Αρχίζει η μονομαχία των ριάλιτι: Τα όπλα του «Survivor», η ρήτρα τηλεθέασης για τον Ατζούν και οι αλλαγές στο «MasterChef»

Mε στόχο να θωρακίσει το «Survivor» από τα spoiler και να δικαιώσει την υψηλή επένδυση, ύψους 10 εκατ. ευρώ, ο Ατζούν Ιλιτζαλί μπαίνει ετοιμοπόλεμος και με αυστηρή στρατηγική στη μάχη της prime time από την Κυριακή 7 Ιανουαρίου στον ΣΚΑΪ.

Το στοίχημα για το κανάλι του Φαλήρου και για τον Τούρκο παραγωγό είναι ακόμα πιο δύσκολο  φέτος, καθώς στη ζώνη των 21:00 συνωστίζονται ήδη τρεις δυνατές σειρές («Μάγισσα», «Η γη της ελιάς», «Σασμός»), ενώ έρχεται και το «MasterChef» στο Star.

Το κόστος του «Survivor», με συνολικά 100 επεισόδια, θα ξεπεράσει τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ δυνητικά μπορεί να φτάσει έως και τα 12 εκατ. ευρώ, αν καταφέρει να ξεπεράσει τις ρήτρες τηλεθέασης. Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews, λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού, η ρήτρα, που έως τώρα ενεργοποιείτο πάνω από το 20% μέσο όρο τηλεθέασης ανά επεισόδιο, μετακινείται χαμηλότερα.

Συγκεκριμένα, ο πήχυς για τη ρήτρα τηλεθέασης του «Survivor» κατεβαίνει στο 15%. Το πρώτο βήμα για να αυξηθεί το ενδιαφέρον είναι η κατάργηση της ψηφοφορίας του κοινού, ωστόσο τα μέτρα… προστασίας του «Survivor» δεν τελειώνουν εκεί. Χωρίς televoting, ο παίκτης που θα αποχωρεί δεν θα προκύπτει από τη «λαϊκή ετυμηγορία», αλλά από μονομαχίες των δύο υποψηφίων σε στίβο μάχης.

Πώς θα διασφαλιστεί ότι το αποτέλεσμα δεν θα διαρρέει; Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews, o Τούρκος παραγωγός έχει δώσει αυστηρή εντολή το επίμαχο γύρισμα να πραγματοποιείται λίγες ώρες πριν από τη μετάδοση του επεισοδίου αποχώρησης, ώστε το υλικό να πηγαίνει απευθείας από την παραγωγή στην… κατανάλωση και να μειώνεται στο ελάχιστο ο χρόνος μέχρι την on air μετάδοση.

Με μια σημαντική διαφοροποίηση μπαίνει στη μάχη της prime time, μία εβδομάδα αργότερα, τη Δευτέρα 15 Ιανουαρίου, το «MasterChef» στο Star. Με στόχο να αυξήσει το ενδιαφέρον του κοινού από το πρώτο επεισόδιο, το ριάλιτι μαγειρικής, με τους Λεωνίδα Κουτσόπουλο, Πάνο Ιωαννίδη και Σωτήρη Κοντιζά, αλλάζει τους κανόνες και μετατρέπει τις αρχικές οντισιόν σε… μονομαχίες. Κάθε επίδοξος σεφ δεν θα παρουσιάζει σόλο το πιάτο του στους τρεις κριτές για να πάρει την πολυπόθητη ποδιά, αλλά θα βρίσκεται αντιμέτωπος με άλλον διαγωνιζόμενο και μόνο ο ένας θα κερδίζει εισιτήριο εισόδου στο «MasterChef».

Το ριάλιτι μαγειρικής θα ξεκινήσει αρχικά με δύο επεισόδια την εβδομάδα, ενώ, προς το τέλος Ιανουαρίου, όταν οι διαγωνιζόμενοι σεφ μπουν στο «σπίτι», η συχνότητα μετάδοσης θα αυξηθεί σε πέντε επεισόδια την εβδομάδα.

 

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