Wisdrop ή αλλιώς “To Netflix της έρευνας αγοράς”

Νέα δεδομένα στην έρευνα αγοράς, που αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για κάθε εταιρεία, φέρνει η πρωτοποριακή πλατφόρμα Wisdrop.

Τα δεδομένα στη σημερινή εποχή παίζουν καθοριστικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων και οι εταιρίες κάθε χρόνο ξοδεύουν περιουσίες για να αποκτήσουν έρευνες και στοιχεία, που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν καλύτερα τι συμβαίνει στην αγορά.

Ωστόσο, αυτό δεν μεταφράζεται πάντα σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το πρόβλημα δεν είναι ότι οι εταιρίες δεν ενδιαφέρονται να αποκτήσουν γνώση, αλλά ότι οι προσπάθειές τους συνήθως εστιάζουν σε μια πολύ περιορισμένη πτυχή του καταναλωτή (πχ. πώς συμπεριφέρεται στην κατηγορία τους), ενώ συχνά τα στοιχεία που λαμβάνουν, παρουσιάζονται με τόσο βαρετό τρόπο (πχ. αναλύσεις 100+ σελίδων), που λίγοι θα ενδιαφέρονταν πραγματικά να τα αξιοποιήσουν.

Έτσι, στο τέλος, καταλήγουμε με “συρτάρια” γεμάτα…γνώση και πληροφορίες, χωρίς όμως ιδιαίτερη διάθεση να συνθέσουμε και να εκμεταλλευτούμε τα δεδομένα που φτάνουν στα χέρια μας.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα για το Wisdrop

Το γεγονός αυτό φαίνεται να αποτέλεσε την έμπνευση για τη δημιουργία του Wisdrop. Πρόκειται για μια συνδρομητική υπηρεσία γνώσης της αγοράς, η οποία παρέχει νέα insights για τον Έλληνα καταναλωτή κάθε εβδομάδα.

Δημιουργήθηκε το 2020 από την Braincandy, μια καταξιωμένη εταιρεία στον χώρο της έρευνας αγοράς και συμβουλευτικής σε θέματα στρατηγικής, και απευθύνεται κυρίως σε ανθρώπους του marketing, των πωλήσεων, της έρευνας και των insights, καθώς και της διαφήμισης

Βασικός στόχος του Wisdrop είναι να βοηθήσει τις εταιρίες να λάβουν καλύτερες αποφάσεις, παρέχοντας μια ολιστική εικόνα του Έλληνα καταναλωτή, με τρόπο που εμπνέει την ουσιαστική γνώση και την αποτελεσματική αξιοποίηση των στοιχείων.

Ήδη στην πλατφόρμα φιλοξενούνται περισσότερες από 50 έρευνες, πολλές από τις οποίες δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το Wisdrop, ενώ, πλέον, κάθε εβδομάδα, προστίθεται νέο περιεχόμενο.

Wisdrop

Οι έρευνες αυτές αγγίζουν ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών (βλ. λιανεμπόριο, ηλεκτρονικό εμπόριο, τρόφιμα & ποτά, υγεία και ομορφιά, διασκέδαση, ασφάλειες, τηλεφωνία, τράπεζες, κ.α.), παρουσιάζοντας πέρα από την αγοραστική συμπεριφορά και την εξέλιξη των αντιλήψεων που επικρατούν σε θέματα όπως η βιωσιμότητα (Sustainability), η εταιρική κοινωνική ευθύνη (CSR),εξυπηρέτηση (Customer Experience), τα πρόσωπα (Brand Ambassadors & Influencers), κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το περιεχόμενο του Wisdrop διαμορφώνεται από τους ίδιους τους συνδρομητές της υπηρεσίας και συνεπώς, γίνεται καλύτερο κάθε μέρα. Συνδρομητές της υπηρεσίας είναι ήδη πολλές εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους, όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Κρητικός, Μασούτης, Όλυμπος, Σκλαβενίτης, BDF, Coca Cola 3E, Eurolife, Herbalife, IKEA, Johnson & Johnson, Kellogg’s, Lidl, L’Oréal, P&G, Pepsico, Volton, κ.ά.

“Το Netflix της Έρευνας”

Αυτό που κάνει όμως το Wisdrop ακαταμάχητο, είναι ο τρόπος παρουσίασης της γνώσης που προσφέρει. Ο σχεδιασμός της πλατφόρμας προσομοιάζει σε μεγάλο βαθμό με τις πλατφόρμες streaming, τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και σε επίπεδο ευχρηστίας, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που πραγματικά εμπνέει κάποιον να μάθει για τον καταναλωτή και να αξιοποιήσει τη γνώση αυτή. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο ότι οι συνδρομητές του Wisdrop το αποκαλούν “το Netflix της έρευνας”.

wisdrop

 

Η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το περιεχόμενο να “καταναλώνεται” απευθείας μέσα από αυτή, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο για Android συσκευές και το Wisdrop app, μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να κατεβάσουν και να δουν περιεχόμενο από το κινητό ή το tablet τους.

