• Αθήνα25°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:23°C
  • Θεσ/νίκη26°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:21°C
  • Πάτρα26°CΥψηλή:29°C
    Χαμηλή:21°C
  • Ηράκλειο26°CΥψηλή:28°C
    Χαμηλή:23°C
  • Λάρισα25°CΥψηλή:32°C
    Χαμηλή:21°C
ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΣΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ

Τα «Υμια» του κ. Σαμαρά.

Πρώτη καταχώρηση: 11/09/2012 - 08:00

Τελευταία δημοσίευση: 11/09/2012 08:00Ο Στάθης στον eniko

Τα «Υμια» του κ. Σαμαρά.

Το «τελευταίο» κατά τον κ. Σαμαρά «πακέτο μέτρων» εξελίσσεται στα «Υμια» του Ελληνα πρωθυπουργού..!

Ηδη, όπως έχει αυτό το «πακέτο» και πριν καν η Τρόικα το «βελτιώσει» ακόμα περισσότερο, τα «μέτρα» 

που έχει λάβει έως τώρα το ελληνικό κράτος είναι τα σκληρότερα που έχει λάβει ευρωπαϊκό κράτος σε καιρό ειρήνης μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. 

 

Επαναλαμβάνω για να το εμπεδώσουμε: τα μέτρα που έχουν ληφθεί στην Ελλάδα απ’ όταν ο Γιωργάκης ο Μικρός πέταξε τη χώρα στην αρπάγη της Τρόικας, είναι τα σκληρότερα που έχει λάβει ποτέ ευρωπαϊκό κράτος 

ή, για να εκφρασθώ με περισσότερη ακρίβεια: πρόκειται για τα σκληρότερα μέτρα που έχει λάβει εκλεγμένη κυβέρνηση εναντίον του λαού της.

Κι εν τέλει, εναντίον της χώρας

Διότι τα μέτρα αυτά, που έως τώρα έχουν εξουθενώσει τη χώρα, στο εξής την αφοπλίζουν

Η Ελλάδα υφίσταται στρατηγικής τάξεως ήττα. Μετατρέπεται σε Γκρίζα Ζώνη - είναι 

 

δυνατόν κατόπιν τούτου να μην «αλλάζει το κλίμα στη Γερμανία» όπως μηρυκάζουν τα παπαγαλάκια; είναι δυνατόν να μην εκφράζει -επιτέλους- την «ευαρέσκειά της» η κυρία Μέρκελ; να μη λέει -επιτέλους- μια καλή κουβέντα ο κ. Σόιμπλε;

Ετσι όπως πάμε μετ’ ου πολύ ο κ. Σαμαράς θα ευχαριστεί κι αυτός τους Γερμανούς με τον ίδιο τρόπο που ευχαριστούσε και ο κ. Σημίτης από Κοινοβουλίου τους Αμερικανούς για την (απαίσια) έκβαση της κρίσης των Υμίων.

Η Ελλάδα με τα μέτρα που έχουν ληφθεί, λαμβάνονται και θα ληφθούν, αφοπλίζεται.

Δεν θα έχει πόρους, δεν θα κατέχει η ίδια τις πλουτοπαραγωγικές της πηγές και δεν θα διαθέτει αυτεξούσιον 

δηλαδή ιδίαν εαυτής (δια)κυβέρνηση

Θα διαθέτει απλώς τοπικούς εντολοδόχους, κυβερνήτες-ανδρείκελα των κατακτητών της,

συνεπώς θα αδυνατεί, πάντα η Ελλάδα, να χαράξει τη δική της στρατηγική και τακτική.

 

Βεβαίως αυτό ήδη εν πολλοίς συμβαίνει, ήδη η κυβέρνησή μας δέχεται εντολές απ’ την Τρόικα και στην Τρόικα λογοδοτεί, ήδη η χώρα μετατρέπεται όσον οι ημέρες σε Ειδική Οικονομική Ζώνη,

ήδη η υγεία και η παιδεία θεωρούνται πολυτέλειες, ήδη το βιοτικό επίπεδο του λαού συναγωνίζεται προς τα κάτω άλλους λαούς από καιρό κάτοικους του Αδη. 

Ηδη έχουμε υποστεί συντριπτική ήττα, σαν να έχουμε χάσει πόλεμο. Ομως όσον η ήττα αυτή διαιωνίζεται εν καιρώ ειρήνης, τόσον 

ο κίνδυνος να πάθουμε ό,τι έπαθαν οι Σέρβοι και άλλοι λαοί προβάλλει τρομακτικός. Διότι η πραγματική ήττα αυτών των λαών δεν ήταν η στρατιωτική (αυτή επανορθώνεται) ήταν η ψυχική. Ηττήθηκαν μέσα τους.

  

Οι Ελληνες έχουμε υποστεί κατά καιρούς ουκ ολίγες συμφορές, όμως η Ηττα είναι αδελφή της Νίκης και συχνά οι σημερινοί ηττημένοι είναι οι αυριανοί νικητές - πλην όταν η ήττα αφορά τη συλλογική ψυχή, τότε είναι συντριπτική, τότε οι πολίτες την παραδέχονται και η ήττα νομιμοποιείται. Τότε προσπαθείς να μοιάσεις σε αυτόν που σε νίκησε και του παραδίδεσαι.

Σήμερα πάει να γίνει στην Ελλάδα αυτό που δεν έγινε στην Κατοχή, τότε μας εξαγρίωσε η βία του αίματος, τώρα μας φοβίζει η βία των τόκων.

Μα κυριότατα μας φοβίζει κι εν τέλει μας απελπίζει η βία των εκλεγμένων ταγών μας εναντίον μας. Αυτός ο διαρκής εκβιασμός (τελευταία του εκδοχή ή ευρώ ή δραχμή), αυτή η διαρκής απειλή (θα μας κόψουν τα λεφτά) - (σ.σ.: που τους χρυσοπληρώνουμε ), αλλά κυρίως 

αυτός ο διαρκής χατζατζαρισμός

Να καθόμαστε καλά, να προσέχουμε τι λένε οι Ευρωπαίοι για μας κι όλα τα συναφή γραικυλοραγιάδικα.

Και κατά τούτο, αυτό που άρχισε τότε ο μοιραίος Γιωργάκης με τον διασυρμό της χώρας (των «διεφθαρμένων») και την αιχμαλωσία της, ολοκληρώνει σήμερα με το «τελευταίο πακέτο» ο κ. Σαμαράς, παγιώνοντας τα δεσμά της δουλείας κι οδηγώντας τον λαό σε ψυχική συντριβή.

Οταν τρεις ανθυποϋπάλληλοι της Τρόικας βαράνε τον ζουρνά και χορεύουν τον χορό του θανάτου οι καρκινοπαθείς, είναι ψυχική συντριβή...

Οταν ο πρωτοδιόριστος δάσκαλος παίρνει 640 ευρώ μισθό, όσον δηλαδή τρία γεύματα σούσι του κ. Στουρνάρα, είναι ψυχική συντριβή...

Και μη μου πετάξει για αυτά τα παραδείγματα κάποιο απ’ τα ντόμπερμαν της καθεστωτικής πληροφόρησης καμιά κοτσάνα περί λαϊκισμού, διότι 

λαϊκισμός, κυρίες και κύριοι, είναι να γίνεται ο διευθυντής των «Νέων» κυβερνητικός εκπρόσωπος και ύστερα ο (ίδιος) κυβερνητικός εκπρόσωπος να γίνεται αρθρογράφος του «Εθνους». Λαϊκισμός είναι η Διαπλοκή σας!

Συνεννοηθήκαμε;

Ο κ. Σαμαράς (δεν λέω για τους δύο ουτιδανούς συνεταίρους του) οδηγεί την Ελλάδα σε κατάσταση no troops απέναντι στη Γερμανία της Μέρκελ και no flags απέναντι στους τοκογλύφους της Ενωσης.

Θα το επιτρέψει αυτό ο ελληνικός λαός; θα το αποτρέψουν αυτό τα φιλολαϊκά κόμματα;

Θα το ξέρουμε αυτόν τον χειμώνα...

 

