• Αθήνα31°CΥψηλή:32°C
    Χαμηλή:24°C
  • Θεσ/νίκη29°CΥψηλή:33°C
    Χαμηλή:22°C
  • Πάτρα27°CΥψηλή:31°C
    Χαμηλή:23°C
  • Ηράκλειο29°CΥψηλή:32°C
    Χαμηλή:26°C
  • Λάρισα30°CΥψηλή:37°C
    Χαμηλή:21°C
ΣΦΙΓΓΕΙ Ο ΚΛΟΙΟΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΑ ΡΟΥΠΑ

Σκιές εκ φωτός

Πρώτη καταχώρηση: 21/03/2013 - 08:00

Τελευταία δημοσίευση: 21/03/2013 18:28Ο Στάθης στον eniko

Σκιές εκ φωτός

 

Ουδεμία σχέση με την εθνική επέτειο της Επανάστασης του 1821 έχει ο φασισμός.

Η Επανάσταση του 1821 θανάτωσε πρωθύστερα κάθε μορφή φασισμού.

Τι σχέση με τον εθνικοαπελευθερωτικό και ταξικόν αγώνα του 1821 μπορούν να έχουν οι επίγονοι των ταγματασφαλιτών που συνεργάσθηκαν με τους ναζί και των δωσιλόγων;

Τηρουμένων των αναλογιών, οι δωσίλογοι και οι ταγματασφαλίτες της κατοχής την εποχή των Οθωμανών θα ήταν γενίτσαροι ή προσκυνημένοι.

Τι σχέση μπορούν να ’χουν με το «αθάνατο κρασί του ’21» οι λαδέμπορες της κατοχής και οι σταυρωτήδες του λαού τότε, του ξένου και του ικέτη σήμερα;

Τι σχέση με την ποίηση ενός επαναστατικού αγώνα που καλούσε, με τον Θούριο του Ρήγα, Σέρβους, Βουλγάρους, Ελληνες, Αλβανούς, ακόμα και Τούρκους να αγωνισθούν στον ίδιο τίμιο αγώνα μπορούν να έχουν οι μελανοχίτωνες της Χρυσής Αυγής που μισούν Βούλγαρους, Αλβανούς και κάθε άλλον ξένο το ίδιο;

Τι δουλειά έχει ο φασισμός που κηρύσσει την υποταγή στις διαταγές με την ελευθερία; τι δουλειά έχουν τα «εγέρθητου» με το πνεύμα του Καραϊσκάκη; Μόνον ύβριν αποτελούν.

 

Τι σχέση έχει ο φασιστικός κονφορμισμός των φύρερ με το «περί όλων αμφιβάλλειν» που γέννησε έως τώρα όλες τις επαναστάσεις; Καμμία! Και τούτο

το περιγράφουν έξοχα οι αδελφοί Ταβιάνι, αποτυπώνοντας τον ιταλικό κλασικισμό όσον και το πνεύμα του διαφωτισμού, όταν σε μιαν απ’ τις ταινίες τους δείχνουν κλασικούς Ελληνες οπλίτες να εγείρονται κατάφρακτοι μέσα απ’ τη γη και να κυνηγάνε στα έτοιμα για τον θερισμό χωράφια τους φασίστες, αποκτείνοντας τα κτήνη ένα προς ένα με άδακρυ φάσγανο.

Η Επανάσταση του 1821124η εξέγερση του γένους, αυτή που πέτυχε) είναι μια δύσκολη υπόθεση. Περιέχει τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα και τις ταξικές προσδοκίες, δεν πρόλαβε να ξεσπάσει κι οδηγήθηκε σε εμφυλίους πολέμους, ξεσήκωσε τον ευρωπαϊκό ρομαντισμό, ήταν υπόθεση ξωμάχων και εμπόρων, στρατιωτικών, αγράμματων και γραμματισμένων, παπάδων κι αλλόθρησκων, στέφθηκε από ήρωες και μαγαρίστηκε από προδότες.

Θέλει πολύ διάβασμα (ες αεί) του καθ’ ενός και πολλή δουλειά στα σχολεία για να γίνει κατανοητό το 1821. Μόνον

ημιμαθείς ή πατριδοκάπηλοι εξαερώνουν όλον αυτόν τον θησαυρό στο ερώτημα αν υπήρχε ή δεν υπήρχε το «κρυφό σχολειό» ή αν καλώς ή κακώς ορίσθηκε η 25η Μαρτίου ως συμβολική ημερομηνία της εθνεγερσίας. Tolle lege, πάρε διάβασε, έλεγαν οι Λατίνοι σε αυτές τις περιπτώσεις, και θα ξεστραβωθείς.

Οι φασίστες όμως, κι εν προκειμένω η Χρυσή Αυγή, εμφανίζονται τώρα ως αναστηλωτές μιας ιστορικής «αλήθειας» της οποίας αισθάνονται μέρος. Δηλαδή καθαιρούν την Ιστορία προβάλλοντας πάνω της την ταυτότητά τους.

Αλλά, παρακάμπτοντας το γεγονός ότι ουδέν πιο ανήθικο από την ηθικοποίηση της Ιστορίας, ας δούμε πόση σχέση έχουν

οι ίδιοι οι φασίστες με την «αλήθεια» που υποστηρίζουν. Θεωρούν την Επανάσταση του 1821 «ελληνοχριστιανικό» γεγονός. Πόση σχέση όμως με τον χριστιανισμό έχουν οι ίδιοι, όταν μισούν τον πλησίον τους αν δεν είναι Ελληνας;

Τι σχέση έχουν με το «ουκ ένι Ιουδαίος ουδέ Ελλην»; Ξέρουν οι κακομοίρηδες ότι για τον Χριστιανισμό ο εθνισμός (πόσω μάλλον ο εθνικισμός) είναι αίρεση;

Αλλά, αν είναι κατά φαντασία χριστιανοί, κατά φαντασίαν επίσης σχέση έχουν και με τα ελληνικά γράμματα. Εκτός κι αν οι φασίστες είναι θαυμαστές του ανθρωπισμού, της Γαλλικής Επανάστασης, του Γαριβάλδι, του Μπολιβάρ και των διεθνών ταξιαρχών στη Ισπανία το 1936, και δεν το ξέρουμε.

Η Επανάσταση του 1821 ήρθε από πολλά ρυάκια, από τις εξεγέρσεις αμέσως μετά την άλωση της Πόλης, από τους Βενετοτουρκικούς πολέμους, απ’ τα παραμύθια της γιαγιάς και τη βυζαντινή παράδοση, απ’ τα γράμματα που μετανάστευσαν στη Δύση, απ’ την Αναγέννηση, από τον δυτικό ανθρωπισμό, απ’ τα ποιήματα του Γκαίτε και τον Μάξιμο τον Γραικό των Ρώσων, απ’ τους κολίγους και τους ξωμάχους, απ’ τους ναυτικούς και τους πειρατές, από εμπόρους, απ’ τη μισθοφορία στην ξένη, απ’ τους Δεκεμβριστές, απ’ τον Ερασμο και τον Πούσκιν, απ’ τους ρομαντικούς και τη Γαλλική Επανάσταση, απ’ τους παπάδες που μάθαιναν κολλυβογράμματα στα παιδιά, απ’ τους Ρωμιούς αστούς που έστηναν σχολές απ’ την Τεργέστη έως την Καππαδοκία, απ’ τα βιβλία για τον Ομηρο και τις δόξες του προγονικού που κρύβονταν στα μοναστήρια ή τυπώνονταν εκ νέου στη Λειψία και τη Βενετία, από τους κλέφτες και τα αρματολίκια, απ’ τη δημοτική ποίηση, απ’ τη λόγια ποίηση, τον «Ερωτόκριτο» στην Κρήτη και τον «Στάθη» στην Κύπρο, απ’ τους νεομάρτυρες και τους σουβλισμένους, απ’ τον Σκυλόσοφο ως τον Κοσμά τον Αιτωλό, απ’ τον Κατσαντώνη ως τα Ορλοφικά, απ’ τα εγερτήρια ψέματα του Παπαφλέσσα έως

την κρεμάλα για τον Πατριάρχη, από τους ξένους περιηγητές που ανακάλυπταν τα αρχαία ερείπια ως τους χάρτες του Ρήγα, πολλά ρυάκια έφτιαξαν το μεγάλο ποτάμι που οργάνωσαν οι Φιλικοί, το πότισε με το αίμα του ο Διάκος, το φίλησε με δάκρυ σεβαστικό ο Ιμπραήμ, το έστρεψε με φωτιά και τσεκούρι εναντίον των ναιναίκων ο Κολοκοτρώναρος και το έβαλε παντιέρα στον μπούντζον του ο γιος της Καλογριάς.

Η Επανάσταση του 1821, κόρη της Αμερικανικής και της Γαλλικής, κόρη του Πλήθωνα Γεμιστού και του Λόρδου Μπάυρον, όρθωσε το ανάστημα

του κολίγα μπροστά στην ίδια την Ιερή Συμμαχία. Υψώθηκε το γουρνοτσάρουχο κι έγινε αγιασμός για την έξοδο του Μεσολογγίου. Εσμιξε η Αθηνά Πρόμαχος του γραμματισμένου με τη Μεγαλόχαρη του αγράμματου κι έγιναν Κούγκι. Λίγα χρόνια μετά το 1821, το 1848, όλη η Ευρώπη πήρε φωτιά - τι κι αν η Ελλάδα δεν μπόρεσε

να ακολουθήσει; Τι κι αν η Επανάσταση έμεινε μισή; τι κι αν ημιθανές γεννήθηκε το νέο ελληνικό κράτος  με ένα Πρωτόκολλο στο Λονδίνο; Θνησιγενές το εγχείρημα δεν έμεινε! Αφησε κληρονομιά και παρακαταθήκη «Ακρίτας, Κλέφτης, Παλληκάρι» πάντα ο ίδιος ο λαός, τραγούδησαν οι Αντάρτες στην Κατοχή και το γένος ξαναξεσηκώθηκε.

Τι δουλειά έχουν λοιπόν με τις επαναστάσεις οι φασίστες, αυτοί είναι η αντεπανάσταση. Είναι ό,τι πρωθύστερα σκότωσε το 1821, είναι η ντροπή του έθνους, οι γενίτσαροι, οι δωσίλογοι και οι γερμανοντυμένοι, οι ξενηλάτες. Οι υπομείονες.

Τώρα μαγαρίζουν την επέτειο με την αμάθεια, τη μισανθρωπία και τις καπηλείες τους.  Ε και; Περαστικοί είναι, η Υβρις έχει πάντα τη Νέμεσίν της. Και στους καθαρμούς συνηθισμένοι καθώς είναι οι Ελληνες με οδηγό τα πένθη τους κάθε φορά λυτρώνονται, δεν

έχουν σπείρει άκαρπο σπόρο οι ποιητές, Κάλβος και Σολωμός, Ρίτσος και Σικελιανός, Γκάτσος, Ελύτης, Καρυωτάκης, Καρούζος και Σεφέρης, σαράντα φασισμούς

σαρώνει μόνο με ένα ποίημα του ο Καβάφης. Και μέσα απ’ τα αθέριστα χρυσά στάχυα των χωραφιών της Τοσκάνης, πάλι θα σηκωθούν, πάντα σηκώνονται, πάνοπλες οι αρχαίες σκιές και παίρνουν φαλάγγι τους πεμπτοφαλαγγίτες των τοκογλύφων, αποτείνοντας τα κτήνη κατά το ορθόν και το δίκαιον, κατά το καλόν και το ωραίον...

