• Αθήνα21°CΥψηλή:22°C
    Χαμηλή:16°C
  • Θεσ/νίκη18°CΥψηλή:18°C
    Χαμηλή:8°C
  • Πάτρα18°CΥψηλή:18°C
    Χαμηλή:11°C
  • Ηράκλειο22°CΥψηλή:25°C
    Χαμηλή:15°C
  • Λάρισα16°CΥψηλή:21°C
    Χαμηλή:9°C
To κορεό της Θύρας 7

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον Δημήτρη Κουτσούμπα

Πρώτη καταχώρηση: 14/04/2013 - 11:29

Τελευταία δημοσίευση: 14/04/2013 21:54Πολιτική

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον Δημήτρη Κουτσούμπα

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τον Δημήτρη Κουτσούμπα


Ο Δημήτρης Κουτσούμπας είναι 58 ετών, νομικός, παντρεμένος και πατέρας μιας κόρης, γιος μέλους του ΚΚΕ, εξόριστου για οκτώ χρόνια και "μαχητής μαζί με άλλους συντρόφους για την υπεράσπιση του κόμματος, των αρχών του, της κοσμοθεωρίας του, ενάντια στην διασπαστική, οπορτουνιστική ομάδα που πήγε στο ΣΥΝ". 

Διαβάστε το βιογραφικό του νέου γενικού γραμματέα του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, όπως το συνέταξε το γραφείο Τύπου του ΚΚΕ:

"Γεννήθηκε στη Λαμία στις 10 Αυγούστου το 1955. Είναι παντρεμένος και έχει μια κόρη. Η οικογένειά του ήταν αγωνιστές της ΕΑΜικής Εθνικής Αντίστασης, με εκτελεσμένους από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής και από τα έκτακτα στρατοδικεία της περιόδου του εμφυλίου, με φυλακισμένους και εξορισμένους. Ο πατέρας του Αποστόλης Κουτσούμπας, μέλος του ΚΚΕ, πιάστηκε το 1945 στη Λάρισα, δικάστηκε, φυλακίστηκε και εξορίστηκε για οκτώ χρόνια.

Ο Δημήτρης Κουτσούμπας τέλειωσε το εξατάξιο γυμνάσιο τον Ιούνιο του 1973, έδωσε εξετάσεις και πέτυχε στο Νομικό τμήμα του Πανεπιστημίου της Αθήνας. Σπούδαζε δουλεύοντας παράλληλα σε διάφορες δουλειές, για να καλύψει τα έξοδα των σπουδών.

Με τον ερχομό του στην Αθήνα, πιάνει επαφή με την παράνομη οργάνωση της ΚΝΕ, συμμετέχει στα γεγονότα του Πολυτεχνείου το Νοέμβρη του 1973 και οργανώνεται στην αντι-ΕΦΕΕ και την ΚΝΕ τον Δεκέμβρη του 1973, δουλεύοντας στην παρανομία μέχρι την μεταπολίτευση, το καλοκαίρι του 1974. Γίνεται μέλος του ΚΚΕ το Δεκέμβρη του 1974. Με απόφαση του ΚΣ της ΚΝΕ το καλοκαίρι του 1975 στέλνεται για κομματική δουλειά στην Οργάνωση της Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας ως μέλος του Γραφείου Περιοχής της ΚΝΕ. Ήταν αντιπρόσωπος στο 1ο Συνέδριο της ΚΝΕ.
Περνάει αποκλειστικά στην κομματική δουλειά το φθινόπωρο του 1977, ως γραμματέας αχτίδας και στη συνέχεια γραμματέας της Νομαρχιακής Οργάνωσης Βοιωτιας. Από το 1979 είναι μέλος του Γραφείου Περιοχής Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας, με διάφορες χρεώσεις, όπως υπεύθυνος της εργατικής συνδικαλιστικής δουλειάς, καθοδηγητής Νομαρχιακών Οργανώσεων Βοιωτίας, Φθιώτιδας, Φωκίδας, Ευρυτανίας. Στην πορεία αναλαμβάνει Γραμματέας της Επιτροπής Περιοχής Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας, εκτός από διάστημα 21 μηνών που υπηρετεί τη στρατιωτική θητεία του σε Μεσολόγγι, Κομοτηνή και Λήμνο.
Στο 12ο Συνέδριο του ΚΚΕ τον Μάη του 1987 εκλέγεται μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ. Στη διάσπαση του 1991, ως Γραμματέας της ΚΟ Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας και μέλος της ΚΕ, δίνει τη μάχη μαζί με άλλους συντρόφους για την υπεράσπιση του Κόμματος, των αρχών του, της κοσμοθεωρίας του, ενάντια στην διασπαστική, οπορτουνιστική ομάδα που πήγε στο ΣΥΝ.
Στο 13ο Συνέδριο εκλέγεται ξανά στην ΚΕ και στη Γραμματεία της με ευθύνη την καθοδήγηση ΚΟ, ενώ από τον Αύγουστο του 1991, αμέσως μετά την διάσπαση αναλαμβάνει υπεύθυνος του Γραφείου Τύπου της ΚΕ.
Τον Δεκέμβρη του 1991 στο 14ο Συνέδριο εκλέγεται μέλος του Πολιτικού Γραφείου της ΚΕ, με ευθύνη το Γραφείο Τύπου, τον πολιτισμό, στη συνέχεια τον 902, μέχρι τις πλημμύρες του 1994, οπότε και αναλαμβάνει υπεύθυνος από το ΠΓ για τις Οργανώσεις Θεσσαλονίκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης.
Στο 15ο Συνέδριο (Μάη του 1996) εκλέγεται μέλος του ΠΓ και αναλαμβάνει Διευθυντής του Ριζοσπάστη, χρέωση την οποία είχε για μια δεκαετία.
Στο 16ο Συνέδριο (Φλεβάρης 2000) και στο 17ο Συνέδριο (Φλεβάρης 2005) επανεκλέγεται στο ΠΓ και αναλαμβάνει υπεύθυνος των Διεθνών Σχέσεων του Κόμματος.
Στο 18ο Συνέδριο (Φλεβάρης 2009) αναλαμβάνει από το ΠΓ επικεφαλής της Γραμματείας της ΚΕ. Στο 19ο Συνέδριο (Απρίλης 2013) εκλέγεται Γενικός Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ".

 

εκτύπωση

Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (102)
  • ΑΚΤρίτη 16 Απριλίου 2013, 23:18
    Eγω ενα πραγμα ξερω.Αν ο Τσιπρας δεν επαιρνε στροφη θα ηταν στο 3%.Δε μ ενδιαφερει αν ριχνει νερο στο κρασι του.Σημασια εχει πως αν ανεβει , σιγουρα τα πραγματα θα ειναι πολυ πιο καλα απο τωρα.Με κανενα ν αλλο δεν εχουμε ελπιδα.Βαλε και τα χρυσαυγουλα που θα τρεχουν να κρυφτουν στις τρυπες τους που τις εχουν καιρο αφησει και παριστανουν τους εξυπνους.
  • ArgiΤρίτη 16 Απριλίου 2013, 23:12
    Μ Π Ρ Α Β Ο Σ Α Σ .ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.ΔΕ ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΟΝΤΡΟ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ .ΕΤΣΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ.Μ Η Τ Ρ Ω Γ Ε Σ Τ Ε Μ Ε Τ Α Ξ Υ Σ Α Σ .Δ Ε Ν Ε Χ Ε Τ Ε Π Ο Λ Λ Ε Σ Ε Υ Κ Α Ι Ρ Ε Ι Ε Σ.
  • METANASTHSΤρίτη 16 Απριλίου 2013, 07:16
    Se löigo tha plhronete kai ton aera pou anapneete apo ta xaratsia pou sas bazoun na plhronete oi Dhmokratikoi kubernites sas pou tous psifizete akoma kai brizete ton g.g. tou KKE.
    Kai ton XRISTO na evaze g.g. to KKE ESEIS oloi tha ton Ksanastauronate!
    Einai h moira tou simerinou ellhnakou Ypotagis kai Doulikos. To Dasos kaigete, enoo o Kolos sas, den exete na fate kai koitate to Dentro, Kalh Anastasi Patriotes.
  • mikeΤρίτη 16 Απριλίου 2013, 00:18
    Τι απιστευτη ανθρωποφαγια ειναι αυτη.Εχουμε χασει την ντροπη μας πια σαν λαος..Κριμα.
    Ο νεος Γ.Γ του ΚΚΕ θα κριθει απο τις πραξεις του...αλλωστε μην ξεχναμε οτι ο Ελληνικος λαος εχει δωσει απιστευτα ποσοστα σε ΓΑΠ-ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ και την πατησε...τωρα παει να κανει το ιδιο λαθος με τον Τσιπρα που κοροιδευει και λαικιζει ασυστολα.Επιτελους εκπαιδευστε τους ευατους σαν να μην δεχονται αλλη κοροιδια και επιλεξτε κομματα που μιλουν αληθινα.Ενα απο αυτα τα κομματα ειναι το ΚΚΕ αν θελουμε να λεμε αληθειες...Αφηστε λοιπον να δουμε τον Γ.Γ του ΚΚΕ, και μετα να τον κρινουμε...
  • ΡΙΤΑΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 20:36
    Η λασπολογία εναντίον οποιουδήποτε αποδεδειγμένα μορφωμένου ανθρώπου που ξέρει τι ζητάει και τι πρέπει να κάνει για να ζησουν οι λαοί μια καλύτερη ζωή , δείχνει ότι οι λασπολόγοι είναι ανθρωποι αμαθείς και λόγω της αμάθειας είναι σκοταδιστές και πολλά άλλα , γι' αυτό δεν χρειάζεται να μας ξαφνιάζει η αντίδρασή τους συν ότι πολλοί απο αυτούς είναι άνθρωποι πολύ φτωχοί οι οποίοι δεν προσπαθούν και δεν θέλουν στην πραγματικότητα να μάθουν τι θα πει κομμουνισμός και ότι είναι το μόνο σύστημα που θα δουν μια άσπρη μέρα.Δεν πειράζει ας κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου εμείς και χωρίς αυτούς θα προσπαθούμε ακομη και αν βρεθούμε εκτός βουλής.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον κο ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ.
  • Radical StructuralistΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 19:52
    Από λαικισμό πάντως καλά τα πάμε σαν λαός!
  • ΑrgiΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 19:41
    @ Συριζαιος Συμφωνω απολυτα μαζι σου.Δηλαδη ο αχθοφορος βουλευτης της ΧΑ, Αλεξοπουλος και ο φουρναρης Γερμενης θα διαπραγματευτουν τα οικονομικα της χωρας;η θα λυσουν τα θεματα εξωτερικης πολιτικης;Τοτε να συνταχθω μαζι τους και να βαλω υποψηφιοτητα.Σιγουρα θα ειμαι στα εδρανα στις επομενες εκλογες.
  • ΤζακΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 19:00
    Υπενθυμίζω, οτι διάφοροι Βουλευτές "εργαζόμενοι" που είχαν και τις δικές τους εταιρείες, ήταν οι χειρότεροι.

