Google Doodle: Γιορτάζει την ημέρα του βουνού της Ιαπωνίας

Εικονογραφημένο από τον καλεσμένο καλλιτέχνη Kouhei Miyazaki με έδρα την Ιαπωνία, το σημερινό Doodle γιορτάζει την Ημέρα του Βουνού της Ιαπωνίας. Ενώ η χώρα είναι πρωτοπόρος στην τεχνολογική καινοτομία, φιλοξενεί επίσης χιλιάδες στρέμματα υπερβατικών βουνών, θερμές πηγές και περισσότερα από 100 ηφαίστεια. Από τότε που ξεκίνησαν αυτές οι διακοπές το 2016, οι άνθρωποι εγκαταλείπουν την αστική ζούγκλα αυτή την ημέρα κάθε χρόνο για να απολαύσουν τα φυσικά θαύματα της Ιαπωνίας.

Με τα βουνά να καταλαμβάνουν περίπου το 70% της γης της Ιαπωνίας, οι αστοί δεν χρειάζεται να ταξιδέψουν μακριά για να ζήσουν την υπέροχη ύπαιθρο. 60 μίλια έξω από το Τόκιο είναι το ψηλότερο βουνό της Ιαπωνίας. Με ύψος 12.000+ πόδια, το όρος Φούτζι είναι ένα στρατοηφαίστειο—ένα απότομο, κωνικό βουνό χτισμένο από πολλά στρώματα σκληρυμένης λάβας και τέφρας.

Όσοι αναζητούν συγκίνηση μπορεί επίσης να απολαύσουν το όρος Aso, ένα από τα πιο ενεργά ηφαίστεια της Ιαπωνίας. Βρίσκεται στο νότιο τμήμα της χώρας, το Aso έχει έναν εντυπωσιακό κρατήρα διαμέτρου 600 μέτρων. Σε περιόδους που η ηφαιστειακή δραστηριότητα είναι χαμηλή, απαλός ατμός αναδύεται από την πράσινη λίμνη του κρατήρα.

Όσοι προτιμούν να χαλαρώσουν στη φύση μπορούν να κάνουν μπάνιο σε μια από τις διάσημες εγκαταστάσεις ιαπωνικών θερμών πηγών (onsens)—συμπεριλαμβανομένων ορισμένων που θερμαίνονται από την υπόγεια ηφαιστειακή δραστηριότητα.

Καλή Ημέρα του Βουνού σε όλους στην Ιαπωνία! Ελπίζουμε ο χρόνος που περνάτε στη φύση να σας κάνει να αισθάνεστε στο απόγειό σας.

Τι είναι τα Google Doodle

Τα google doodle δημιουργούνται από τη Google για να γιορτάσουν γεγονότα, επετείους και γενέθλια καλλιτεχνών, επιστημόνων, μουσικών και άλλων ξεχωριστών προσωπικοτήτων.

Η ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών doodle της Google (γνωστοί ως doodlers) ψάχνει πάντα για νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες.

Το πρώτο doodle είχε δημιουργηθεί το 1998, όταν οι ιδρυτές της Google Λάρι Πέιτζ και Σεργκέι Μπριν, προκειμένου να ενημερώσουν τους χρήστες ότι θα λείπουν (ήθελαν να πάνε σε φεστιβάλ στην έρημο της Νεβάδα), τοποθέτησαν το σχέδιο μίας φιγούρας σε ράβδο πίσω από το δεύτερο «ο» του λογοτύπου της εταιρείας, ενημερώνοντας έτσι τους χρήστες ότι βρίσκονται εκτός γραφείου.

Η ιδέα άρεσε και έκτοτε καθιερώθηκε και εμπλουτίσθηκε.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