 

 

email: stathis@enikos.gr


 

 

 

 

 

 

 

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (60)
  • tilemaxosellasΤετάρτη 27 Μαρτίου 2013, 20:44
    ΕΡΩΤΗΣΗ:
    ΚΑΛΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΥΦΟΥ ΤΟ 1821 ΘΑΝΑΤΩΣΕ ΠΡΟΘΥΣΤΕΡΑ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ
    ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ - ΤΟ ΚΚΕ - ΚΑΙ Η ΡΗΜΑΔ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΗΘΗΚΣΝ ?????
  • Ο Τηλέμαχος και η... βούρτσα!Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013, 13:31
    Μασελάκο, και τους εξωγήινους! Ξέχασες τους εξωγήινους!
    …δεν πήρες καλά την δόση σου σήμερα και θα σε μαλώσω…!
  • tilemaxosellasΤετάρτη 27 Μαρτίου 2013, 11:31
    @ qwq
    ΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ ΤΟΝ ΓΡΑΦΩ ΣΤΑ @ΔΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΚΑΤΑΜΑΤΑ ΑΚΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ....
  • qwqΤρίτη 26 Μαρτίου 2013, 15:30
    @tilemaxosellas

    Επαναλαμβανεσαι , ολο τα ιδια και τα ιδια.......κανενα νεο δεν εχεις να μας γραψεις; Σαν χαλασμενο γραμοφωνο, αλα με το IQ σου για τιποτα αλλο δεν κανεις. Ομως για καθηγητης Ιστοριας στα τα νεοσυστατα νυπιαγωγια της ΧΑ κανεις χωρις καμμια αμφιβολια. Και βεβαιως σαν Χρυσαυγιτης ουδε μια σχεσει εχεις με τους ηρωες του 1821. Με τον Χιτλερ ομως........:-)))
  • tilemaxosellasΤρίτη 26 Μαρτίου 2013, 11:04
    ΑΚΡΙΒΩΣ
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821 ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΓΟΝΝΟΥΣ ΤΩΝ ΔΟΣΙΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ ΟΠΩΣ Ο ΣΤΑΛΙΝ, ΤΟ ΕΑΜ ΑΛΑΣ, ΤΟ ΚΚΕ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΑΡΑΙΣΤΕΡΟΣ ????????

    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΙΤΣΙΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΜΕ ΑΝΝΤΑΛΑΓΜΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΜ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ?

    ΞΕΡΕΙ Ο ΚΑΗΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΦΑΖΕΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΕ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ.
    ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΕΟ ΠΑΙΔΩΜΑΖΟΜΑ ????

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΣ ΨΑΧΤΕΙ Ο ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΠΡΟΤΕΡΓΑΤΩΝ

    ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΗΤΑΝ
  • qwqΚυριακή 24 Μαρτίου 2013, 10:03
    @Melanthios

    Δυστυχως ουτε στο κειμενο του Maloumides αλλα ουτε στο δικο σου, δεν βλεπω κανενα επιχειρημα. Βλεπω τυφλο μισος, παραχαραξη της Ιστοριας και οτι τα γραπτα σας μπορουν να ειναι προτυπα μαθηματων Ιστοριας στα νεοσυστατα νηπιαγωγια της Χρυσης αυγης. Η ηλιθιοτητα σας δεν σας επιτρεπει να δειτε πιο μακρια απο την μυτη σας( επαναλαμβανω οτι στην περιπτωση σας δεν προκειται για βρισια αλλα για διαπιστωση) διοτι αν ειναι οπως γραφετε Ελλην μονο αυτος που ειναι χριστιανος τοτε οι μισοι Ελληνες (για τους Αρχαιους Ελληνες δεν θελω να αναφερομαι, αφου κατα τα γραπτα του Maloumides δεν ηταν Ελληνες) ανα την υφηλιο πρεπει να επιστρεψουν τα διαβατηρια τους και να απαρνηθουν το γενος τους. Δεν περασαν και παρα πολλα χρονια απο την εποχη που οι μοναδικοι γνησιοι αυτοαποκαλουμενοι Χριστιανοι (εθνικοφρονοι) πουλουσαν τους συμπατριωτες τους και τους αφερουσαν την ιθαγενεια και γεμιζαν "δημοκρατικα" τα ξερονησια με αντιχριστους αγαποντας ετσι τον πλησιον τους. Χριστιανοι και πατριωτες ηταν και αυτοι που στειλανε στην Γερμανια μισο εκατομυριο Ελληνες για να σηκωσουν απο τις σταχτες του πολεμου την Γερμανια.... την πατριδα τους δεν εβλεπαν, αυτη δεν χρειαζοταν αναπτυξη. Χριστιανοι ορθοδοξοι Ελληνες ηταν και αυτοι που μετετρεψαν την αμερικανικη βοηθεια Marshall σε βιλες και κοτερα, και τον κοσμακο τον εδιωξαν στην ξενιτια. Χριστιανοι και Ελληνες ηταν ολοι αυτοι απο τον Μεταχα και τον Γκλικσμουρκ μεχρι τον Καραμανλη (που χτυπουσε φιλικα τον Adenauer στην πλατη διαβεβαιωνοντας τον οτι η Ελλαδα δεν θα διεκδικισει αποζημιωσεις απο την Γερμανια), Χριστιανος ηταν και ο γερος της δημοκρατιας, που με την δημοκρατια ειχε τοσα κοινα οσα και εσεις οι δυο. Χριστιανος Ελλην ηταν και ο Α.Παπανδρεου, και ο Σιμιτης, και ο Κωστας Καραμανλης, Χριστιανος ειναι και ο Γ.Α.Π. και ο Παπακωνσταντινου και ο Ακης Τσοχατζόπουλος, Χριστιανος ειναι και ο Σαμαρας, και ο Βενιζελος και ο Στουρναρας, Χριστιανος και Ελλην ειναι και ο μητροπολιτης Καλαβρυτων Αμβροσιος που "τιμα" το ρασο του αγκαλιαζοντας τον Νεοναζι Μιχαλολιακο και ολη την παρεα του. Και ετσι θα μπορουσα να συνεχισω για πολυ και ο καταλογος των "γνησιων" και ορθων Χριστιανων που παντοτε "σωζουν" την πατριδα μου βουλιαζοντας την οσο γινετε πιο βαθια στα σκ@τα, δεν θα ειχαι τελιομο. Και βεβαιως οι πιο μεγαλοι και "γνησιοι Ελληνες Χριστιανοι" εισαστε εσεις οι δυο και ολοι οι ομοιοι σας που με την ψηφο σας εδω και 70 χρονια "δημοκρατικα" μονο γνησιους Χριστιανους ανεβαζετε στην εξουσια.
  • stevchrlyΣάββατο 23 Μαρτίου 2013, 16:55
    ορε από τους παρακάτω θα διαβάσετε ποτέ κάποιο κείμενο χωρίς να βλέπετε ετικέτες
    δηλαδή αν ο Στάθης δεν ήταν με τον τΣΥΡΙΖΑ θα ήταν σωστός
    διαβάστε αυτά που γράφει και κρίνετε χωρίς κομματικές ταμπέλες
  • ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΑΝΘΗ.....ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ!!!Σάββατο 23 Μαρτίου 2013, 15:06
    Αντιλαμβανόμαστε σε κάποιο βαθμό την αγωνία των πολιτευτών για την εκλογή τους. Θα πρέπει όμως να καταλάβουν κι αυτοί ότι σε όλα πρέπει –ελπίζω- να υπάρχει κάποιο μέτρο. Είναι γνωστό το 'ξεβράκωμα' που πέφτει στη Θράκη ενώπιον του τουρκικού προξενείου.

    Ο …πρωταθλητής όμως φέτος σε αυτό το σπορ, με μεγάλη διαφορά αναδείχθηκε ο ΣΥΡΙΖΑ. Απολαύστε λοιπόν μερικές από τις επίσημες θέσεις του κόμματος αυτού, όπως τις διαβάζω σε φυλλάδιο στα τουρκικά που διένειμαν στην περιοχή της Ξάνθης.

    - Να διαλυθούνε οι δύο υπερνομαρχίες που ιδρύθηκαν έναντι στη μειονότητα.

    - Να επιτραπεί η λειτουργία στους συλλόγους που είχαν απαγορευτεί επειδή περιείχαν τον όρο 'τουρκικός'.

    - Να εκλέγονται από το λαό, δηλαδή από το προξενείο, οι μουφτήδες.

    - Να αποδοθεί αμέσως η ιθαγένεια σε όλους όσους τους είχε αφαιρεθεί με βάση το άρθρο 19 του νόμου περί ιθαγένειας.

    - Το ποσοστό του 5 τοις χιλίοις για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ να γίνει 10. Οι διορισμοί (των μειονοτικών) να γίνονται μόνο στη Θράκη και να τεθεί ως όρος η γνώση της τουρκικής γλώσσας.

    - Να ανοίξει τμήμα Τουρκικής Φιλολογίας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Δημοκρίτειο.

    - Να κλείσει η Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (ΕΠΑΘ), και να καταργηθεί ο συντονιστής μειονοτικής εκπαίδευσης.

    - Να επιλυθούνε τα επαγγελματικά και κοινωνικά προβλήματα (εξασφάλιση δασκάλων τουρκικών, τζαμιά και νεκροταφεία) των μειονοτικών που διαβιώνουν σε διάφορες περιοχές στη χώρα (ειδικά στο Γκάζι στην Αθήνα).

    Θα ήταν όμως χρήσιμο να αναφέρουμε επιγραμματικά και το τί καταλογίζουν στο ίδιο φυλλάδιο οι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ στα δύο κόμματα εξουσίας.

    Ας δούμε λοιπόν μερικές από τις κατηγορίες:
    "Αυτοί είναι που έκλεισαν τους συλλόγους μας επειδή είχαν τον όρο 'τουρκικός' στην ονομασία τους. Γυρίζουν την πλάτη στο αίτημα μας για δίγλωσσα (ελληνικά και τουρκικά) σχολεία. Αυτοί είναι εκείνοι που ίδρυσαν τις υπερνομαρχίες για να εμποδίσουν την εκλογή Τούρκου νομάρχη. Δεν αποδέχονται την ιδιαιτερότητα και την αυτονομία των μειονοτικών σχολείων. Αυτοί είναι εκείνοι που παράγουν πολιτικές που αρνούνται τον Τουρκισμό και την εθνική μας ιδιαιτερότητα".

    Μάλιστα...
    Δηλαδή για να καταλάβουμε, αν έγραφε αυτές τις θέσεις ο Τούρκος πρόξενος, θα έγραφε τίποτε διαφορετικό; Βέβαια με την μηδενική αποδοχή που έχουν οι θέσεις του κόμματος αυτού στους χριστιανούς της Θράκης, ε που αλλού να στραφούν οι έρμοι….
  • βασιληςΣάββατο 23 Μαρτίου 2013, 13:56
    Ρατσιστικά είπες; ίσως σου διαφεύγει πως ο ίδιος ο Καραϊσκάκης ήταν πιθανότατα αρβανίτης και αποδεδειγμένα δίγλωσσος, όπως και μια ντουζίνα άλλοι από τους οπλαρχηγούς του '21.Οι εθνικοί προσδιορισμοί άλλωστε που αποδίδουμε εμείς σ' αυτούς, για τους ίδιους δεν είχαν την ίδια έννοια, και είναι το λιγότερο αδιάβαστος όποιος μιλά για ρατσιστικές συμπεριφορές από μέρους τους. Ή μήπως ο Καραϊσκάκης ήταν τόσο ρατσιστής που δούλεψε σα μισθοφόρος πολεμιστής στην υπηρεσία του Αλή πασά πριν την έναρξη της επανάστασης, καθώς και πολλοί άλλοι αρματολοί της εποχής; Αυτό βέβαια δεν αναιρεί τον εθνο -απελευθερωτικό χαρακτήρα του αγώνα τους. Όποιος όμως δεν βλέπει και την κοινωνική του διάσταση ( τα δύο ’21 που έλεγε κι ο Δημήτρης Φωτιάδης) επινοώντας μάλιστα φυλετικού τύπου θεωρητικά σχήματα για να τον τσουβαλιάσει μέσα σ’ αυτά όπως- όπως είναι απλώς ένας συσκοτισμένος φασίστας και τίποτα παραπάνω.
  • ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ..... ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!Σάββατο 23 Μαρτίου 2013, 11:57
    Απο την εισήγηση του Προέδρου του Συνασπισμού Νίκου Α.Κωνσταντόπουλου στη συνεδρίαση της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής για το Κυπριακό:


    - Εμμονή στην πολιτική επανένωσης του νησιού κι επαναπροσέγγισης των κοινοτήτων.