email:  stathis@enikos.gr

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (70)
  • ΝΙΚΗΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 15:07
    @bizney με τετοια τρικυμια που επικρατει στα μυαλα μας τον τελευταιο καιρο φιλε, λογικο ειναι................συμπερασμα???(τουλαχιστον για μενα που ειμαι στα καγκελα καιρο τωρα)καλυτερα να μασαω παρα να μιλαω χαχαχαχαχαχαχα
  • bizneyΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 12:45
    @ΝΙΚΗ
    συγνωμη και απο μενα για τους χαρακτηρισμους αλλα.....εψαχνα και ΄γω να βρω που τα εγραψα ολα αυτα!
  • dinosΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 11:30
    γιαννη φαινεται κα8αρα οτι ανηκεις στους λιγους βολεμενους.....η χρεωκοπια γιαννη μου εχει ερ8ει αν δεν το ξερεις....απο την στιγμη που το κρατος εχει κηρυξει σταση πληρωμων...και μην φοβασαι ουτε στην αργεντινη ολοι περασαν ασχημα....παντα υπαρχει μια ταξη που περναει καλα...προσεχε ομως με τα νεα μετρα μην στραφουν οι πεινασμενοι εναντιον των εχοντων γιατι δεν σε βλεπω καλα....απλα παρτακιας εισαι που δεν βλεπεις διπλα σου τι γινεται....γιατι αν μου λες οτι με επισημη ανεργια 24/25% υφεση 7% τον χρονο ο λαος περναει ακομη καλα μαλλον σε καποια βιλα κλεισμενος εισαι....
  • ΝικηΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 11:13
    @bizney προσπαθησα και χτες να στειλω απολογητικο μηνυμα χωρις ομως επιτυχια....Εχεις απολυτο δικιο να με αποκαλεις χαζουλα(το λεω πιο ευγενικα)και παλι συγγνωμη.........
  • ΝικηΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 11:06
    @bizney sorry φιλε αναφερωμουνα σε αυτον που απαντησε στο σχολιο σου στις 11.03..................και παλι χιλια συγγνωμη.
  • ΙΚΑΡΟΣΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 11:01
    Αγαπητέ nkst, συμφωνώ και "επαυξάνω"στο πρώτο σου μακροσκελές σχόλιο, καθώς και σε όλα τα Υ.Γ...Θα μπορούσα να προσθέσω κι εγώ μερικά ακόμη. Νομίζω όμως, πως σχεδόν όλοι οι συνομιλητές μας εδώ, (ακόμη και οι υποστηρικτές του 4ου ΡΑϊΧ και της τροϊκανής συγκυβέρνησης), βλέπουν και βιώνουν ανάλογες καταστάσεις κι ας μην το παραδέχονται φωναχτά...Όσο για τον 902...καταλαβαίνω πολύ καλά για τα πρακτικά ζητήματα που γράφεις, όμως εγώ συνδέω αυτό το γεγονός με τις αντιφάσεις τακτικής-στρατηγικής-ιδεολογίας -συνεργασιών των τελευταίων δεκαετιών...Φίλε ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑ, εν μέρει συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά της αντιφάσεις, σε άλλα διαφωνώ...Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ξερόλα, άλλοι είναι αυτοί που θα αποφασίσουν για την πορεία του ΚΚΕ...Σαν πολίτης όμως αυτής της χώρας, που βρίσκεται σε θανάσιμο κίνδυνο, μπορώ να εκφράζω μια ΑΓΩΝΙΑ-ΑΠΟΡΙΑ που εξέφραζα σε πολλούς συνομιλητές -συναγωνιστές και πριν της εκλογές του 2009, που δυστυχώς οι Έλληνες έκαναν το ΓΑΠ προθυπουργό!!!...ΑΓΩΝΙΑ-ΑΠΟΡΙΑ του 2009: Υπάρχει περίπτωση η τακτική-στρατηγική του ΚΚΕ, να έρθει στιγμή που να μπορεί να συγκριθεί, (τηρουμένων των αναλογιών και συνθηκών), με τις συμφωνίες Λιβάνου και Βάρκιζας;!;!;!...Η ΑΠΟΡΙΑ-ΑΓΩΝΙΑ υπάρχει ακόμα...
  • ΝικολετταΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 10:02
    @Γιαννη λαθος τα καταλαβες........Εσυ εισαι αυτος που προκειμενου να σωσει το κομποδεμα του απλως δεν ενδιαφερετε για το τι συμβαινει στους αλλους.......Εγω λοιπον φιλε(καλα μην το δενεις και κομπο αυτο το φιλε)θα κανω οτι μπορω για να υπερασπιστω την ζωη του παιδιου μου αλλα και την ζωη του παιδιου σου αν χρειαστει......Εσυ κατσε, τρεμοντας μην γινουμε Αργεντινη , να χαιδευεις τις λιριτσες σου..........
  • ΒΙΖΝΕΥΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 09:41
    @ΝΙΚΗ
    Αλλα λογια να αγαπιομαστε.......
    Ξερεις να διαβαζεις αλλα οχι να κατανοεις!
    "Εχω καποιες ερωτησεις ομως για σενα, απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι ο Γερμανος, Ολλανδος και λοιποι πεινανε λογω Ελλαδας!!!!!!????????"
    Που το εχω γραψει εγω αυτο;
    Εβγαλες και συμπερασμα οτι ειμαι και...... Πασοκονουδουλης!
    Η βλακεια ειναι ανικητη κοπελια και γω εχω παραδεχτει την ηττα μου!
    Μπορεις να μου πεις και 43 νουμερα στο λοττο; Ειναι βεβαιο οτι τα υπολοιπα 6 θα κερδισουν!!!!
  • ΓιάννηςΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 04:12
    @dinos έχεις δίκιο μεγάλη προπαγάνδα να πεις ότι αφού χρεοκόπησε η Αργεντινή ο κόσμος πέρασε πολύ άσχημα πρέπει να ήταν καταπληκτικά.
    @Νικολέττα
    χμμ για να δούμε, στη χρεοκοπία θα έχουμε 0 μισθό, σύνταξη, επίδομα που σημαίνει ότι όποιος σε βοηθάει τώρα που είσαι άνεργη δε θα μπορεί να το κάνει με τη χρεοκοπία + ότι μέσα στο χαμό που θα γίνει μπορεί να χάσεις τη ζωή σου ή να χάσεις φίλους και οικογένεια.Αλλά βέβαια το ξεκαθάρισες ότι αφού είσαι άνεργη δε σε νοιάζει για κανέναν άλλο οπότε πάω πάσο.
  • ΜαρίταΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 04:03
    Αγαπητέ Στάθη, ο λαός το επέτρεψε αυτό με την ψήφο του στις 17 Ιουνίου. Γι αυτή την Ελλάδα ψήφισε, αυτή η Ελλάδα του αξίζει. Και κανείς δεν μπορεί να πει ότι "δεν γνώριζε", όταν η τελευταία διετία είχε υπάρξει άκρως επιμορφωτική ως προς το ήθος και τον χαρακτήρα των Ελλήνων πολιτικών. Τώρα ας πάνε μετανάστες στη Σουηδία να καθαρίζουν τουαλέτες, όπως έγραψε και το Bloomberg.
  • nkblsΤετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, 00:46
    Καλά ρε Βαγγέλη κ . , από μετωπική κομμουνιστικού σπερματοζωαρίου και φασιστικού ωαρίου ξεβράστηκες ; Από αρειανό κέντρο εξωσωματικής δραπέτευσες , ζαλίστηκες στις τροχιές , έχασες τις επαφές κι αγάπησες τους κομμουνιστές ; Στο τέλος θα το πιστέψεις κιόλας πως είσαι και πρώτη ηθοποιάρα , φτυστός Ντενίση. Είσαι καλώς και στα χρώματα και στις μίξεις παναθεμάσε , μήπως είσαι ο μπογιατζής της χρυσής ;
  • Αντι.Μ.Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 23:47
    Πρίν απο λίγο καιρό η Μ.Παπαχριστούδη, μπρός στον φόβο να κλείσει ο 902, είχε κάνει μιά πρόταση ώστε ο σταθμός να μετατραπεί σε ολόκληρης της Αριστεράς και το προγραμμά του να περιλαμβάνει και συνδικαλιστικά σωματεία, φορείς και οργανώσεις της ευρύτερης Αριστεράς.Η πρόταση για άγνωστους λόγους δεν περπάτησε.Φίλος πιο κάτω αναφέρει ότι το ποσον λειτουργείας ενός ψηφιακού σταθμού είναι 160.000 ευρω τον μήνα.Δεν γνωρίζω αν το ποσό αυτό ειναι απαγορευτικό για τα οικονομικά των κομμάτων και οργανώσεων που θα στήριζαν αυτή την προσπάθεια.Ξέρω όμως παμπολλα περιφερειακά κανάλια που εκπέμπουν ψηφιακά, χωρίς να έχουν απο πίσω μεγιστάνες και εφοπλιστές.Φαντάζομαι ούτε και κρυφούς χρηματοδότες για κανάλια τοπικού ενδιαφέροντος και μικρής προπαγανδιστικής ικανότητας.Τελικά νομίζω οτι οι λόγοι κλεισίματος του 902 κάθε άλλο παρά οικονομικοί εισαν.
  • γρηγορηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 23:25
    @Γιαννης
    ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΑΝΝΗ ΘΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΚ ΠΕΙΡΑΣ ΟΣΟΙ ΕΖΗΣΑΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ .ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΛΩΣ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ.ΧΑΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΑΙ ΤΟΤΕ ΛΟΓΩ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ Η ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ.
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΡΟΝΙΜΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΟΔΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ.ΣΕ ΕΡΩΤΩ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ;;;;ΘΣ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ; ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΗΣ :Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΩΠΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΣΤΡΑΓΓΙΣΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟ Η ΟΛΕΘΡΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ;;;;
    ΑΝ ΧΡΕΟΚΩΠΟΥΣΑΜΕ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 1 ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ; Η ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 15 ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ΟΥΤΕ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ;
  • Σταχτη στα ματιαΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 22:51
    Αντε να ευθυμισουμε λιγο.
    Αρθρο του Θυμιου Καλαμουκη
    Όσο βαθαίνει η κρίση, τόσο οι παραλληλισμοί της Ελλάδας με την Αργεντινή πληθαίνουν. Τελευταία αναφορά ήταν αυτή του Αλέξη Τσίπρα προχτές στην Βουλή. Η στήλη χωρίς φόβο και πάθος, πιστεύει πως θα ήταν καλύτερα να είχαμε γίνει Αργεντινή, να ήμασταν Αργεντινή. Και δεν το πιστεύει απλά, αλλά καταθέτει και ορισμένα επιχειρήματα.

    Αν, λοιπόν, ήμασταν Αργεντινή:

    Θα είχαμε γίνει μιούζικαλ. Θα μας είχε τραγουδήσει, ο Αντόνιο Μπαντέρας. Η Μαντόνα θα ζητούσε από την χώρα μας να μην κλάψει γι αυτήν, ενώ τώρα η Ελλάδα ζητάει από την Μαντόνα και από άλλους, να κλαίνε για εμάς. (άσε που κλαίνε έτσι κι αλλιώς, είτε το ζητήσουμε είτε όχι, είτε από συγκίνηση είτε από τα γέλια)

    Δεν θα είχαμε την Κύπρο και ότι αυτό συνεπάγεται. Πράγμα που σημαίνει ότι ο Νταλάρας δεν θα τραγουδούσε για την πράσινη γραμμή, αλλά για το δράμα του λαού των Φώκλαντς.

    Ως συνέχεια αυτού, δεν θα βλέπαμε τούρκικα σήριαλ, με μανία. Θα το κάναμε με τα μεξικάνικα, που όπως και να το κάνεις είναι άλλου επιπέδου, από τα …ογλού.

    Θα είχαμε τον Μέσι, αλλά δεν θα είχαμε τον Πίου…

    Θα είχαμε στρατιωτική χούντα, στρατηγών και όχι απλών και τυχαίων συνταγματαρχών.

    Δεν θα είχαμε τσάμικο, καλαματιανό και τσιφτετέλι, αλλά θα είχαμε τανγκό, πράγμα που σημαίνει ότι μια σειρά πολιτευτών, βουλευτών, χουντικών, πρωθυπουργών θα χόρευαν κάθε Πάσχα στους στρατώνες τον χορό του πάθους, στην περίπτωση του Βενιζέλου, τον χορό του πάχους.

    Δεν θα συμμετείχαμε στην Γιουροβίζιον, οπότε θα είχαμε γλιτώσει την ετήσια ξευτίλα και ντροπή. Βέβαια δεν θα είχαμε την χαρά να στείλουμε κάποτε, την Άννα Βίση, αποδεικνύοντας ότι και η τρίτη ηλικία στην χώρα μας, έχει ίσες ευκαιρίες.

    Δεν θα ήμασταν πύλη εισόδου λαθρομεταναστών και μεταναστών και έτσι δεν θα είχε δοθεί μια θαυμάσια αφορμή στον λαό μας, να εκδηλώσει τα ενθουσιώδη, ρατσιστικά και φιλοφασιστικά του αισθήματα.

    Δεν θα υπήρχε η λέξη, η έννοια και κυρίως η εικόνα του «ελληναρά». Μπορεί να είχαμε τον Αργεντιναρά. Πάντως δεν θα είχαμε τον ελληναρά.

    Ο Κώστας Πρέκας δεν θα είχε πολεμήσει με αυταπάρνηση τους Γερμανούς. Της Αλίκης δεν θα της είχαν κάψει 5 φορές το χωριό οι Γερμανοί, πριν μπει στην Αντίσταση και μετά στον στρατό ως υπολοχαγός Νατάσα. Ο Πρετεντέρης δεν θα έβριζε τον τελευταίο χρόνο, κάθε βράδυ το ΔΝΤ και την Τρόικα, όταν τα δύο προηγούμενα τα λιβάνιζε. Η Μαρινέλα δεν θα είχε αιτηθεί από την πέτρα να ανοίξει, ο Μανόλης Καψής ίσως να μην είχε απορίες και ο Ακης Τσοχατζόπουλος θα ήταν ελεύθερος γιατί δεν θα είχε μνημείο για να ανακαινίσει προκλητικά σπίτι, απέναντι.

    Δεν θα είχαμε την Λούτσα, το Πικέρμι, τα Κιούρκα, τη Νέα Μάκρη και άρα δεν θα είχαμε και το τέλος για τα αυθαίρετα.

    Δεν θα είχαμε νησιά, άρα και τα θαύματα της ναυπηγικής, «Δημητρούλα» και «Ροδάνθη».

    Δεν θα είχαμε δώσει τα φώτα του πολιτισμού μας στην ανθρωπότητα, ίσως με μια μικρή πιθανότητα να τα είχαμε κρατήσει για εμάς.

    Δεν θα είχαμε Μητσοτάκη και άρα Ντόρα, γιό της Ντόρας, Κυριάκο και ότι άλλο κακό ξεβράσει αυτή η οικογένεια.

    Δεν θα είχαμε κάνει του Ολυμπιακούς αγώνες το 2004 και έτσι δεν θα είχαμε διδαχτεί ως έθνος, πόσο σημαντική για την σωματική μας ακεραιότητα είναι η προσοχή όταν οδηγάς μοτοσυκλέτα στην Γούναρη, το βράδυ που σε ψάχνουν για ντόπινγκ κοντρόλ.

    Δεν θα είχαμε «Μακεδονία», να μας ενοχλεί στα βόρεια σύνορά μας. (αν και πιστεύω ότι κάτι άλλο θα είχαμε βρει να μας ενοχλεί στα βόρεια σύνορα, μπορεί και στα νότια).

    Δεν θα χώριζε ποτέ ο Ρέμος με την Μακρυπούλια…

    Δεν θα είχαμε Γιώργο Παπανδρέου. Θα πει κάποιος, ότι σίγουρα θα είχαμε κάποιον άλλον. Ναι, αλλά Γιώργο δεν θα είχαμε. Άρα και τον μπαμπά του, άρα και τον παππού του.

    Θα είχαμε μια χώρα που όπως όλα, κάποτε θα πέθαινε, όχι σαν την Ελλάδα που ποτέ δεν πεθαίνει.