    Δες και Βουλγαράκης.

    Δες και όλους αυτούς τους δημάρχους που διαλύσανε τους δήμους , που ΟΛΟΙ είναι και " επαγγελματίες". Μηχανικοί, εργολήπτες, κλπ Η διαπλοκή πάει σύννεφο.

    Ή αυτούς που είναι η αληθινή εξουσία σήμερα: Οι κεφαλαιούχοι που έχουν και κανάλια.

    Τι να σου πω!!! Άγιοι!!!

    Λοιπόν να σταματήσει η σάχλα του κακού ανεπάγγελτου. Τα κόμματα πάντα έχουν και επαγγελματικά στελέχη. Έτσι πρέπει. Η πολιτική είναι ένα υψηλό λειτούργημα. Θέλει αφοσίωση ψυχή τε και πνεύματι , είτε είσαι κκε, είτε ανήκεις σε αληθινά επαναστατικό κόμμα.

    Το ίδιο αν ανήκεις και σε Ναζιστικό κόμμα, π.χ, η ΧΑ. Τι δουλειά κάνει ο φον-Μιχαλολιάκος; Ή μήπως ο άλλος, , ο πως τόνε λένε, ο ναζιστής, το που πουλάει τούρκικες φανέλες, αυτό τον κάνει καλό πολιτικό;
    Τρίχες.
    Ή ο Καμμένος είναι καλός πολιτικός επειδή ο μπαμπάς του του άφησε μια επιχείρηση.Αν ήταν απασχολημένος να κονομάει, πότε του έμεινε χρόνος να μελετήσει πολιτική;

    Υπενθυμίζω στους Χρυσαυγίτες οτι ο αρχηγός τους ο Αδόλφος Χίτλερ, αντίθετα, είχε επάγγελμα. Ήταν ζωγράφος. Άθλιος όμως.Τόσο αποτυχημένος, που τρεις φορές έδωσε και απέτυχε στη Σχολή καλών Τεχνών της Βιέννης.

    Τέτοια ξεφτίλα ο χρυσαυγίτης Αδόλφος.
  • ΣυριζαίοςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 17:51
    Για το ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟ : Πότε δούλεψε ο Τάδε πολιτικός.

    Δεν υποστηρίζω τον συγκεκριμένο, γιατί δεν είμαι κκε. ΟΜΩΣ:

    Είναι λαικισμός να αναρωτιέσαι για τους πολιτικούς (ή και τους ποιητές, τους συγγραφείς, τους φιλοσόφους) πότε δούλεψαν.
    Θα τους κρίνεις μόνο ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΑΝ.

    Αυτή η μόδα για το πότεδούλεψε ο τάδε είναι λαικισμός. Αν ήταν έτσι, ο κάθε περιπτεράς κι ο κάθε ταξιτζής, που δουλεύουν πολύ, θα μπορούσαν να μας λύσουν όλα τα προβλήματα.

    Και ερωτώ.

    Ο Περικλής ο Αθηναίος, τι δουλειά έκανε;
    Ο Δίκαιος Αριστείδης τι δουλειά έκανε;
    Ο Ιουστινιανός;
    Ο Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος;
    Ο Πλάτων;
    Ο Ευριπίδης;
    Ο Κομφούκιος;

    Για την ακρίβεια, οι αρχαίοι, ο Πλάτων στην Ιδανική τους κοινωνία ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ στον ηγέτη να έχει άλλη δουλειά.
    Το ίδιο και οι Μανδαρίνοι στην Κίνα, οι Βραχμάνοι στην ινδία. Οι τελευταίοι μάλιστα λένε ότι από τις 4 κάστες, οι βραχμάνοι είναι σωστό να ασκουν πολιτική, και το ανώτερο μόνο στρώμα των στρατιωτικών., κάτω από συνθήκες. Το χειρότερο είναι να διοικούν οι έμποροι.

    Σήμερα , οι ΝΔες, οι Πασόκοι και οι Χρυσαυγίτες βάζουν την Ελλάδα κάτω από την κυριαρχία των" Ιδιωτών", των μικροπωλητών, των μαγαζατόρων, των Εμπόρων, των Κεφαλαιούχων.

    Η καταστροφή που έρχεται από αυτό είναι τρις χειρότερη.

    Γιαυτό μην ξανακουστεί το ηλίθιο Τι δουλειά κάνει;
    Ή το χειρότερο:
    Ο κρατικοδίαιτος.

    Στην τελική, όταν στην κατοχή οι Δημ.υπάλληλοι κάναν απεργίες με νεκρούς, οι Έμποροι, πουλάγανε ένα καρβέλι ψωμί και παίρνανε μία λίρα.
  • Γ.ΚοσμαδόπουλοςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 17:39
    Μου φαίνεται ότι όλοι μα όλοι έχετε χάσει το νόημα της έκφρασης που χρησιμοποίησαν πολλοί από τους σχολιαστές εδώ όσον αφορά το "ανεπάγγελτος" και "δίχως ένσημα". Οι περισσότεροι αντιπαραθέτετε την ανύπαρκτη επαγγελματική ιδιότητα των υπολοίπων, παρόντων και ανά τις δεκαετίες, αρχηγών των υπολοίπων κομμάτων. Δεν έχετε άδικο... Και καλά κάνετε και το αντιδιαστέλετε... Αλλά εδώ μιλάμε για το KKE! μιλάμε για το κόμμα του εργάτη, του αγρότη, του βιοπαλαιστή, του μισθωτού και του οικονομικά κατατρεγμένου προλεταριάτου... Ε πως να το κάνουμε, είτε σας αρέσει είτε όχι, σε όλους χτυπάει άσχημα να εμφανίζεται για άλλη μια φορά, ως ηγέτης κόμματος που επιθυμεί να εκπροσωπεί όλους αυτούς, κάποιος ο οποίος δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ! ! ! Κάποιος ο οποίος δεν διετέλεσσε ούτε καν συνδικαλιστής!!!... Που η τελευταία του ιδία εμπειρία αντιπαράθεσης με το κεφάλαιο ως εργαζόμενος ήταν... ΠΟΤΈ!!! Αυτό λένε τόση ώρα όλοι!... Και αν οι οπαδοί του ΚΚΕ δεν έχουν πρόβλημα με αυτό, τότε εμάς, που ετσι και αλλιώς δεν το ψηφίζουμε, δε μας πέφτει και κανένας λόγος! Αλλά δεν παύει να μας θλίβει το γεγονός της κοροϊδίας, του στρουθοκαμηλισμού και της συνεχιζόμενης αγνόησης και άγνοιας των αναγκών του 'ερμαιου του καπιταλισμού πολίτη από το κόμμα που υποτίθεται ότι θα έπρεπε να τον εκπροσωπεί και να τον προστατεύει...
  • ΗΛΙΑΣ64Δευτέρα 15 Απριλίου 2013, 14:39
    @Paylos Xanthopoylos ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΚΔΙΔΟΜΑΙ ΣΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΜΟΥ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΝΟΕΙΣ ΕΝΤΕΧΝΩΣ.
  • Pavlos XanthopoulosΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 13:55
    @ΗΛΙΑΣ64, πεσμας φίλτατε..σε ποίους εκδίδεσε εσοι και θεώρησε πιο "αξιοπρεπεις" από εμάς τους άλλους;;
  • ΓιώργοςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 13:06
    όλοι οι μάγκες που κράζετε πόσα βισματάκια βάλατε στον στρατό για να είστε κοντά στην μανούλα, ε; Ο συγκεκριμένος άνθρωπος πήγε στρατό 21 μήνες, σε δύσκολα χρόνια, που αν ήσουν κομμουνιστής έτρωγες το ξύλο της ζωής σου. Επίσης, δούλευε παράλληλα με τις σπουδές του, είναι ταγμένος όπως και το ΚΚΕ στους αγώνες των εργαζομένων. Εύκολα καταδικάζετε αλλά αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς έχετε κάνει έστω και μία φορά απεργία; Αλλά στην λασπολογία πρώτοι.
  • ΗΛΙΑΣ64Δευτέρα 15 Απριλίου 2013, 12:27
    ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΑΡΧΗΓΟΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΓΓ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΩΛΗΝΑ;(ΧΩΡΙΑ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ).ΠΟΥ NA MHN ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ;ΠΟΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ;ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΓ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ;YΠΗΡΞΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ;ΤΩΡΑ ΠΕΦΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ;
  • k.Δευτέρα 15 Απριλίου 2013, 12:20
    Καλή δύναμη στον σ. νέο Γ.Γ. της Κ.Ε. της ΚΚΕ, στα μέλη της νέας Κ.Ε.!
    Το έργο που έχουν για το επόμενο διάστημα είναι πολύ δύσκολο.Το νέο Πράγραμμα και η πολιτική πρόταση του ΚΚΕ ωστόσο θα βοηθήσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό.
    *Ειλικρινά εκτιμώ ιδιαίτερα τους συντρόφους που απαντούν στα διάφορα ''σχόλια''.Και τονίζουν τα αυτονόητα, όπως το γεγονός ότι προφανέστατα η εκλογή στη θέση του Γ.Γ. προυποθέτει πολλά χρόνια κομματικής εμπερίας και δουλειάς.
  • Pavlos XanthopoulosΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 12:15
    @ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΡΑ, ti na kanoume adelfe..esas epelekse o Soros kai niosate peri zwis...Emas kai paleotera mas epinan to aima...
  • tilemaxosellasΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 11:46
    ΠΑΜΕ

