Τελετή παράδοσης-παραλαβής στο υπουργείο Παιδείας – Κεραμέως: Εισάγουμε τομές – BINTEO

Κατά την τελετή παράδοσης-παραλαβής του υπουργείου Παιδείας από τον Κώστα Γαβρόγλου, η νέα υπουργός Νίκη Κεραμέως επεσήμανε στην ομιλία της, «με αίσθημα τιμής και ευθύνης αναλαμβάνω τη νευραλγική και καίρια θέση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας. Η Παιδεία είναι η μεγαλύτερη επένδυση που μπορούμε να κάνουμε στη χώρα, γιατί καθορίζει το παρόν και το μέλλον της και ξεκαθάρισε ότι θα επιδιώξει ευρύτερες πολιτικές συναινέσεις, καθώς κοινός στόχος όλων είναι η διαμόρφωση καλύτερου μέλλοντος για τα παιδιά και τη χώρα μας».

Σημείωσε παράλληλα ότι παρά τις «πολύ σημαντικές ιδεολογικές διαφορές» με τον απερχόμενο υπουργό, η συνεργασία τους ήταν καλή. «Συγκρούστηκαν πολλάκις οι απόψεις μας, πάντα, όμως, με όρους δημοκρατικού διαλόγου», είπε. «Θα είναι προς όφελος της κοινωνίας μας», συμπλήρωσε

Η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι το πρόγραμμα της ΝΔ για Παιδεία «εισάγει τομές» και «θαρραλέες αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης» και πρόσθεσε: «Θα επιδιώξουμε να δράσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά, χωρίς όμως να αιφνιδιάσουμε κανέναν». Αναφορικά με το χαρτοφυλάκιο των Θρησκευμάτων, η υπουργός κάλεσε τους ιεράρχες, τους ιεροδιδασκάλους και τους σχετιζόμενους φορείς να συνδράμουν το έργο της ηγεσίας «σε ανοιχτό διάλογο με το υπουργείο».

Για τους δύο υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη, υφυπουργό για θέματα Πρωτοβάθμιας – Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Βασίλη Δαγαλάκη, υφυπουργό για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η κ. Κεραμέως σημείωσε ότι πρόκειται για δύο ανθρώπους που εκτιμά βαθύτατα.

Συγχαρητήρια για την ανάληψη των καθηκόντων, έδωσε στη νέα ηγεσία του υπουργείου ο απερχόμενος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, και ευχήθηκε καλή επιτυχία. «Δεν είναι μέρα απολογισμών ή σύγκρισης προγραμμάτων. Είναι ευκαιρία κατάθεσης μιας εμπειρίας που αφήνουμε ως παρακαταθήκη», ανέφερε.

Ο κ. Γαβρόγλου σημείωσε ότι επί ημερών του θεσμοθετήθηκαν διαδικασίες αποκομματικοποίησης της διοίκησης, ενώ, προτείνοντας, είπε ότι το υπουργείο θα έπρεπε να χωριστεί σε δύο: Ένα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ένα τριτοβάθμιας και έρευνας. «Δεν υποστηρίζω ότι όλα έγιναν τέλεια ή δεν υπάρχουν ελλείψεις», είπε ο κ. Γαβρόγλου και σημείωσε ότι λήφθηκαν πρωτοβουλίες που «αντιμετωπίζουν πάγια προβλήματα του εκπαιδευτικού μας συστήματος».

«Πείσαμε τον ΟΟΣΑ για την ανάγκη των μόνιμων διορισμών», είπε, μεταξύ άλλων, και εξέφρασε την ελπίδα του να προχωρήσουν οι διαδικασίες. Εξέφρασε την ανησυχία του για τη μεταφορά του χαρτοφυλακίου της Έρευνας στο υπουργείο Ανάπτυξης και τη χαρακτήρισε «κίνηση με ισχυρό ιδεολογικό σχηματισμό», ενώ τόνισε ότι είναι όλα έτοιμα για το άνοιγμα των σχολείων στις 11 Σεπτεμβρίου.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