Σταύρος Ψυχάρης: Το συγκινητικό μήνυμα και το «ευχαριστώ» του γιου του, Ανδρέα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το δικό του «ευχαριστώ» σε όσους απέστειλαν συλλυπητήρια μηνύματα για τον θάνατο του πατέρα του, Σταύρου Ψυχάρη θέλησε να πει ο γιος του, Ανδρέας.

Σε ανάρτησή του στα social media, ο Ανδρέας Ψυχάρης τόνισε ότι «θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους σας για τα πολύ θερμά και συγκινητικά μηνύματα που μου στείλατε για την απώλεια του πατέρα μου».

«Να είστε καλά» καταλήγει ο Ανδρέας Ψυχάρης.

Σημειώνεται ότι ο Σταύρος Ψυχάρης πέθανε την Τρίτη 2/8 καθώς αντιμετώπιζε προβλήματα με την υγεία του.

Η κηδεία του θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη (4/8) στις 11.00 π.μ. στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.