Ο καιρός προσφέρεται για μικρές αποδράσεις…Η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και ο ήλιος είναι ο μεγάλος μας σύμμαχος…Η Σίσσυ Χρηστίδου μας το υπενθυμίζει με φωτογραφία που ανέβασε στο twitter της…
Αυτό είναι…απόδραση!
Η άνοιξη μπήκε για τα καλά, ο ήλιος λάμπει και είναι ώρα...για απόδραση! Η Σίσσυ Χρηστίδου μας το επιβεβαιώνει με μια ωραία φωτογραφία στο twitter της... ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
