Ρέγκλινγκ: Η Αθήνα δεν θα χρειαστεί 4ο μνημόνιο εφόσον παραμείνει σε τροχιά μεταρρυθμίσεων

Την ικανοποίησή του για τις τελευταίες εξελίξεις της οικονομίας στην ευρωζώνη εκφράζει ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) Κλάους Ρέγκλινγκ σε συνέντευξή του εφ' όλης της ύλης στην οικονομική εφημερίδα Handelsblatt...

Την ικανοποίησή του για τις τελευταίες εξελίξεις της οικονομίας στην ευρωζώνη εκφράζει ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM) Κλάους Ρέγκλινγκ σε συνέντευξή του εφ’ όλης της ύλης στην οικονομική εφημερίδα Handelsblatt.

Όπως επισημαίνει μεταξύ άλλων, «Ναι, τα πράγματα πηγαίνουν πραγματικά καλά. Η ευρωκρίση έχει ξεπεραστεί οριστικά και η οικονομία εξελίσσεται παντού καλύτερα του αναμενομένου. Τέσσερις πρώην χώρες της κρίσης μπορούν να χρηματοδοτούνται πάλι αυτόνομα στις αγορές και ακόμη και η Ελλάδα ενδέχεται από τα μέσα της επόμενης χρονιάς να αντεπεξέρχεται πάλι χωρίς πρόγραμμα βοήθειας του ESM, υπό την προϋπόθεση ότι η κυβέρνηση θα τηρήσει τους συμφωνηθέντες μεταρρυθμιστικούς όρους».

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr