H Καινοτομία και Τεχνολογία «πίσω» από τη νέα δυναμική επένδυση της JTI

Γεωργία Καρούντζου
Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας JTI Ελλάδας

Η πρόσφατη είσοδος σε παγκόσμια κλίμακα της Japan Tobacco International στην κατηγορία των προϊόντων τεχνολογίας θερμαινόμενου καπνού σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου επενδυτικού κεφαλαίου στη δυναμική πορεία και την εξέλιξη της εταιρείας μας ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες καπνικών προϊόντων στον κόσμο.

Στην JTI, με συνέπεια και σταθερότητα, τηρούμε τη δέσμευσή μας για ποιότητα, καινοτομία και βιωσιμότητα, παρακολουθώντας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και προσοχή και ακολουθώντας τις διεθνείς καταναλωτικές τάσεις με τη διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρουμε στον ενήλικα καταναλωτή. Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος JT ανακοίνωσε πρόσφατα ότι προτίθεται να προβεί σε επένδυση που αγγίζει τα 3 δις ευρώ στην κατηγορία προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου την επόμενη τριετία, δίνοντας έμφαση στα προϊόντα τεχνολογίας θερμαινόμενου καπνού.

Σήμερα, η JTI διαθέτει μια ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά καθώς, εκτός από την παραγωγική, εξαγωγική και εμπορική μας δραστηριότητα, εισερχόμαστε δυναμικά και στην αγορά των προϊόντων θερμαινόμενου καπνού και είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι η χώρα μας περιλαμβάνεται στις πρώτες ευρωπαϊκές αγορές που «υποδέχονται» τη διεθνή μάρκα μας Ploom. Εκτός από την  Ιαπωνία, το Ploom διατίθεται  ήδη στην Ευρώπη στη Ρουμανία, τη Λιθουανία, την Πολωνία, την Τσεχία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελβετία, την Πορτογαλία, την Ουγγαρία και την Ιταλία, ενώ πρόκειται να εισέλθει και στην αγορά των ΗΠΑ.

Ένα προϊόν τεχνολογίας αιχμής

Πρόκειται για ένα σύγχρονο, καινοτόμο προϊόν που ενσωματώνει τεχνολογία αιχμής για την οποία η JTI έχει επενδύσει σημαντικά σε έρευνα και επιστημονική μελέτη. Πράγματι, το Ploom αποτελεί ένα φιλόδοξο power brand προσανατολισμένο στον καταναλωτή μέσα από μια πολυκαναλική εμπειρία και συντάσσεται με τον ανανεωμένο στόχο της JTI διεθνώς να διαμορφώνει ένα  καλύτερο μέλλον και να δημιουργεί στιγμές συνειδητής απόλαυσης. Απευθύνεται σε ενήλικες καταναλωτές και καταναλώτριες που είναι πρόθυμοι να βιώσουν μια νέα εμπειρία απόλαυσης θερμαινόμενου καπνού που συνδυάζει το δημιουργικό πνεύμα της California  με το ιαπωνικό πάθος για τελειότητα. Η φιλοσοφία του προϊόντος μας συνοψίζεται στην προσφορά φιλόδοξων αλλά προσιτών προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου που συνδυάζουν έναν ελκυστικό και σύγχρονο σχεδιασμό με προηγμένη τεχνολογία. Διατίθεται σε 4 ξεχωριστά χρώματα και οι 6 επιλογές ράβδων σχεδιασμένες αποκλειστικά για την Ploom συσκευή, φέρουν την υπογραφή του Camel. Η καινοτόμα τεχνολογία μας θέρμανσης Heatflow έχει σχεδιαστεί με ροή αέρα για τη θέρμανση της ράβδου από το εξωτερικό προς το εσωτερικό, παράγοντας λιγότερη μυρωδιά και παρέχοντας παράλληλα μια σταθερή και πλούσια γευστική εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεδρίας.

Ορόσημο στην επενδυτική μας πορεία

Τη νέα μας επένδυση αλλά και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος Ploom ανακοινώσαμε και παρουσιάσαμε πριν λίγες ημέρες, σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, παρουσία σημαντικών εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας και της επιχειρηματικής κοινότητας.

Μάλιστα, ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος CFO JTI κ. Βασίλης Βωβός, είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τη στρατηγική της εταιρείας με την είσοδό μας στα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου, για να υπογραμμίσει ότι συνιστά ένα «ορόσημο» που συνδυάζει τη μακρά και εδραιωμένη παρουσία μας στη βιομηχανία καπνού με την καινοτομία και την πρόοδο της τεχνολογίας, και ένα ουσιώδες βήμα στη συνεχή ανάπτυξη και πορεία της εταιρείας στη νέα εποχή που αναδύεται.

Την στήριξή τους στα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας στην Ελλάδα εξέφρασαν ο κ. Κώστας Σκρέκας, Υπουργός Ανάπτυξης εκπροσωπώντας τον Πρωθυπουργό, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης,  ο κ. Χάρης Θεοχάρης, Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και ο Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Ελλάδα, κ Nakayama Yasunori.

Με το νέο επενδυτικό άλμα σε αυτή τη δυναμική και αναπτυσσόμενη αγορά,  ενδυναμώνουμε το ήδη ισχυρό επιχειρηματικό μας «αποτύπωμα» συμβάλλοντας περαιτέρω στα δημόσια έσοδα με τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και τον ΦΠΑ καπνού, αλλά και στην Απασχόληση με νέες, ποιοτικές άμεσες και έμμεσες, θέσεις εργασίας. Πάνω από όλα, υλοποιούμε τη δέσμευσή μας να παρέχουμε εναλλακτικές με ποιοτικά προϊόντα που ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και επιθυμίες των ενήλικων καταναλωτών ακολουθώντας τη στρατηγική μας προς την κατεύθυνση της Βιωσιμότητας, της Τεχνολογίας και της Καινοτομίας.

Γ. Καρούντζου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Επικοινωνίας JTI Ελλάδας

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