    Και τέλος, δεν θα είχαμε ευρώ… Ένα ισχυρό νόμισμα που η ένταξη σε αυτό θα έκανε την χώρα ισχυρή και θα έδινε στους κατοίκους της ευμάρεια, αξιοπρέπεια και αυτονόητες ανέσεις, απομακρύνοντας την πιθανότητα κάποια στιγμή να πτωχεύσουμε.
  • Γιωργος θ. ΜιχαηλΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 22:30
    Τα μετρα αυτα που επιβαλει η τροικα θα εναι τα τελευταια το υποσχεθηκε ο Σαμαρας. Μα ειναι σε ολους πασιγνωστο πως η μαχαιρια στην καρδια ειναι και η τελευταια.
    με εκτιμηση

    Γιωργος .
  • ΝικολετταΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 22:07
    @Γιαννη, αμα χρεοκοπησουμε ατακτως τοτε εσυ θα υποφερεις, εμεις ειμαστε ηδη ανεργοι δεν εχουμε να χασουμε και πολλα.......Γι αυτο να ψηφιζεις παντα συνετα μην τυχον σου παρουν τα λεφτακια απο το κομποδεμα σου(που θα στα παρουν αργα η γρηγορα)........
  • nkstΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 21:59
    Μιας και έγινε κουβέντα για το κλείσιμο του 902 και χωρίς να θέλω να εξαντλήσω τα επιχειρήματά μου στο συγκεκριμένο θέμα απαντώντας στις αιτιάσεις ορισμένων σχολιαστών ενημερώνω για κάτι, που ίσως οι
    οι περισσότεροι να μην γνωρίζουν, ότι η ψηφιακή άδεια κοστίζει 160.000 ευρώ τον μήνα, και απο οτι φαίνεται δεν γνωρίζουν οτι τα μεγαλα ιδιωτικά κανάλια μπαίνουν μέσα κάθε χρόνο πολλές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ αλλα τα συντηρούν οι ιδιοκτήτες τους, βιομήχανοι και εφοπλιστές για να κάνουν την δουλειά τους αποχαυνώνοντας το λαό.
    Το ΚΚΕ φυσικά και θα' θελε τον τηλεοπτικό σταθμό ανοικτό, αλλα αυτο με τις σημερινές συνθήκες είναι αδύνατο, επομένως η καλύτερη λύση είναι το κλείισιμο και η λειτουργία ιντερνετικού καναλιού που θα τον αντικαταστήσει.
  • ΓιάννηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 20:45
    Άμα χρεοκοπήσουμε ατάκτως τότε είναι που θα μαστε χειρότερα από Αργεντινή.Η Αργεντινή έχει αγροτική παραγωγή, έχει πλουτοπαραγωγικές πηγές που τις εκμεταλλεύεται και δε τις έχει να κάθονται όπως εμείς, έχει εξαγωγές και παρόλα αυτά ο λαός υπέφερε.Εμείς να δείτε τι θα πάθουμε που δεν έχουμε τίποτα από αυτά.
  • LCKΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 20:32
    @ nkst
    ‘Υ.Γ.2 Ελπίζω να μάθατε την πρόταση του Προέδρου των Γερμανών Βιομηχάνων, που διατύπωσε μέσω του Spiegel για την μετατροπή ολόκληρης της Ελλάδας σε «Ειδική Οικονομική Ζώνη».’
    Ναι το εμαθα και αμεσως μου ηρθε στο μυαλο το γνωστο ηλεκτρονικο μυνημα που διερευσε και η σημερινη ειδηση για την εμπλοκη με την τροικα και η επισκεψη στον Βρουτση.
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 20:23
    Αγαπητε ΙΚΑΡΕ , η εποχη που ζουμε αναδικνυει τις αντιφασεις της Ελληνικης κοινωνιας και του πολιτικου και οικονομικου συστηματος. Το ΚΚΕ δεν θα μπορουσε να αποτελεσει εξαιρεση. Ηδη απο τις προηγουμενες εκλογες και την προεκλογικη περιοδο φανηκε οτι υπαρχει καποια δυσκολια να καταλαβει ο λαος την στρατηγικη και τις τακτικες του κομμουνιστικου κομματος. Αυτο συνεβει γιατι αναμεσα στις θεσεις και την πρακτικη του κομματος ενυπαρχουν αντιφασεις. Δεν μπορει καποιος να αντιληφθει ευκολα πως γινεται την ωρα που η Ελληνικη κοινωνια βιωνει μια πρωτοφανη υφεση και κριση , το ΚΚΕ να αρνειται την πολιτικη και κοινοβουλευτικη του παρεμβαση. Πως γινεται απο την μια να συμμετεχει το κομμα στην δημοκρατια αυτη που εχουμε και απο την αλλη στην δυσκολη στιγμη να βγαζει την ουρα του απεξω. Αυτες οι αντιφασεις καθως και οι ουτοπικες θεσεις περι κομμουνισμου , Μαρξισμου , ολοκληρωτικης αντιθεσης στον καπιταλισμο , οδηγησαν στην εκλογικη ηττα και στο ιστορικο χαμηλο ποσοστο. Σημερα με την περιπτωση του 902 , εχουμε αλλη μια αντιφαση. Το κομμα πλεον ως εργοδοτης καλειται να εξυπηρετησει τα συμφεροντα των εργαζομενων που λογω της καπιταλιστικης κρισης και της αποφασης του εργοδοτη τους , μενουν ανεργοι. Το ΚΚΕ φθειρεται διαρκως γιατι πλεον οι αντιφασεις της λειτουργιας του βγαινουν στο φως. Ειναι απαραιτητη η αναθεωρηση της στρατηγικης του. Για μενα δυο λυσεις υπαρχουν. Η μια ειναι να μεταλλαχθει σε συγχρονο αριστερο κομμουνιστικο κομμα που θα διεκδικησει το καλυτερο δυνατο για τον λαο μεσα στα πλαισια του παγκοσμιου καπιταλιστικου συστηματος και με απωτερο στοχο μια νεα σχεση με τους πολιτες που θα επιτρεψει την σταδιακη πορεια προς τον σοσιαλισμο. Η αλλη ειναι να παραμεινει κομμουνιστικο Μαρξιστικο κομμα εφαρμοζωντας ομως στην πραξη , πρωτα το ιδιο , τον κομμουνισμο. (πχ επιχειρησεις του κομματος στους εργαζομενους , αρνηση συμμετοχης στο κοινοβουλευτικο συστημα , κομμουνιστικη οργανωση σε αγροτικες περιοχες που η πλειοψηφια ειναι κομμουνιστες κλπ ). Τα δυσκολα για το ΚΚΕ ειναι μπροστα... οπως και για τον λαο μας! Τα ψεματα τελειωνουν για ολους.
  • ΚΡΗΤΗΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 20:15
    @ Γιάννης : Βασικά...τους ήρωες του '21 και του '40 τους έσφαξαν δωσίλογοι τσιφλικάδες και ευρωλιγούρηδες που, επειδή 'το μόνο που τους νοιάζει είναι να έχουν γεμάτο το σελάχι τους' που έλεγε κι ο Καποδίστριας θέλουν όλο γύρω-γύρω 3ο κόσμο για τα δουλάκια και Ελβετία εκεί που κάθονται αυτοί, και να φταίνε κιόλα από πάνω. Αλλά από Ιστορία, μα Ελληνική, μα Αργεντίνικη, λίγο μαγείρεμα, λίγο ειρωνεία, λίγο χοντράδα, τη φέραμε στην υπηρεσία της τσέπης κι αυτή.
  • dinosΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 19:59
    εσυ τα εζησες γιαννη ? η' ενημερωνεσαι απο τους αγνους δημοσιογραφους της προπαγανδας ? για πες μας ποια χωρα αυτη την στιγμη παγκοσμιως εχει χειροτερα νουμερα σε υφεση και ανεργια ?
    ααααααααα εσυ εχεις περιουσια και φοβασαι μηπως την χασεις....ποσο εχει υποτιμη8ει τα 2 τελευταια χρονια 8α μας πεις ?
  • ΓιάννηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 19:36
    @Εξ Αργεντινής
    Έλα ρε, μήπως δώσαν και αυξήσεις;Μήπως αρχίσαν να γεννάνε και χρυσάφι;
    Να σε καλά που με έκανες και γέλασα με τις αρλούμπες που γράφεις ιδεά δεν έχεις τι έγινε στην Αργεντινή.Ξεκίνησαν με υποτίμηση 28% του εθνικού νομίσματος, φτάσαν στο 75%, αυτό σημαίνει η περιούσια σου χάνει τα 3/4 της αξίας της.Τονίζω ξανά ότι υπήρχε χάος, λεηλασίες, νεκροί, βγήκαν τα τανκς στους δρόμους, κομμάτιαζαν αγελάδες ζωντανές για να φάνε αυτά τα ωραία γινόντουσαν και κατά τον Τσίπρα "είμαστε χειρότερα" Ότι φτάσει.Ανάπτυξη γνώρισαν για λίγο χάρη στην άνοδο της τιμής της σόγιας που ναι βασικό εξαγωγικό τους προϊόν και τώρα πάλι πέφτουνε και κάνουν εθνικοποιήσεις μπας και σωθούν.Για ψάξε λίγο ο λαός πως έζησε τη χρεοκοπία της χώρας και ξαναέλα.Ακόμη και την εποχή της ανάκαμψης της οικονομίας στα χαρτιά, ο λαός βίωνε απίστευτη φτώχεια.Χαμένο το έχετε άμα δε χρεοκοπήσουμε ατάκτως δε θα καταλάβετε τι χαζομάρες λέτε.
  • nkstΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 19:32
    Σε περιόδους κρίσης αποτελεί ασφαλές ιστορικό συμπέρασμα ότι η κύρια τάση που εμφανίζεται στην κοινωνία, είναι αυτή της οπισθοχώρησης της πλειοψηφίας του κόσμου σε συντηρητικότερες απόψεις και θέσεις.
    Εξιδανικεύεται το παρελθόν, απολυτοποιούνται οι «σταθερές» και οι «αξίες» που χάνονται, εγκαθίσταται και φωλιάζει ο φόβος για αλλαγή και ανατροπή της υπάρχουσας κατάστασης και δαιμονοποιείται η όποια προσπάθεια, περιχαρακώνεται και θωρακίζεται το άτομο (σε εθνοτικές, ή άλλες ομάδες, στην οικογένεια κλπ προσδοκώντας την ασφάλεια και την δύναμη που πιστεύει ότι χάνει).

    Προς το παρόν αυτοί που μπορούν να δουν πέρα από τις ψευδαισθήσεις και πέρα από τον συστημικό μονόδρομο είναι ελάχιστοι, και ακόμα λιγότεροι εκείνοι που διατίθενται να πολεμήσουν το εν λόγω σύστημα και να ανοίξουν έναν άλλο δρόμο.

    Τρανό παράδειγμα τόσο οι διάφοροι παραμυθιασμένοι από την συστημική προπαγάνδα σχολιαστές της στήλης αλλά και οι απελπισμένες φωνές όσων προσπαθούν μάταια να βρουν (ατομική άραγε;) διέξοδο από την σημερινή τραγική κατάσταση.

    Για να φτάσουμε μέχρις εδώ χρειάστηκε το προνοητικό μας σύστημα να μας γαλουχήσει κατάλληλα από την στιγμή που γεννηθήκαμε.

    Θεμελιώνοντας το ανταγωνιστικό μοντέλο «συμβίωσης» που αναπαράγει το πρότυπο «ο άνθρωπος λύκος για τον άνθρωπο».
    Υπονομεύοντας στην συνείδησή μας το συλλογικό και ανυψώνοντας σε θέσφατο τον άφατο ατομισμό που στην οικονομία λατρεύει τον «ιδιώτη» και στην πολιτική διακηρύττει το θατσερικό δόγμα «η κοινωνία δεν είναι τίποτα, το άτομο είναι το παν».
    Κατακερματίζοντας και προωθώντας την αντιπαλότητα μεταξύ των πολιτών - θυμάτων του συστήματος, διαχωρίζοντάς τους σε αντιτιθέμενες μερίδες «κανιβάλων» διαποτισμένων από την αρχή «χάνεις - κερδίζω», «αφανίζεσαι - υπάρχω», «πεθαίνεις - ζω».
    Ενοχοποιώντας τον μαζικό κοινωνικό, ταξικό, πολιτικό αγώνα και διασυνδέοντάς τον ιταμά - με στόχο την απαξίωσή του – με τους εκάστοτε πουλημένους κυβερνητικούς συνδικαλιστές και πολιτικούς.
    Ελεεινολογώντας τον «άλλο» και τον «διαφορετικό» που αυτό το ίδιο τον έφερε εδώ, τον εκμεταλλεύτηκε, τον χρησιμοποίησε για δούλο του, και τώρα θα τον κλείσει με «φράκτες» και σε στρατόπεδα.
    Στοχοποιώντας τον αδύναμο ως εύκολο στόχο και ως ιδανικό αποδιοπομπαίο αντίπαλο.
    Καθιστώντας την διαστρέβλωση, το ψέμα, την ιστορική αμνησία και τον γκεμπελισμό ως μόνιμες μεθόδους άσκησης και επιβολής πολιτικής.
    Εξωραΐζοντας την κοινωνική και πολιτική αγριότητα με την υποκρισία και τον κυνισμό ότι ασκείται στο όνομα του «υπέρτερου συμφέροντος», του «λαού», της «κοινωνίας».
    Οπλίζοντας, όταν η "δημοκρατία" του δεν είναι πια επαρκής για να στηρίξει τα οικονομικά συμφέροντά του, το χέρι της Χ. Α. (ως σαρξ εκ της σαρκός του).
    Και τόσα άλλα ων ουκ έστιν αριθμός.

    Και μια σημαντική μερίδα Ελλήνων σαν πειθήνιοι και καλοί μαθητές όλα αυτά τα κατάπινε αμάσητα, τα μηρύκαζε και τα παπαγάλιζε.

    Στην πραγματικότητα αυτήν την μερίδα δεν είναι οι καταστάσεις αυτές καθαυτές της διαφθοράς, του βολέματος, των πελατειακών σχέσεων, της παράνομης αλλά κυρίως νόμιμης και ασύλληπτου μεγέθους φοροδιαφυγής, της εισφοροδιαφυγής, των μεταναστών και τόσα άλλα που την ενοχλούν.
    Είναι που όλα αυτά, λόγω κρίσης, γύρισαν μπούμερανγκ και από εκεί που είχε μάθει να τα εκμεταλλεύεται υπέρ της (εις βάρος πάντα κάποιας άλλης μερίδας ή και του εαυτού της σε βάθος χρόνου), τώρα πια της έγιναν βραχνάς γιατί πληρώνει τις συνέπειες.

