Επηρεαζόμαστε από τους άλλους στις διακοπές μας

Επηρεαζόμαστε από τους άλλους στις διακοπές μας

 

Εννέα στους δέκα τουρίστες που χρησιμοποιούν ταξιδιωτικούς ιστοτόπους επηρεάζονται σημαντικά από τις συμβουλές που δίνουν οι άλλοι χρήστες του διαδικτύου, σύμφωνα με μια δημοσκόπηση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο ιστότοπος ταξιδιωτικών πληροφοριών TripAdvisor.

Σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε στο διάστημα 7 Δεκεμβρίου-7 Ιανουαρίου και στην οποία,  σχεδόν οι μισοί (44%) επέλεξαν πού θα μείνουν αποκλειστικά  με βάση τις απόψεις των άλλων χρηστών. Σημειώνεται ότι στην έρευνα συμμετείχαν 15.595 ταξιδιώτες και 19.447 επιχειρήσεις σε 26 χώρες.

Εκτός από τη γνώμη των άλλων ταξιδιωτών, τα σημαντικότερα κριτήρια των τουριστών είναι η τιμή και η γεωγραφική τοποθεσία. Κατά μέσον όρο, οι ταξιδιώτες τσεκάρουν επτά ξενοδοχεία προτού κάνουν κράτηση. Οι Ευρωπαίοι ερευνούν περισσότερο προτού επιλέξουν, ενώ οι ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή είναι οι λιγότερο σχολαστικοί.

Όταν προετοίμαζαν το πιο πρόσφατο ταξίδι τους οι ερωτηθέντες είπαν ότι επέλεξαν ως βασική πηγή πληροφοριών εξειδικευμένους ιστότοπους και έκαναν κράτηση μέσω ιστοσελίδων — του ίδιου του ξενοδοχείου (23%) ή κάποιας εταιρείας (27%). Μόλις το 9% έκλεισε ξενοδοχείο πηγαίνοντας αυτοπροσώπως σε ένα παραδοσιακό ταξιδιωτικό γραφείο.

Για το 80% των ερωτηθέντων ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των προτεινόμενων ξενοδοχείων θεωρείται η δωρεάν ασύρματη πρόσβαση στο Διαδίκτυο.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι μισοί ταξιδιώτες (49%) σκοπεύουν να αυξήσουν τα χρήματα που δίνουν για ταξίδια εντός του 2013. Μόνο το 14% θέλει να ξοδέψει λιγότερα φέτος ενώ το 37% θα επενδύσει περίπου το ίδιο ποσό.

Όσον αφορά τα τουριστικά καταλύματα, το 65% από αυτά επιτρέπει να γίνονται απευθείας κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων τους ενώ τρία στα τέσσερα (73%) προσεγγίζουν τους πιθανούς πελάτες μέσω των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