Το εξώδικο του Ρήγα και η αντίδραση της Παναγιωτοπούλου στην σημερινή ατζέντα του Μπουζ

Του Βασίλη Μπουζιώτη

 

Διαβάστε τις σημερινές σημειώσεις στην ατζέντα του Μπουζ.

 

«Μιλήσαμε με την Άννα Παναγιωτοπούλου μετά από την επιστολή που έγραψα για αυτή και ανεβάσατε στο enikos.gr. Βρεθήκαμε στο σπίτι της στην Θεσσαλονίκη και υποσχέθηκε ότι θα ανακαλέσει άμεσα. Δεν το έκανε,όπως δεν το έχει κάνει τόσο καιρό. Την αναζήτησα στο τηλέφωνο, έστειλα μηνύματα για να δοθεί ένα τέλος σε όλο αυτό που ζω μετά από την δριμεία επίθεσή της μέσα απ’την συνέντευξη στα “Αποκαλυπτικά”  και δεν έκανε καμία κίνηση…Δεν μπορούσα να περιμένω άλλο. Από το Καλημερούδια του Mega έστειλα ένα τελευταίο “μήνυμα” λέγοντας ότι είναι κρίμα να καταλήξουμε στα στούντιο της Ευελπίδων αλλά ακόμα και μετά από αυτό δεν με πήρε τηλέφωνο,δεν εμφανίστηκε! Αναγκάστηκα να στείλω το εξώδικο λοιπόν, γιατί όλη αυτή η άγρια ιστορία μου έχει κάνει κακό. Πρέπει να ανακαλέσει η Άννα, σας έλεγα και στην Realnews. Αν δεν ανακαλέσει, ξεκαθάριζα στην συνέντευξή μας, θα κινηθώ νομικά! Ούτε από αυτό πτοήθηκε,ούτε από όσα με ευγένεια είπα στην πρωινή εκπομπή της Ντορέττας Παπαδημητρίου χθες…Μου υποσχέθηκε, μου ορκίστηκε ότι θα ανακαλέσει και δεν το έκανε. Δεν μπορούσα να μείνει άπρακτος για αυτό και αποφάσισα να στείλω εξώδικο».

Ο Αλέξανδρος Ρήγας τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μαζί του ήταν εξαιρετικά πικραμένος και οργισμένος για το όλο «σκηνικό». Μετά από τη συνάντηση που είχε με την Άννα Παναγιωτοπούλου και τα λόγια που αντάλλαξαν ήταν σίγουρος πως θα ανακαλέσει με άμεση δήλωσή της που δεν ήρθε ποτέ.

Εκείνος της είχε ζητήσει να πάρει πίσω όσα είπε για κλοπή και απάτη κι εκείνη τον είχε βεβαιώσει ότι θα το κάνει,για αυτό και βγήκε ο Σταμάτης Φασουλής με δήλωσή του σε ρεπόρτερ από την επίσημη πρεμιέρα του «Θάνατου του εμποράκου» και είπε ότι οι δυό τους τα είχαν βρει.

Όλοι πίστευαν ότι θα έπεφτε η αυλαία σε αυτό το «σίριαλ», μα η πρωταγωνίστρια δεν έκανε την παραμικρή κίνηση, με αποτέλεσμα να σταθεί το εξώδικο που δημοσίευσε χθες αποκλειστικά στο star. gr. Τι μέλει γενέσθαι κανείς δεν το γνωρίζει.

 

 

 

«Δεν θεωρώ κλέφτη, ούτε απατεώνα τον Αλέξανδρο Ρήγα! Μέσα σε μια έντονη συναισθηματική φόρτιση και επειδή αγάπησα πολύ αυτή τη δουλειά που ετοιμάζαμε με το Glorious, ειπώθηκαν πράγματα που φυσικά δεν τα εννοώ όπως ακούστηκαν! Ο τρόπος και η ταχύτητα με την οποία έγιναν τα πράγματα και η πίκρα για τη διάλυση της δουλειάς με οδήγησαν σε κάποιες φραστικές υπερβολές… Δεν θεωρώ κλέφτη τον Αλέξανδρο ούτε και απατεώνα, θέλω να ξεκαθαριστεί αυτό…Με πίκρανε συναισθηματικά γιατί δεν με στήριξε σε όλο αυτό που έγινε με την επιχείρηση, η οποία με…πέταξε εκτός, αλλά μέχρι εκεί!».

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με την Άννα Παναγιωτοπούλου ξεκαθάρισε το φλέγον θέμα που «πρωταγωνιστεί» εδώ και δύο εβδομάδες στον χώρο!

Η δημοφιλής πρωταγωνίστρια μιλώντας αποκλειστικά στο enikos.gr βάζει τα πράγματα στην θέση τους, γεγονός που έχει ικανοποιήσει σύμφωνα με πληροφορίες μας τον Ρήγα.        