    ΣΑΝ ΑΛΛΩΤΕ

    ΕΔΑΤΕ ΤΑ ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 40 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ
    ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΔΙΑ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓ΄ΛΟΥΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗ ΧΑ
    ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΠΑΞΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

    ΖΗΤΩ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ
  • M.X.Δευτέρα 15 Απριλίου 2013, 11:03
    Δεν μας είπαν αν ήταν εκείνο το βράδυ στο Χημείο, όπου τα ΚΝΑΤ με επικεφαλής τον Μαλάμη την είχαν στημένη στους αναρχικούς και τους επιτέθηκαν στον ύπνο.
  • ΔΩΣΤΕ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΡΑΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 10:46
    με απλα λογια δουλεψε μονο στο κόμμα!!!

    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΦΙΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
  • ΚώσταςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 10:45
    δεν μου εκανε καμια εντύπωση η εκλογή του νεου (κατα φαντασια) γ.γραμματεα του ΚΚΕ, ειναι γνωστό πλεον σε ολο τον κόσμο οτι εχουν μια διαφορά φάσης τουλάχιστον 50 ετών....δεν περιμεναμε κατι διαφορετικό...μεσα στην συμφωνία ειναι και αυτό....
  • βασιληςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 10:38
    @βασιλης εχεις εφιαλτες μαλλον στον υπνο σου, και ξυπνας εντρομος λεγοντας στον εαυτο σου ξυπνα βασιληηηη!!αυτο κατα την αποψη μου εχει να κανει με το ο, τι παραεισαι ξυπνιος και αυτο κουραζει τον εγκεφαλο σου.μην ανυσηχεις λιγο περισοτερο υπνο χρειαζεσαι και θα ηρεμησεις.φιλικη συμβουλη ενος κοιμησμενου κομμουνιστη.

    .
  • Παύλος ΞανθόπουλοςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 10:24
    @ο συριζα φταίει, Aκου φίλτατε, tα σαν και εσένα μεταλλαγμένα σε ΣΥΡΙΖΑ του ΠΑΣΟΚ λαμόγια...Όπως δεν είχαν την "σινκαταθεσι" του ΚΚΕ επί παπανδρέου και Σημίτη, δεν θα την έχουν και τώρα επί Τσίπρα...Το να ενωθείτε με τα λιγούρια της αριστεράς δεν σας κάνει πιο αποδεχτούς από τους κουμμουνιστές της Ελλάδος...
  • redfillΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 10:17
    Άλλος ένας που ξέρει καλά τα πράγματα εκ των έσω!!! Μα που τη βρήκατε τέτοια ενημέρωση???

    …..απ΄τον κόσμο των ζόμπι, θες να πεις!! Γιατί από τις τρύπες σας βγήκατε και εκεί θα ξαναπάτε!!!
  • ΠΕΡΗΦΑΝΟΣΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 10:07
    ΚΥΡΙΟΙ
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ

    ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΥΡΙΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ

    ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙ ?
    ΑΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ?
    ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ?

    ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ?
  • petra skandalouΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 09:55
    άλλος ένας βιοπαλαιστής!
    πιο ΚΚΕ πεθαίνεις!
    40 χρόνια εκκολαπτόμενος!
    μπράβο βρε....
  • ΙΠΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 09:43
    Επαγγελματίας ΚΚΕ. Ενδεχομένως, καλός για τους λίγους γέρους που έχουν απομείνει στο κόμμα και παντελώς αδιάφορος για τους υπόλοιπους.
  • toerwthmatologioΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 09:25
    ΄΄Είναι ο κομουνισμός ρε ηλίθιοι΄΄!!!97% πήρε ο άνθρωπος!!!!Ποιο πολύ και από τους προέδρους της Βόρειας Κορέας ή της Κούβας!!!!!Αυτό δέστε και όχι τις Κατινίστικες και μικροπρεπείς επαγγελματικές του αξιολογήσεις!!!!Πού σπούδασε και τί σπούδασε;;;Τους είδαμε και τους σπουδαγμένους::::Πάντως, καλή του επιτυχία, για την Ελλάδα ρε γαμώτο!!!!!!
  • Lakis Papadopoulos Toronto CanadaΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 06:20
    Ο ΣΥΡΙΖΑ αναθυμιάζει τη μπόχα του ΠΑΣΟΚ. Είναι ένα ιδιαίτερο παρασιτικό μόρφωμα πασπαλισμένο με πασοκινη!! Με βάση τους συνεργάτες του ΠΑΣΟΚ πράκτορες και λούμπεν, και “ιδεολογια” τον Αντι-κομμουνισμό με αποκλειστικό σκοπό το ξεκοκάλισμα του ΚΚΕ και την υποταγή της χώρας στα ξένα συμφέροντα. Αυτή η πολιτική αλητεία ταύτισε το ΣΥΡΙΖΑ με τον Αντικομμουνισμό. Η “ιδεολογία” του Αντικομμουνισμου στην πραγματικότητα δεν είναι ιδεολογία, ούτε σημαίνει το απλό “διαφωνώ με το ΚΚΕ”, αλλά τυχοδιωκτικό πρόσχημα για κανιβαλισμό. Περισσότεροι στα ξερονήσια- μεγαλύτερη μάσα για μας και χωρίς το φόβο να μας καταγγείλει κάποιος για οπορτουνισμό και ταύτιση με τον ευρώ-ιμπεριαλισμό.
    Ο, τι περιγράφεται κατωθι από το Μπογιο αυτοαποκαλείται «Αριστερά».
    Αλλά ποιοι είμαστε εμείς, και μάλιστα στη χώρα τού «είσαι ό, τι δηλώσεις», που θα αφαιρέσουμε από οποιονδήποτε, ακόμα κι από τον οπορτουνισμό, το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού;...
    Και με τον «ξεχωριστό» Καραμανλή και με τον δολοφονημένο Λαμπράκη...
    Και με τον αρχιτέκτονα των «λευκών κελιών» Χέλμουτ Σμιτ και με τη «βίλα Αμαλία»...
    Και με τον Ομπάμα και με τον Τσάβες...
    Και με το ΔΝΤ που «αναγνωρίζει το λάθος του» και ενάντια στο ΔΝΤ της τρόικας...
    Και με την «ΕΕ των λαών» και ενάντια στην ΕΕ της τρόικας...
    Και με τον Ολάντ και κατά του Ολάντ...
    Και «ναι» στη συνάντηση με το Σόιμπλε και «όχι Μέρκελ» στις διαδηλώσεις...
    Και «δεν πληρώνω» και «θα πάρουν οι δανειστές τα λεφτά τους
    Και στους Παλαιστίνιους «ψωμί» και στον Πέρες «χαμπέρι»...
    Και με την «κατάργηση» του μνημονίου και με τη «διαπραγμάτευση» της δανειακής σύμβασης του μνημονίου...
    Και «το ευρώ δεν είναι φετίχ» και «το ευρώ είναι το εθνικό μας νόμισμα»...
    Και «"όχι" στους πειρατές» και «"ναι" στους επενδυτές»...
    Και «όχι» στο μετεμφυλιακό κράτος και «ναι» στο «σχέδιο Μάρσαλ»...
    Και με τα μπλόκα των αγροτών και με την Κοινή Αγροτική Πολιτική...
    Και με τους εργαζόμενους και με την «υγιή» επιχειρηματικότητα...
    Και με την «εξέγερση» και με την «κοινωνική συνοχή»... »
    Σύντροφε Δημητρη Κουτσουμπα να θυμάσαι πάντα τα λόγια του Λενιν για το οπορτουνισμό.«Το πολιτικό περιεχόμενο του οπορτουνισμού είναι: συνεργασία των τάξεων, απάρνηση της δικτατορίας του προλεταριάτου, παραίτηση απο την επαναστατική δράση, προσκύνημα της αστικής νομιμότητας, έλλειψη εμπιστοσύνης προς το προλεταριάτο, εμπιστοσύνη προς την αστική τάξη»
  • giwrgosΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 03:37
    κακοστερημένες γεροντοκόρες καινούριο είναι αυτό το ''ποτε εργάστηκε ΄΄ και ΄΄παιδι του κομματικού σωλήνα''?Από δω και πέρα αποτυχημένα κομπλεξικά του ιντερνετ, όταν γράφετε σχόλειο, βάλτε από δίπλα ηλικία και επάγγελμα, ένσημα σας και συνολικό χρόνο εργασίας, κομματική ταυτότητα και στυλιστικές προτιμήσεις. έτσι για να ξέρπυμε και τι σόι στερημένοι έχουν κακό λόγο για ότι αφορα το ΚΚΕ. Και εσύ ρε ΛΟΥΜΠΕΝ μαλάκα, άσε τις μαλακίες σου πια, μας έχεις σκοτίσει. Απλά βούλωστο και βγες λίγο στον πραγματικό κόσμο καραγκιόζη. όσο για το πολυτεχνείο που ''πέρασε απο έξω κτλ, μια ερώτηση μόνο. Ήσουν εσύ μέσα και τον είδες να περνάει απ'έξω?και δεύτερον, τι εννοείς ότι ο Αλέξης ήταν στο φουαγιέ και έπινε σπαστό το ''90?
  • JimΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 01:38
    Οσοι απο τα ξημερωματα και ισως χωρις καν να τον γνωριζετε, αναμασατε δυο στερεοτυπες ατακες....ανεπαγγελτος και κομματικος σωληνας......απογοητευετε τον εργοδοτη σας σε ελλειψη φαντασιας και δυνατοτητες λασπολογιας. Κριμα ο μισθος σας. Ισως ειστε και οι μονοι κρατικοι(ΚΥΠΑτζηδες) υπαλληλοι ποι πρεπει να ......σας απολυσει η τριοκα.....χαχαχα και να σας δω να συναντιεστε με τον Κουτσουμπα για να σας εκφρασει την συμπαρασταση του ΚΚΕ. !!!!!!!!
    Θυμαμαι οταν εκλεχτηκε η Αλεκα γγ του Κκε το 1991 , ποσο αυτοματισμενη ηταν η τοτε λασπολογια......χοντρη, κοντη, σταλινικη, παιδι του κομματικου σωληνα κλπ. Τελικα 22 χρονια μετα η λασπη σας ειναι απο τα ιδια υλικα. Βοθρος απο τα σπιτια σας και τους οικοιους σας.
    Μονο το ΚΚΕ ξεχωρισει σε αυτη την μποχα. Σοβαρο, τιμιο, σταθερο, συνεπες, εγκυρο, αντιμιντιακο.
  • Από ολότελα, καλή κι η ΣυριζιώτισσαΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 00:37
    ΠΟΙΟ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ; Είδαμε και τον σύντροφο του ΚΚ βιετνάμ να χαιρετάει στο Συνέδριο. Υποθέτω και της Κίνας.

