Μυστήριο “σούπερ κενό” ανακάλυψαν επιστήμονες στο διάστημα

Ένα τεράστιο, μυστηριώδες, «σούπερ κενό», το μεγαλύτερο αντικείμενο που έχει ανακαλυφθεί ποτέ, ισχυρίζονται ότι εντόπισαν επιστήμονες.

Οι αστρονόμοι εντόπισαν έναν περίεργο, άδειο, τομέα στο Διάστημα, ο οποίος θα έπρεπε να έχει περίπου 10.000 γαλαξίες, οι οποίοι δεν υπάρχουν. Υπάρχει μόνο κενό.

Το «σούπερ κενό» βρίσκεται 1,8 δισεκατομμύρια έτη φωτός μακριά και είναι το μεγαλύτυρο αντικείμενο που έχει εντοπίσει ο άνθρωπος από τότε που ξεκίνησε να «ρίχνει» ματιές στο άπειρο του Διαστήματος.

Όπως αναφέρει η Telegraph, οι επιστήμονες δεν έχουν καταλήξει ακόμα στο τι ακριβώς είναι αυτό και γιατί είναι τόσο… άδειο.

Το σημείο αυτό βρίσκεται σε ένα μέρος του Διαστήματος το οποίο είναι πιο κρύο από τα υπόλοιπα και φαίνεται να έχει 20% λιγότερη μάζα από αυτές.

Αν και η θεωρία του «Big Bang» “δικαιολογεί” το να υπάρχουν περιοχές στο Διάστημα που είναι πιο ψυχρές και άλλες πιο θερμές, το μέγεθος του κενού δεν ταιριάζει με τα μέχρι τώρα μοντέλα. Με απλά λόγια, είναι πολύ μεγάλο για να υπάρχει.

Το «σούπερ κενό» εντοπίστηκε από το τηλεσκόπιο Pan-STARRS1 (PS1) που βρίσκεται στη Χαβάη και από τον δορυφόρο  της Nasa  Wide Field Survey Explorer (WISE).