    - Το σχέδιο Ανάν, παρά τα προβλήματα, εξασφαλίζει την προοπτική συνύπαρξης των κοινοτήτων και ειρηνικής ολοκλήρωσης της κυπριακής διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας.


    - Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να πάρει κάθε πρωτοβουλία για να μη ματαιωθεί αυτή η προοπτική. Να αξιοποιήσει την πρόταση του ΑΚΕΛ και τη διεθνή κινητικότητα για προσδιορισμένη αναβολή των δημοψηφισμάτων.


    Στον αγώνα για μια άλλη Ευρώπη της ειρήνης που θέλουμε να οικοδομήσουμε, με μια νέα σχέση με τον τρίτο κόσμο, η Κύπρος μπορεί να αποτελέσει σημαντική γέφυρα. Και από την άποψη αυτή θα αγωνιστούμε για αιτήματα πέρα και από το σχέδιο Ανάν.


    Αθήνα, 14/04/2004
  • MelanthiosΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 21:46
    @ qwq
    Δεν ξέρω σε ποιο σχολεὶο πήγες, πώς και πού έμαθες τα Ελληνικά και την ελληνική Ιστορία. Θα παρατηρήσω όμως, ότι τόσο ο Maloumides, όσο και εγώ καταθέτουμε κάποια επιχειρήματα –ανεξάρτητα αν δεν είναι της αρεσκείας σου- ενώ τον δικό σου αντίλογο δεν τον είδαμε, αρκείσαι σε βρισιές και χαρακτηρισμούς. Φαίνεται ότι το σχολείο σου, όποιο κι αν ήταν αυτό, δεν σου δίδαξε τα αυτονόητα. ΄Οτι ο πολιτισμένος άνθρωπος, προσπαθεί να πείσει με το διάλογο, ενώ τα ζώα με άναρθρες κραυγές και επίθεση.
  • qwqΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 21:10
    @Melanthios

    Αν και το πρωτο μου σχολιο δεν αναφεροταν σε σενα, βλεπω οτι οποιος εχει τη μυγα μυγιαζεται. Οποτε και στην περιπτωση σου το "ηλιθιος" ταιριαζει απολυτα....οταν προσπαθεις να παραχαραξεις την ιστορια και να την παρουσιασεις οπως βολευει την πολιτικη σου πεποιθηση, τοτε το "ηλιθιος" σου ταιριαζει απολυτα....οσο για την ανορθογραφια δεν μπορεις να κρινεις, διοτι δεν πηγα ουτε μια μερα σε ελληνικο σχολειο, παρ ολα αυτα με καταλαβες κανονικα. Εσυ ομως πηγες σε ελληνικο σχολειο και δυστυχως την ελληνικη ιστορια δεν την γνωριζεις καθολου, και αυτη ειναι η τραγωδια της Ελλαδας....και οπως αναφερθηκα πιο κατω η Ελλαδα χαριν σε σενα και τους ομοιους σου βρισκετε στα σημερινα χαλια της.....να την χαιρεστε και να απολαμβανετε τις ομορφιες της μονο μην ξεχνατε να μαθετε γερμανικα...θα σας χρειαστουν.
  • ama gyrisw tha toys .....Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 17:58
    @ βασιλης
    Για φαντάσου, πλακώσανε και τα κουμούνια για να μας ερμηνεύσουν τα σώψυχα και ειδικά τον μπούντζον του Καραϊσκάκη. Μάθε λοιπόν ότι συνήθιζε να τον δείχνει ρατσιστικά στα ταξικά σου αδέλφια, τους φτωχούς Τουρκαλβανούς από το ταμπούρι, πριν τους πετσοκόψει με τη χατζάρα.
    Και δεν χὼνευε και τους Εβραίους.
  • ΘεοφανιαΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 13:59
    @πατριωτες, εχεις δικιο κι εσυ, και ο "πατριωτες", και εισαστε και οι δυο ψευτες, εν μερει.Και ο Παπανδρεου, και η νδ, και η πλειοψηφια του Συριζα ηταν υπερ του σχεδιου Αναν.Κι εγω τοτε Συριζα ημουν, κι ο Σταθης ειναι κοντα σ'συτον, ΑΛΛΑ το πολεμησαμε, ο καθενας κατα την δυναμη του. Καποιος βριζει και αποκαλει ψευτη τον Σταθη και ολη την αριστερα επειδη αναφερθηκε ο Σταθης -αυτος ενας αριστερος- θετικα στον Ελυτη, ενω -ο επισης αριστερος Μ.Αυγερης τον απερριπτε. Αν υπαρχουν εξωγηινοι και καποια στιγμη μας επιτεθουν ελπιζω να εχουν διαφορετικη λογικη απο του φιλου, να εξολοθρευσουν μονον αυτον, κι οχι ολη την ανθρωποτητα..malumides -οχι μονον ο συγκεκριμμενος ενας, αλλα ολοι οι ομοιοι του- ανθρωποι αυτοκτονουν, μαναδες μενουν χωρις τον συντροφο τους, με τα παιδια τους ορφανα, πεινασμενα, και τις ιδιες ανεργες, τα ψυχιατρεια μπουκωσαν, κι εσεις εκει , το χαβα σας, να γραφετε ψεματα που κι ενας ηλιθιος τα καταλαβαινει, να "ξεχνατε", στην εποχη της πληροφοριας !, που ακομα και οι πετρες εχουν γνωσεις , τους εγκληματιες του χωρου σας , και να θυμαστε οχι μονον τα οποια λαθη των αλλων, αλλα και εκεινα που δεν εκαναν.Ειστε κατακαθι. Τι χρειαζετε να συμβει για να εισθε ειλικρινης, να ειστε ανθρωπος? Η αριστερα, που εχει καλλιεργησει και καλλιεργει σε ενα βαθμο τον ΠΑΡΑ-ΛΟΓΟ αυτο τροπο "σκεψης" ειναι επιτελους ετοιμη να δει την ΟΥΣΙΑ του? Ποσες φορες σαν Χριστιανη μεσα στην αριστερα, στην οποια επισης ανηκω, εχω δεχτει αυτου του ειδους την Μαλουμιδια " επιχειρηματολογια" ? ΠΟΛΛΕς. Τσακιστε την συντροφοι!! ανηκει σε ζωα, σε ηλιθιους! με ζωα και ηλιθιους το μονο που μπορεις να φτιαξεις ειναι μια κοινωνια για ζωα. Εμεις ομως θελουμε μια κοινωνια ανθρωπινη, ειλικρινειας και αγαπης.
  • Κοιτα ποιος μιλαειΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 11:38
    Μιλανε αυτοι που ελεγαν τον Κολοκοτρωνη ομοφυλοφιλο!!!

    Αυτοι που ελεγαν οτι επι τουρκοκρατιας ο Ελληνικος λαος περνουσε καλα γιατι υπηρχε αναπτυξη!!!
  • ΣΤΑΘΗ ΜΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΕΛΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΓΑΤΕ ΦΑΣΙΣΤΑΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 11:27
    Ποιός μισεί τόν Ελύτη-κριτική τής αριστεράς γιά τόν εθνικό ποιητή-ποιός αποκαλεί τό "ΆξιονΕστί" ιδεολόγημα-τό μίσος τών ανεγκέφαλων ηλιθίων-Μάρκος Αυγέρης ό "επίσημος" κριτικός τής αριστεράς .

    Στο περιοδικό «Εντευκτήριο» (αρ. 39, σελ. 62-78)"κριτική", βασισμένη σε νέα, υποτίθεται, κριτήρια, θα επανεκτιμήσει τον ελληνικό υπερρεαλισμό και θα μας αποκαλύψει την πολιτική και ιδεολογική ταυτότητα τριών ποιητών του, του Εγγονόπουλου, του Ελύτη και του Εμπειρίκου Ή θέση που προσκομίζει είναι απλή και συγκεκριμένη: οι πολιτικές, κοινωνικές και καλλιτεχνικές αντιλήψεις των εκπροσώπων του αποτελούν «τυπολογικά στοιχεία της φασιστικής ιδεολογίας»(σελ. 74).

