Μόλις το 6,17% των ελληνικών εταιρειών έκανε online πωλήσεις το 2015

Με τον μέσο Κοινοτικό όρο να βρίσκεται στο 16,7% (λιγότερες από δύο στις δέκα επιχειρήσεις στην ΕΕ-28 χρησιμοποίησαν το κανάλι του Ίντερνετ για πωλήσεις) το 2015, η Ελλάδα βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, με το αντίστοιχο ποσοστό να κινείται μόλις στο 6,17%. Η επίδοση της Ελλάδας την κατατάσσει στην προτελευταία θέση της ΕΕ, ξεπερνώντας μόνο τη Βουλγαρία, όπου το σχετικό ποσοστό το 2015 διαμορφωνόταν σε 5,84%.

Η ηλεκτρονική …απουσία των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων, την οποία επιβεβαιώνουν τα στοιχεία του Digital Agenda Scoreboard, στερεί από το ευρωπαϊκό επιχειρείν πολύτιμους πόντους ανταγωνιστικότητας. Σε μια εποχή, που τα ψηφιακά εργαλεία εξελίσσονται σε βασικό συστατικό επαγγελματικής επιτυχίας στον επιχειρηματικό κόσμο, η ΕΕ εξακολουθεί να υπολείπεται των διεθνών ανταγωνιστών της στο κανάλι των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr

Διαβάστε επίσης:

Τις μεγαλύτερες απώλειες σε δύο εβδομάδες σημείωσε ο χρυσός

Χρηματιστήριο Αθηνών: Σε επιτήρηση οι μετοχές τεσσάρων εταιρειών

Δήλωση Κορκίδη για την πτώχευση της «Ηλεκτρονικής Αθηνών»

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