    Εξ ου και η επιλογή της να ψηφίζει κατά κύριο λόγο "αντισυστημικά" κόμματα, που ενώ ευαγγελίζονται την «αλλαγή», το γκρέμισμα του παρελθόντος, που υπόσχονται βήματα μπροστά, που μιλούν για ανατροπές και ό, τι άλλο, αυτό που πραγματικά υπόσχονται, πίσω από τα παχιά λόγια, είναι ακριβώς μια επιστροφή στο παρελθόν (εκείνο που την κουτσο-εξυπηρετούσε) και η οποία επιστροφή θα πέσει ως μάννα εξ ουρανού δια της ψήφου.
    Χωρίς να αποτινάξει μετά βδελυγμίας όλα τα στερεότυπα με τα οποία την τάιζαν και την έθρεφαν μια ζωή, χωρίς να αναγκαστεί να διεκδικήσει συλλογικά την ίδια την ζωή της ως αντίδοτο σε ένα μέλλον που διαγράφεται ζοφερό, χωρίς…χωρίς…χωρίς.

    Υ.Γ.1 Σαν σήμερα πριν 39 χρόνια έπεφτε νεκρός από τις σφαίρες των φασιστών δολοφόνων της αμερικανοκίνητης χούντας του Πινοσέτ ο Σαλβαντόρ Αλλιέντε.

    Υ.Γ.2 Ελπίζω να μάθατε την πρόταση του Προέδρου των Γερμανών Βιομηχάνων, που διατύπωσε μέσω του Spiegel για την μετατροπή ολόκληρης της Ελλάδας σε «Ειδική Οικονομική Ζώνη».

    Υ.Γ.3 Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων
    Σε προσωρινά κέντρα κράτησης οδηγήθηκαν δεκάδες Έλληνες πολίτες, κάτοχοι ελληνικών διαβατηρίων, που επισκέφθηκαν την Αυστραλία ως τουρίστες, πριν σταλούν με την πρώτη διαθέσιμη πτήση πίσω στην Ελλάδα....................

    Υ.Γ. 4 «Περισσότερο λυπάμαι, όταν βλέπω πολλούς συμπατριώτες μου, να περιφέρονται άστεγοι, αναζητώντας ένα πιάτο φαγητό», λέει ο πρόεδρος των Ελληνικών Κοινοτήτων Σουηδίας κος Κομνηνός Χαϊδευτός.

    Υ.Γ. 5 Σύμφωνα με στοιχεία του παρατηρητηρίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μεταξύ Ιουλίου 2010 και Απριλίου 2011 έχουν επιστρέψει στο νησί της Κούβας 767 αυτοεξόριστοι, κυρίως από Ισπανία και ΗΠΑ, λόγω της κρίσης.
  • Εξ Αργεντινής 2Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 19:26
    Διόρθωση: Το ΑΕΠ της Αργεντινής ανέβηκε το 2003 10% ισοφαρίζοντας την πτώση του 10, 8 % του 2002, χρονιά της κρίσης.
    Εκτοτε και εως σήμερα το ΑΕΠ της χώρας ανέβηκε κατά 30%. Τα υπόλοιπα ως έχουν.
  • @ΣτάθηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 18:56
    Χιλιοειπωμένες διαπιστώσεις. Τα ίδια και τα ίδια. Άλλα τα έχει ήδη πει ο ΣΥΡΙΖΑ, άλλα η ΧΑ, άλλα το ΚΚΕ και άλλα μέχρι και ο ΛΑΟΣ (τον θυμάστε;). Από λύσεις τίποτα; Για τίποτα ευρώ για μισθούς και συντάξεις χωρίς δανεικά; Για καμιά δουλειά για κανέναν άνεργο;
  • Εξ ΑργεντινήςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 18:25
    @Γιάννης. Κατηγορείς τον Στάθη ότι μας προτείνει να γίνουμε Αργεντινή. Που το διάβασες; Εννοείς προφανώς τον Τσίπρα, ο οποίος, σύμφωνα με την κυβερνητική προπαγάνδα πρότεινε το ίδιο, ενώ στην πραγματικότητα το απευχήθηκε.
    Διότι όταν είπε «μακάρι να είμαστε Αργεντινή, συμπλήρωσε «διότι είμαστε χειρότερα». Λεπτομέριες για σένα.
    Ας δούμε, όμως, τις λεπτομέριες (παρ΄ότι τα δεδομένα των δύο οικονομικών δεν συγκρίνονται). Στην Ελλάδα, από το 2010 όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο το ΑΕΠ μειώθηκε κατά 17%!!! Προβλέπεται δε η έτι περαιτέρω μείωσή του.
    Στην Αργεντινή, όταν η χώρα χρεωκόπησε, το 2002 το ΑΕΠ έπεσε κατά 10, 8%. Την επόμενη χρονιά το 2003, καθώς η χώρα έπαψε να πληρώνει το δημόσιο χρέος, το ΑΕΠ ανέβηκε επίσης κατά 30% (!!!) με τα χρέη της ρυθμισμένα.
    Τέλος, η ανεργία στην πιο σκοτεινή στιγμή της Αργεντινής έφτασε στο 17%, ενώ στην Ελλάδα είναι ήδη στο 24% κι αναμένεται να αυξηθεί κι άλλο.
    Κατά τα άλλα λες τον Στάθη «προδότη», ενώ είσαι ένα αδαές κνώδαλο, που βρίζει διότι ακριβώς δεν ξέρει τι του γίνεται...
  • LCKΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 18:13
    @ Γιάννης
    ‘Γιατί προδότης είναι αυτός που στη δύσκολη στιγμή που η χώρα του κρέμεται από το γκρεμό κάνει το πάν να πέσει και να φτάσει στα Τάρταρα.’

    Σε ποιον απευθυνεται αυτο τωρα για να εχουμε καλο ρωτημα;
    Το οτι καποιοι θεωρουν πως ετσι ‘σωζουν’ την χωρα δεν αποτελει ελαφρυντικο...
  • dinosΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:59
    γιαννης...να σεβαστω την αποψη σου αλλα οχι με προπαγανδα...τα στοιχεια σε ανεργια και υφεση στην ελλαδα ειναι χειροτερα απο της αργεντινης οταν πτωχευσε....τετοια υφεση ουτε σε πολεμο δεν υπηρξε και η ανεργια ειναι μεγαλυτερη απο τις χωρες της αφρικης και της ν.αμερικης....αν εσυ εισαι ευχαριστημενος απο αυτα τα νουμερα που με τα νεα μετρα 8α γινουν πολυ χειροτερα και με την χρεωκοπια ενος λαου με την με8οδο της σταγονας δικο σου 8εμα...ακου μια φραση του σαμαρα στην 8εσσαλονικη αναφερομενος στον συριζα...αυτοι 8ελουν να μας κανουν αργεντινη για να μας οδηγησουν μια ωρα ΑΡΧΥΤΕΡΑ στην καταστροφη....οτι μπορεις να καταλαβεις απο αυτο καταλαβες
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:58
    Βαγγελη Κ , καταρχας εκφραζω την λυπη μου για τον 902 γιατι σε αυτο το καναλι απασχολουνταν εργαζομενοι που χανουν την δουλεια τους και γιατι σε αυτο το καναλι υπηρχαν καποιες εκπομπες ιστορικου και ψυχαγωγικου περιεχομενου που ειχαν ενδιαφερον. Κατα τα αλλα ο 902 ηταν προπαγανδιστικο οργανο του κκε και απο αυτη την αποψη δεν με ενδιαφερει που κλεινει. Δευτερον , θελω να πω οτι ο Μαιλης ο Κασιδιαρης και ο Μανος ειναι εκφραστες μειοψηφουντων κομματων στο πολιτικο γιγνεσθαι της Ελληνικης κοινωνιας και μαλιστα εκφραστες ακραιων πολιτικων αντιληψεων. Ο Μαιλης εκφραζει την παλαιοκομμουνιστικη απολυτη θεωρηση, ο Κασιδιαρης την ακροδεξια και νεοφασιστικη αντιληψη, και ο Μανος τον συντηριτικο και αντικοινωνικο νεοφιλελευθερισμο. Ο μονος απο τους τρεις που δειχνει να μπορει να εκφρασει ευρυτερα στρωματα , ειναι ο Κασιδιαρης και αυτο γινεται λογω συγκεκριμενων συνθηκων και οχι λογω αποδοχης της ιδεολογιας του απο την κοινωνια. Πιστευω οτι ειναι ανωφελο και ουτοπικο να προσπαθησουμε να εχουμε κρατος οπου αυτοι οι τρεις θα συνυπαρχουν αρμονικα και θα ειναι ευχαριστημενοι. Το καλυτερο για μενα θα ηταν η κοινωνια να στραφει σε πιο μετριοπαθεις και γνησια λαικες δυναμεις , να αυτοοργανωθει εν αναγκη και τελικα να ξεπερασει ολους αυτους που την διαχωριζουν. Νομιζω οτι η πλειονοτητα των ανθρωπων κινηται ηδη προς αυτη την κατευθυνση. Για τα καναλια που ειπες , θα ελεγα οτι δεν χρειαζομαστε τον πλουραλισμο της κομματικης προπαγανδας , να εχει καθε κομμα και απο ενα καναλι. Χρειαζομαστε τον πλουραλισμο των αποψεων , των σκεψεων , των δημοσιογραφων και κυριως τον πλουραλισμο στην πληροφορηση και στην οπτικη γωνια. Αν ολα αυτα επιτυγχανονταν με το να εχει καθε κομμα το τηλεοπτικο του μεσον , δεν θα ελεγα οχι , εχω ομως αμφιβολιες.
  • LCKΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:51
    @ Axilleas

    Στοιχεια χρειαζεσαι εσυ για να εκτοξευεις ευθεως την κατηγορια του ψευτη, αλλιως εισαι κοινος συκοφαντης. Καταλαβες αξιοθρηνητε χατζατζαρη;

    Δεν ξερω τι αλλο στοιχειο χρειαζομαι γι αυτο που εγραψα για τον δασκαλο της κορης μου περα απο την καταθεση της προσωπικης μου εμπειριας. Η μηπως αυτος ειναι ειδικη περιπτωση; Η στενη μου επαφη με το χωρο της εκπαιδευσης λογω περιβαλλοντος (οπως εκπαιδευτικους εδω και 20 χρονια σε τρεις διαφορετικες χωρες) αρκει για να με πεισει πως οχι. Μου αρκουν επισης οι μαρτυριες τους και για τα υπολοιπα που εγραψα. Και για αλλα που δεν εγραψα, οπως παιδια σε προχωρημενες ταξεις του γυμνασιου που σχεδον δεν ξερουν να γραψουν, που δεν ξερουν να κανουν στοιχειωδεις αριθμητικες πραξεις, φοιτητες σε πανεπιστημιο που δεν μπορουν να αναπτυξουν δυο συγκροτημενες παραγραφους, που δεν μπορουν να απαντησουν σε ερωτηση αν δεν τους δοθει με πολλαπλες επιλογες, που δεν μπορουν να κατανοησουν ενα κειμενο πανω απο δυο σελιδες κλπ.

    Τωρα αν εσυ και κατι της συνωμοταξιας σου θελετε να κλεινετε τα ματια για να μην χασετε την ωραια εικονα που εχετε σχηματισει για αλλες χωρες ωστε να λοιδωρειτε την δικη σας, αυτο ειναι δικο σας θεμα. Και μια και δεν ξερεις τι δουλεια κανω (παντως δηλωνω πως το χρωμα του χρηματος του Ελληνικου δημοσιου δεν το εχω δει) καλυτερα να προσεχεις τι γραφεις φτηνιαρη κουτσομπολη.
  • @LCK:Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:23
    Συμφωνοι ,
    ισως και γι αυτο σε αυτες τις κοινωνιες ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
    Επειδη ο αποφοιτος τεχνικου λυκειου γινεται τορναδορος κι αμοιβεται αναλογα! Επειδη ο μηχανολογος μηχανικος παει στο αει κι αμοιβεται αναλογα με την αξια του!
    Επειδη στις χωρες αυτες οι πιο κακοπληρωμενοι ειναι οι ΔΥ (τυχαια μονο μολις λες πως εισαι δημοσιος υπαλληλος σε κοιταζουν με λυπη; Γιατι τι κρατησεις πληρωνεις και τι συνταξη εχεις;)
    Επεισης στις χωρες αυτες που η ανωτατη εκπαιδευση δεν θεωρειται εκ των ουκ ανευ δε σημαινει πως οι ανθρωποι τρωνε κουτοχορτο. Αποδειξη τα...ξεφτερια που απαρτιζουν το δυναμικο των δικων μας δημοσιων υπηρεσιων. Μη μιλησουμε για γνωσει ΗΥ τωρα κλπ αφηστε το.