    "Η αντισυμβατική ετεροδοξία του ελληνικού υπερρεαλισμού δεν έχει τίποτε κοινό με τα ιδεώδη της σοσιαλιστικής πολιτισμικής παράδοσης. Πρόκειται για ένα συνονθύλευμα ακραία σολιψιστικών και αυταρχικών ιδεολογημάτων (ελιτισμού, σωβινισμού, φαλλοκεντρισμού, αντι-διανοουμενισμού κ.ο.κ.) η γενεαλογία των οποίων ανήκει στην παράδοση της ριζοσπαστικής Δεξιάς (η οποία επίσης λατρεύει τον υπερβατικό ανορθολογισμό και υπόσχεται, με τους δικούς της βέβαια όρους, την πλήρη απελευθέρωση του ανθρώπου). Τα ιδεολογήματα αυτά απαντούν σε διαφορετική πυκνότητα και ένταση στο έργο των τριών ποιητών, σχεδόν διακριτικά στον Εγγονόπουλο, πολύ εντονότερα στον Ελύτη, ανοιχτά και κραυγαλέα στον Εμπειρίκο."
  • MelanthiosΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 09:32
    @ qwq
    Είναι αυτονόητο ότι δεν θεωρείς το "ηλίθιος" βρισιά, γιατί δεν μπορεί να δίνεις κακή έννοια στο κύριο χαρακτηριστικό σου. Παρότι ως ηλίθιος και αγράμματος-ανορθογραφος δεν αξίζεις απάντηση, θα σου συστήσω όταν διαλέγεσαι να επιχειρηματολογείς κι όχι απλώς να βρίζεις. Και άνοιξε και λίγο την Ιστορία για να δεις πόσο “αντιρατσιστικά” και “διεθνιστικά” φέρθηκαν οι Έλληνες στην εθνεγερσία, μήπως και αμβλυνθεί μερικώς η μαρξιστική λοβοτομή που έχεις υποστεί.
  • οελληναςπρεπειναμαθειΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 08:07
    περιοδευοντας στους δαιδαλωδεις διαδρομους της πληροφορισης εμαθα οτι ενας εκ των τριων ανδρων που μας κυβερνουν εχει 80 ακινητα τα οποια δεν εχει δηλωσει λογω ( κ ι ς )!!!!!!!!!! ασ βγει να το διαψευσει οπως και ο εκαστοτε εκπροσωπος τησ εκκλησιας κατεχει το 6% της εθνικης τραπεζας εδω και 180 χρονια και το 94%σε ξενους αιωνιους εχρους της πατριδας μας επιτελουςπρεπει να γινουν γνωστα για να να βγουμε απο της σκιες στο φως!!!!!!!!!!!!!!
  • @ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!!!Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 07:39
    Είσαι ψεύτης.
    Από την Ελλάδα ο Γιωργάκης Παπανδρέου τάχθηκε αναφανδόν υπέρ του σχεδίου Ανάν κι η ΝΔ πιό συγκρατημένα. Απ' την Κύπρο εκείνος που ήταν υπέρ του σχεδίου Ανάν ήταν ο σημερινός Πρόεδρος Αναστασιάδης.
    Αλλά περιμένεις από φασίστα να μην διαστρεβλώνει την Ιστορία; Θα έπρεπε να ντρέπεσαι, αλλά περιμένεις από φασίστα να ντρέπεται;
  • ΜανούσοςΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 01:39
    Στάθη η βιβλιογραφία σου έχει πολλή σκόνη....
    Η Ελληνική Επανάσταση ΔΕΝ είναι απλώς τέκνο του Διαφωτισμού, μη γελιέσαι: Ουδείς ΜΑΧΙΜΟΣ σπούδασε σε σχολεία (εκτός από τους Υψηλάντηδες).
    Οι μεγάλη πλειοψηφεία των συγγραφέων του Νεοελληνικού Διαφωτισμού και των σπουδασάντων ήταν κληρικοί εξ ων οι περισσότεροι γνώριζαν την Δυτική παιδεία αλλά δεν την ακολουθούσαν τυφλά όπως ο Κοραής και οι περί αυτόν ή όπως οι Φαναριώτες! Οι Ελληνική Επανάσταση ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΙΑ αλλά ΠΟΛΛΕΣ συνεχόμενες προσπάθειες από την Άλωση κι εντεύθεν.
    Ποταμοί αίματος ΠΑΤΡΙΩΤΩΝ έρευσαν μέχρι να φτάσουμε στο 1821.
    Και εν τέλει: Γιατί όλο το φασιστριό και οι ναζιστές (διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους) καπηλεύονται την Πατρίδα και την εθνική ιστορία;
    ΕΠΕΙΔΗ η αριστερά παθαίνει αναφυλαξία από το 1975 και μετά αν πει την λέξη έθνος, εθνικός κλπ. Ξαναδιάβασε την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ και την συνέντευξη του Τσίπρα να δούμε πόσο ΕΘΝΙΚΗ είναι η Επανάσταση και πόσο ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ οι Κύπριοι!
    Είναι η μόνη και αποκλειτική αιτία που δεν ξεπερνάει τα δημοσκοπικά και εκλογικά όρια τα οποία συγκυριακά άγγιξε ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Διάβσε ξανά τον ΡΗΓΑ και το Σύνταγμα και τον Θούριο διάβσε ξανά την πιο φιλευρωπαϊκή Ελληνική Νομαρχία και τον Κοραή...
    Ο Κοραής ο διαφωτισμένος ήθελε την Επανάσταση 30 χρόνια μετά, το ξέχασες;
    Ποιός είχε διαβάσει Μοντεσκιέ και Βολταίρο, ο Κολοκοτρώνης; Ο Μακρυγιάννης (για δες πάλι τα απομνημονεύματά του προς το τέλος), ο Πλαπούτας, ο Μιαούλης, ο Κανάρης, ο Παπανικολής, ο Τομπάζης, ο Νικηταράς, ο Κριεζώτης πόσους να απαριθμήσω ακόμη; Μαυρομιχάληδες, Καραϊσκάκη, Μπουκουβαλαίοι; Ακόμη κι οι Φιλέλληνες ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ για τον κοινωνικό αγώνα, αλλά για τον Εθνικό για να αναστηθεί το Ελληνικό Έθνος ενώ οι ιθαγενείς επιθυμούσαν την αποκατάσταση του Γένους των Ρωμαίων.
    Λυπούμαι πολύ που η αριστερά έχει ξεπουλήσει την εθνική ιδέα και μάλιστα κατασυκοφάντησε την ΜΕγάλη Ιδέα εκ του ασφαλούς και εκ των υστέρων λες και δεν ήταν η Μεγάλη Ιδέα που ελευθέρωσε Ήπειρο, Μακεδονία, Κρήτη και νησιά του Ανατολικού Αιγαίου και Θράκη και Κύπρο..
    Η Αριστερά με την ελλειπή και σφαλερή ιστορική της κατάρτιση ευθύνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την άνοδο του φασισμού και του Ναζισμού.
    Οι Λιακοπουλογεωργιαδοπλεύροδιάφοροι βρήκαν το γήπεδο κενό!
    Τώρα θα τους λουστούμε ΟΛΟΙ
    Και κλείνοντας αναλογίσου τί θα πει το αρκτικόλεξο ΕΑΜ
  • βασιληςΠαρασκευή 22 Μαρτίου 2013, 00:18
    Ωχ.Πλακώσανε στη στήλη ουκ ολίγοι γραμματιζούμενοι φασίστες.Μας έμελε βλέπεις να το δούμε κι αυτό στα χρόνια αυτά του ζόφου του ασήκωτου.Ναζιστές διαννοούμενους.Που στο διάολο μορφωθήκανε όλοι αυτοί; τους ετοίμαζε μάλλον το σύστημα για μια δύσκολη ώρα και τσαφ! η δύσκολη ώρα που θα τους χρειαζόταν έφτασε.Από τα σχολεία ελληνικών του άδωνη, τα βιβλία ιστορίας του αλλουνού κομπιναδόρου απ'τη Θεσσαλονίκη, το όνομα αυτού δυστυχώς μου διαφεύγει, μέχρι τα "κρυφά σχολειά", τα κατηχητικά και τους παιδικους σταθμούς "ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ" της χρυσής αυγής που διαφημίζει ο Μπόμπολας από τα πρωτοσέλιδά του.Έτσι σφαγέας ο Άρης, ήρωες ο Μεταξάς, ο Έβερτ και ο Ράλλης. Οι κομμουνιστές προδότες της Μακεδονίας, ο Σιούγας ας πούμε και οι λοιποί κατιμάδες των ομάδων Χ όμως ακοίμητοι φρουροί του έθνους.Η ιστορία παραχαράσσεται ασυστόλως στο όνομα της δαμανάκη, του ανδρουλάκη και του λαλιώτη.Η αστική δημοκρατία σας απογοήτευσε πουλάκια μου, και τώρα θέλετε φασισμό;κι αντίς να ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ τις χώρες τους, τα σπίτια, τα παιδιά, τις μανάδες και τις γυναίκες τους, προτιμάτε, σαν γνήσιοι υπάνθρωποι που είστε, απλώς να τους ΜΙΣΕΙΣΕΤΕ και να μην πολυζαλίσετε το ανύπαρκτο μυαλουδάκι σας περαιτέρω; ο Κολοκοτρώνης ούτε για βαστάζους δεν θα σας έπαιρνε.Ο Καραϊσκάκης ούτε για έναν "μπούντζο" δεν θα σας είχε.Γιατί αυτοί ξέραν τι πά να πει νά'σαι φτωχός κι αδικημένος από τους δυνατούς. Και για αυτούς πάλεψαν και γι'αυτούς πολέμησαν. Για τους φτωχούς και τους αδικημένους.Και ο αγώνας ενάντια στη φτώχεια, τη δυστυχία, την τυραννία των δυνατών - τους οποίους ιστορικά ο φασισμός υπηρετεί από γεννησιμιού του- επί των αδυνάτων, είναι ένας αγώνας πανανθρώπινος, και σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να’ταν στενά εθνικός, ακόμα κι αν φυσικά παίρνει και τέτοια χαρακτηριστικά. Γι'αυτό και ο Ρήγας στο Θούριο έγραψε:

    "Βούλγαροι κι Αρβανίτες, Αρμένοι και Ρωμιοί
    αράπηδες και άσπροι με μια κοινήν ορμή,
    για την ελευθερία να ζώσωμεν σπαθί".
  • sotosΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 22:22
    Αν την διεκδίκηση των εθνικών μας συμφερόντων την λέμε "Φασισμό" αν το να κανουμε οτι μπορουμε να μην είμαστε δουλάκια Γερμανών και πετρέλαια free for Τurks το λεμε κ αυτό φασισμό, αν την απίστευτη αυξημένη εγκληματικότητα απο το να γίνεται η χώρα μου βαρέλι δίχως πάτο της λαθρομετανάστευσης την λέμε 'ρατσιμό' Then let it be guys... ας ειναι. ΝΑΙ. ειμαι φασίστας...αν ετσι τα λέτε αυτά, υπερασπίζω την χώρα μου και δεν με νοιάζει τι λένε οι 'ειδικοί της ιστορίας' για τα ταμπελάκια που θα μου φορέσουν.
  • MaloumidesΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 21:53
    Το κείμενο του Στάθη είναι μια ιδέα καπήλευσης αλλά και παραχάραξης της ιστορίας μας , όπως παραχαράξανε και την ιστορία του πολυτεχνείου όπου από ημέρα μνήμης κατά της χούντας την έκαναν ημέρα καψίματος της Ελληνικής σημαίας και event για συνδικαλιστές .
    Ανέλπιδα προσπαθείς να ταυτίσεις το 1821 με τον αντιναζισμό που τότε δεν υπήρχε ούτε ως ιδέα .
    Μας παρουσιάζεις τον Κολοκοτρώνη ως Μάρτιν Λούθερ Κινγκ , κι αυτό γιατί? για να αποκτήσει φυσικά η ιδεολογία του αριστερού και του κομμουνιστή ιστορικότητα .
    Να θυμίσουμε σε όλους τους αριστερούς και κομμουνιστές ότι Έλληνες φιλόπατρις και Χριστιανοί υπήρχαν και πριν τον Ιούλιο του 2012 , αυτό γιατί σε οποιαδήποτε συζήτηση με παράθεση γεγονότων και ιστορικών δεδομένων το μόνο που έχετε να πείτε είναι ότι αυτές οι απόψεις είναι της χα.Αυτό που σας συμβαίνει είναι ότι πέρα από λοβοτομή που σας έχει κάνει η αριστερά σας έχει παλαβώσει και η χα με αποτέλεσμα να την πληρώνει την νύφη ο πραγματικός Έλληνας , αυτός που δεν έχει καμία σχέση με τα δύο άκρα της αριστεράς και της δεξιάς .

    Λέει κάποια συμπαθέστατη κυρία παρακάτω πως τα γεγονότα των Σερρών και της Κατερίνης ήταν ''ανθρώπινα λάθη'' , δηλαδή από ανθρώπινα λάθη σφαγιάστηκαν από τον μέθυσο Βελουχιώτη , εδώ η κυρία μας λέει πως ο Άρης απλά σκόνταψε με γεμισμένο και μπαρουτιασμένο όπλο στο κεφάλι χιλιάδων Ελλήνων , ένα πράμα σαν τον γρηγορόπουλο δηλαδή .
    Άραγε στις σφαγές του χίτλερ του λένιν κι άλλων μακελάριδων οι αριστεροί θα δεχθούν το ''ανθρώπινο λάθος'' ? Γελάει η διεθνής αμνηστία το σκεπτικό και τον αλεπουδισμό των αριστερών .

    Δεν είμαι αντί, συχαίνομαι το συνθετικό αντί , απλώς διαφωνώ σφόδρα με πολιτικές και ιδεολογίες που πάνε κόντρα στα δεδομένα 6000 ετών , γιατί δεν είναι δυνατών ένας κομμουνιστής να επικαλείται την Δημοκρατία , κομμουνισμός και δημοκρατία είναι πράγματα άσχετα και αντίθετα μεταξύ τους , όταν μιλάει κομμουνιστής για Δημοκρατία είναι σαν να ακούς Κεμαλικό να επικαλείται τον Χριστό .