    Οι χώρες αυτές σήμερα είναι ο κόκκινος παράδεισος του Καπιταλιστή. Και το όνειρο του δυτικού εργοστασιάρχη. Ο Μπουμπούκος κι η Χρυσή Αυγή, τέτοιο καπιταλισμό θέλουνε. Εργατική τάξη χωρίς σωματεία, χωρίς ελευθερία, να στενάζει μουγκά. Ούτε απεργίες ούτε τίποτα. Και οι εκατομμυριούχοι όλοι στο κόμμα. Καπιταλιστικός Σταλινισμός. Αναπτυξη με μπουρζουάδικα Γκούλαγκ.

    Και πάλι, στο παλιό "σοσιαλισμό" δε γυρνάνε, να τους πληρώνουν.

    Σάμπως και τότε σοσιαλισμός ήτανε; Δικτατορία ενός ατόμου, που παπαγάλιζε λίγες λέξεις από Μαρξ, κατά πως τον βόλευε, για να χαντακώνει τους πολιτικούς αντιπάλους στο κόμμα.

    Αυτό κάνατε και για τον Μπογιόπουλο: Οππορτουνιστής!!!!!!!!

    Δε βαρεθήκατε;
  • ΣυριζαίοςΔευτέρα 15 Απριλίου 2013, 00:22
    Το κκε υπόγραψε την καταδίκη του, από τότε που αποκατάστησε τον Στάλιν.
    Έγινε ένα φοβικό κόμμα της πάλαι ποτέ εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς.
    Θα πέσει σε ποσοστά επιρροής σε επίπεδα τροτσκιστών.

    Τουλάχιστον εκείνοι στο δρόμο ήτανε, συμμετείχαν στο κίνημα. Το Πάμε, αντίθετα, όλο πάμε και πάμε. Δεν είπε ποτέ Να κάτσουμε και μεις να φάμε κάνα δακρυγόνο...
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ -ΣΑΜΟΣΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 23:21
    Α!!!!!!!!!ΡΕ!!!!ΘΕΟΦΙΛΕ ΔΕΝ ΠΕΖΑΙΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, , ΣΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑΜΑΤΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ, , ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ......ΠΑΡΤΟ ΑΛΟΙΩΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΘΛΙΒΕΣΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΚΚΕ, , ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ...ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ...
    ΔΙΟΤΙ, , ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΗΣ ΘΛΙΨΗΣ ΓΕΝΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ..
    συνταξ/αγρότης......
  • ΕξωγήινοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 23:14
    2013-1973 = 40 χρόνια ΚΝιτης. Αυτό τα λέει όλα!
  • @ gnhsios deinosayrosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 23:11
    Τουλάχιστον αυτοί είναι αιρετικοί. Εσύ που είσαι καπιταλιστικά ορθόδοξος, τί σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι καλύτερος για να περάσεις από Ιερά εξέταση τους "αιρετικούς";

    Οι πολιτικοί (θά'πρεπε να) κρίνονται στην πράξη.

    1) Εσχάτως το ΚΚΕ είναι "σταλινικά τροτσκιστικό κόμμα". Ενημερώσου από τους λοιπούς διαβόλους (από το διαβάλλω).

    2) Το ΚΚΕ διακρίνεται από τη "σταλινική μονολιθικότητα" του να δημοσιεύει τις αντίθετες γνώμες των μελών του στο όργανο προπαγάνδισης της ΚΕ του.
    Επίσης, είναι τόσο "στανιλικά μονολιθικό" που διοικείται από Συνέδρια και στις ενδιάμεσες περιόδους από 63μελή Κεντρική Επιτροπή και όχι από ένα άτομο και την αυλή του (βλέπε λοιπά κόμματα). Αυτή η ΚΕ αύριο αν δεν τα λέει/κάνει καλά ο Κουτσούμπας (και ο οποιοσδήποτε Κουτσούμπας) μπορεί να τον καθαιρέσει άμεσα και να τον αντικαταστήσει.
  • dorΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 22:50
    ρε συ ᾽ὁ συριζα φταίει᾽ εσυ βλέπεις πιο πολλές πολιτικές ??? Όλοι δεν προσκυνάτε την Ε.Ε?? Λέτε στο κόσμο ψέματα ότι θα φτιάξουν τα πράγματα στον καπιταλισμό.Ο σύριζα έχει ψηφίσει τα πάντα που μας έχουν φτάσει ως εδώ! Λίγο ντροπή δεν βλάπτει. Εγώ αν ήμουν συριζαίος απλά θα ψήφιζα, θα ντρεπόμουν να τοποθετηθὠ δημόσια...Έλεοοοοοοοοος
  • δημήτρηςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 22:37
    Κοινώς δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ελεύθερη αγορά (εκτός κι αν οι "διάφορες" δουλειές που έκανε όσο ήταν φοιτητής μετράνε). Ούτε ένα ένσημο ρε φίλε, αληθινό παιδί του λαού! Στο κόμμα, στο κόμμα...
  • Η Αρσενική Αλέκα..Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 22:33
    Αυτό θα πεί ανανέωση, σκέτη φορμόλη αυτό το κόμμα, 600 χρόνια πίσω απο τον πολιτισμό...
  • ομοιοκαταληξίεςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 22:16
    Το μόνο θετικό με τον νέο γραμματέα είναι πως το όνομα Κουτσούμπας κάνει ρίμα με το...Αρλούμπας!
  • aristeros naftis DibenkoΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 22:09
    διαβαζοντας το βιογραφικο του αυτο που μοιαζει με παρασςημο ειναι "...δινει μαχη εναντια στη οπορτουνιστικη ομαδα που πηγε στον Συν."
    Η ερωτηση μου ειναι ποση ειναι η συνευθηνη του στηνεκλογικη συντριβη του ΚΚΕ .
    Για μια ακομα φορα : η καταρα του κομματος ειναι τα επαγγελματικα στελεχη : πως ενας συντροφος στα 58 του θα μπορει να αρθρωσει μια εσωτερικη διαφωνια που σημαινει οτι θα βρεθει ξαφνικα στο δρομο ;
  • ΙΩΑΝΝΗΣ69Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 21:59
    ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΟΣΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΣΑΝ ΤΟ ΚΚΕ..........
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΑΛΛΟ............
  • gnhsios deinosayrosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 21:53
    @ θεοφιλος θερμη
    Λίγο ενδιαφέρει αν είσαι ΣΥΡΙΖΑ ή ό, τι άλλο. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις ότι άνθρωποι διαμορφωμένοι σε δογματικούς μηχανισμούς, ιδεολογικούς, θρησκευτικούς κ.λ.π. – κάτι σαν Ιεχωβάδες- είναι εκτός κοινωνίας και πραγματικότητας, θα ζεις στις πλάνες σου και θα θαυμάζεις τον επαγγελματία κομμουνιστή, ένα γραφειοκράτη που αλλοίμονο αν είχε τις τύχες ανθρώπων στα χέρια του. Δικαιολογείσαι όμως, ως άτακτος αριστερός, που ψάχνεται οπορτουνιστικά εκτός του παραδοσιακού κόμματος, να νοσταλγείς και να έλκεσαι από τη σταλινική μονολιθικότητα του ΚΚΕ και των πρακτικών του.
    Δικαιολογημένος.
  • pantelis.vΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 21:46
    Ουραααααααααα!!!!!!!!!!!!!δηλ. ζητωωωωωωω!!!!!!!!
  • fchΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 21:24
    οψομεθα...οσοι τον γνωριζουν ξερουν πως ειναι κατι το συνηθισμενο για "εσωτερικο" στελεχος του ΚΚΕ με τα χαρακτηριστικα που εχει αποκτησει τα τελευταια 20 χρονια μετα την διασπαση..τιποτε σπουδαιο....τιποτε που να πτρομηνυει μια πορεια αυτογνωσιας αυτοκριτικης και αναπτυξης της ενοτητας δρασης της αριστερας!...νομικος?...απο ποτε και πως?...ας μεινετε σ αυτο που ειναι..ενα στελεχος του κομματικου μηχανισμου με "βιογραφικο" που αφορα αποκλειστικα και μονο το ΚΚΕ
  • ο συριζα φταιειΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 21:18
    Κάποτε το ΚΚΕ έλεγε 5 κόμματα 2 πολιτικές.
    Τώρα το αναβάθμισε σε 7 κόμματα 2 πολιτικές!!
    Βάζει σε ένα τσουβάλι όλους μαζί, και αφήνει τον εαυτό του απ'έξω σαν δήθεν ''καθαρό''.
    Την πολιτική αυτή αλλαζονεία την πλήρωσε ακριβά ο λαός, αλλά δεν ιδρώνει το αυτί του ΚΚΕ απο τέτοια, το μοναστήρι να ναι καλά.
    Ξεκαβαλείστε ρε το καλάμι που κινδυνεύετε να μείνετε εκτός βουλής, και αφήστε τα παραμύθια, σας πήρε χαμπάρι ο λαός, και δεν σας πιστεύει με τίποτα.
  • ΝικοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 20:45
    Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
    ΚΑΤΑΝΤΙΑ
  • nikosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 20:17
    1992 πασοκ- νεα δημοκρατια - συνασπισμος :
    ψηφισαν ΝΑΙ στο να δωθει απολητη ελευθερια στους βιομηχανους στους τραπεζιτες του αφοπλοιστες του καθε λογεις τοκοφλυφων και εκμεταλευτων να μεταφερουν επιχηρισεις κεφαλαια εργαζομενους και προιοντα οπου γουσταρουν .