    Οποτε κανεις δεν λεει να ζησουμε οπως η αλλη κοινωνια. Να ασπαστουμε τις αξιες τους.
    Αλλα κανεις δεν πρεπει να μας προγραφει πως αυτη η ζωη που ζουμε, αυτη η κακοδιαχειριση ανθωρπινου δυναμικου (σπουδασε γιοκα μου να παρεις πτυχιο να μπεις στο δημοσιο. Μηνας μπαινει μηνας βγαινει τσουπ τρεχει ο μισθος!) ωστε ο αλλος να εχει σπουδασει γυμναστης αλλα να δουλευει στην Εφορια, αλλος να εχει σπουδασει γεωπονος και να καταληγει στα δικαστηρια κλπ πρεπει να γινεται ΑΝΕΚΤΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ!
    Δεν ειναι δυνατο δεν καταλαβαινετε; Κι εσεις αν στο σπιτι σας στενευεστε οικονομικα κανετε αλλο κουμαντο ετσι δεν ειναι; Γιατι λοιπον το κρατος να μην κανει κι αυτο ευχρηστη διαχειριση;
    Θα μου πειτε πως να κανει που ειναι υπευθυνο για αυτο το χαος που ζουμε για τους νομους παραθυρα και νοθευση σε διαγωνισμους ασεπ κλπ;
    Που αποσπουνται νοσηλευτες σε αλλες υπηρεσιες;
    Για αυτα λοιπον σωστα λετε δεν γινεται να ζηταμε απο αλλους δανεικα!
    και κυριως δεν γινεται να περναμε πως.....περναει αλα ο γερμανος σε βαρος του Ελληνα! Επειδη ο γερμανος ςαπο το 2007 με την λεμαν μπραδερς ζει την δικη του κολαση.
    Που καποιοι κατω δεν ειδαν να ερχεται.
    Αλλωστε ειναι γνωστο το σλογκαν μας: των οικιων ημων εμπιπραμενων , ημεις αδομεν!
    Κανεις δεν ειπε να τα καταπιουμε ολα! Αλλα ΚΑΠΩΣ ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ!
  • θεοφιλος θερμηΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:21
    @Βαγγελης Κ
    Αν ειναι τοσο ευκολο, τοτε ομολογω οτι ειμαι και εγω ηλιθιος που τοσο καιρο δεν εψαχνα στις τσεπες μου τιποτε ψιλα μπας και φτιαξω δικο μου καναλι.
    Σε καθε περιπτωση στο ΣΥΡΙΖΑ θα σε ευγνωμονουν αν τους υποδειξεις αλλο τροπο χωρις ''πακετα''να στησουν καναλι, εστω καναλακι.
  • ΙΚΑΡΟΣΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:19
    Πριν λίγο άκουσα την είδηση ότι η κεντρική επιτροπή του ΚΚΕ αποφάσισε και ανακοίνωσε το κλείσιμο του τηλεοπτικού σταθμού 902 κ.τ.λ.-κ.τ.λ!!!.......Αχ βρε Αλέκα, πριν 22 χρόνια στο τιμόνι του ενιαίου τότε ΣΥΝ., ήτανε ο Χαρίλαος και ο Λεωνίδας...Χιλιάδες μέλη, φίλοι, ψηφοφόροι και πολίτες...φώναζαν..."όχι στη συγκυβέρνηση", και λίγο αργότερα, "όχι τα ιδιωτικά κανάλια-και μάλιστα χωρίς όρους-στους κεφαλαιοκράτες, ..."θα ξεσκίσουν το μυαλό και την ψυχή του λαού, γεμίζοντας τον ψέμα, αλητεία και απάτη", έγραφε κάποιος σ'ένα άρθρο, φέρνοντας παράδειγμα την Ευρώπη και την Αμερική και τι όπλο είναι η τηλεόραση στα χέρια του καπιταλισμού...(δεν θυμάμαι, μπορεί να ήτανε και ο Στάθης αυτός που τα έγραφε)..."Παλιά ξινά σταφύλια", θα μου πείτε και θα έχετε δίκιο...Αγαπητέ Νίκο Μπογιόπουλε, έχω μπροστά μου το πολύ καλό βιβλίο σου! Και αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να έχει - μέσα σε παρένθεση -και έναν υπότιτλο...(Ο Καπιταλισμός δεν είναι ηλίθιος...).Με αφορμή, λοιπόν, αυτή την είδηση, θέλω να εκφράσω μια ερώτηση-απορία προς την ηγεσία(και όχι μόνο)του ΚΚΕ:Μήπως, σ'αυτές τις συνθήκες χρειάζεται άμεσα επανεξέταση της στρατηγικής του κόμματος;;;...
  • AxilleasΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 17:17
    @Vagelis K
    από'τι εχω καταλάβει ψηφίζεις ΧΑ. Δικαιωμά σου. Ομως δεν κατάλαβα πως σε μια ελευθερη κοινωνία, θεωρείς πως το μυαλό κάποιου που πιστευει στην κατωτεροτητα των πακιστανων ασ πουμε και κάποιος που πιστευει στη δικτατορία της εργατιάς, είναι εντάξει στο μυαλό του. Βέβαια και κάποιος που πιστεύει στην χωρίς όρια ελευθερία των efficient αγορών...
  • Βαγγελης ΚΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 16:37
    bizney

    Αγαπητε, δεν αναφερθηκα σε σενα αλλα σε καποιον που σου απαντησε στις 11.03. Δικιο εχεις.

    @ Θεοδωρος Πατρα

    Μα συμφωνω. Γραφω καπως εγχρωμα για να δημιουργησω εμφαση αλλα φυσικα το νοημα των λεγομενων μου ειναι ο σεβασμος στους διαφορετικους Ελληνες.
    Λες οτι υπαρχουν διαβαθμισεις. Ναι βεβαια.
    Αυτο που επιχειρω να πω ειναι το εξης :

    1. Οι πραγματικες αποχρωσεις ειναι τρεις και οχι δυο.
    Οι πολιτικες ειναι μια χαρα. Το μυαλο ενος κουμουνιστη, ενος φασιστα και ενος φριντμαν ειναι ενταξει ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ.
    Δυστυχως ομως και οι τρεις θεωρουν τους αλλους δυο ηλιθιους και ουρακοταγκους. Εχουν αδικο.

    2. Η σωστη λυση ειναι να οργανωσουμε ετσι το κρατος ωστε ο Κασιδιαρης, ο Μαιλης και ο Στ. Μανος να χαμογελανε και οι τρεις αφου προηγουμενως εχουν ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ και οι τρεις να βανουν ΝΕΡΟ στο κρασι τους.

    Οπως ειναι σημερα η θεωρια του ΚΚΕ, της Χρυσης Αυγης και του Φριντμαν και οι τρεις θεωριες επιμενουν στην τελικη νικη και στην καθολικη κυριαρχια. Εδω πρεπει να δειξουμε την ανωτεροτητα του Ελληνικου πολιτισμου, φτιαχνοντας μια κοινωνια της ελευθεριας και της αξιοπρεπειας.

    Δες φιλε Θεοδωρε την σημερινη ανακοινωση οτι κλεινει ο 902.
    Την ιδια ωρα που λεμε πως θα χτυπηθει η μονομερεια των δελτιων ενημερωσης ερχεται κι αυτο.

    Εγω αν και ειμαι απεναντι σ αυτο το κομμα εχω τρεις ερωτησεις.
    Γιατι ο 902 δεν εγινε ποτε ελκυστικος ?
    Γιατι ο 902 ειναι τοσο ακριβος για ενα δυνατο κομμα με 300.000 ανθρωπους ?
    Γιατι η Ελληνικη κοινωνια καθεται αδρανης και παρακολουθει την επιβολη της αποψης των λιγων αντι να επιβαλλει με τη βια τον πλουραλισμο της ενημερωσης ?
    Κι αφου βρισαμε το ηλιθιο ΚΚΕ ας πουμε και δυο λογια για το ΣΥΡΙΖΑ και τη Χρυση Αυγη. Αυτοι οι δυο αρχιηλιθιοι γιατι δεν εχουν καν καναλι ?

    Ηλιθια κομματα - Αδρανης κοινωνια.
  • ΓιάννηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 16:25
    Άσε είδαμε και την δική σας τη πρόταση Στάθη.Αργεντινή.Με τις λεηλασίες, με τα τανκς στους δρόμους, 0 μισθοί, συντάξεις, επιδόματα, με τον πληθωρισμό σήμερα, 10 χρόνια μετά, στο 30%.Τουλάχιστον η Αργεντινή μπορούσε να ταϊσει το λαό της είχε παραγωγή πρώτων υλών γενικώς πολλά επίπεδα πάνω από μας.Εμείς βαριά βιομηχανία έχουμε "ήλιος θάλασσα και το αγόρι μου" από τα οποία μόνο το αγόρι τρώγεται και καλό είναι να μη φτάσουμε εκεί.Όλοι εσείς οι ψευτοαντιστασιακοί που θέλετε να γίνει η Ελλάδα τρίτος κόσμος(τώρα είμαστε πολύ πάνω από τρίτο κόσμο μην αρχίσετε τις γραφικότητες και δείξετε πάλι την ασχετοσύνη σας)και έχετε το ψώνιο και συγκρίνετε τους εαυτούς σας με τους Έλληνες του 21 και του 41, εσείς έχετε κερδίσει επάξια το τίτλο του προδότη.Γιατί προδότης είναι αυτός που στη δύσκολη στιγμή που η χώρα του κρέμεται από το γκρεμό κάνει το πάν να πέσει και να φτάσει στα Τάρταρα.Το ότι δεν αντιλαμβάνεστε τη προδοσία σας είναι μικρό ελαφρυντικό.
  • Πλούσιος Συνταξιούχος.Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 16:03
    Αντιγράφω την προτελευταία παράγραφο του Στάθη.
    '' Θα το επιτρέψει αυτό ο Ελληνικός Λαός, θα το αποτρέψουν αυτό τα φιλολαϊκά κόμματα'' ?
    Η απάντηση ...
    Πού να τρέχεις τώρα, με τις παντούφλες στα Συντάγματα, άρα, ναι στο Α'. Προσοχή μην και στάξει η ουρά του γαϊδάρου, άρα, όχι στο Β'.
    Με λίγα λόγια, μια χαρά χάλια !
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 15:30
    Kαταρχας θελω να συγχαρω τον φιλο LCK για το σχολιο του - απαντηση σε αλλον σχολιαστη. Δευτερον θελω να εκφρασω την αντιθεση μου σε αυτον τον διαχωρισμο και την κατηγοριοποιηση του Ελληνικου λαου σε αριστερους , φιλελευθερους και εθνικιστες που επιχειρει να κανει και μαλιστα με απολυτο τροπο ο Βαγγελης Κ. Αν και συμφωνω σε καποια πραγματα που γραφει στο σχολιο του , νομιζω οτι οι κατηγοριοποιησεις αυτες που γινονται και απο αλλους σχολιαστες , ειναι απαραδεκτες. Ο λαος αποτελειται απο ανθρωπους που ειναι ελευθεροι να σκεπτονται και οχι απο" ερυθρους , μαυρους και λευκους". Σε αυτον τον τοπο υπαρχουν κομμουνιστες , αριστεροι με διαβαθμισεις , αναρχικοι , σοσιαλιστες , σοσιαλδημοκρατες , κεντρωοι , δεξιοι , φιλελευθεροι , νεοφιλελευθεροι , νεοφασιστες , βασιλοχουντικοι κλπ , κλπ. Κυριως υπαρχουν ανθρωποι , ανθρωποι συντηριτικοι , προοδευτικοι , υποκριτες , αυθεντικοι , ανθρωποι με ανοχη , με μισος , με σκεψεις , με πιστη , με αισθηματα. Απολα εχει ο μπαξες και απολα πρεπει να συνεχισει να εχει. Οι ανθρωποι δεν ειναι προβατα.
  • ΝΙΚΗΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 15:16
    @bizney Καταρχην με καλυψε ο LCK.Εχω καποιες ερωτησεις ομως για σενα, απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι ο Γερμανος, Ολλανδος και λοιποι πεινανε λογω Ελλαδας!!!!!!????????Ποσα χρονια εχεις να ερθεις στην χωρα αυτη?????Γιατι πρεπει να πεθανει το δικο μου παιδι για να ζησει το δικο σου?????Με ποια κριτιρια εν τελει περνετε η αποφαση για το ποιος θα ζησει και ποιος θα πεθανει σε αυτον τον κοσμο?????Ειναι θεμα χρωματος, θρησκειας, γλωσσας η δεν ξερω εγω τι αλλο??????Εν κατακλειδη καλα κανεις να λες ανοησιες και να κανεις βλακωδεις συγκρισεις τελειως αδικες και χωρις επιχειρηματα.Δικαιωμα δικο μας ομως να υπερασπιστουμε το δικαιωμα των παιδιων μας στην ζωη και αξιοπρεπεια με τον τροπο που κρινουμε σωστο για αυτα και για την πατριδα μας.Αν θεωρεις τον τροπο λαθος και εφοσον οπως λες η ζωη εδω ειναι ονειρικη!!!!!δηλ.δεν παραγουμε αλλα χρυσοπληρωνωμαστε, ελα και ζησε εδω.Αγωνισου εδω γι αυτο που θεωρεις δικαιο και σωστο..............Μεχρι τοτε καλα θα κανεις να σκεφτεσε δυο και τρεις φορες για το τι θα πεις και ποσα απο τα τεμπελικα, κακα παιδακια στην Ελλαδα θα στειλεις στην γκιλοτινα για να ζησει το δικο σου.......Υ.Γ.Ασε με να μαντεψω χμμμμμμμ..........ΠΑΣΟΚΟΝΔΟΥΛΗΣ εεεεεεε???????
  • bizneyΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 15:06
    @βαγγελης Κ
    Νεοφιλελευθερος εγω; Για διαβασε καλα το κειμενο ρε φιλε γιατι μαλλον ο γιαλος ειναι στραβος!
  • AxilleasΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 14:54
    LOL @LCK
    λες καραμπινατα ψέματα για τα σχολεία του εξωτερικού. Εισαι απλος ψεύτης. Εχεις στοιχεία πλην τον δασκαλο της κόρης σου? Ολα αυτά βέβαια αποδεικνύονται απο΄το μέσο μορφωτικό επίπεδο των ευρωπαίων και των ελλήνων.
    Αν εγώ είμαι χατζατζάρης εσύ είσαι καραγκιόζης, με την έννοια του Σπαθάρη φυσικά...
    Και δεν μου λες, εκεί στο εξωτερικό που έχεις τρυπώσει και έχεις τοσο χρόνο να στέλνεις μυνήματα? Σε καμμιά ελληνική υπηρεσία?
  • γρηγορηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 14:29
    ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΣΙ .ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΨΕΙΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΙΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΑΝΕΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΛΑΝΗ ΓΙΑ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΤΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΧΡΕΟΣ ΕΦ ΟΣΟΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΣΠΕΣΙΑΛ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΑΡΠΑΓΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΟΥΒΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ .
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΙΕΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΘΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΕΥΝΑΣΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΑΙΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ Ο ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
  • BASILHSΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 14:23
    Αγαπητε ΣΤΑΘΗ, χαίρομαι που σε ξαναβρήκα ύστερα από καιρό και έτσι μου δίνεται η δυνατότητα να σε διαβαζω και να αναπνέω καθαρό αέρα.
  • LCKΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 13:24
    @ @bizney

