Τα έργα υποδομών που ξεμπλοκάρουν και αυτά που περνούν σε δεύτερη μοίρα

“Τεράστιες χρηματοδοτικές ανάγκες” θα αντιμετωπίσει την επόμενη 15ετία η Ευρώπη, προκειμένου να μπορέσει να καλύψει το κόστος ανάπτυξης των απαιτούμενων -βάσει ζήτησης- υποδομών μεταφορών, το οποίο υπολογίζεται σε 1,5 τρισ. Ευρώ για την περίοδο 2010-2030.

Ο ίδιος ο τρόπος με τον οποίο ανευρίσκονται και διατίθενται τα απαιτούμενα κονδύλια αλλάζει, καθώς πλέον το κέντρο βάρους φαίνεται πως μετατοπίζεται σε μεγάλο βαθμό στην κινητοποίηση ιδιωτικών κεφαλαίων και στη χρηματοδότηση ώριμων έργων, που δημιουργούν προστιθέμενη αξία για την Ευρώπη. Παράλληλα, η χρηματοδότηση αυτοκινητοδρόμων περνά …σε δεύτερη μοίρα.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Δείτε επίσης:

Ο Αλεξιάδης προανήγγειλε νέα φορολογικά μέτρα ύψους 450 εκατ. ευρώ

Έντονη κριτική της αντιπολίτευσης για τον προϋπολογισμό του 2016

Εκτός λειτουργίας το Taxis το Σαββατοκύριακο

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