    το κκε καλεσε σε αγωνα για την υπερασπιση των δυναμεων της εργασιας και καλεσε σε παλαικο ξεσηκομο

    πασοκ νδ συνασπισμος 1992 ψηφισαν για την μειωση του μη μισθολογικου κοστους και για ποιο σκληρη δημοσιονομικη ευρωπαικη και εθνικη πολιτικη λιτοτητας

    κκε μαζι με τους εργατες και τους μικρομαισαιους προειδοποιησε οτι η εργατικη ταξη και οι συμαχοι της θα περασουν δυσκολες μερες ...
    πασοκ νδ συνασπισμος ελεγαν οτι κυνδινολογει το κκε

    2010 δυστιχως το κκε απιβεβαιονεται και οι δημιοι του λαου μας το κατηγορρουν γιατι δεν συμαχει σε μια κυβερνηση αστικη που θα τσακισει τα δικαιοματα των εργαζομενων .


    το συμπερασμα ειναι οτι ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟς ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΝΕΛ ΕΙΝΑΙ κομματα αστικα τοων πλουσιων και του κεφαλαιου εχουν θεσμοθετησει την φοροδιαφυγη την μειωση μισθολογικου και μη μιστολογικου κοστους οχι σημερα εν μεσω κρισης αλλα απο την πρωτη στηγμη της υπαρξης τους
  • @βασιληςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 20:17
    Ξύπνα Βασίληηηηηηη!!
  • βασιληςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 20:04
    οι κομμουνιστες και το κ.κ.ε θα ηταν σε αναμενα καρβουνα αν ειχε τους επαινους σας, πικροχολοι επικριτες του που δεν αντιπαραθετεται ουτε ενα πολιτικο επιχειρημα.μονο υβρεις χυδαιοτητα και λασπη στον ανεμιστηρα τιποτε αλλο.οσο θα συνεχιζεται τοσο θα μας οπλιζεται με μεγαλυτερο παθος και δυναμη που χρειαζεται, για τις ακομα πιο δυσκολες μερες που ερχονται.μονο με το κ.κ.ε ο λαος μπορει να σπασει τα δεσμα του, και ειμαστε συγουροι οτι ο λαος θα ανταποκριθει αργα η γρηγορα στο συμφερον του οσα εμποδια και να του βαλουν στο δρομο του.
  • KATRAMΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 20:03
    AΥΤΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΛΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΡΕΓΓΕΣ. ΜΑΛΛΟΝ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. ΣΤΟ JUMBO ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑΝ. ΚΑΛΗ ΨΥΧΗ ΚΚΕ ΜΕ 2, 8%. ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ.
  • ο συριζα φταίειΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 20:00
    Και γιατί χρειάζεται να ξέρουμε για τον ΓΓ, παρακαλώ??
    Τόσο απαραίτητο είναι?
    Η πρώτες κουβέντες που είπε ο νέος ΓΓ, ήταν ενάντια στον...ΣΥΡΙΖΑ.!!!
    Οπότε καταλάβαμε και τον ρόλο που θα παίξει σαν στήριγμα των Σαμαροβενιζελοκουβέληδων.
    Μάπα το καρπούζι, όπως λέει και η κ.Λιάνα!!
  • METANASTHSΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 19:56
    Oi Έλληνες Μεταναάστες εύχονται στο νέο γ.γ. του ΚΚΕ δύναμη στον αγώνα να σώσουν για μια ακόμη φορά τον εξαθλιωμένο λαό μας από πουλημένος Πολιτικούς και κυβερνήσεις αλλά και δουλικούς πολίτες που λουφάζουν και πουλάνε ακόμα και το μέλλον των παιδιών τους στηρίζοντας όλους αυτούς που διώχνουν το μέλλον απότην Ελλάδα για να την παραδώσουν στα αφεντικά τους. Καλό κουράγιο λοιπό κύριε Δημήτρη Κουτσούμπα σε δύσκολους καιρούς θα κριθείς αλλά μάλλοντο ΚΚΕ είστε η τελευταία ελπίδα, κάντε την ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
  • nikosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 19:33
    τα αποτελεματα του συνεδριου δειχνουν οτιο το κκε εγινε :
    ποιο φιλολαικο
    ποιο ωριμο
    ποιο κομμουνιστικο
    περισσοτερο ετοιμο για να ηγηθει του αγωνα για την κοινωνικη απελευθερωση της εργατικης ταξης και των συμμαχων της

    καλη επιτυχια υγεια καθαρο μυαλο και ατσαλινο στομαχι να εχει ο νεος ΓΓ του ΚΚΕ γιατι ο δρομος για μια δικαιη βιωσημη αναπτυξιακη εργατικη σοσιαλιστηκη εξουσια και οικονομια περνα μεσα απο τις λερναιες υδρες των υποστηρικτων του δημιου του λαου μας
    οι δημιοι του λαου μας πασοκ νδ δημαρ συριζα ανελ χρηση αυγη μαζι με το ζεστο χρημα εφοπλοιστων βιομηχανων τραπεζιτων εμπορων οπλων ναρκεμπορων θα επιχηρησουν να εξοντοσουν και να στειλουν στην αποστρατευση στην απογοητευση και τον συμβιβασμο το κκε η και πολλα απο τα μελη του να διαλυσουν το εργατικο κινημα και να αφησουν το πεδιο ελευθερο για τα αφεντικα τους....
    κκε ισχυρο σταθερα για τον σοσιαλισμο!!!
  • ajathan2002Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 19:29
    - Ιστορική καταγωγή, απ΄τα μέρη του Βελουχιώτη !
    - Πλούσιο βιογραφικό, σπουδές στη Νομική, πέρασε και από Πολυτεχνείο (απέξω ! ο Τσίπρας ήταν μέσα ! ), πολύχρονες επαγγελματικές εμπειρείες (κομματική δουλειά το λέμε τώρα...).
    - Πλούσια πολιτική δράση, μαχητής της κοσμοθεωρίας του ....ενάντια στο ΣΥΝ.
    Ε, λοιπόν αυτός θα κάνει μεγάλη ζημιά στη Χ.Α. .... με τα κιλά του ....ΚΚΕ περαστικά σου .....
  • Ο ΛούμπενΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 19:15
    @redfill,

    το κκε έχει επενδύσει στην επιστημονική αντιμετώπιση των πολιτικών προβλημάτων. Η φάση είναι, ότι δεν υπάρχουν πλέον επιστήμονες, ικανοί σε αριθμό και γνώσεις, στις τάξεις του. Έχουν αποχωρήσει για τον συριζα και την προοπτική της κουτάλας.

    Φυλάκια από τον κόσμο των ζωντανών...!

