Σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ινδία: «Εντοπίσαμε τα αίτια» – Η δυσλειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης

Ο Ινδός υπουργός Σιδηροδρόμων δήλωσε σήμερα ότι εντοπίστηκαν τα αίτια και οι υπεύθυνοι για τη σιδηροδρομική τραγωδία που σημειώθηκε την Παρασκευή στο ανατολικό τμήμα της χώρας, μία από τις χειρότερες των τελευταίων δεκαετίων στην Ινδία, αναφερόμενος σε δυσλειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης.

Ινδία: Οι πρώτες εκτιμήσεις για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας

“Εντοπίσαμε τα αίτια του δυστυχήματος και τους ανθρώπους που ευθύνονται για αυτό”, επεσήμανε ο Ασουίνι Βαϊσνάου μιλώντας σήμερα στο πρακτορείο ANI, προσθέτοντας ωστόσο ότι “δεν είναι σωστό” να αποκαλύψει άλλες λεπτομέρειες προτού δημοσιευθεί η τελική έκθεση για το συμβάν.

Σύμφωνα με τον ίδιο, “η αλλαγή που έγινε κατά την ηλεκτρονική σύμπλεξη ευθύνεται για το δυστύχημα“, μια αναφορά στο περίπλοκο σύστημα σηματοδοτησης με το οποίο γίνεται η διαχείριση των γραμμών του σιδηροδρόμου προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους συγκρούσεις.

Ινδία: Πένθος για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα – Συγκλονίζουν οι εικόνες από το σημείο

“Ο ένοχος και ο τρόπος με τον οποίο σημειώθηκε το δυστύχημα θα εντοπιστούν μετά τη διεξαγωγή κατάλληλης έρευνας”, τόνισε.

Ινδία: Πώς έγινε η τριπλή σύγκρουση των τρένων – Έρευνες για επιζώντες στα συντρίμμια

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση για τα αίτια του δυστυχήματος, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι “ανθρώπινο λάθος” ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η εφημερίδα.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Σύμφωνα με τον μέχρι στιγμής απολογισμό, 288 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και περίπου 900 τραυματίστηκαν.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