Χρύσα Ρώπα: Πέρασα την «κατάθλιψη της σούμας» – Με κάποια φάρμακα είχα βάλει και 15 κιλά

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συνέντευξη στο περιοδικό ΟΚ! και τον δημοσιογράφο Μιχάλη Ροδόπουλο παραχώρησε η Χρύσα Ρώπα. Η αγαπημένη ηθοποιός αναφέρθηκε στην περίοδο που ήρθε αντιμέτωπη με την κατάθλιψη και αποκάλυψε ότι πήρε 15 κιλά λόγω αγωγής που λάμβανε.

Σου αρέσει να μαγειρεύεις;

Ναι, είμαι πολύ καλή μαγείρισσα. Αλλά είναι επιλογή μου να είμαι αδύνατη. Με κάποια ψυχοφάρμακα, που πήρα, είχα βάλει και 15 κιλά.

Τι είχες να αντιμετωπίσεις;

Κατάθλιψη. Πήγα και κάθισα έναν χρόνο στην Επίδαυρο, νοίκιαζα ένα σπίτι. Ήταν ήσυχα, τον χειμώνα δεν είχε κόσμο, η θάλασσα ήταν δυο βήματα. Ήθελα να μείνω μόνη μου. Έγραφα πολύ, έγραφα. Ήταν η “κατάθλιψη της σούμας”.

Έκανες τον απολογισμό σου δηλαδή.

Ναι, πριν από τρία χρόνια, μετά τον κορονοϊό. Εκεί μου έκανε την πρόταση ο Ρέππας να παίξω στην «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα». Τον φώναζα «Μιχαήλ», ήταν άγγελος για μένα εκείνη την στιγμή.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.