    χαχαχαχα, χαχαχαχαχα....χαχαχαχαχα
  • alekosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 19:06
    Δεν γνωρίζω τα ηγετικά προσόντα του νεοεκλεγέντος Γραμματέα του ΚΚΕ,
    Δημήτρη Κουτσούμπα. Γνωρίζω όμως ότι, με διασπαρμένες τις υγιείς
    αριστερές ριζοσπαστικές δυνάμεις, είναι αδύνατον να αντιμετωπίσεις την
    οικονομική λαίλαπα και την εξαθλίωση της ανθρώπινης αξίας, που έχει
    εξαπολύσει η άρχουσα τάξη της χώρας μας. Ένα και μόνο απομένει.Να
    εφαρμοσθεί σε πράξη, η ρήση που λέει "Η ισχύς εν τη ενώσει", όπου
    ενωμένες όλες οι ως άνω αναφερόμενες δυνάμεις, θα είναι τόσο ισχυρές,
    που θα μπορούν να εξουδετερώσουν τα σχέδια μιας μικρής οικονομικής
    ελίτ, που αποβλέπουν στη συνέχιση των δεσμών που επί τόσα χρόνια
    βιώνει ο ελληνικός λαός.Επιτέλους, το όνειρο, ας γίνει πραγματικότης.
  • ΚυριάκοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 19:06
    Στους ανεπάγγελτους αρχηγούς χωρίς ένσημα Καραμανλή, Παπανδρέου, Παπαρήγα, Δαμανάκη, Μιχαλολιάκο, Τσίπρα, Αλαβάνο, Σαμαρά και άλλους πολλούς, προστίθεται ο νέος ΓΓ του ΚΚΕ.
    Αρχηγοί με επαγγελματική σταδιοδρομία: Σημίτης, Μητσοτάκης, Βενιζέλος, Κουβέλης, Κωνσταντόπουλος
    Τόσους εργαζόμενους έχετε ρε σύντροφοι, γιατί δεν προωθείτε έναν από αυτούς. Υπάρχει ζωή και εκτός του ΚΚΕ...
  • kostasΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:50
    o kaliteros tha itan o mpogiopoulos...neos morfomenos sigxronos...tha ekane zimia ston siriza..tora to kke oute stin vouli den mpainei.
  • @CHEΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:50
    Αδερφάκι μου είσαι και πολύ κομμουνιστής. Δεν σου αρκεί το όνομα CHE. Είναι πολύ λίγο για τα κυβικά σου. Κάντο σε παρακαλώ ... Τσέτσέ.

    Υ.Γ. Αν ο CHE ζούσε ... θα σου ψιθύριζε στο αυτάκι ότι ήταν θαυμαστής του Στάλιν.
  • ΜακαντάσηςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:48
    Άλλος ένας επαγγελματίας κομμουνιστής, ανεπάγγελτος θα εκπροσωπεί την ...εργατιά!
    Ούτε ένα ένσημο σύντροφοι...
  • SWΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:42
    kalos kai xrusos einai.alla DEN THELOUME ALOUS THS GENIAS TOU POLUTEXNEIOU FTANEI PIA ME AFTOUS!!!! KATASTREPSAN THN ELADA!!!!
  • ratmΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:21
    vaylane

    ναι εφαγε πολλα το κκε...δεν εφαγαν αυτοι που στηριζεις εδω και 40 χρονια...αφου δεν ασχολειται κανεις με το ΚΚΕ εσυ τι κανεις εδω μεσα? τρολ της κυβερνησης?
  • redfillΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:20
    @Κώστας (και άλλους αφελής)
    Τι εννοείς «πότε εργάστηκε»?? Από το παραπάνω βιογραφικό εσύ έβγαλες το συμπέρασμα πως ήταν, ως τώρα , κάποιος που ξυπνούσε κατά τις 11, πήγαινε για φραπεδάκι και μετά, μαμ, κακά, μπαρότσαρκα και νάνι?? Η σταδιακή του εξέλιξη και μάλιστα σε θέσεις ευθηνής δείχνει άτομο ικανό και εργατικό. Μόνο έτσι θα μπορούσε να εξελίχθη, αφού βλέπεις στο ΚΚΕ δεν υπάρχουνε τζάκια. Εσύ έχεις άραγε τοποθετηθεί ποτέ σε θέση υψηλής ευθύνης?? Αν ναι , δε θα έπρεπε να ρωτάς ανοησίες!!

    @ Λουμπεν
    Οι φίλοι σας οι αμερικάνοι έχουν το εξής ρητό: Put your money where your mouth is.
    Βάλε ένα στοιχηματάκι λοιπόν. Ποιος λες να βουλιάξει πρώτος οριστικά και αμετάκλητα στην ανυποληψία?? Το ΚΚΕ ή ο Λαϊκός σας Σύνδεσμος???
    @CHE
    Πόσο δίκιο έχεις! Αν ο Che ζούσε σήμερα, αφού θα μας κρέμαγε όλους, θα πήγαινε να χειροκροτήσει τον αντισυστημικό Ομπάμα, να γίνει ουρά του Ολάντ που αργότερα θα κατηγορούσε, και θα μας έλεγε, όπως ο Τσίπρας της προάλλες, ότι ο σοσιαλισμός μπορεί να περιμένει για αργότερα!! Περίεργη αντίληψη περί κομμουνισμού έχεις φιλαράκι!!
    Και κάτι άλλο. Οι θυσίες της οικογένειάς σου δε σε κάνουν de facto ισάξιο τους. Βλέπεις η οικογενειακή ευθύνη δεν ισχύει ούτε έτσι ούτε αλλιώς!! Αν νομίζεις πως αποκηρύσσοντας το ΚΚΕ, χρησιμοποιώντας μάλιστα λάσπες και ανακρίβειες, τιμάς τους αγώνες τους, τότε καλά κάνεις!!
    Επίσης το προσωπικό σου κόστος όποιο και αν είναι, είναι προσωπική σου επιλογή, και αυτό θα έπρεπε να σε κάνει προσωπικά υπερήφανο αλλά ΟΧΙ αλαζόνα! Ποιος σου είπε πως οι υπόλοιποι δεν έχουν πληρώσει το τίμημα που τους αναλογεί?? Και αυτό ξέρεις δε μπαίνει σε ζυγαριά
  • ratmΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:19
    CHE

    ντροπη να χρησιμοποιεις τετοιο ονομα και να μιλας για τους νεοπασοκους του συριζα...

    ο τσε ηταν κομμουνιστης πολεμουσε με το οπλο στο χερι δεν ηταν λιγουρι της εξουσιας σαν το νεο πασοκ
  • @ ΙΩΑΝΝΗΣ69Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:09
    Ίσως γιατί σας ενώνει η αντιΚΚΕδίλα. Η διάλυση του ΚΚΕ έχει προβλεφθεί από το 1991. Δυστυχώς, για εσάς, το μόνο που έχει επαληθευτεί από την πραγματικότητα είναι το ίδιο το ΚΚΕ.

    ΥΓ: 36 σχόλια για ένα κόμμα που πάει για διάλυση είναι πολλά...
  • vaso1Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 18:05
    για να δουμε...

    θα μεινουμε στο 1900 και οποιοις δεν ειναι ΠΑΜΕ η" ΚΚΕ ειναι εχθρος Η" θα μεταφερθουμε στο 2013?

    οσο για το αν ειναι παιδι κομματικου σωληνα Η" αν εργαστηκε ποτε....λιγο με ενδιαφερει.

