Κίνηση: Στο «κόκκινο» Κηφισός, Κηφισίας και Κατεχάκη – Καθυστερήσεις 20 λεπτών στην Αττική Οδό

ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Στο “κόκκινο” Κηφισός, Κηφισίας και Κατεχάκη.
  • Καθυστερήσεις 20 λεπτών στην Αττική Οδό.
  • Η κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη σε αρκετούς δρόμους της Αττικής.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επιστροφή στα θρανία σήμερα και σε πολλούς δρόμους της Αττικής επικρατεί το αδιαχώρητο. Αυξημένη είναι η κίνηση στην έξοδο της Αθηνών- Κορίνθου, στα δύο ρεύματα της Αθηνών- Λαμίας και στον Κηφισό.

Στο… κόκκινο βρίσκονται η Αλεξάνδρας, η Κατεχάκη στο ρεύμα από Ηλιούπολη αλλά και η άνοδος και κάθοδος της Λεωφόρου Κηφισίας και της Βασιλίσσης Σοφίας.

Υπομονή χρειάζονται όσοι κινούνται σε Σταδίου, στους δρόμους γύρω από το λιμάνι του Πειραιά, στη Βάρης- Κορωπίου και την Λεωφόρο Σχιστού.

Δείτε εδώ το Δελτίο Κυκλοφορίας

Καθυστερήσεις στην Αττική Οδό

Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο

15’-20’ από κόμβο Δημοκρατίας μέχρι κόμβο Κηφισίας.

Καθυστερήσεις στο ρεύμα προς Ελευσίνα (Περιφ. Υμηττού)

5΄-10΄ από κόμβο Πλακεντίας μέχρι κόμβο Κηφισίας.

Καθυστερήσεις 5′-10΄ στις εξόδους για Λαμία (ρεύμα προς Αεροδρόμιο και προς Ελευσίνα).

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.