν μάταια να παρακολουθήσουν μάθημα. Η κατάντια αυτή είναι κατάντια του κ. Μητσοτάκη και της κας Κεραμέως. Είναι όμως, δυστυχώς, ταυτόχρονα και κατάντια της χώρας. Εδώ και έξι μήνες ήξεραν ότι θα έρθει δεύτερο κύμα. Και αντί να προετοιμαστούν, αυτοθαυμάζονταν. Αντί να μειώσουν τους μαθητές στις τάξεις, τους αύξησαν. Αντί να να φροντίσουν να προμηθευτούν όλοι οι μαθητές φορητούς υπολογιστές, τους έστειλαν παγούρια και μάσκες – τραπεζομάντηλα. Αντί να ενισχύσουν τη δημόσια διαδικτυακή πλατφόρμα έκαναν ύποπτες συμβάσεις με ένα μόνο πάροχο που αποδεικνύεται ανεπαρκής”.

Συνεχίζοντας την κριτική του, ο Αλέξης Τσίπρας σημείωσε ότι “για ακόμη μία φορά η πολυδιαφημισμένη τηλεκπαίδευση μετατρέπεται σε φιάσκο, αφήνοντας μαθητές να περιμένουν μάταια με τις ώρες μπροστά στην οθόνη και πολλούς γονείς να έχουν χάσει μαζί με μία ημέρα από τη δουλειά τους και την υπομονή τους. Ωστόσο, ακόμα και αν λειτουργούσε άψογα, για χιλιάδες οικογένειες που δεν έχουν τη δυνατότητα, δεν έχουν τα μέσα για να ανταπεξέλθουν ταυτόχρονα σε τηλεκπαίδευση των παιδιών τους και τηλεργασία, θα ήταν δώρον άδωρον. Μία τετραμελής οικογένεια χρειάζεται τουλάχιστον δύο με τρεις υπολογιστές. Έχει σκεφθεί κανείς στην κυβέρνηση πόσα νοικοκυριά μπορούν να διαθέσουν αυτά τα χρήματα; Μάλλον όχι. Γιατί; Απλά γιατί οι άνθρωποι δεν έχουν επαφή με την πραγματικότητα” και καταλήγει με την επισήμανση ότι “πάλι καλά που κάτι άρχισαν τελευταία να καταλαβαίνουν, ότι υπάρχουν πολίτες εξαρτημένοι από το μισθό τους…”.

Η απάντηση του κυβερνητικού εκπροσώπου

Κληθείς να σχολιάσει την ανάρτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ότι “συνεχώς νομίζω, απ’ όλες τις τοποθετήσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαίνεται μια αγωνία να επενδύσει σε μια καταστροφή. Να καταρρεύσει το σύστημα υγείας για να κερδίσει μικροπολιτικά οφέλη, αδιαφορώντας για τον πόνο των ανθρώπων. Να καταρρεύσει το σύστημα της τηλεκπαίδευσης, αδιαφορώντας για το αν θα μείνουν πίσω οι μαθητές μας. Να καταρρεύσει το ένα, να καταρρεύσει το άλλο”.

Όπως είπε, “μια εποικοδομητική πρόταση δεν έχουμε δει από την αξιωματική αντιπολίτευση και γι’ αυτό το λόγο, περιθωριοποιείται συνεχώς στη συνείδηση των πολιτών” για να συμπληρώσει πως αυτό που έχει σημασία “είναι ότι αυτό που κάνει σήμερα η Ελλάδα με την τηλεκπαίδευση, είναι κάτι που δεν το κάνουν πολλές χώρες. Είναι μια τιτάνια προσπάθεια, που έχει πολλά θετικά αποτελέσματα. Καταρχάς διατηρεί σε επαφή τον μαθητή με τον δάσκαλό του και τους συμμαθητές του, δεύτερον εξοικειώνει τα παιδιά μας με νέες τεχνολογίες και τρίτον έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να θέσει το υπόβαθρο για να μπορέσουν οι μαθητές να πιάσουν το νήμα των μαθημάτων τους χωρίς να υπάρχει πολύ μεγάλο διάστημα απουσίας από την τάξη”.

“Αυτά τα αγνοεί ο κ. Τσίπρας όταν επενδύει στην καταστροφολογία και ορισμένα αριθμητικά στοιχεία αποδεικνύουν πόσο μεγάλο είναι αυτό το έργο και πόση τιτάνια προσπάθεια όλων, μαθητών και εκπαιδευτικών για τους οποίους θα μπορούσαμε να πούμε ένα ‘ευχαριστώ’ αντί να επενδύουμε συνέχεια στην καταστροφολογία”, είπε ο κ. Πέτσας.

Ενδεικτικά, ανέφερε στη συνέχεια ότι χθες στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία λειτούργησαν περισσότερα από 47.000 τμήματα, που αντιστοιχούν σε πάνω από 700.000 μαθητές , ενώ σήμερα το πρωί 36.000 τμήματα Γυμνασίου και Λυκείου, “χωρίς προβλήματα”.

“Τα όποια προβλήματα υπάρχουν σε πλατφόρμες αυτής της μορφής αντιμετωπίζονται καθημερινά και επιλύονται. πρέπει όλοι να έχουμε στο μυαλό μας τον στόχο, να προσφέρουμε τις υπηρεσίες που πρέπει στους μαθητές μας, με τον τρόπο που πρέπει. Ας κοιτάμε να βελτιώνουμε το σύστημα, παρά να επενδύουμε συνεχώς στην καταστροφή”, κατέληξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