    το ζητουμενο δεν ειναι ποσα ενσημα εχει!ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΙΚΑ για να του δωσω συνταξη.
  • ΙΩΑΝΝΗΣ69Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 17:46
    Για δες που συμφωνώ με το σχόλιο του Λούμπεν................
  • ΣιμοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 17:46
    Ελπιζω στις πορειες και τους αγωνες που κανει ο Λαος μας σε Συνταγμα-Χαλκιδικη, Κεραταια κ.κ...να πατε μια φορα μαζι με ολο το ΛΑΟ και οχι Μονοι σας επειδη δεν τις οργανωνεται εσεις.........!Υ.Γ αν βγαζατε τον Μπογιοπουλο αρχηγο θα εισασταν ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ..αλλα δεν θελετε μαγκες μου(οτι θελει ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ εσεις το αντιθετο ..ωραια πραματα....υποπτα πραματα....αν ειχατε ενωθει με τον συνασπισμο η με τους ανεξαρτητους Ελληνες θα ειχαμε γλιτωσει καποιους απο τους 3.500 αυτοχειρες και 1500000 ανεργους , αλλα δεν ............τι να πω ...
  • CHEΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 17:41
    @Moodesty
    Ειστε το λιγοτερο αστειος/α την εννοια του κομμουνισμου και της διαλλεκτικης το κομμα σας απλα τις εχει ξευτιλισει στο επακρο.
    Ο Che αν ζουσε σημερα στην χωρα μας απλα θα σας ειχε κρεμασει διοτι αφειδως δινετε στηριξη στο συστημα. Τι να πρωτοθυμηθει κανεις??? Τις πορειες σας στην Ομονοια οταν ολοι οι υπολοιποι στεναζαν απο τα δακρυγονα και τα γκλομπ στο Συνταγμα? Τις επιθεσεις σας στα κινηματα για τα τροφιμα?? Τις επιθεσεις σας στα κοινωνικα ιατρεια?? Τις επιθεσεις σας στις λαικες συνελευσεις?? Την φυλαξη της βουλης μαζι με τα ΜΑΤ?? Τις εμετικες σας λασπολογιες σε οποιον εχει διαφορετικη αποψη απο την ηγεσια σας??
    Αν ολα αυτα συνθετουν την σταση και την ηθικη ενος κομμουνιστη τοτε εγω ειμαι αστροναυτης. Ντροπη δικη σας να λετε οτι ειστε κομμουνιστες και να αμαυρωνετε την εννοια του κομμουνισμου.
    Αν θελετε κυριε/α σε προσωπικο επιπεδο δεν δεχομαι μαθηματα κομμουνισμου απο κανεναν και πολυ περισσοτερο απο μελη του ΚΚΕ. Η δικη μου οικογενεια τουλαχιστον εδωσε 1 νεκρο κομμουνιστη στο Ελληνοαλβανικο μετωπο, 3 νεκρους κομμουνιστες στο ΕΑΜ, 1 νεκρο κομμουνιστη στην εισβολη του Αττιλα, 9 εξοριστους και φυλακισμενους μεταξυ των οποιων και ο πατερας μου, καθως και 2 εξοριστες γυναικες σε διαφορετικες ιστορικες στιγμες. Για να μην μιλησω για το προσωπικο μου κοστος και συνεισφορα στους αγωνες και θεωρησετε οτι περιαυτολογω. Ειναι καλυτερα λοιπον να δειτε τα χαλια και να ντραπειτε εστω λιγο
  • Ο ΛούμπενΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 17:14
    Καλός, κακός,
    η ιστορία μια φορά θα τον καταγράψει ως τον τελευταίο γενικό γραμματέα του κκε, πριν αυτό βουλιάξει οριστικά και αμετάκλειτα στην ανυποληψία!
  • ΚώσταςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 17:06
    Μια αφελή ερώτηση, μου επιτρέπετε να κάνω;
    Πότε ακριβώς εργάστηκε στη ζωή του ο κ. Κουτσουμπας; Αλλο ένα φυτό από το ιδεολογικό θερμοκήπιο του ΚΚΕ, εκλέξανε, που θα έχει ονειρώξεις για την αναβίωση του Πατερούλη... Κρίμα...
  • MoodestyΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 16:36
    @Che
    Kyrie / kyria min ntropiazete to onoma tou Che otan grafete , , O Che itan stin zoi tou KOMOUNISTIS kai pethane KOMOUNISTIS , , ilomena kai kathara.. Min ton vazeis "aristero" na tautizete me to Syriza , , o Che simera ean zouse tha eperne apostasi xiliometron apo to pasokoSyriza
  • vaylaneΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 16:33
    ρε οποιον και να βαλετε ΓΓ στα ιδια χαλια θα ειστε. Πανω απο 5% δεν θα ξαναδεί ΠΟΤΕ το ΚΚΕ στην Ελλάδα. ΟΤΙ ΦΑΓΑΤΕ - ΦΑΓΑΤΕ!!
  • kokkinos theoΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 16:25
    Aπό ότι διαβάζω εδώ , οι περισσότεροι από σας πρέπει να θεωρείτε πολύ επιτυχημένες τις επιλογές των κομμάτων που ψηφίζετε. Γι΄αυτό έχετε κι ένα λόγο κακό για τους γραμματείς του ΚΚΕ. Όλοι οι άλλοι πρόεδροι κομμάτων, γνήσια παιδιά του λαού, κουβαλούσαν πιλοφόρι στα διάφορα Harvard. Ακόμα δε όλη μερα στο da Kapo κολουσαν βαρέα κι ανθυγιεινά ένσημα. Κορυφαίος όλων ο αρχιφασίστας Μιχαλολιάκος στο ξενοδοχείο του , δούλευε ολημερίς βάζοντας σε τάξη τον ... "οίκο" του.
    Άρα ο Κουτσούμπας τελευταίος όλων και ακαταλληλος.
  • βασιληςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 16:24
    @μηνας εισαι εμετικος και σιχαμα.
  • ΚΑΡΔΙΤΣΙΩΤΗΣΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 16:16
    ''kουφαλες δεν ξοφλησαμε ακομα''Τραγουδι τουΤσακνη.Τελικα ολοι εσεις οι ''αγαπητικοι '' του ΚΚΕ δεν χορταινετε με τιποτα.Τσιρακια και λακεδες του καπιταλισμου , θελετε να γινει το ΚΚΕσαν τα κομματα που ψηφιζετε -τσανακογλειφτες-τοσα χρονια.Τελικα πειτε μας ποιον θελετε για γραμματεα του ΚΚΕ για να ησυχασετε και σεις και το ΚΚΕ.Να χαιρεστε ολοισας τους αρχηγους των κομματων σας που ειναι ΄΄δουλευταραδες''.Ξερετε που και πως ζουν και διαβιουν?Τελικα ειστε μεγαλες κουτσομπολες γιατι πολιτικα ετσι κι αλλοιως δεν μπορειτε να αντιπαρατεθειτε με το ΚΚΕ.Σας εχουν πηξει τα μυαλα οι φυλλαδες και τα καναλια των καπιταλιστων και δεν βλεπετε ουτε την μυτησας πλεον απο το αντιΚΚΕμενος σας.Με τις υγειες σας.Καλη αναρρωση
  • θεοφιλος θερμηΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:51
    @gnisios deinosayrow
    Ο Τσιπρας δουλεψε 7 χρονια σαν πολιτικος μηχανικος!!!!!
    Μη λες μπουρδες!!!!!
    Ο νεος γγ του ΚΚΕ Δ Κουτσουμπας , και μονο που δουλευε για να σπουδασει ειναι αξιεπαινος!!!!
    Ας του πουμε ενα μπραβο για αυτο.
    Ας του πουμε καλη επιτυχια, κι ας τον κρινουμε για αυτα που θα κανει.
    Οσοι τον κρινουν απο τωρα δειχνουν την εμπαθεια τους.
    Δεν ειμαι ΚΚΕ, μελος ΣΥΡΙΖΑ ειμαι!!!
  • βασιληςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:51
    Κ.Κ.Ε ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΕΣΕΙΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ .Καλη σας χωνεψη και περαστικα σας, δεξιοβασιλοχουντοσυριζοπασοκια.
  • ToykΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:49
    Μόνο στο K.K.E. Α.Ε. investments έχει δουλέψει ο κύριος...;;

    κατάλαβα από λόγια και μπλα μπλά πρώτος αλλά από πράξεις, έργα και αποτελέσματα μηδέν στο πυλίκο....

    βρε τι είναι αυτοί ρεεεεεε...
  • ΣΤΑΜΑΤΗΣΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:44
    Η ΜΠΟΧΑ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΝΕΟΦΑΣΙΣΤΩΝ, , ΠΑΕΙ ΝΑ ΞΑΠΛΩΘΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ...ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο ΧΙΤΛΕΡ.....
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΝΤΟΠΟΙΟΙ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ- ΓΙΑΛΑΝΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΛΟΝ ΟΣΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΜΕ...........
  • ΘανάσηςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:42
    πολυ δουλειά, μεσα στον καμματο της καθημερινοτητας και του μοχθου.Μου θυμιζει καποιους ανεπαγγελτους του πασοκ:τι δουλεια κανεις;ημουν στο Πολυτεχνειο
  • ratmΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:32
    εχουν ξαμολυθει απο το πρωι καποιοι τρολακηδες και χτυπανε τον νεο ΓΓ με κατι φοβερα επιχειρηματα περι ''παιδια κομματικου σωληνα'' κλπ