    Όσων αφορά την ευγενική κυρία που συνδιάζει κομμουνισμό με φεμινισμό απλά να της υπενθυμίσουμε πως στάλιν-λένιν σφάξανε τον μισό γυναικείο πληθυσμό ως κατασκόπους και ο άλλος μισός κατέληξε επί πληρωμή απόλαυση σε διάφορα στέκια της Ευρώπης .

    Αυτά και να μην οργίζεστε , πολύ λογικό να μην μπορούν να σταθούν κάποιοι σε μια τέτοια συζήτηση αφού θέλει και λίγη ιστορικότητα το θέμα, και με 90 χρόνια ιστορίας που έχει ο κομμουνισμός λογικό είναι να μην μπορεί να σταθεί παραπέρα , είναι σαν να μιλάει η Αμερική για προγόνους και ιστορία και συνεισφορά στον πλανήτη .(ξέρετε σε ποια αμερική αναφέρομαι , σε αυτήν που βρίζεται αλλά θέλετε να της μοιάσουμε ... πολυπολιτισμικότητα κι άλλα τέτοια όμορφα)
  • ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!!!!!Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 21:53
    ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΠΙΕΖΑΝ ΤΟΝ ΤΑΣΣΟ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ!!!!

    ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΥΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ.
  • Ηλίας Τ.Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 21:08
    Αριστείδη,
    Μακρυά από τους "αστικούς μύθους". Εχεις ακούσει για τους Τούρκους του Μωρηά, και πως πήγανε μαζί με τον Κολοκοτρώνη κι άλλους στον Ντονζελό, να τους βοηθήσει να ξεκινήσουν επανάσταση για "ντοβλέτι, δίθρησκο και δίγλωσσο"; Η εξέγερση στο Ιάσιο τι ήταν;
    Η οθωμανική (και όχι "τουρκική") καταπίεση, ήταν διπλά εθνική και ταξική καταπίεση. Οι πλούσιοι αστοί κάθε εθνικότητας εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση για να ξεσηκώσουν τον κόσμο τάζοντας πολλά, που μετά αθέτησαν βάζοντας το ταξικό πάνω από το εθνικό. Αλλά σε εκείνη την περίπτωση έπαιξαν σε γενικές γραμμές προοδευτικό ρόλο, αφού αποτίναξαν την οθωμανική δυναστεία, υποκαθιστώντας την με μιά πιο ήπια και κυρίως πιο "σύγχρονη": Την "προστασία" των Τριών Δυνάμεων.
    Οι έλληνες αστοί παίξανε πρωταγωνιστικό ρόλο, σαν πιο ανεπτυγμένοι και γρήγορα καπέλωσαν τους όποιους αλλοεθνείς συμμάχους τους (Τούρκους, Ρουμάνους). Αργότερα στον Μωρηά, γύρω στα 1870-80 έκαναν και μια μουλωχτή "εθνοκάθαρση" εκπατρίζοντας στην Κύπρο, όλους τους μουσουλμάνους, Τούρκους και Ελληνες, που είχαν παραμείνει γιατι είχαν συνταχτεί με την Επανάσταση, για το "ευχαριστώ"... Στην Κύπρο υπάρχουν αρκετοί σήμερα, γνωστοί σαν "Τουρκομωραϊτες", αντίστοιχοι με τους "Τουρκοκρήτες" στα παράλια της Μικρασίας...

    Στάθη, πως καταφέρνεις και ανακατεύεις το εθνιλίκι με το αριστεριλίκι.
    Πρόσεχε, γιατί μπορεί να σου βγεί φασιστιλίκι από την ανάποδη - οι καιροί είναι πονηροί....
    Και σε βάρος της Πατρίδας των εργαζομένων, που βέβαια δεν είναι αυτός ο απίθανος αχταρμάς που έβαλες στο μπλέντερ.
    Δεν υπάρχει χώρος για άλλη Πατρίδα σήμερα, αστοί και μικροαστοί μου.
  • ΤΡΥΦΩΝΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 20:51
    ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΩ. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΥΓ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ, Ο ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21 ΜΕ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ- ΛΕΩ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ-(και για τους μη έχοντες αρκετή νόηση, μεσα στο ΟΛΟΝ είναι και η Εκκλησία) ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ. ΥΣΤΕΡΑ ΤΑ ΦΙΔΙΑ (ΚΟΤΖΑΜΠΑΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΕΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ)ΓΛΥΣΤΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΠΟΛΛΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΘΑΨΑΝ. ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΦΙΔΙΩΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ. ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ!!!
  • Απο τη Γερμανια με ΑγαπηΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 20:40
    Ωραιοτατος ο Σταθης σημερα. Εμεις τι να πουμε ?
    Αυτο το βραδυ σωπαιναν οι Ναζι γιατι μιλουσαν οι ποιητες.

    Στις μερες μας, το πιο ευκολο πραγμα ειναι να βριζεις τον ναζισμο.
    Γι αυτον το λογο, στις μερες μας, αξια εχει να εισαι ναζιστης.
    Στα χρονια του Χιτλερ - ΤΟΤΕ - επρεπε να αντισταθεις στην απανθρωπια.
    Μεσα στη Γερμανια (εδω σε θελω καβουρα).
    Σημερα, που το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ μαχονται τον ναζισμο, ολοι εμεις οι απλοι ανθρωποι, προτιμαμε τη Χρυση Αυγη, σε αιωνιο μετωπο, απεναντι στην υποκρισια της εξουσιας. Ποτε θα το καταλαβεις αυτο κυριε Σταθη ?
    Στα χρονια του Χιτλερ, εμεις, που δεν ειχαμε γεννηθει, ασφαλως θα πηγαιναμε εναντια στους στενους οριζοντες του Χιτλερισμου, την προκαταληψη απεναντι στους ομοφυλοφιλους, τις γυναικες και τους Ισραηλιτες. Σημερα ομως - αλλλαξαν οι καιροι - αλλαξαν οι ανεμοι.
    Ο σημερινος Εθνικοσοσιαλιστης επιδιωκει την σαφηνεια των εννοιων.
    Και αγαπαει τους δικους του ανθρωπους ανεχομενος τους ξενους.
    Εσυ, αν θελεις, αγαπα τους μακρυνους αλλα να ανεχεσαι και το πλησιον σου Σταθη.
    Απο την απεναντι οχθη οι κουμουνιστες - τι αποτροπαιο θεαμα !
    Μαρια Δαμανακη, Μιμης Ανδρουλακης, Παυλος Τσιμας, Ολγα Τρεμη και για να μην τα πολυλογω, δεν υπαρχει αποβρασμα που να μην προερχεται απο την αριστερα. Απεναντι δε στο σημερινο φολκλορικο ΚΚΕ, ορθωνεται μια Χρυση Αυγη που την

    Αναστησε η κριση
    Τη θρεφει το Μισος.

    Αλλα βεβαια ο πραγματικος εχθρος της Χρυσης Αυγης δεν ειναι το ΚΚΕ ουτε το Ισραηλ οπως νομιζουν οι αφελεις. Ειναι το ΠΑΣΟΚ, η ΔΗΜΑΡ και η ΝΔ. Αυτοι οι τρεις ξερουν τι γινεται και ειδικα το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ. Οσμιζονται ποιον θα κατασπαραξει πρωτα το τερας αν ποτε βγει απο το κλουβι του (που δεν θα βγει). Το ΚΚΕ παριστανει οτι φοβαται τη Χρυση Αυγη για να κανει ντορο. Σκηνοθετει χαστουκια για να μας πεισει οτι ζουμε στην εποχη του Ζηνοβιεφ - συγγνωμη - του Δημητρωφ ηθελα να πω. Αρλουμπες. Σιγα μην ασχοληθει η Χρυση Αυγη με το ΚΚΕ ! Οσο πιο δυνατο και ουσιαστικο ειναι το ΚΚΕ τοσο καλυτερα για μας. Διοτι η συζητηση γινεται επι πραγματικου εδαφους κι οχι πανω στον ιδεολογικο βαλτο του δημοκρατικου τοξου.

    Κι μην αυταπατασαι. Οσο οι αλλοι κατω μας σπρωχνουν - Τοσο εμεις τραβαμε ψηλα (Συγγνωμη Μικη για την ιεροσυλια που εκανα να δανειστω ενα στιχακι σου).

    Αμφιβαλλω (για τα παντα). Αμφιβαλλω αρα σκεπτομαι. Σκεπτομαι για τα παντα. Αντιδρω αρα υπαρχω.

    Η Γαλλια (ενα εθνος ηλιθιων) εβγαλε εναν Ρενατο Καρτεσιο. Εμεις οι Ελληνες τι κανουμε για να αντιδρασουμε ?

    Βαγγελης Κ.
  • Τηλέμαχος Γ.Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 20:11
    Είναι εντυπωσιακό! Οι εθνικόφρονες και οι φασίστες κατηγορούν τα γεγονότα με τον ίδιο τρόπο που τα κατηγορούν οι μεταμοντέρνοι και οι αναθεωρητές της ιστορίας. Άνθρωποι του κανενός βιβλίου οι μεν και άνθρωποι του ενός βιβλίου οι δε, αρνούνται το ίδιο πεισματικά οτιδήποτε αταίριαστο στα κλισέ τους. Σαν τα φάσιον βίκτιμς, πιπιλάνε ο καθένας την καραμέλα του. Η "σφαγή" της Τριπολιτσάς για παράδειγμα, πολύ της μόδας! Η αλαζονεία του αγράμματου.
  • Πολίτης της ΔεδουλωμένηςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 19:46
    Στάθη είσαι λίγο επιεικής!
    Δεν «καθαιρούν την Ιστορία», μόνο και δεν «μαγαρίζουν την επέτειο» μόνο!
    Μαγαρίζουν και την Ιστορία, «με τη μισανθρωπία» τους και την «αμάθειά» τους, που, χάρις στην ανεκτικότητα των πολλών, θεωρείται ημιμάθεια.
    Κλασσικό παράδειγμα ημιμαθούς, “διαβασμένου”, χωρίς αμφιβολίες, ο άρτι ανατείλας σχολιαστής «Maloumides», που, μπράβο του (!) κατάφερε να κλέψει την ... παράσταση!
    Και “μπράβο” και σε όλους εμάς, που ... τσιμπήσαμε και ασχοληθήκαμε με την “εξοχότητά” του!
  • Πολίτης της ΔεδουλωμένηςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 19:28
    Απορώ που τόσοι πολλοί ξαφνιαστήκατε από τον κ. Μαλουμίδη (Maloumides).
    Είναι, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, το γνησιότερο δείγμα κατοίκου αυτής της Χώρας!
    Δεν είναι «Ούτε Εθνικιστής ... ούτε φασίστας ούτε χα νδ ούτε όλα όσα πέρασαν από το μυαλό σου όσο διάβασες το κείμενο λόγο προκαταλήψεων»
    «... Έλληνας Χριστιανός» είναι «και η άποψή του δεν προέρχεται από 10 βίντεο στο youtube και φυλλάδια που μοιράζουν στις πλατείες», αλλά το έχει μελετήσει πολύ το πράμα, έτσι τουλάχιστον δηλώνει (και πιστεύει). Σιγά μην ξέρετε εσείς καλλίτερα... Σιγά, που θα έχει αμφιβολίες, μήπως κάνει λάθος! Και βέβαια δεν κάνει! Ναι, εσείς όλοι “παλιοκουμούνια”, που δεν πρόλαβε ο Χίτλερ να σας κάνει σαπούνι, φταίτε για όλα! Αν δεν είχατε υπάρξει, η Ελλάδα θα ήταν τώρα η μεγαλύτερη παγκόσμια δύναμις!

