“Έσπασε” τη σιωπή του ο σκηνοθέτης της ταινίας “Βασικό Ένστικτο” για την επίμαχη σκηνή της Σάρον Στόουν

Ο σκηνοθέτης της ταινίας “Βασικό Ένστικτο”, Paul Verhoeven, “έσπασε” τη σιωπή του, απαντώντας στους ισχυρισμούς της Σάρον Στόουν ότι παραπλανήθηκε για την επίμαχη σκηνή και έβγαλε το εσώρουχό της χωρίς να γνωρίζει ακριβώς τι θα φανεί στην κάμερα.

Ο ρόλος της στην ταινία του 1992 την κατέστησε παγκόσμιο σύμβολο του σεξ, αλλά στα απομνημονεύματά της “Τhe Beauty of Living Twice”, αποκάλυψε ότι έπεσε θύμα απάτης στην περιβόητη σκηνή όπου σταυρώνει τα πόδια της τη στιγμή της ανάκρισης και δείχνει τα γεννητικά της όργανα τόσο στους αστυνομικούς που την ανακρίνουν όσο και στους θεατές.

Η 63χρονη σταρ υποστηρίζει ότι της ζήτησαν να βγάλει το εσώρουχό της επειδή “το λευκό αντανακλούσε το φως” και ότι ένα μέλος του συνεργείου τη διαβεβαίωσε ότι στην ταινία δεν θα φαίνεται τίποτα. Η ηρωίδα που υποδυόταν η Στόουν, Κάθριν Τρεμέλ, σταυρώνει αρκετές φορές τα πόδια της χωρίς να φορά εσώρουχο, στο θρίλερ το 1992 στη σκηνή της ανάκρισης. Η ίδια η σταρ επισημαίνει ότι δεν είχε ιδέα πως θα δείξουν κανονικά τα πάντα και μάλιστα όταν είδε την τελική μορφή της ταινίας χαστούκισε τον σκηνοθέτη Πολ Βερχόφεν. Όπως υποστήριξε η Σάρον Στόουν κλήθηκε να παρακολουθήσει την ταινία “σε ένα δωμάτιο γεμάτο από ατζέντηδες και δικηγόρους, περισσότεροι εκ των οποίων δεν είχαν καμία σχέση με την ταινία. Έτσι είδα τη σκηνή με τον κόλπο μου για πρώτη φορά, πολύ μετά από τότε που μου είπαν “δεν μπορούμε να δούμε τίποτα, απλώς θέλω να βγάλεις το εσώρουχό σου, καθώς το λευκό αντανακλά το φως, οπότε ξέρουμε ότι φοράς εσώρουχα” έγραψε στα απομνημονεύματά της. “Ναι, υπάρχουν πολλές απόψεις για το θέμα, αλλά αφού εγώ είμαι η μία με τον κόλπο υπ’ αμφισβήτηση, ας πω: Οι άλλες απόψεις είναι αηδίες, εκεί πάνω ήμουν εγώ και τα γεννητικά μου όργανα. Μετά την προβολή χαστούκισε τον σκηνοθέτη “Πολ, έφυγα, πήγα στο αυτοκίνητο και κάλεσα τον δικηγόρο μου, Μάρτι Σίνγκερ”.

Τι απαντά ο σκηνοθέτης

Ο Verhoeven, από την πλευρά του θεωρεί αυτούς τους ισχυρισμούς αδιανόητους. “Ήξερα ακριβώς τι κάναμε” είπε σε συνέντευξή του στο Variety.

“Της είπα ότι βασίζεται στην ιστορία μιας γυναίκας που γνώριζα όταν ήμουν μαθητής, η οποία σταυρώνει τα πόδια της χωρίς εσώρουχα στα πάρτι που πήγαινε. Όταν η φίλη μου της είπε ότι μπορούσαμε να δούμε τα γεννητικά της όργανα απάντησε “φυσικά μπορείς, αυτός είναι ο λόγος που το κάνουμε” τονίζει.

Αυτό που περιγράφει στο βιβλίο της δεν είναι αυτό που συνέβη, σημειώνει ο σκηνοθέτης. “Η δική μου ανάμνηση είναι δραστικά αντίθετη από της Σάρον. Η δική της εκδοχή είναι αδύνατη” υπογραμμίζει.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