Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας την Πέμπτη οι Ολυμπιονίκες

Τους Έλληνες Ολυμπιονίκες θα υποδεχτεί στη μία το μεσημέρι της Πέμπτης στο Προεδρικό Μέγαρο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τους Έλληνες Ολυμπιονίκες θα υποδεχτεί στη μία το μεσημέρι της Πέμπτης στο Προεδρικό Μέγαρο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος.

Τους αθλητές θα συνοδεύει ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Σταύρος Κοντονής.

Σημειώνεται ότι οι αφίξεις της ελληνικής αποστολής από το Ρίο ολοκληρώνονται το πρωί της Πέμπτης, καθώς αναμένεται στην Αθήνα ο χρυσός Ολυμπιονίκης στους κρίκους, Λευτέρης Πετρούνιας.

 

Διαβάστε επίσης:

Πρόωρες εκλογές “βλέπει” ο Λεβέντης

Γεροβασίλη: Είναι εντυπωσιακό το θράσος της ΝΔ

Συλλυπητήρια του Μητσοτάκη στον Ρέντσι για τα θύματα του σεισμού στην Ιταλία

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.