    ‘θα σας ανταπαντησω με το επιχειρημα που μας καταριπτουν την λογικη οι ξενοι *ναι πιο πολλα λεφτα αλλα με ΤΙ ΑΠΟΔΟΣΗ;*.’

    ....και εγω θα σας ανταπαντησω με το επιχειρημα που καταρριπτω την λογικη των ξενων: ναι μεγαλυτερη αποδωση αλλα και με ΤΙ ΛΕΦΤΑ; Ετσι για να το χοντρυνω γιατι για την ‘αποδωση’ της εργασιας, δεν φταιει ο εργαζομενος. Δεν φταιει αν δεν υπαρχουν τα καταλληλα μεσα και οργανωση. Ο εργαζομενος αν του ζητηθει να σκαψει 40 ωρες, θα το κανει ειτε με κασμα ειτε με μπουλντοζα, καταλαβατε;

    ‘ΔΑΣΚΑΛΟ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ που κοιταει να ΠΑΡΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ’

    ...δασκαλο που σε πολλες περιπτωσεις δεν εχει τελειωσει παιδαγωγικη ακαδημια. Εχει παρει την ιδιοτητα του εκπαιδευτικου σε καποια ανωτερα σχολη η ακομη και με σεμιναρια επιμορφωσης (πχ ο δασκαλος της κορης μου) μεσω γραφειων ευρεσης εργασιας.

    Για να μη μιλησω και για σχολεια με ελλειψεις προσωπικου, που σχεδον το μισο εκπαιδευτικο προσωπικο ειναι συμβασιουχοι, που δεν τολμανε οι δασκαλοι να μπουν στην ταξη, που εχουν σε καθε αιθουσα ανοιχτη τηλεφωνικη γραμμη με την ασφαλεια του σχολειου. Ε, ναι υπαρχουν και τετοια σχολεια στις χωρες που αναφερετε.

    Οσο για τα φροντιστηρια: στις χωρες που αναφερετε τα εκπαιδευτικα συστηματα δεν βαζουν τα παιδια σε ανταγωνισμο οσον αφορα την εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση (εκτος απο μερικα ιδρυματα οπου υπαρχει μεγαλη ζητηση, στην οποια περιπτωση τα ιδιαιτερα πανε συννεφο). Δεν υπαρχουν κοντολογης γενικες εξετασεις οποτε δεν δημιουργειται και αναγκη για υπερβαση του ανταγωνισμου μεσω εξωσχολικης εκπαιδευσης.. Αλλωστε σε αυτες τις χωρες οι γονεις δεν θεωρουν την ανωτατη εκπαιδευση οσο ‘εκ των ουκ ανευ’ οσο εμεις στην Ελλαδα (ελπιζω να μην παρεξηγηθω, δεν βρισκω αλλο τροπο να εκφρασω αυτη την διαφορα στις κοινωνικες αξιες). Πως να το κανουμε, αλλες αξιες σε εκεινες τις κοινωνιες. Πρεπει οπωσδηποτε να τις ασπαστουμε;

    ‘Και να καταλαβετε πως στην Ευρωπη ΜΑΙΜΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΧΗΡΕΣ ΚΙ ΟΡΦΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ!’

    Που το ξερετε; Στην Αγγλια για παραδειγμα (δειλα και αλλου) γινεται καμπανια (απο τηλεοραση μεχρι αφισες στους δρομους) εκφοβισμου των κλεφτων κοινωνικων επιδοματων (benefit fraud). Αρα υπαρχει προβλημα...

    ‘Και στην Ευρωπη η συνταξη στα 68 ειναι ΗΔΗ ΝΟΜΟΣ!’

    ...και λοιπον; Αν την καταργησουν και εντελως πρεπει οπωσδηποτε να το κανουμε και εμεις; (σημειωτεον οτι σε καποιες χωρες, πχ Ολλανδια οπου το ποσοστο κεφαλαιοποιησης του ασφαλιστικου συστηματος αγγιζει το 70% αν θυμαμαι καλα, η κλεψια των εργαζομενων ειναι χειροτερη).

    Εκεινο που δεν γινεται ‘φιλε’ ειναι να πειναει ο Ελληνας για να περναει καλα ο Γερμανος, ο Ολλανδος και ο Αγγλος. Γιατι για την ωρα αυτο συμβαινει αν δεν το χεις παρει χαμπαρι.

    Τελος παντων επειδη κανετε συγκρισεις αδικες, εξιδανικευμενες για να δικαιωσετε την επιλογη σας να ζησετε στο εξωτερικο και εν πολλοις κενες περιεχομενου, καταλαβετε οτι καθε κοινωνια εχει ιδιαιτεροτητες και διαφορες στα συστηματα αξιων της. Σταματηστε επιτελους τις βλακωδεις συγκρισεις που δεν βοηθανε ουτε δικαιολογουν τιποτε.
  • Βαγγελης ΚΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 13:23
    Ωραιος και δυνατος σημερα ο Σταθης.
    Θυμιζει αυτο που λεγανε οι αρχαιοι ... Αν Δημοσθενη ειχες τοση δυναμη οση δυναμη εχει ο λογος σου ποτε δεν θα εξουσιαζε την Ελλαδα η μιλιταριστικη Μακεδονια.
    Ετσι και σημερα.
    Αν η Ελλαδα ειχε το πνευμα του Σταθη δεν θα αφηνοταν στον εσωτερικο και εξωτερικο εχθρο.
    Οταν συγκρινεις την σημερινη Ελλαδα με τον καιρο της Κατοχης σωστα λες τοτε μας εξαγριωσε αλλα τωρα μας φοβιζει.
    Δυστυχως Σταθη η Ιστορια ειναι κατι που μπορει να το δεις με πολλους τροπους.
    Τοτε υπηρχε μια επιθεση. Τωρα υπαρχει μια ηθικη διαβρωση. Ολοι μαζι ΔΕΝ τα φαγαμε αλλα ομως τα ψηφισαμε.
    Ακομα και στην κατοχη ο λαος μας δεν δρουσε ανεπηρεαστος.
    Επηρεαζομαστε απο τους Αγγλους, τους Γερμανους και την ΕΣΣΔ.

    Σημερα, ομως ποιος ειναι ο εχθρος και ποιος ειναι ο στοχος ?

    Ολα τα δεινα δημιουργηθηκαν οταν ενωθηκε η καταστροφικη πολιτικη του ΠΑΣΟΚ με την ενταξη της Ελλαδας στη ΕΕ.
    Τοτε γιναμε ζητιανοι στον αγροτικο τομεα και διεφθαρμενοι με το ΕΣΠΑ και τις επιδοτησεις.
    Το Σενγκεν γεμισε τους δρομους μας με μαυρους και μωαμεθανους και υποκειμενα απο τον Καυκασο και την Αλβανια.
    Η διαπλοκη με την Ευρωπη μας εκανε να χασουμε την ανεξαρτησια μας.
    Προσπαθησαμε (τροπος του λεγειν) να μοιασουμε στους Γερμανους και ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΜΕ !
    Επρεπε να μοιασουμε στους Ελληνες οχι στους Γερμανους οπως μαιμουδιζουμε εμεις σημερα.

    Στην Ελλαδα ζουν τρεις φυλες.
    Οι Ερυθροδερμοι (αριστεροι).
    Οι Λευκοι (φιλελευθεροι Μανος - Τζημερος) και οι
    Μαυροι (ΧΑ).

    Αυτοι οι τρεις σιχαινονται ο ενας τον αλλο.
    Ομως ειναι νομιμοι και εχουν και οι τρεις μια σωστη ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.

    Να μαθουμε να σεβομαστε ο ενας τον αλλο.
    Να μαθουμε να παραχωρουμε ο ενας τον λογο στον αλλο.
    Να γνωρισουμε η καθε φυλη την αλλη και ετσι
    Να ξανακανουμε μεγαλη την Ελλαδα !

    Στους δυο ? φιλελευθερους @Bizney και Αχιλλεα : ετσι οπως διατυπωνετε τις αποψεις σας καλλιεργειτε μια ηττοπαθεια και μια συμβιβαστικη - συμμαχικη σταση προς την Κυβερνηση Σαμαρα.
    Καντε τις προτασεις σας στη λογικη του Φριντμαν, αλλα μην μειωνετε την Ελλαδα ουτε τον Σταθη και μην ανεβαζετε την δεξια Κυβερνηση προδοτων.
    Ειναι καλυτερα να περιοριστιτε στον επιστημονικο τομεα διοτι αλλοιως κινδυνευεται να βρεθειται μαζι με τα καναλια Μεγα και Σκαι και τους δημοσιογραφους πραγμα επαισχυντο.
  • SMATΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 13:23
    Ε να πεις λοιπόν στα καμάρια της Αυτόνομης Παρέμβασης στα
    σωματεία να μην κάνουν τον κουφό άμα μπαίνει πρόταση
    για γενική απεργία
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ..ΧΧΧΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 12:57
    Διαβαζω την περιγραφολογια των πραγματων , οπου περιοριζεται να περιγραφει την κατασταση και αναρωτιεμαι αν οι λυσεις ειναι στις περιγραφες των αλλων.Περιγραφονται δε οι αλλοι ψηφοφοροι ως καποιοι που ειναι εξαπατημενοι, ''κοιμισμενοι'', συμφεροντολογοι και ισως και αλλα , και που ελπιζουμε στο μελλον να αλλαξουν πλευρο καποιοι και να ερθουν στο δικο μας .Ετσι απλα ισως λεμε, αν θελουν να αλλαξουν τα πραγματα.
    Προσωπικα κραταω αποστασεις απο αυτες τις περιγραφες [οχι γιατι δεν τις γνωριζω , το αντιθετο μαλιστα.Ασε που παλια μπορουσες να τις δεις -ω και πιο πολυ.]Οστοσο η περιγραφη δεν φτανει , πρεπει να δουμε τι ειναι αυτο που εμποδιζει , και τι λαθη γινονται.
    Ο ''Κοσμος'' πολλα εδωσε.Απο 4 διασπασμενο στο 17 και μετα στο27.Εξαλλου ουτε θα το πιστευες νομιζω οτι θα διεκδικουσε την πρωτη θεση πριν τις εκλογες.
  • mariannaΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 12:53
    Αχχχχχχχχχχ, αγαπητέ Στάθη, τούτο το χειμώνα περιμένεις εσύ για να δεις τι θα επιτρέψει και τι όχι ο ελληνικός λαός!!! Δεν το έχεις διαπιστώσει ακόμα αυτό. Και γιατί τα "Ύμια" του Σαμαρά? Τα "Ύμια" του ελληνικού λαού είναι. Η άρχουσα τάξη ορθώς ενεργεί. Ορθότατα και ωφελιμότατα δι' εαυτήν και τους συν αυτή. Ο ελληνικός λαός είναι που έχει πάρει το χρυσό μετάλλιο στο άθλημα της οσφυοκαμπτικής και της ξεφτίλας. Δικά του λοιπόν τα Ύμια και χωρίς εισαγωγικά. Νέτα σκέτα......
  • sabaziotis nikolaosΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 12:30
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ
  • ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΤΡΑΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 12:14
    Kαλημερα Σταθη , ωραιο σκιτσο σημερα και πολυ καλο αρθρο. Δεν ειναι ολα οσα γραφεις προς αποδοχην. Ειναι προς προβληματισμον, εγω τουλαχιστον ετσι τα εκλαμβανω γιαυτο και διαφωνω με καποιους σχολιαστες που πιανονται απο καποια φραση και εκφραζουν αμεσως και επιθετικα την διαφωνια τους. Η γνωμη μου ειναι οτι ο λαος ηδη εχει επιτρεψει να συμβουν οσα συμβαινουν. Ο λαος στο συνολο του εχει παραδοθει. Πολλοι ειναι αυτοι που σκεπτονται , λιγοι αυτοι που πραττουν κατι για να αλλαξουν την κατασταση. Τελος θα ηθελα να πω οτι ορισμενοι εδω μεσα , φαινονται απο μακρια οτι ειναι στημενοι για να δημιουργησουν κλιμα αντιπαλοτητας και στειρας αντιπαραθεσης. Η καλυτερη αντιμετωπιση τους ειναι η τακτικη του nkbls. Oταν ο Μπλετσας εχει κεφια , δεν παιζεται.
  • θεοφιλος θερμηΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:53
    Αυτα που γραφει ο Σταθης στο σημερινο, μας τα ειπε πριν τρια περιπου χρονια στο προφορικο.
    Αν τοτε ισως υπηρχε περιθωριο για παρερμηνιες, σημερα που τα στοιχεια ειναι συντριπτικα τα παρερμηνευουν μονο καποιοι ηλιθιοι, οπως αυτοι που κατα καιρους γραφουν στη στηλη, κανωντας πως δεν καταλαβαινουν τι ακομα επιφυλασσουν μελοντικα, σε εμας και τα παιδια μας, οι κακοποιοι που μας κυβερνουν, και συντασσονται με αυτους .