Τα ενδιαφέροντα κάθε χρήστη καταγράφονται από το σύστημα, το οποίο στέλνει σχετικές γνωστοποιήσεις μόλις προστεθεί περιεχόμενο που τους αφορά.

Οι 4 ενότητες της πλατφόρμας

Η πλατφόρμα χωρίζεται σε 4 ενότητες. Στη βασική ενότητα (Home), παρουσιάζονται όλες οι διαθέσιμες έρευνες, είτε αυτές που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για το Wisdrop (Original), είτε έρευνες άλλων αξιόπιστων οργανισμών (Affilates), για τις οποίες η ομάδα του Wisdrop καταρτίζει κι ένα Summary report, προς διευκόλυνση των συνδρομητών του.

Κάθε έρευνα παρέχεται σε 3 μορφές: Full report (παρουσίαση με 60-100 slides), Summary report (παρουσίαση με 8-12 slides), καθώς και Webinar (video 20-30 λεπτών).

Σε περιπτώσεις που μια έρευνα επαναλαμβάνεται τακτικά (ισχύει για τις περισσότερες Original έρευνες), ο συνδρομητής μπορεί εύκολα να ανατρέξει σε οποιαδήποτε περίοδο επιθυμεί, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που θα επέλεγε Season σε μια πλατφόρμα streaming.

wisdrop

Η 2η ενότητα φιλοξενεί τα Ad Scores. Πρόκειται για μια ποσοτική αξιολόγηση των πιο ενδιαφερουσών διαφημιστικών καμπανιών που βρίσκονται στον αέρα, με βάση τη μεθοδολογία που χρησιμοποιεί η Braincandy.

Η μεθοδολογία αυτή εστιάζει στην συναισθηματική απήχηση κάθε τηλεοπτικού spot, ενώ προσφέρει αναλυτική πληροφόρηση τόσο για τα βραχυπρόθεσμα, όσο και για τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα μιας καμπάνιας. Κάθε χρόνο τίθενται υπό διερεύνηση περισσότερες από 40 διαφημίσεις, τα αποτελέσματα των οποίων συγκεντρώνονται αθροιστικά στην ενότητα των Ad Scores και στα οποία έχουν πρόσβαση οι συνδρομητές της υπηρεσίας.

Σκοπός του συγκεκριμένου εργαλείου είναι να βοηθήσει τις εταιρίες αλλά και τις διαφημιστικές τους, να κατανοήσουν εκείνα τα στοιχεία που προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού, ανεξάρτητα από το προϊόν ή τον κλάδο που διαφημίζεται, και να τα αξιοποιήσουν προς όφελος του brand, τόσο σε βραχυπρόθεσμο, όσο και σε μακροπρόθεσμο επίπεδο. Για παράδειγμα, ποιες καμπάνιες σκοράρουν καλύτερα στο νεανικό κοινό; Οι αστείες ή οι πιο “συναισθηματικές”;

Wisdrop

 

Η 3η ενότητα (My Reports) αποτελεί μία “ιδιωτική βιβλιοθήκη”, στην οποία έχει πρόσβαση μόνο η εκάστοτε συνδρομήτρια εταιρία. Εκεί, μπορεί να ανεβάζει κάθε είδους report, έτσι ώστε το Wisdrop να λειτουργεί ως το μοναδικό σημείο αναφοράς της γνώσης και το μέρος που θα ανατρέχει κάποιος για να βρει τα στοιχεία, τα δεδομένα ή τα insights που αναζητά. Σημειώνεται ότι ο μηχανισμός αναζήτησης καλύπτει τόσο τις έρευνες του Wisdrop (Home), όσο και την ενότητα My Reports.

Τέλος, μέσα από μια ειδική ενότητα analytics, ο διαχειριστής κάθε λογαριασμού μπορεί να παρακολουθεί τη χρήση της πλατφόρμας από όλο τον οργανισμό και να ελέγχει την αξία που λαμβάνει.

Τα πακέτα συνδρομής

Το Wisdrop είναι διαθέσιμο σε 5 διαφορετικά πακέτα συνδρομής, ανάλογα με τη γνώση που μπορεί να απορροφήσει κάθε οργανισμός.

Για τις εταιρίες που θέλουν απεριόριστη πρόσβαση σε όλες τις ενότητες και το περιεχόμενο του Wisdrop, το κόστος ανέρχεται στα €1699/μήνα. Το κόστος αυτό είναι εξαιρετικά χαμηλό, αν αναλογιστεί κανείς ότι η εταιρία αποκτά πρόσβαση σε τόσες έρευνες, τις οποίες συνδιαμορφώνει, ενώ αξιολογεί παράλληλα και τις τηλεοπτικές της καμπάνιες χωρίς επιπλέον κόστος.

Ωστόσο, υπάρχει πακέτο ακόμη και με €179/μήνα, ενώ δίνεται η δυνατότητα δωρεάν δοκιμής της υπηρεσίας για 30 ημέρες.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο www.wisdrop.com.

*Επισημαίνεται ότι από τον Απρίλιο του 2021, η υπηρεσία είναι διαθέσιμη και στην Πολωνία, ενώ εντός του 2022 προγραμματίζεται το λανσάρισμα στη Ρουμανία.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