Όπως είχαν συζητήσει στην Θεσσαλονίκη, η Παναγιωτοπούλου ανακάλεσε κι αυτό όπως όλα δείχνουν ρίχνει τους τόνους, ανάμεσα στους δύο παλιούς συνεργάτες.

 

 

 

 

Μπορεί να «χτυπά» ακόμα στο «Μάντεψε ποιος θα πεθάνει απόψε»κερδίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις  ο πολυσχιδής-πολυπράγμων Παντελής Καναράκης, ήδη όμως έκλεισε το καλοκαιρινό του «χτύπημα».

Έγκυρες πληροφορίες του enikos.gr λένε πως θα τον απολαύσουμε στην θεότρελη κωμωδία «Bam-Bam»που θα συνεχίσει τη σαρωτική πορεία της στην υπέροχη αυλή του θεάτρου Χυτήριο.

Στην κωμωδία παρεξηγήσεων των Κούνεϊ-Τσάπμαν που διασκεύασε αλλά και σκηνοθέτησε ο Γιώργος Βάλαρης-αξίζει να σημειωθεί ότι την μετάφραση έχει κάνει η Βάσια Παναγοπούλου- ο καλός Καναράκης θα «ντυθεί» ένα ρόλο-έκπληξη.

Στις μέχρι τώρα βερσίον της παράστασης υπήρχε ο ρόλος της «σουρεάλ»συγγραφέως που πολιορκούν όλοι για να πάρουν τα πολύ δύσκολα δικαιώματα του έργου της, τον οποίο έπαιξαν αρχικά η Άβα Γαλανοπούλου και στην συνέχεια η Ελένη Καρακάση.

Στην νέα βερσιόν,δενθα έχουμε γυναίκα συγγραφέα από ότι έμαθα,αλλά άντρα και αυτόν θα τον «ντυθεί» ο Καναράκης. Θα γίνουν και άλλες αλλαγές στην διανομή από ότι μαθαίνω,αλλά θα επανέλθω όταν κλειστεί κάτι σίγουρο…

Τι εστί «Bam-Bam!»; Πρόκειται για μια κωμωδία παρεξηγήσεων των Ρέι Κούνεϊ και Τζον Τσάπμαν, του συγγραφικού δίδυμου που ειδικεύεται στην παραγωγή φαρσοκωμωδιών στο στυλ το οποίο καθιέρωσε ο Γάλλος θεατρικός ταχυδακτυλουργός Ζορζ Φεϊντό. Σε αυτή πρωταγωνιστεί ένα παντρεμένο ζεύγος και τρία «παράνομα» ζευγάρια που αναζητούν καταφύγιο για τις περιπτύξεις τους στο σπίτι των πρώτων όταν εκείνοι δεν είναι εκεί. Ατυχώς για όλους ο σύζυγος έχει μολυνθεί από το μικρόβιο της ζήλειας με αποτέλεσμα μια σειρά από κωμικοτραγικά επεισόδια που θα δοκιμάσουν τον έρωτα πολλών και τη φιλία των υπολοίπων.

 

 

 

 

Άντρας… έτοιμος για όλα ο Κώστας Ευριπιώτης, κλέβει παράσταση στην εν λόγω δουλειά που φιλοξενείται για τέταρτη χρονιά στο «Λαμπέτη».

Ο έμπειρος ηθοποιός, λένε οι πηγές μου, «έκλεισε» ήδη το επόμενό του θεατρικό βήμα που τον θέλει στο δυνατό θίασο που φτιάχνεται για το «Βέμπο» και το «Ο Αι Βασίλης είναι σκέτη λέρα».

Οι Ρέππας-Παπαθανασίου που δούλεψαν εξαιρετικά μαζί για τους «Άντρες»τον «έκλεισαν» ήδη μαζί με τους Φώτη Σεργουλόπουλο-Χρήστο Σιμαρδάνη, όπως σου έγραψα στη χθεσινή Ατζέντα και προχωράνε ακάθεκτοι…

Αναμένουμε

 

 

 

Έγραφα στην πρώτη Απαγορευμένη της ημέρας ότι ο Παντελής Καναράκης θα πρωταγωνιστήσει στην θερινή εκδοχή του «Bam-bam» και μέσα στην ημέρα μου περιήλθε η είδηση ότι στη δουλειά «έκλεισε» και η καλή Βάνα Ραμπότα που τον καιρό αυτό αρέσει στο γερό «Μου λες αλήθεια;».

Θες και…ροζ εσάνς; Στην εν  λόγω παράσταση θα παίζει και ο σύντροφός της Βασίλης Κούκουρας που ανήκε ήδη στη διανομή.

Μαζί στη ζωή, μαζί και στη σκηνή λοιπόν!

Μια χαρά το βρίσκω,γιατί είναι και πολύ ωραίο ζευγάρι!

Με το καλό λοιπόν και ραντεβού στον κήπο του Χυτηρίου.

Σούπερ!

