Η McLaren P1… ξεπούλησε

Η McLaren P1… ξεπούλησε

Με τη McLaren ακόμη να μην έχει επιβεβαιώσει τον χρόνο (6:47;) που υποτίθεται πως σημείωσε η P1 στο Nürburgring Nordschleife, οι φήμες θέλουν πλέον και οι 375 P1 που θα βγουν στην αγορά να έχουν βρει ιδιοκτήτη.

Οι παραδόσεις του βρετανικού hypercar των 916 ίππων ξεκίνησαν στις 21 του Οκτώβρη, με το αυτοκίνητο να είναι ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 16,5 δευτερόλεπτα (5,5 δευτ. γρηγορότερα από την McLaren F1), ενώ το 400αρι το κάνει σε 9,8 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 245 χλμ/ώρα.

Έχει τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) και φρενάρει από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 30,2 μέτρα, από τα 200 χλμ/ώρα μέσα σε 116 μέτρα και από τα 300 χλμ/ώρα μέσα σε 246 μέτρα. Έχει μέση κατανάλωση 8,3 λίτρων/100 χλμ και εκπέμπει 194 γρ/χλμ CO2.

H McLaren θα βγάλει στην αγορά 375 P1, με την κάθε μια να χρειάζεται συνολικά 17 ημέρες για να κατασκευαστεί. 82 μηχανικοί εργάζονται πάνω στη κατασκευή της, οι οποίοι κατασκευάζουν μία P1 καθημερινά, με τη παραγωγή της να ολοκληρώνεται στα μέσα του 2015. 

Αρχικά η McLaren κατασκευάζει το carbon σασί, ακολουθεί το βάψιμο και η τοποθέτηση του εξοπλισμού, προτού τα πάντα τοποθετηθούν επάνω στο αυτοκίνητο.

Ελάχιστες McLaren P1 έχουν μείνει χωρίς ιδιοκτήτη, αφού η McLaren φαίνεται πως έχει πουλήσει σχεδόν όλες τις 375 P1 που θα βγάλει στην αγορά.

Η P1 έχει κάνει «sold out» σε Αμερική, Ασία και Μέση Ανατολή με τις λίγες διαθέσιμες P1 να απευθύνονται σε Ευρωπαίους καταναλωτές.

Σχεδόν το 80-90% των ανθρώπων που παρήγγειλαν μέχρι σήμερα μια P1 επέλεξαν να την παραμετροποιήσουν μέσω του προγράμματος McLaren Special Operations, εκτοξεύοντας έτσι την τιμή του κάθε hypercar πάνω από 1,3 εκατομμύρια ευρώ.

Η P1 φορά έναν υβριδικό κινητήρα ο οποίος συνολικά παράγει 916 άλογα με 900 Nm ροπής. Στο κέντρο του υπάρχει ο V8 3,8-λίτρων twin-turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης 737 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 720 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 134 kW (179 ίππων) με 260 Nm ροπής. Στο χώρο του κινητήρα υπάρχει ακόμα και φύλλο χρυσού που βοηθά στην απαγωγή της θερμότητας. Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Graziano.

Έτσι, αν κάποιος θέλει να αγοράσει σήμερα ένα από τα τρία νέα hypercar (Ferrari LaFerrari, McLaren P1, Porsche 918 Spyder), θα μπορεί να επιλέξει μόνο την τελευταία, η οποία ακόμη δεν έχει κάνει sold out.

ΠΗΓΗ: autoblog.gr

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