Ζόζεφιν: Μίλησε για την σχέση της με τον Νίνο – «Είμαι πολύ καλά»

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τον έρωτα στα μάτια του Νίνο έχει βρει η Ζόζεφιν. Οι δύο τραγουδιστές είναι μαζί εδώ και κάποιους μήνες και πλέον δεν κρύβουν την σχέση τους. Οι τηλεοπτικές κάμερες συνάντησαν την Ζόζεφιν και εκείνη μίλησε για την σχέση τους.

Συγκεκριμένα η γνωστή τραγουδίστρια ανέφερε πως: «Δόξα τω Θεώ είμαι πολύ πολύ καλά! Δεν κρυβόμουν ποτέ, ούτε κρύβομαι. Όταν είναι κάτι που ισχύει και που νιώθω ότι είμαι καλά με αυτό, δεν έχω πρόβλημα. Είμαι πολύ καλά».

Πριν από λίγες ημέρες η Ζόζεφιν είχε ανεβάσει και την πρώτη τους κοινή φωτογραφία στο instagram προφίλ της. Σε αυτή το ερωτευμένο ζευγάρι πόζαρε χαμογελαστό στη θάλασσα.

Τον Απρίλιο ο Νίνο είχε αποφύγει να απαντήσει για την Ζόζεφιν και είχε τραγουδήσει μαζί με τον Νικηφόρο στους δημοσιογράφους, το κομμάτι του Θοδωρή Φέρρη «Σταμάτα». «Δεν ξέρω παιδιά αν θα έρθει η Ζόζεφιν. Σταμάτα… Αυτά. Παιδιά να σας πω κάτι, δεν έχω μιλήσει ποτέ για αυτά, δεν είναι για εδώ μπροστά».

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.