    ΥΓ
    Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, είμαι Γνήσιος εθνικόφρων (Ε1, αν με εννοείτε ...) και ουδέποτε δήλωσα αριστερός (ούτε, επίσης, δεξιός, με εξαίρεση την «έκθεση ιδεών», φυσικά για λόγους αυτοπροστασίας, όταν επί “Εθνοσωτηρίου Επαναστάσεως” κατατάχθηκα στο Στρατό· ναι, ήρωας δεν έγινα τότε· τώρα, ίσως ...)
  • ΑριστείδηςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 18:50
    Όλα καλά Στάθη αυτά που λες, όντως ο φασισμός με την επανάσταση εναντίον ενός σουλτάνου δεν μπορεί να έχει καμία σχέση. Θα ήθελα όμως να κάνω ένα σχόλιο για αυτό που λες περί καλέσματος σε επανάσταση όλων των Βαλκανικών λαών. Αυτό το κάλεσμα Στάθη το έκανε στην ουσία μόνο ο Ρήγας. Και ήταν μια προσωπική του άποψη και τρέλα αν θες την οποία την πλήρωσε με τη ζωή του. Ήθελε να φτιάξει και Βαλκανική ένωση κτλ κτλ. Στην πραγματικότητα την επανάσταση την έκαναν οι Έλληνες και μόνο οι Έλληνες. Οι Αλβανοί δεν το συζητώ ήταν συνεργάτες των Τούρκων και μας έσφαζαν κανονικά. Οι δε άλλοι χριστιανικοί Βαλκανικοί λαοί δεν μας βοήθησαν πουθενά. Μετά από αρκετά χρόνια (μετά το 1860) οι Σέρβοι, οι Ρουμάνοι και οι Βούλγαροι έκαναν τις δικές τους μικρές επαναστάσεις και απέκτησαν την ελευθερία τους αλλά πάντα για την πάρτη τους ο καθένας. Ας είμαστε λοιπόν πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε. Και κάτι τελευταίο. Δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά αυτή τη μανία που είχαν πάντα οι αριστεροί με αυτή την ένωση των Βαλκανικών λαών. Γιατί σώνει και καλά να είμαστε μαζί; Εδώ οι σλάβοι δεν κατάφεραν να μείνουν μαζί στη Γιουγκοσλαβία και σφαχτήκαν αναμεταξύ τους. Και θα κάνω εγώ που είμαι Έλληνας κοινό κράτος με τον Βούλγαρο; Από που κι ως που;
  • ΘεοφανιαΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 18:19
    Αμαν πια με τοσους σατανιστες "Χριστιανους" σημερα. Ειρηνη Π. ο Χριστος κατ'οικονομιαν, λαμβανοντας δηλ υπ'οψιν του την ανθρωπινη αδυναμια μας ανεχεται τον εθνισμο.Μας δινει πιστωση χρονου, αλλα δεν φανταζεστε ασφαλως οτι θα ανεχεται αιωνιως να αγνοουμε το "ουκ ενι Ιουδαιος, ουδε Ελλην"!Ο Σταθης δεν εχει απολυτως καμμια σχεση με τους διεθνιστες που λετε, αντιθετως εσεις ειστε μαζι με αυτους, η αλλη οψη του ιδιου νομισματος.Και μια μικρη διδακτικη ιστορια. Στον Αθω υπαρχει μια Μονη που εχει κτιστει με Σερβικα κονδυλια, ειχε την εποχη του περιστατικου Βουλγαρους κυριως μοναχους, και συντηρειτο με Ρωσικα κονδυλια. Απο τοτε η μονη ( Χιλανδαριου?) δεν εχει ηγουμενο, αλλα ηγουμενισα. Εκει που καθεται ο ηγουμενος ειναι τοποθετημενη μια εικονα της Παναγιας, η οποια φανερωθηκε πολλες φορες για να βαλει τελος στις αιτιασεις των Ελληνων που ελεγαν οτι ο καινουργιος ηγουμενος πρεπει να ειναι Ελληνας -αφου το εδαφος ηταν Ελληνικο-.των Βουλγαρων οτι πρεπει να ειναι Βουλγαρος-αφου οι περισσοτεροι μοναχοι ηταν Βουλγαροι- οι Ρωσοι Ρωσος-αφου με Ρωσικα κονδυλια συντηρειτο εκεινο τον καιρο το μοναστηρι- και οι Σερβοι Σερβος-αφου Σερβοι το ειχαν κτισει.
  • Β.Β.Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 17:27
    Παλεύουν μεταξύ τους οι εθνικισμοί στα μαρμαρένια αλώνια για το ποιός είναι ο πιο αγνός. Του Στάθη με τις εκατόν τόσες επαναστάσεις του γένους (κόψε κάτι βρε Στάθη, ανίκανο το έβγαλες ολόκληρο γένος να τα καταφέρει έστω με τη δέκατη φορά) και των χρυσαυγιτών που για τα δικά τους κριτήρια του έθνους (αίμα, τιμή κλπ κλπ) ο Στάθης, που πολεμάει σκυλίσια τους αποδομητές, είναι διεθνιστής και αποδομητής. Τώρα το σωστό είναι να βγεί και ένας μεταμοντέρνος να μιλήσει για να κλείσει ο κύκλος με τα ιδεολογήματα. Προτείνω την κυρία Ρεπούση που θα μπορούσε κάλλιστα να μας πεί τη δική της ιστορική αλήθεια, φερειπείν για το έγκλημα πολέμου στην Τριπολιτσά ή για τον συνωστισμό της Σμύρνης και την αλήθεια των άλλων εθνικισμών που συγκρούστηκαν με τον ελληνικό. Έτσι θα είχαμε σφαρική άποψη για το πώς ιστορία γίνεται ιδεολογικό κατασκεύασμα.
    Πάντως, αν ο μπρουτάλ εθνικισμός της Μαύρης Νύχτας τρομάζει και ο μεταμοντερνισμός της κυρίας Ρεπούση προκαλεί, το ιδεολογήμα περί του ταξικού και συνάμα εθνικού χαρακτήρα της εκατοστής τόσης επανάστασης του γένους, που ήταν μισοεπιτυχημένη, αποτελεί μακρά το πιο ωραίο παραμύθι για παιδιά και για μεγάλους, ειδικά αριστερίζοντες. Φοβερό ιδεολόγημα για να έχουμε και τον εθνικό μας μύθο ακέραιο και την ταξική μας συνείδηση χορτάτη. Έτσι μπορούμε να περιμένουμε πάλι να ξυπνήσει το γένος σήμερα και αριστεροί και Καμμένοι μαζί να ξεσηκωθούμε για την νεκρανάσταση, αφού η εργατική τάξη από μόνη της δεν φτουράει, όπως μας μαθαίνει η αληθινή ιστορία των εθνικών ελίτ, αλλά και κάποιων αγνών αριστερών που δεν υστερούν σε τίποτα από τους δεξιούς σε εθνικοφροσύνη.
    Ο κόσμος γύρω μας μπορεί να καίγεται, αλλά το μείζον διακύβευμα παραμένει ποιος είναι πιο αγνός εθνικιστής, ο αριστερός εθνικιστής που πιστεύει στη διαχρονική ύπαρξη του έθνους που έκανε τους αγρότες να μην κταλαβαίνουν από καταπίεση και πάλη των τάξεων και να ταυτίζουν τις ανάγκες τους με τους αυτοκράτορες που τους φορολογούσαν σκληρότερα και από τους τούρκους αγάδες ή ο ακροδεξιός που θεωρεί ότι το ελληνικό έθνος έρχεται αιματικά καθαρό και πολιτισμικά ανέγγιχτο από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας μέσα στην κιβωτό του φύρερ Μιχαλολιάκου;
    Δεν ξέρω τι να μην πρωτοδιαλέξω, την ημιμάθεια ή την αμάθεια!

    Μετά τιμής,
    Β.Β.
  • ΡΕΠΡΟΒΟΣΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 17:02
    ΦΙΛΕ ΣΤΑΘΗ...Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ...ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ..ΚΑΤΙ...ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ...ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΔΕΞΙΟΥΣ ΝΕΟΠΑΣΟΚΟΥΣ ..ΓΛΕΙΦΤΕΣ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗΜΙΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ...ΜΙΣΟΥΝ ..ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ....ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ..ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ...ΓΡΑΦΩ...ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ; ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΝΙΩΘΕΙΣ ...ΓΙΑΤΙ...ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ..ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΥΦΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 1821 ...ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΒΟΣ ...ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΣΟΛΩΜΟΣ ...ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΞΩΚΚΛΗΣΙ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ...ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΝΟΙΞΗ ...ΧΩΡΙΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ...ΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΩΡΙΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ...Ε..ΛΟΙΠΟΝ...ΕΜΕΙΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ...ΓΕΝΝΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΑΤΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΜΑΣ !!! ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΣΧΥΛΟ...Η ΘΕΑ ΠΑΛΛΑΔΑ ΦΥΛΑΣΣΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ , ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΠΕΡΣΕΣ ..ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ...ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ...ΑΝΤΕ ΠΕΣ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ...ΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ...ΣΟΥ ΤΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...ΟΙ ΜΟΝΤΡΕΝΟΙ ΝΕΩΤΕΡΙΚΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ....ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ..ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ....
  • nkblsΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 17:01
    Φοβερό σκίτσο , κείμενο δυναμίτης , το μεγαλείο της διανόησης κι η χυδαία βαρβαρότης.
  • Αντι.Μ.Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 15:45
    @Eιρηνη Π.
    Αμ δεν πάτε καλά;
    Τα ίδια έλεγε και ένα θρασίμι στις μπυραρίες του Μονάχου, μέχρι που ισοπέδωσε τον κόσμο όλο και στο τέλος και την Γερμανία και το λαό της που τον έθρεψε.
    Μόνο που τα ναζιστικά κολπάκια δύσκολα πιάνουν στους λαούς πιά.
    Έπαθαν και έμαθαν.
    Και χωρίς να χρειάζονται κανενός είδους πτυχία.
    Πτυχία και διπλώματα είναι τα ποτάμια αίματος που έχυσαν οι λαοί στο βωμό της ναζιστικής χολέρας.
  • ΑΓΙΟ ΧΩΜΑ ΣΙΩΠΗΛΟΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 15:39
    θα υπάρχει διάθλαση μετα το ρο
    για να θυμίζουν οι πατέρες που διαβήκαν
    το ηχητικο μέγα ίδα
    ώστε και οι επόμενοι θνητοι να δουν
    ανεκτίμητα δώρα στο παρελθόν κρυμμένα.
  • qwqΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 15:25
    @Melanthios

    συγνωμη φιλε, το πιο κατω σχολιο μου αφορα τα γραπτα του Maloumides
  • KalavrosΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 15:18
    @Maloumides
    Να είσαι καλά για το χρόνο που αφιέρωσες να συντάξεις το κείμενο. Προσυπογράφω και επαυξάνω. Φυσικά δεν περιμένω από τον αριστερό άθεο συρφετό να κατανοήσει ότι υπάρχει και αυτή η προσέγγιση στο θέμα (χωρίς αυτή να ταυτίζεται με πολιτικές θέσεις τύπου Χ.Α.) απλά και μόνο επειδή κάποιος είναι Έλληνας Χριστιανός Ορθόδοξος.
  • Ειρηνη Π.Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 14:40
    Την ωρα που οι "Σταθηδες" του διεθνισμου, προσπαθουν με ψευδη (ο εθνισμος αιρεση ή ο εθνοφυλετισμος και μαλιστα με αποφαση των ανωτερων αρχιερεων προς αγραν νεων πελατων στο μαγαζι του δογματος κυρ Αριστερε Σταθη?), επικλησεις στην ιστορικοτητα (χωρις πτυχιο γαλλικης φιλολογιας ομως...) και προσπαθειες απεθνικοποιησης της επαναστασης (τουρκος μη μεινει στον μωρια, μηδε στον κοσμο ολο...)....