    Αγαπητε φιλε Θοδωρε, δεν θελω να απαντησω στο χθεσινο σου σχολιο.
    Ομως , κατα τη γνωμη μου , πολυ σωστα εντοπιζεις και εμπιστευεσε το κινημα της αλληλεγγυης αφου ειναι αμμεσο, το ελεγχουμε επισης αμμεσα εφοσον συμετεχουμε ενεργα σε αυτο, και ισως φανει να ειναι ελπιδα και αποκουμπι για να αλλαξουμε τη ζωη μας στο στο μελον.
    Μακρυα απο εμενα η εργασιομανια, ο καναπες που γραφεις ειναι καλος , και καλυτερα για μενα τα τσιπουρακια, αλλα παραλληλα μπορουμε, εστω λιγο, κατι να κανουμε.
    Πιστευω, σου το ξαναγραψα, να υπαρχει και στην Πατρα καποια επιτροπη κατοικων, ειτε αλληλεγυης ειτε εναντια στα χαρατσια, που θα μπουν και σε αλλες δραστηριοτητες.
    Αν δεν υπαρχει ξεκινα?
    Ενα παραδειγμα μονο θα σου πω.
    Εδω στη θερμη τρεις ανθρωπποι μονο το ξεκινησαν.
    Στην αρχη συναντησαμε τις ειρωνειες αρκετων συνδημοτων, μη σου πω και λιγη εχθρα.
    Τωρα που οι συνδημοτες μας βλεπουν τις δραστηριοτητες της επιτροπης πολιτων, μας αγκαλιαζει ολο και περισσοτερος κοσμος.
    Ειναι ευκολο να δεις και εσυ στην οθονη σου για την επιτροπη πολιτων θερμης.
    Μπορει ο καθενας στην κοινωνια που ζει.........
  • τακηςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:52
    ΣΤΑΘΗΣ Α Π Α Ι Κ Τ Ο Σ! Αυτη η κοτσανα περι λαικισμου που επικρατει ειναι η μεγαλυτερη προπαγανδιστικη ανοησια ολων των εποχων! Ποιος λαικισμος ρε τσακαλια? ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ...εκτος αν εννοειτε τον δικο σας μνημονιακο λαικισμο...
    P.S Οφειλω να πω οτι το Παρον στα δυο τελευταια φυλλα του , εχει σταματησει να γλειφει το Σαμαρα, χωρις βεβαιως να του ασκει και την κριτικη που του αρμοζει...Θεωρει ο αρχισυντακτης σημαντικοτερο θεμα τις πιρουετες Βενιζελου ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΑΙΜΑΤΗΡΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ.Τελος πάντων.. Επίσης τα δυο τελευταια αρθρα του Μακη Κουρη ηταν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ευστοχα και επικριτικα για την Κυβερνηση...
  • LCKΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:46
    Ενας χατζατζαρης υποταγμενος στην πραγματικοτητα (μαλλον οχι την Ελληνικη), προφανως επειδη ειναι απο τους ευνοημενους της, προτεινει στους συμπατριωτες μας να σταματησουν την γκρινια για την πεινα τους, την ελλειψη φαρμακων και την αδυναμια τους να θρεψουν τα παιδια τους. Επιπλεον προτεινει να γινουν και αυτοι χατζατζαρηδες και να μην αντιστεκονται στο κισμετ. Δηλαδη να μην διαμαρτυρονται για την κλοπη των συνταξιουχων και των χαμηλομισθων, την ιδια στιγμη που οι υπευθυνοι για την κατασταση στη χωρα κανουν παρτυ. Παροτι οι διαδοχικες κλοπες με την υποσχεση καθε φορα οτι ειναι η τελευταια, εχουν οδηγησει τον κοσμο σε απογνωση με ορατο το φασμα της πεινας, συνιστα να μην αντισταθουν σε αυτες αλλα να κατσουν να πεθανουν σαν το σκυλι στο αμπελι. Υποδεικνυει να σκασουν και να σκαψουν (αλλα δεν λεει που). Το ενδιαφερον ειναι οτι εχει μαλιστα αποτιμησει και την αξια του Ελληνα εργαζομενου. Δεν τον ενοχλει να ειναι η χωρα του μπανανια, παρα μονο το ειδος μπανανιας.

    Ευκολα βεβαια να τα λεει κανεις αυτα οταν δεν αφορουν τον ιδιο και τα παιδια του. Θα ηταν ενδιαφερον να βλεπαμε πως θα αντιδρουσε ο ιδιος αν μια ωραια πρωια εχανε τη δουλεια του και δεν ειχε να πληρωσει το νοικι η το δανειο για το σπιτι του, επειδη ο συνεταιρος του εφαγε τα λεφτα του σουβλακια με τους κολλητους του.

    Προκειται για τυπικο δειγμα της ελληνικης ρατσας genitsarus, που χαρακτηριζεται απο το κομπλεξ του για την κοινωνια που τον γεννησε.
  • ΝΙΚΟΣΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:32
    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΠΑΕΙ ΚΟΚΚΑΛΑ ΟΛΟΣΩΣΤΟ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΦΡΑΣΗΣ ΠΕΡΙ ΓΑΠ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΕΙΧΕ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΓΙΑΤΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΣΟΙΩΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΝΙΕΣ
  • nkblsΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:25
    Πέστα Αχιλλέας πέστα , που τώρα τους φταίει και το σούσι . Αν έτρωγε ο ιάπωνας αυτοκράτορας σουβλάκι θα τον έλεγαν φιλέλληνα και θα τον χώνανε και στην εκστρατεία του ΕΟΤ να φέρει κόσμο . Δηλαδή οι άλλοι να ΄ ναι φιλέλληνες , εμείς να μην είμαστε φιλοιάπωνες και μάλιστα την ώρα που το σούσι είναι παγκόσμια πραγματικότητα και τα κιμονό κρέμονται σε κάθε σπίτι; Εκεί που με χαλάς είναι με τους δασκάλους , σε βλέπω πολύ κουβαρδά και σπάταλο , μήπως είσαι απ ΄ αυτούς; Τι τα θες βρε αχαΐρευτε ακαμάτη 640 ολόκληρα ευρώ; Κι αν δεν είσαι απ ΄ αυτούς τι τους τα δίνεις ρε , απ ΄ τον παππού σου τα βρήκες ; Τους βάζεις και το καλοκαίρι και το Πάσχα και τα Χριστούγεννα μέσα ; Στο τέλος θα μας ζητήσεις να τους προικίσουμε κιόλας. Θέλω να ΄ σαι πιο αυστηρός με τους ξύστες της έδρας , ντροπή σου . Μια φρατζόλα ψωμί , ένα τενεκέ λάδι και μια γαλοπούλα τα Χριστούγεννα και να λένε και δόξα τω θεώ. Ρε μη λες τέτοια και σ ΄ ακούσουν οι εφοπλιστές και παρατήσουν τα καράβια και πιάσουν τους χρυσοφόρους χάρακες . Ρε ληγμένο σούσι χλαπάκιασες χθες βράδυ και μοιράζεις τα ευρώ σαν στραγάλια ; Πάρτο πίσω , θα χαλάσεις κόσμο και θα ζητάνε κι άλλοι.
  • Β.Π.Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:13
    @Βαγγέλη, ο Στουρνάρας είσαι και παρεξηγήθηκες;Ο ίδιος το δήλωσε, ότι τρώει καθημερινά σούσι.Απο όλο το κείμενο του Στάθη , το σούσι είναι αυτό , που απομόνωσες και σχολιάζεις;Τι να πω πια με τον κάθε πικραμμένο σε αυτην την στήλη.
    @Αχιλλέας , οι Γερμανοι ειναι φίλοι μας.
  • dimitrisΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:05
    Είσαι μια φωτεινή αχτίδα μέσα στο κατεστημένο των δοσιλόγων, των ξεπουλημένων ΜΜΕ.
    Είσαι μια ελπίδα μέσα από την οποία μπορεί να ξυπνήσει ο Ελληνικός λαός στο έγκλημα που γίνεται εις βάρος των παιδιών μας.
    Είσαι μια από τις ελάχιστες φωνές του Ελληνικού λαού. Σε παρακαλούμε συνέχισε και μην αφήσεις να σε ρουφήξει το κατεστημένο
  • @bizneyΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:03
    Ποσο μας εχει βλαψει η συγκριησ με το εξωτερικο αλλα....ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ;
    Που δουλευουν με 18 παιδια εξω; Μιλατε εκ πειρας; Που στην Βρετανια; Γιατι Γερμανια, Γαλλια, Ολλανδια, Δανια δουλευουν εξισου με ταξεις των 25-30 μαθητων (εχουν συμπτυχθειπρο πολλου τα σχολεια εκει ξερετε, εμεις εδω βεβαια ουτε συμπτυξη θελουμε, αλλα ουτε και συγκοινωνια να πηγαινει το παιδι απο το χωριο στην κωμοπολη θελουμε!);
    Μονιμως η συγκριση των μισθων; Μα τοτε θα σας ανταπαντησω με το επιχειρημα που μας καταριπτουν την λογικη οι ξενοι *ναι πιο πολλα λεφτα αλλα με ΤΙ ΑΠΟΔΟΣΗ;*. Γιατι απεργιες και φροντιστηρια εξωσχολικως δεν υπαρχουν εξω! Την υλη τη καλυτπουν ΕΝΤΟΣ σχολειου!
    Αυτα λοιπον στη μανια με μισθους!
    Ναι εχει δικιο ο Αχιλλεας, με 640 ευρω για μια χωρα ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΠΟΤΑ εινα ΑΡΚΕΤΑ!
    Απλα θα πρεπει ασφαλως ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ: αρχιζοντας απο το κοστος ζωης και φτανουμε σε λογαριασμους! Αλλο πραγμα λοιπον η θερμανση στο σχολειο (καθαρα κρατικη δαπανη) κι αλλο αν εινια 30 παιδια στην ταξη! Τα δικα μου παιδια εξω με 26 παιδια στο τμημα ειναι αλλα εχουν ΔΑΣΚΑΛΟ ΛΕΒΕΝΤΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ που κοιταει να ΠΑΡΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ κι οχι να περναει την ωρα του σκεπτομενος πως θα την...αναπληρωσει το απογευμα στα ιδιαιτερα φροντηστηρια!
    Υ.Γ. Κοιταξτε αν καποιος δουλευει 2 φορες περισσοτερο απο αλλους κι ομως το αποτελεσμα ειναι μονιμως υπο το μηδεν, καπου χωλαινει το συστημα γενικως δε νομιζετε;
    Και να καταλαβετε πως στην Ευρωπη ΜΑΙΜΟΥ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΥΣ ΤΥΦΛΟΥΣ ΧΗΡΕΣ ΚΙ ΟΡΦΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ!
    Και στην Ευρωπη η συνταξη στα 68 εινια ΗΔΗ ΝΟΜΟΣ!
    Αλλα βεβαια οι Ευρωπαιοι οι...κουτοφραγκοι ας πληρωνουν οπως τωρα την....ακριβη μας μισθοδοσια με μηδεν παραγωγικοτητα. Εμεις ειμαστε οι εξυπνοι.
    Υ.Γ. 2. Καλα απο λαο που χρονια εχει αναγαγει σε Ευαγγελιο τα λογια και ευφυολογηματα μερικων τραγουδιστων εν ειδει *φιλοσοφιας* και τωρα πεφτει απο τα συννεφα που καναν λεφτα με την κουλτουρα και την *αφιλοκερδη* συμμετοχη σε πανηγυρακια χρηματοδοτουμενα μεχρι κι απο τα πακετα της ΕΕ, τι να περιμενω;
    Οχι μωρε ας πειναει ο γερμανος, ο ολλανδος , ο αγγλος. Ο Ελληνας δεν θελει περικοπες, ο Ελληνας δεν δεχεται αλλαγες, ο Ελληνας θελει τα ιδια: κι ολα τα λεφτα και μηδεν παραγωγικη δουλεια. Ε δεν γινεται φιλοι μου !
  • Παναγιώτης ΞουραφάςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 11:00
    Προς Αχιλλέα :
    1. Αν οι Έλληνες του 21 σκεφτοντουσαν όλοι όπως εσύ , σήμερα σιγουρα δεν θα χρειαζόμασταν υποτιτλους για τον "Σουλειμαν το Μεγαλοπρεπή"..
    2. Γιατι ειρωνικά λες "κύριε Σταυροπουλε", ενώ δεν έχεις το θάρρος να πεις το επώνυμο σου;
    3. Κρίμα το ηρωικό όνομα (Αχιλλέας). Αυτός προτίμησε να παει στη μάχη και να πεθάνει σαν ήρωας, παρά να κάθεται αμέτοχος και ανυποληπτος.
    4. Του μυαλού σου η τρικυμία...
  • nkblsΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 10:44
    Ούτε θα το επιτρέψει , ούτε δε θα το επιτρέψει , έχει αποποιηθεί την ενεργό συμμετοχή του στα κοινά , το υπέγραψε αυτό στην κάλπη δια της ψήφου. Αυτή η ψήφος ήταν σημαντική και καθοριστική , κάτι σαν μέτρηση και καταγραφή της αντοχής του υλικού , το υλικό φανέρωσε τις μεγάλες του ανοχές στην ταλαιπωρία και στο ποδοπάτημα , εξέπληξε τους δημιουργούς του , ξεπέρασε τη φαντασία τους. Ξεσηκώθηκε κανείς στην Κίνα , την Ρουμανία , την Ρωσία , την Τουρκία , το Μεξικό , την Ονδούρα , την Ουκρανία ; Γιατί εδώ; Όταν το ανατολικό τείχος κατέρρευσε πήρε στον τάφο του και την σοσιαλδημοκρατία , η δημοκρατία έδειξε τη γύμνια της κι οι δυτικές δημοκρατίες από αστραφτερές χρυσές καδένες στο λαιμό , ως δια μαγείας μεταμορφώθηκαν σε μαύρες , ασήκωτες , ατσάλινες αλυσίδες στα πόδια. Οι μαρξιστικές ιδέες λύγισαν και γονάτισαν στα πεζούλια των βιτρινών των πολυκαταστημάτων , ήταν αριστοτεχνικά στολισμένες και υπέρ του δέοντος φωτισμένες , στράβωναν κόσμο οι βιτρίνες της αφθονίας , αυτές που τώρα είναι άδειες και σκοτεινές τότε ήταν στις δόξες τους , γενναιόδωρες , ανοιχτοχέρες , καλοσυνάτες , ουρές στα ταμεία. Μετά έκλεισαν τα φώτα , κατέβηκαν τα ρολά , ζήτησαν πίσω τα δανεικά , ήρθε η ώρα για τις επιστροφές , ήρθαν κι οι ουρές με τις σούπες , τώρα δεν ψωνίζουν , τώρα απλώνουν το χέρι , είδη πρώτης ανάγκης παρακαλώ , αλληλεγγύη please . Τα γιαταγάνια βρήκαν στις ιδέες του Φρίντμαν τη νικηφόρα ιδεολογική πλατφόρμα για να εξαπολύσουν το πλιάτσικο της αρκούδας . Οι μαρξιστικές ιδέες με μια δίκη παρωδία , τέθηκαν υπό περιορισμό , η ιδεολογική πλατφόρμα για οργανωμένη κοινωνική αντίδραση κι αντίσταση λείπει στην εξορία , η χριστιανική αλληλεγγύη πήρε τη θέση του κοινωνικού αγώνα , φτιάχτε ουρές , ένας ένας κι από λίγα να πάρουν όλοι , στις 7 στην πλατεία δημοκρατίας έρχονται τα καμιόνια με τις πατάτες , αύριο στις δέκα ανταλλακτικό παζάρι στο πάρκο αντίστασης , οι ουρές σούπας στη διασταύρωση Γεωργίου Παπανδρέου και Κωνσταντίνου Καραμανλή , για κοινωνική ιατρική , πρώτες βοήθειες και χαζαπλάστ στη Θέρμη , για αγώνες αναμείνατε στο ακουστικό σας , η ιδεολογική τσούλα απουσιάζει , έγινε του δημοσίου .
  • ΝταβεληςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 10:29
    Πριν μερικες εβδομαδες η αγωνιστρια Δημητρα Γαλανη , κατηγγηλε με παθος την νεα χουντα που μας κυβερνα εξαθλιωνοντας τους ελληνες προς οφελος της πλουτοκρατιας. Στο τελος σηκωνοντας μια ελληνικη σημαια τραγουδησε με δακρια στα ματια τον εθνικο υμνο μαζι με ενα σορο ανοητους αλλα εθνικα υπερηφανους και κατασυγκινημενους ελληνες ακροατες.
    Στο τελος της βραδιας επισκευθηκε τον λογιστη της και τον σκυλοβρυσε για μια ακομα φορα γιατι στην τελευταια δηλωση της περασε κατα 1000 ευρω το αφορολογητο αναγκαζοντας την να πληρωσει 100 ολοκληρα ευρω φορο προς οφελος αυτου του αθλιου καπιταλιστικου κρατους.

