Με πιάνουν οι ευαισθησίες μου…

Ενώ τα θεία Πάθη κορυφώνονται, η Καίτη Γαρμπή αναρωτιέται μέσω twitter γιατί πρέπει...

Η τραγουδίστρια αναρωτιέται ποιό είναι το πραγματικό νόημα της Ανάστασης και γιατί κάθε χρόνο πρέπει το πασχαλινό τραπέζι να βάφεται με αίμα…Διαβάστε τα tweets που ανέβασε πριν από λίγα λεπτά…