    ρε λαμογια αφου ξερουμε πως λειτουργειτε ποιον κορο'ι'δευετε???ειχατε ετοιμα τα σχολια για οποιον και αν εκλεγονταν ΓΓ.... σας τσουζει το ΚΚΕ...
    ξυδακι θα περασει... στηριζετε 3 οικογενειες που κανουν κουμαντο στα πολιτικα πραγματα απο το 1940 και πιανετε στο στομα σας το κκε? δεν ντρεπεστε λιγακι? εκτος και αν ειστε χρυσαυγουλα οποτε εχετε το ακαταλογιστο...περαστικα σας...
  • CHEΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:05
    Αλλο ενα Σταλινικο απολιθωμα. Με τις υγειες σας συντροφοι. Και μην ξεχνατε για την καταντια και την φασιστικη σας νοοτροπια παλι ο ΣΥΡΙΖΑ φταιει
  • ΝickΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 15:00
    Ακριβώς αυτό που έλειπε από την Ελληνική πολιτική σκηνή. Ένα ακόμα παιδί του κομματικού σωλήνα που έχει να δουλεψει απο το 1977.....
  • ΑΡΗΣΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:55
    Ναι , δεν ειχαμε αλλη ορεξη , να μαθουμε ποιος ειναι ο κουτσουμπας !! Και το ειχα μια εννοια , μιλαμε δεν με επαιρνε ο υπνος !!!
  • γκεστ!Κυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:49
    συγγνώμη σε όλους όσους θέλουν το κκε να αλλάξει γραμμή και να γίνει γλύφτης των κάθε είδους εργοστασιαρχών, του ομπάμα και του ολάντ!!!αυτή την τακτική να βρίζουν το κκε όλη την ώρα και ταυτόχτονα να σκίζουν τα ιμάτιά τους που είναι αυτό που είναι και "απομονώνεται" από το λαό είναι φοβερό!ΠΑΡ'ΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!το κκε δεν θα ενσωματωθεί, ό, τι και να κάνει το σύστημα και οι μηχανισμοί του!γι αυτό κάτω τα χέρια από τον γγ της κε του κκε!η θέση αυτή, όπως και όλες οι στελεχικές θέσεις στο κκε δεν έχουν να κάνουν με "ομάδες" και διαδόχους και διαμάχες, είναι καταμερισμός δουλειάς!γιατί να σκίζονται για το ποιος θα είναι στην κε;;;όλοι εσείς που σχολιάζετε, ξέρετε τι είναι να είσαι μέλος και στέλεχος του κκε, όλη σου τη ζωή στο τρέξιμο;;;εμείς οι εργαζόμενοι πρέπει να παραδειγματιστούμε από τους κομμουνιστές και να κάνουμε καμιά δουλειά για τα Σωματεία μας τουλάχιστον...όχι μόνο ανώνυμα σχόλια στο ίντερνετ...αυτά είναι τα εύκολα!για κάντε εσείς αυτό που κάνει το κκε και μετά τα λέμε...γιατί ίντερνετ, πλατεία και ψήφος όποτε λάχει δεν είναι ούτε κατά διάνοια αγώνας!καλά καλά δεν είναι ζωή!
  • ΜηνάςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:26
    Ένα κόμμα το οποίο φτύνει στελέχη όπως τον Μπογιόπουλο (τη μόνη ίσως ελπίδα του ΚΚΕ) είναι καταδικασμένο να καταρρεύσει. Με αυτόν τον τύπο δεν θα μπει καν στην Βουλή και θα το δείτε! Ο Σταλινισμός σε όλο του το μεγαλείο. Είστε σε αηδιαστικό βαθμό ξεπερασμένοι...
  • Κόμμα σφραγίδαΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:18
    Aπο κόμματα σφραγίδες προκύπτουν και ηγέτες σφραγίδες.
    Ενα κόμμα πεθαμένο που για να μην αποκαθηλωθεί η Αλέκα για την καταστροφή που επέφερε, εξέλεξε έναν αχυράνθρωπο, πιστό αντίγραφό της πρώην γραμματέως.
  • θανάσηςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:15
    δεινοσαυρακο επειδή αυτοί που τόσα χρόνια ψήφιζες πχ οικογενειες Παπανδρεου-καραμανλή'-μητσοτάκη', ο σαμαράς και οι λοιποί δεξιοι ακροδεξιοι αριστεροι κλπ εγιναν ηγετες απο παρθενογεννηση και προπαντος με την αξια τους και για να μην ξεχασω και με δημοκρατικες διαδικασιες, χωρις χρήματα απο τους επιχειρηματικούς ομίλους, χωρίς το ενδιαφερον των πρεβειων των φιλικων μας χωρων χωρίς την βοήθεια των ΜΜΕ και των εγκριτων εθνικών εκδοτών και κατασκευαστών, πιθανολογώ οτι σε εχουν βαλλει σε σωλήνα και σε εχουν κλεισει με φελό. Ασχολήσου λοιπον με τον σωληνα σου και ασε το ΚΚΕ και τον Γραμματεα του. Κοιταξε να βγεις εσυ απο τον σωλήνα μήμπως και σωθείς!!!!!
  • Πολιτισμένο ζώοΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:09
    Δεν το ξέρω το κύριο δεν θα ήθελα να εκφέρω άποψη περί της εκλογής του, πάντως θα ήθελά πάρα πολύ να δω στη θέση του ένα Μπογιόπουλο αν είναι δυνατόν γιατί τόση περιφρόνηση σε αυτόν το γίγαντα.
    Όσο για τα φασιστοειδή πιθήκια τι να σας πω..AX ΕΛ-ΛΑΔΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΩΣ ΣΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Ο ΛΑΟΣ ΣΟΥ...
  • ΑΚΙΣΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:08
    ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΩΛΗΝΑ .ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟ 1900.ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!
  • o σύντροφοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:06
    ... παιδί του κομματικού σωλήνα. Δεν εργάστηκε ποτέ, εκτός του ΚΚΕ.
    Μονοδιάστατη σκέψη περιορισμένων οριζόντων.
    Καλή δουλειά Μήτσο.
  • patriot missileΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:05
    Καλή δύναμη!
  • KkeΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 14:03
    Pame re kke. Na synthlipsoume tous fasistes k tous evropaious etairous
  • εκτός κόμματοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:58
    Αμάν, αμάν! Τι είν΄τούτο πάλι που έσκασε στο κεφαλάκι μας; Θα λέμε "Αλέκα" και θα κολλάει το στόμα μας... Εμ το άλλο, που σε ένα σωρό σάιτ εμφανίζεται σαν οικονομολόγος; Δεν προκύπτει από το βιογραφικό του κάτι τέτοιο, όπως δεν προκύπτει βεβαίως και η ιδιότητα του νομικού. Εκτός κι αν γίνεσαι οικονομολόγος μετρώντας πόσα κουπόνια πούλησε η ΚΝΕ και νομικός αγορεύοντας στις Νομαρχιακές οργανώσεις...
  • @ gnhsios deinosayrosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:54
    Μην αγχώνεσαι, βρε. Θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.

    Όχι δεν έχει επάγγελμα εν αντιθέσει με το Σαμαρά, τον Καραμανλή, το ΓΑΠ, τον Κουβέλη, τον Τσίπρα, το Μιχαλολιάκο και λοιπούς που ούτε έλαβαν χρίσμα ούτε ήταν παιδιά κομματικού σωλήνα...

    ΥΓ: Ο Γέλτσιν δεν είχε σπουδάσει στην ΕΣΣΔ; Η Άνγκελα Μέρκελ (κόρη παπά στην Ανατολική Γερμανία/ η Εκκλησία ήταν ο φορέας της αντιπολίτευσης) στην Ανατ.Γερμανία;
  • tkΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:51
    Καλή δύναμη. Σοβαρός κύριος με μεγάλη εμπειρία. Ελπίζω και επικοινωνιακός γιατί το παιχνίδι παίζεται δυστυχώς στα μέσα ενημέρωσης.
  • ΔημήτρηςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:48
    Η κυριακάτικη βάρδια της συμμορίας της ΧΑ έπιασε δουλειά ...λίγο αργα!

    Εχει πολύ πλάκα πάντως το ρηχό της σκέψης των φασιστοειδών και άλλων ομογάλακτων!

    ΟΣΟ και να σας καεί συμμορίτες, ακόμα στο δρόμο δεν έχετε αναμετρηθεί με το λαΪκό κίνημα και το ΚΚΕ, την εμπροσθοφυλακή του.

    Σϋντομα...

    Δ.
  • gnhsios deinosayrosΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:30
    Από το βιογραφικό του προκύπτει προϊόν διαμορφωθέν και ανδρωθέν εντός του κομματικού σωλήνα εξ απαλών ονύχων. Συνδυαζόμενο δε με το φημολογούμενο, ότι πρόκειται για τον ευνοούμενο της Αλέκας, δεν επιτρέπει πολλές ελπίδες για μετεξέλιξη του κόμματος. Αλλὰ ούτε κι αυγάτισμα ψηφαλακίων αναμένεται, αφού ως φυσιογνωμία και ομιλία δεν τό χει.
    Α ρε άτιμη χούντα, που επέτρεπες την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και των πιο δεδηλωμένων, "από οικογένεια αγωνιστών" αντιπάλων σου. Φαντάζομαι να συνέβαινε το ίδιο και στις λεγόμενες "σοσιαλιστικές χώρες".
    Κάποιες απορίες σύντροφοι, παρά τη ρητή απαγόρευση της Λιάνας να ασχολούνται με το ΚΚΕ οι αλλόπιστοι. Τι σόι νομικός είναι κάποιος που απομακρύνεται από το 2ο έτος των σπουδών του αφού "το καλοκαίρι του 1975 στέλνεται για κομματική δουλειά στην Οργάνωση της Ανατολικής Στερεάς και Εύβοιας ως μέλος του Γραφείου Περιοχής της ΚΝΕ"; Αποφοίτησε ποτέ κι αν ναι πότε; Και ασχολήθηκε με το αντικείμενο των σπουδών του, ή φέρει τον τίτλο διακοσμητικά;
    Και μια δεύτερη. Δεν αναφέρεται κάτι για το επάγγελμά του. Διότι ως γνωστόν για να ζεις κάποια δουλειά πρέπει να κάνεις. ΄Η μήπως υπήρξε εξ αρχής επαγγελματίας κομμουνιστής;
  • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:12
    ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΕΞΩ ΣΤΗ ΡΕΑΛ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    ΑΝΤΕ ΠΑΛΥ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΗ ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝ.
    ΠΑΛΥ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΤΙΣ ΓΥΡΩ ΤΑΒΕΡΝΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ....
  • κ.σ.μαυρόπουλοςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 13:05
    =καλή δύναμη
  • ΔημήτρηςΚυριακή 14 Απριλίου 2013, 11:45
    Δηλαδή αυτός ο άνθρωπος τη μόνη δουλειά που έκανε στη ζωή του ήταν ΚΚΕ; Τι δουλειά κάνεις ρε Κουτσούμπα; ΚΚΕ!!! Στον κομματικό σωλήνα μεγάλωσε, στο κόμμα δούλεψε ως επαγγελματικό στέλεχος, στην αρτηριοσκληρωτική γραφειοκρατία υπηρέτησε! Πόσο μακριά είναι πλέον από το λαό και την κοινωνία το παρηκμασμένο και γηρασμένο ΚΚΕ! Κρίμα, μιλάμε για πολιτικό αυτοχειριασμό, για ευθανασία.Κι όλα αυτά για να μη χάσει η γραφειοκρατική νομενκλατούρα του Περισσού την ηγεσία.Ποιά ηγεσία Αλέκα, Μαϊλη και λοιποί; Ενός κόμματος φαντάσματος, μικρού και περιθωριοποιημένου;Λέτε να καταλαβαίνουν; Αν καταλάβαιναν , τον Κουτσούμπα(που δεν ξέρει ούτε η μάνα του, άσε που αν αρχίσει να ομιλεί θα πρέπει να είσαι τρομερά εγκρατής για να μη χασμουρηθείς τετράκις στο λεπτό) θα διόριζαν;