“Μολών λαβέ” ή “δούναι και λαβείν”;
Δεν έχουν ιερό! Δεν έχουν όσιο! Είναι ξεπουληματίες. Κανονικοί. Έχουν πέσει πάνω στο σώμα της χώρας και το εκποιούν. ...
09:00
| Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014