    Την ωρα που διεθνεις οργανισμοι, μκο, δημοσιοκαφροι, καναλαρχες, πολιτικο κατεστημενο, γκαζακηδες και αριστεροι τρομοφονιαδες, ενωνουν τις δυναμεις τους εναντια σε χερια υψωμενα και δυνατες φωνες για την "ελλαδα που ανηκει στους ελληνες"....

    Την ωρα που συμβολα σφαγιαζονται στο βωμο των politically correct, σελιδων των εφημεριδων και blogs....

    Την ωρα που οι Ελληνες πολεμουν οχι τον Ιταλο και Γερμανο κατακτητη αλλα τις ιδεες που φερουν (προφανως γιατι αν ο Ιταλος ηταν αριστερος αγκιτατορας τοτε ο λαος - Μεταξας, θα ελεγε ενα βροντερο ναι...) λες και εκεινη την εποχη ο ελληνας δεν εμφορουνταν απο τις ιδιες "κακες" αξιες...

    ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ, ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΩΣ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ, ΤΟ ΑΚΡΟ....ΤΟ ΚΑΚΟ....Ο ΔΡΑΚΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ....και δεν ειναι ντροπη να το λεμε ανοιχτα...

    ΑΦΟΥ ΟΙ "ΣΤΑΘΗΔΕΣ" ΤΩΝ ΤΥΡΑΝΝΩΝ ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΧΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΕΤΟ, ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ...ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ....
  • AΓΙΟ ΧΩΜΑ ΣΙΩΠΗΛΟΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 14:03
    ...Θα υπάρχει διάθλαση μετά το
    για να θυμίζουν οι πατέρες που διαβήκαν
    το ηχητικό μέγα
    ώστε και οι επόμενοι θνητοί να δουν
    ανεκτίμητα δώρα στο παρελθόν κρυμμένα.
  • mΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 13:22
    @meloumides
    Φίλε μου κάνεις το λάθος να σχολιάσεις τα "αντικειμενικά" και "υπέροχα" γραπτά του Στάθη... Να ξέρεις ότι πολλοί σαν εμένα είναι μαζί σου. Πολλοί σαν εμένα έχουν ξυπνήσει και έχουν δει τι γίνεται για 40 χρόνια τώρα. Λυπάμαι μόνο αυτούς που ακόμα κοιμούνται και δίνουν συγχαρητήρια στο κ. Στάθη για τα γραφόμενά του. Αλήθεια δική τους κρίση δεν έχουν; Θα ξυπνήσουν απότομα αλλά θα είναι αργά.
  • qwqΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 13:14
    ΜΠΠΑΒΟ ΣΤΑΘΗ!!!
  • qwqΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 13:11
    @Melanthios

    Χαριν σε κατι τετοιους ηλιθιους ανθελληνες οπως ειστε εσεις η Ελλαδα σημερα δυστυχως βρισκετε εκει που βρισκετε........Και οταν σας αποκαλω "ηλιθιο" δεν ειναι βρισια, απλως αυτονοητη διαπιστωση του καθενος ολιγων σκεπτομενου ανθρωπου που διαβασε το κειμενο σας. Ζητω συγνωμη απο το ορο "ηλιθιος" αν τον προσεβαλα.
  • ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 13:04
    @ΡΕ ΟΥΣΤ....ΡΕ ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!
  • ΚΡΗΤΗΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 13:01
    Στάθη μου, καλέ μου Στάθη, μην ενοχλείς τώρα τα 'βαριά παντελόνια' του Ελληνισμού...
    Δεν βλέπεις πως είναι απασχολημένοι μαχόμενοι στη Λευκωσία, χτυπώντας γροθιές στα γραφεία στη Μόσχα, στις Βρυξέλλες, στην Ουάσινγκτον ;
    Το ίδιο ισχύει για πλείστους τους λαοπατέρες και εθνοπατέρες, τους 'πολ(λ)άν' πατριώτες ή/και προοδευτικούς μετρονόμους του αλληλοκανιβαλλισμού...Αλίμονο...
  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ..ΧΧΧΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 12:52
    Γραφεις Σταθη οτι ουδεμια σχεση εχει ο φασισμος με την επανασταση του 1821, η επανασταση θανατωσε προθυστερα καθε μορφη φασισμου....και ομως αυτοι που ειναι φασιστες ενοχλουνται, και ερχονται να σχολιασουν.Πως καρφωνονται Ετσι αθελα τους;!
  • ΡΕ ΟΥΣΤΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 12:30
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η 25η ΜΑΡΤΙΟΥ ΜΗΝ ΠΟΛΥΜΙΛΑΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΕΣ.

    ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ .ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΩΝ 2.000.000 ΜΩΑΜΕΘΑΝΩΝ ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΩΝ.

    ΜΗΝ ΠΟΛΥΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΡΙΦΟΓΥΡΝΑΝΕ Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ , Ο ΘΟΔΩΡΑΚΗΣ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΗΡΩΕΣ ΜΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΤΟΥΣ.
  • ΔημήτηςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 12:29
    Μπράβο Στάθη! Σε ευχαριστώ!
  • αναγνωστηςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 12:19
    Maloumides :Υγ.Ούτε Εθνικιστής είμαι ούτε φασίστας.----------------------------------------- -----------------------------------------------
    φαίνεται!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    το αλλο με τον τοτο το ξερεις?
  • ΘεοφανιαΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 12:00
    Ελληνες και Χριστιανοι δεν ειναι φανατικοι σαν και σας Μelumides. Eπι πλεον ειστε αναισθητος. "μιλαει η αριστερα για αγωνες, που το καλυτερο που εχει να επιδειξει ειναι ο σφαγεας της..." γραφετε .Απορω πως δεν επιασε φωτια, απο την αγανακτηση του για το τεραστιο ψεμα, το πληκτρολογιο σας! Επιπλεον κανετε το απιστευτα τραγικο λαθος να μπερδευετε τα ανθρωπινα [η και εξ'επιτηδες καποιες φορες, αν θελετε] λαθη καποιων αριστερων ανθρωπων, με την ιδεολογια τους.Συμφωνω οτι μ'αυτον τον ιδιο ακρως παραλογο τροπο εχει προσπαθησει και τμημα της αριστερας να απορριψει τον Χριστιανισμο [ "ο ..παπας της γειτονιας μου που ηταν παιδεραστης, κι οταν πηγα να εξομολογηθω μου επιασε το...πουλακι"], ομως αυτος ο τροπος ειναι για τους πρωτογονους. Ετσι δινεται δικαιωμα στον κομμουνιστη να σας θυμησει την [Αν]Ιερα Εξεταση.Οταν γκρεμιζεις το παλιο ΠΑΝΤΑ συμβαινουν υπερβολες. Οι πρωτες φεμινιστριες πχ.εκαιγαν τα σουτιεν τους [!!!] για να διαμαρτυρηθοτν , κατι που σημερα, που οι γυναικες εχουμε πανω απο δυο πτυχια η καθεμια, δειχνει ακατανοητο. Αναισθητος ειστε διοτι, αντι να παρετε τα χαπια σας , και να ηρεμειστε, φερθηκατε εντελως αντιχριστιανικα και μας μισο-χαλασατε την ευφορια απο το σοφο κειμενο του Σταθη.Παντως για ααλη μια φορα φανηκε ποσο κακο κανουν οι διαφοροι αυτοχρισμενοι αριστεροι, Χριστιανοι κλπ.κατι πρεπει να γινει μαλλον μ'αυτο.
  • ΒίκυΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 11:31
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑΘΗ!!!
  • ArisΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 11:31
    Pes ta re Stathi!!! Giati exoume ksefigei entelws tha prostheta…

    Autoi oi patriwtes toy kwlou grafoyn starxidia tous oti iero exei gennithei apo tin elliniki paideia, tin DIMOKRATIA, kai sinexizoun kai kanoun emeto panw tis. Den endiaferontai katholou gia tin pragmatiki ousia tis Ellados, para mono idonizontai apo mia arrwstimeni egwstiki, autokatastrofiki mania i opoia exoun tin pseudaisthgisi oti tha kseplinei ta egklimata tous, alla telika epithimei na traviskei ston sigouro, eperxomeno tafo tis, oti pio omorfo gennise i Ellada.

    Kanoun oti kanane pantote, prospathoune me manixaistika ipotithete "logika" epixeirimata na pisoun ton amorfoto kosmo, na tou ksipnisoun me gkempeliko tropo ta zwwdi viaia enstikta, gia na einai telika tou xeriou tous, o stratos tous gia kathara proswpika ofeli kai mataiodoskia.

    O Ellinas, anthrwpos tis ellinikis paideias, einai iperifanos gia tous progonous tou kai tis aksies pou gennisane kai xarisane ws ipertates askies kai kataktiseis sto anthrwpino gennos.

    Auto mexri simera, giati me ta simerina dedomena ta pragmata allazoyn. An minei i Nea Dimokratia akomi ligo stin kivernisi kai iothetisei merikes akomi neonazistikes apospeis tipou xrisi augi, i akomi xeirtotera an erthei sta pragmata i idia i xrisi augi apo tous "patriwtes" gia na swsei tin Ellada apo tous "mi patriwtes", tote mono ntropi kai ivris tha iparxei ws sinonimo stis leksi Ellada. Autoi oi patriwtes toy kwlou loipon diekdikoun san elliniki idea mia xouligkanopoiimeni, gipediki kai en teli autokatastrofiki ekfrasi tou iperegwismou tous kai tipote parapanw.

    Diaforetika an isxiei to antitheto tote topothetoume stin idia katigoria me ton Swkrati, ton Platwna ktl, ton Xitler kai tous imnites tou eite stin akrea tous morfi, vlepe xrisi augi, eite stin pio stroggilopoiimeni morfi tous , vlepe Nea Dimokratia, Laos kai kathe allou idous ethikososialistikes kai ethnikistikes fwnes pou dithen maxontai iper tis patridas.

    Allwste to prwtipo pou efere tin Ellada se auta ta xalia einai autoi oi patriwtes tou kwlou kai to protipo tou ellinara - lamogiou, thriskeia, oikogeniokratia, sintiritismos kai full sta komplex pou tosa xronia eksousiazei kiriolektika kai metaforika ta plithi…. Pws einai dinaton autoi oi arrwstimenoi egwistarades - kathikia pou pantote skeftontousan monaxa ton diko tous kwlo na sou iposxontai simera tin swtiria kai tin apothewsi twn ierwn askiwn tis paradosis mas, pou den einai allo para DIMOKRATIA? ( moiazei perissotero me orimso tou voodoo ena pragma ).

    Apla proskaloun to lao na ginei i auli tous opws kai kanane patnote, ta idia oikonomika simferonta, oi idies kommatikes oikogenies ktl… na moirasoune kanena psixoulo kai full patriotiko kai thriskeftiko ftino sinaisthima...

    Tha prepei epitelous na apodexthoume oti an iparxei ena politeuma pou mporei na dwsei ola ta efodia gia tin anaptiski kai ekseliksi tou anthrwpou einai monaxa i DIMOKRATIA. Auto pou prepei na diekdikisoume einai poli apla DIMOKRATIA!

    Mia dimokratia simviwsis kai eleutherias, me fragi sta karkinwmata tou politismou, tin ftwxeia alla kai ston ipervoliko plouto. Na dinamwsoume tin dimokratia pou pasxei, giati an ftasame ws Eurwpi se auta ta xalia einai giati mas kanane na pistepsoume oti i oligarxia tous einai i sigxroni morfi tis dimokratias.