    ΥΓ: Ολοι εσεις οι " αριστεροι " ποσο ιδιοι ειστε
  • bizneyΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 10:23
    @axilleas
    "640 ευρω το μήνα και πολλά είναι για την Ελλάδα. Σε όποιον δεν του αρέσει μπορεί να απασχοληθει στον ιδιωτικό τομέα ή να παει στο εξωτερικό όπου οι δάσκαλοι δουλεύουν σοβαρα"
    "Δουλεύετε και αφήστε την 'αντισταση' και τις μπούρδες".
    Να φανταστω οτι δεν εχεις παιδια γιατι εαν ειχες αυτο που θα σε ενοιαζε θα ηταν η ποιοτητα της παιδειας που τους προσφερεται.
    Το οτι δεν θα εχουν θερμανση, υλικα, καθηγητες, και οτι θα ειναι 30 μεσα στη ταξη......φανταζομαι δεν σε νοιαζει!
    Βεβαια ειναι ενας σιγουρος τροπος να γινετε περισσοτεροι!
    Πως γινεται να φοβασαι τη λαθρομετανάστευση και οχι τα λαμογια που σου πινουν το αιμα αιωνες τωρα και μαλιστα τους επικροτεις κιολας!
    Μην κανετε την δειλια σας καθεστως!Ειστε αυτο που ειστε και καλα κανετε αλλα ποτε δεν θα νομιμοποιησετε την ημιμαθεια σας!
    ΥΣ
    Οι δασκαλοι στο εξωτερικο δουλευουν με 15-18 παιδια και πληρωνονται απο 2700 εως 3500 ευρω! Αυτα ομως ειναι για τα ΑΛΛΑ παιδια και οχι για τα δικα μας τα μπασταρδα των τεμπεληδων που παρεπιπτοντως δουλευουν δυο φορες περισσοτερο απο τους ευρωπαιους φιλους σου!
  • Σ.Μ.Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 10:16
    Προς Axilleas : Εσύ στην κατοχή θα έκανες μεγάλη καριέρα. Αν οι Έλληνες δεν ''γκρίνιαζαν'' εσύ και όλοι μας θα κάναμε τα χανούμια του Σουλτάνου και τα σαπούνια της Βέρμαχτ.
  • ΧρηστοςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 10:14
    Καλημερα Σταθη . Τι να πω ? Διαβαζω εναν συγχρονο αρχαιο Φιλοσοφο . Κειμενα ψυχης , αποτυπωση γυμνης πραγματικοτητας . Μονο ενα πραγμα . Ανοιχτη προταση σε καθε Ελληνα για συσπειρωση και παλη .
  • AxilleasΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 09:51
    Κ. Σταυροπουλε, τι φοβικα σύνδρομα σε βασανίζουν; Συνεχώς φοβάσαι ποτέ τις ειδικές οικονομικές ζώνες (πολυ χρήσιμες στην μπαχαλοαναρχο ελλαδιτσα σου), ποτέ τους διαμελισμους, ποτέ το 4ο Ραίχ (έλεος πια με αυτήν την πατάτα)..... Βέβαια ποτέ δεν φοβήθηκες τη λαθρομετανάστευση.

    Οι έλληνες αν δεν βάλουν μυαλό και να σταματήσουν να γκρινιάζουν είναι χαμένοι. Δουλεύετε και αφήστε την 'αντισταση' και τις μπούρδες. Καλύτερα προτεκτορατο απο ΣΥΡΙΖοκουβομπανανια.

    Λαϊκισμός είναι να χαιδευεις τα αυτακια του λαουτζικου, και αυτός χορτατος απο λόγια να ζει την μιζέρια του και να του φταίνε πάντα οι άλλοι. Λαικιστη κ. Σταυροπουλε. 640 ευρω το μήνα και πολλά είναι για την Ελλάδα. Σε όποιον δεν του αρέσει μπορεί να απασχοληθει στον ιδιωτικό τομέα ή να παει στο εξωτερικό όπου οι δάσκαλοι δουλεύουν σοβαρά. Και αυτά με τα σουσι μεγάλος λαϊκισμός. Έτσι είναι η παγκόσμια πραγματικότητα. Τι να κάνουμε; Θα την αλλάξεις εσύ; Αλλά ξέχασα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα...
  • ΒαγγεληςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 09:48
    Η εμμονη με το σουσι σαφως και ειναι λαϊκιστικη.
    Αλλο πραγμα να το χρησιμοποιεις οταν γραφεις ενα εξυπνο χιουμοριστικο κειμενο, και αλλο πραγμα να αναφερεσαι στο σουσι πρωι-μεσημερι-βραδυ λες και αυτο ειναι που μας μαρανε
  • bizneyΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 09:20
    Θα το επιτρεψει ο λαος, αγαπητε Σταθη και θελω να το επιτρεψει για να φανουν επιτελους τα μεγεθη.Δεν ειμαστε Δημοκρατες κ. Σταθη!
    Ποτε δεν ειμασταν!
    Γεννηθηκε η Δημοκρατια στην Ελλαδα αλλα και η Τυραννια επισης!
    Δεν εκαναν ολοι αντισταση στην κατοχη και στη χουντα!
    Πολλοι πατεραδες και παπουδες μας ζουν με εφιαλτες γιαυτα που εκαναν εκεινα τα χρονια.
    Δοσιλογοι που σε αλλα κρατη σαπιζαν στις φυλακες, εδω επιβραβευθηκαν με τιτλους και αξιωματα!Ολο το πολιτικοοικονομικο σκηνικο στηθηκε πανω σε αυτους μετα τον Β΄Παγκ. πολεμο.Θυμησου τα χαστουκια στην Κανελη και τις αντιδρασεις του κοσμου!
    Καλο ειναι λοιπον να δουμε την αληθεια στα ματια μηπως και καποτε καταφερουμε και αλλαξουμε πραγματικα αυτη τη ρημαδα τη χωρα!
  • ΙΚΑΡΟΣΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 09:16
    Μπορεί η πρόταση μου να μην είναι η πιο ενδεδειγμένη, αλλά θα την ξανακάνω.Αγαπητέ Στάθη, μια ανοιχτή επιστολή-ονομαστικά-προς το ΤΣΙΠΡΑ(πάει σε λίγο στη Θεσσαλονίκη για ανακοινώσεις...που δεν θα τις δείξουν τα κανάλια ή θα τις διαστρεβλώσουν!), την ΠΑΠΑΡΗΓΑ(έδωσε πριν λίγες μέρες συνέντευξη τύπου με...5-6 δημοσιογράφους!), προς όλους τους ηγέτες και ηγεσίες των διαφόρων αριστερών(;) κομμάτων και ομάδων, με θέμα:..."Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΔΙΑΜΕΛΙΖΕΤΑΙ - ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ-...ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;!;!;!;!;!;!...........
  • ΑντιφασισταςΤρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012, 08:41
    Ζητώ η ελληνική δημοκρατία. Θάνατος στον φασισμο!