 

 

 

 

Πρωταγωνιστεί στο γερό «Δοξαπατρή» που σκηνοθέτησε,έχει αρχίσει να δουλεύει την διασκευή του «Δον Κιχώτη» που όπως ήδη σου έχω γράψει θα παρουσιάσει σε περιοδεία ανά την Ελλάδα το καλοκαίρι με Θανάση Τσαλταμπάση και Ευαγγελία Συριοπούλου και παράλληλα τις ημέρες αυτές θα ξεκινήσει να δουλεύει την διασκευή του «Ψέματος» του Ζελιέ που θα ανεβάσει τον ερχόμενο χειμώνα στο Μικρό Παλλάς έχοντας πλάι του την Σμαράγδα Καρύδη.

Πήρες ανάσα; Να πάρω κι εγώ!

Ο «μαραθώνιος» του Θοδωρή «δεν υπάρχει» και σ’αυτόν έχω να προσθέσω κι ότι θέλει πολύ να κάνει μια νέα ταινία-για την ώρα δεν ξέρω αν θα’ναι βασισμένη σε έργο του ή όχι-.

Τρέξε Θοδωρή, τρέξε, έχω να πω…

 

 

 

ΕΥΤΥΧΕΙ το «Έγκλημα και Τιμωρία»στην παράσταση-πρόταση του αναμορφωτή του Γεωργιανού θεάτρου μα και καλλιτεχνικού διευθυντή του Kote Marjanishvili theatre, Λεβάν Τσουλάτζε στο θέατρο «Άνεσις».Με είχε κεντρίσει-κερδίσει το «Λεωφορείο ο πόθος» που έκανε πέρσι στο ίδιο θέατρο         και φέτος με συνάρπασε με την εξαιρετική ανάγνωση του αριστουργηματικού έργου του Ντοστογιέφσκι που αφορά στην ηθική, το νόμο και τον άνθρωπο. Ατμοσφαιρική, εύρυθμη, εμπνευσμένη η παράστασή του «φωτίζει»με δεξιοτεχνικό τρόπο το έξοχο κείμενο και τους ήρωές του. Πατάει στο κλασικό και ακουμπά στο σήμερα με ένα ζηλευτό τρόπο.Τρεις ώρες διαρκεί η νέα   του δουλειά και όμως στιγμή δεν κουράζει- τελειώνει και θέλεις κι άλλο,να μη φύγεις…

 

ΤΟ θαυμαστό είναι ότι πέρα από το ότι έχει στήσει μια έξοχη παράσταση, έχει διδάξει- οδηγήσει τους πρωταγωνιστές τους στις πιο γερές τους επιδόσεις.Με τον Τάσο Ιορδανίδη δούλεψε σκληρά από πέρσι με αποτέλεσμα ο Στάνλει του να είναι εντυπωσιακός.Φέτος ο πήχυς ανεβαίνει με τον Ρασκόλνικοφ,φοιτητή της Νομικής στην Πετρούπολη που διέπραξε ένα διπλό φόνο με κίνητρο την ληστεία,αλλά με βασική επιδίωξή του να υπερβεί τα ηθικά κοινωνικά όρια.Ο Ιορδανίδης «βουτά»στην ψυχή του ήρωα, «κατακλύζεται»ο ίδιος από τα αισθήματα ενοχής και παράνοιας που «κατακλύζουν»τον ήρωα,ακολουθεί με τρόπο ζηλευτό την πορεία του προς την λύτρωση…     Άμεσος,εσωτερικός,ακριβής,εντυπωσιακός.

ΚΥΡΟΣ διαθέτει τον Πορφύρη Πετρόβιτς ο έμπειρος Ιεροκλής Μιχαηλίδης και φτιάχνει μια από τις καλύτερες θεατρικές δουλειές του-πολύτιμη υπήρξε και σε αυτό η αρωγή   του Τσουλάτζε. Δεξιοτεχνική δουλειά κάνει η Θάλεια Ματίκα στην Σόνια της-«άνθισε» υποκριτικά με το άγγιγμα του σκηνοθέτη! Ποτέ δεν την έχω δει καλύτερη στη σκηνή, κυρίαρχη των μέσων της και τόσο ευθύβολη.

ΜΕΓΑΛΟΣ άσσος της παράστασης που… σπάει ταμεία και θα επαναληφθεί και του χρόνου είναι ο Θοδωρής Κατσαφάδος που «κεντά»στον ρόλο Μαρμελάντωφ.Έξοχος στις σκηνές του μεθυσιού του,υπέροχος στην «έκρηξη»του ήρωα,καταπληκτικός στις χαμηλές σκηνές με την Ματίκα…

ΣΤΗΝ παράσταση-πρόταση που υπογράφει ο Τσουλάτζε-γερήδιασκευή,καίρια σκηνοθεσία, ατμοσφαιρικοί φωτισμοί και έξοχες μουσικές επιλογές-εύστοχες ερμηνείες επιτυγχάνουν και οι Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Καπετανάκος,Σοφία Πανάγου. Σπεύσατε!

 

 

 

 

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