    An theloume loipon na ksefigoume apo tin autokatastrofi tha prepei oloi mas, kai oi aristeroi, na diekdikisoume pisw ennoies, autonoites kata ta alla, pou simera kapileuete kathe "Adonis" san Ellada kai kathe xrisi auvi san epanastasi, na mpei ena telos stin ivri poy diapratete kata tis ellinikis paidias apo tous patriwtes tou kwlou kai na eksaplwthei i epithimia tis pragmatikis agapis gia tin elliniki paradosi, pou simenei ousiastika agapi gia ton anthrwpo mesa apo ti DIMOKRATIA kai tin ELEYTHERIA.
  • Μαρίνα ΤζόκαΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 11:11
    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ Στάθης, για ακόμη μια φορά...
  • ΆγγελοςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 10:47
    Φοβερό!
    Μπράβο στον κύριο Στάθη!
  • Χρήστος ΚαϊστριώτηςΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 10:18
    ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ- ΡΑΛΛΗΣ- ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΣ
    Εκτός της αμάθειας, της ημιμάθειας, του λαϊκισμού, του εγκλήματος και των μισθωτών υπηρεσιών των Μαυρομούρηδων πρός τα μεγάλα αφεντικά, το θράσος είναι κι αυτό από τα βασικά που τους χαρακτηρίζουν.
    Μαυρομούρηδες όμως, είναι μόνο ο γνωστός υπόκοσμος που αναβαθμίστηκε στις μέρες μας ή μήπως κυρίως αυτοί που τον ανέσυραν από τον βόθρο-για ίδια συμφέροντα- και αποφασίζουν για όλα τα μεγάλα και σπουδαία, που στέλνουν τις ζωές μας στην κόλαση;
    Χτές ο Πομφόλυγας, ως άλλος Λογοθετόπουλος, έστειλε μήνυμα-προειδοποίηση στους υπέροχους Χρυσοπράσινους, μη τολμήσουν και φύγουν από το ευρώ!
    Καταλαβαίνω το ζόρι σου βρωμερό παράσιτο.
    Χωρίς ευρώ, χωρίς Πομφόλυγα η Χαβαλιέ!
    Με ότι αυτό συνεπάγεται.
    Όσο για το όψιμο ενδιαφέρον σου για τη "ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ", θα σου θυμίσω επειδή είσαι και ξεχασιάρης, πως ο μέντορας σου ο ΜΠΑΚΑΛΗΣ ή ΛΟΓΙΣΤΗΣ, σε συνεργασία με τους Εργολάβους της Χαβαλιέ, δημιούργησαν το φαινόμενο ΚΑΤΑΦΕΡΤΖΕΡΙ, που αφού εκτέλεσε τα δολοφονικά του συμβόλαια, παραχώρησε τη θέση του στη "ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ".
    Μίλησε όμως και ο Αντωνάκης Δέλτα, πρίν λίγες μέρες, για άκρα, για κινδύνους της Δημοκρατίας[sic] και άλλα σάπια.
    Ξεχασιάρης κι αυτός, ο Αντωνάκης- Ράλλης, λησμόνησε τα κατακάθια που συγκέντρωσε στο Δημοκρατικό του θίασο, για να πείσει με κάθε τρόπο τους Χαβαλιέδες, πως η κόλαση του Δάντη είναι παράδεισος!
    Όσο για το τρωκτικό ΚΟΥΝΕΛΗ – Τσολάκογλου και τον σαπιοκοιλιά ντι-τζέϊ του, συσκέπτονται μέρα- νύχτα για την επόμενη επιχειρηματική τους κίνηση.
    Μην αγχώνεστε καλόπαιδα. Οι αγκαλιές του Βορβορίδη και του Γελοιάδη είναι μεγάλες!
    Έτσι κι αλλιώς, εκεί ήταν πάντα η θέση σας!
    Ξέρω σύγχρονοι Ταγματαλήτες, πόσο δύσκολες ώρες περνάτε!
    Σας χάλασαν τη σούπα οι Χρυσοπράσινοι.
    Αγκαλιά και πάλι με τους εχθρούς του λαού μας, βυσσοδομείτε εναντίον του, βρωμεροί πατριδοκάπηλοι.
    Ελπίζω και εύχομαι το τέλος σας, να είναι πιο αντάξιο του αντίστοιχου των
    ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ- ΡΑΛΛΗ- ΛΟΓΟΘΕΤΟΠΟΥΛΟΥ!!
  • MelanthiosΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 09:54
    Είναι συγκινητική η προσπάθειά σου, να συνδυάσεις τα ασυνδύαστα και να αποδώσεις αντιφασιστικά χαρακτηριστικά στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα των Ελλήνων, εκατό χρόνια πριν από την εμφάνιση του φασισμού. Όπως και η προσπάθεια κάποιων άλλων ομοϊδεατών σου να αποβάλουν τον εθνικό χαρακτήρα του και να του αποδώσουν μαρξιστικά ταξικά χαρακτηριστικά, με την επινόηση κάποιας επαναστατημένης αστικής τάξης, σε μια κοινωνία αγροτοκτηνοτροφική. Εκτός κι αν σαν αστική τάξη εννοούν κάποιους κοτζαμπάσηδες λαδέμπορους και έμπορους σταφίδας.
    Η παρουσίαση του Ρήγα ως διεθνιστού (για να βολέψουμε και τους λαθρομετανάστες) γίνεται παγκoσμιοποιητική αδεία, αφού δεν λαμβάνει υπ όψιν, ότι επεδίωκε τον ξεσηκωμό όλων των υπόδουλων λαών, για να αυξηθούν οι πιθανότητες της επαναστάσεως. Και εν πάση περιπτώσει την επανάσταση δεν την έκανε ο Ρήγας, αλλά άλλοι φορείς οι οποίοι έδειξαν την ταξική τους αλληλεγγύη, σφάζοντας το σύνολο των Τούρκων και των Εβραίων της Τριπολιτσάς, ανεξαρτήτως τάξεως, διασωθέντων κάποιων Αλβανών με την ανθρωπιστική μεσολάβηση του Κολοκοτρώνη. Και να είσαι βέβαιος, ότι αν είχαμε τότε Πακιστανούς, ούτε κι αυτοί θα την γλύτωναν.
    Όσο για την αυθαίρετη αντιστοίχηση των ενδοτικών εκείνης της εποχής με τους σημερινούς, θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω ότι το θέμα σηκώνει συζήτηση. Κατά πάγια αρχή νενέκοι και προδότες είναι αυτοί που παραδίδουν την πατρίδα, τα ιδανικά της και την εθνική της ιδιοπροσωπία στους ξένους, ανεξαρτήτως ταξικής θέσης. Δικό σου θέμα να βρεις τις σημερινές αναλογίες.
  • MaloumidesΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 09:07
    Μιας και έπιασες την θεωρεία της σχετικότητας Στάθη ας δούμε λίγο και τι σχέση έχει ο Σύριζα (σου) με την ιστορία και τους εθνικούς αγώνες .

    Τι σχέση έχει ο Γλέζος με τον σεβασμό της ιστορίας μας όταν κατηγόρησε τον Μέγα Αλέξανδρο ως σφαγέα αρνούμενος την δημιουργία προτομής ;

    Τι σχέση έχει ο Γλέζος με τον σεβασμό της ιστορίας μας όταν έστελνε συντροφικές επιστολές στον Χότζα την στιγμή που αυτός είχε βάλει στόχο τον Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου ;

    Τι σχέση έχει ο Τατσόπουλος με τον σεβασμό της ιστορίας μας όταν όλους αυτούς που εσύ σε αυτό το άρθρο ''επικαλείσαι'' τους έβγαλε γκέυ στο 1821 του ΣΚΑΙ ;

    Τι σχέση έχει ο Σύριζα με τον τον σεβασμό της ιστορίας και των αγώνων της όταν είναι ενάντια στην στράτευση ;Στην περιοχή του Αιγαίου είμαστε όχι στο Λουξεμβούργο .

    Τι σχέση έχει ο Σύριζα με τον σεβασμό της ιστορίας μας όταν δέχεται ανοιχτά το όνομα Μακεδονία για τους σκοπιανούς, μάλιστα πριν ο σύριζα γίνει ΣΥΡΙΖΑ η νεολαία του έκανε κοινές συζητήσεις και events με νεολαίες των σκοπίων γι αυτό το σκοπό.

    Τι σχέση έχει ο Σύριζα που εκπροσωπείς να υπερηφανεύεται για το 1821 όταν έχει βάλει τούρκους στο Ελληνικό κοινοβούλιο .

    ΤΙ σχέση έχει ο Σύριζα με τον το 1821 όταν αναγνωρίζει εγγράφως την τούρκικη μειονότητα θράκης ?


    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για μαγάρισμα της ιστορίας, όταν αποκαλεί τα σκόπια Δημοκρατία της Μακεδονίας ?
    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για μαγάρισμα της ιστορίας, όταν δεν έχει κατατεθεί ΈΝΑ στεφάνι σε αγωνιστικό μνημείο (φυσικά πέρα του πολυτεχνείου..) ?
    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για μαγάρισμα της ιστορίας, όταν δεν δέχεται καμία επίσημη Εθνική γιορτή ?
    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για μαγάρισμα της ιστορίας, όταν κατηγορούσε τον Ελληνισμό της Μικράς Ασίας για ιμπεριαλισμό ?

    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για χούντες, όταν στο προσκεφάλι τους έχουν τα άπαντα του Λένιν, του Τσαουσέσκου, του Χότζα, του Κάστρο κι άλλων φασιστών ?
    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για επαναστάσεις, όταν το 1974 οι Έλληνες αριστεροί έκαναν τον κινέζο στους Κύπριους ?
    Μιλάει η αριστερά κι ο κομμουνισμός για αγώνες που το καλύτερο που έχει να επιδείξει είναι τον σφαγέα Ελλήνων στις Σέρρες και στην Κατερίνη ?

    Εξάλλου ,
    πάλι εδώ σε πιάνει το αριστερό σου παραλήρημα, φτάνεις σε σημείο να μας πεις πως την Ελληνική επανάσταση την ξεκινήσαν 4-5 ποιητές και γραμματικοί από τον καναπέ τους , φτάνεις σε σημείο να μας πεις ευθαρσώς ότι ο Κολοκοτρώνης και η Επανάσταση του 1821 έκανε επαναστατικό κάλεσμα σε αλβανούς και τούρκους.......σε ποιούς, σε αυτούς που έσφαζαν ως τσιράκια των πασάδων !! Είναι να τρελαίνεσαι με την παραχάραξη που κάνεις , κι αν θέλεις να κάνεις προπαγάνδα πρέπει να ξέρεις ποιά είναι η αλήθεια για να πεις το δικό σου ψέμα γιατί δεν φτάνει μόνο ο δόλος .

    Υγ.Ούτε Εθνικιστής είμαι ούτε φασίστας ούτε χα νδ ούτε όλα όσα πέρασαν από το μυαλό σου όσο διάβασες το κείμενο λόγο προκαταλήψεων , Έλληνας Χριστιανός είμαι που έχει ζήσει για τα καλά τις ακρότητες της αριστεράς και του κομμουνισμού και η άποψή μου δεν προέρχεται από 10 βίντεο στο youtube και φυλλάδια που μοιράζουν στις πλατείες .

    "Δεν υπάρχουν....
    Έλληνες Κομουνιστές ! Όταν κανείς γίνει συνειδητά Κομμουνιστής παύει να είναι Έλλην !"


    υγ.Παρακαλώ τον enikos να το δημοσιεύσει , δεν βρίζω, ευχαριστώ.
  • sofiΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 09:02
    προσυπογραφω!!! Ευχαριστουμε!!
  • Ο ΛούμπενΠέμπτη 21 Μαρτίου 2013, 08:23
    Πόσο αμαθείς και ιδεολόγος μπορεί να είναι κάποιος όταν ισχυρίζεται ότι οι Έλληνες το 1940 πολέμησαν τον φασισμό;