“ΌXI” και ξανά “ΌXI” και πάλι “OXI”!

Πρώτη καταχώρηση: 28/06/2015 - 21:00

Τελευταία δημοσίευση: 30/06/2015 11:00Υποκειμenikos

“ΌXI” και ξανά “ΌXI” και πάλι “OXI”!


  

  

    Ερώτηση 1η: Μόλις πριν από 5 μήνες δόθηκε μια καθαρή λαϊκή εντολή: Να μπει τέλος στη λιτότητα, να καταργηθούν τα Μνημόνια. Γιατί λοιπόν χρειάζεται δημοψήφισμα η Κυβέρνηση για να εφαρμόσει μια λαϊκή εντολή η οποία της έχει δοθεί ήδη με τις εκλογές και μάλιστα ξεκάθαρα; Εκτός εάν το δημοψήφισμα γίνεται για άλλο λόγο. Αλλά για ποιόν;

    Ερώτηση 2η: Ο κ. Τσίπρας λέει ότι είναι άλλο πράγμα να έχεις την κυβέρνηση και είναι άλλο πράγμα να έχεις την εξουσία. Σωστά. Η κυβέρνηση επίσης καταγγέλλει ότι στο εσωτερικό της χώρας πολιτικοί της αντίπαλοι, μιντιακά συγκροτήματα κ.λπ. δρουν με όρους «πέμπτης φάλαγγας» και σαν «εσωτερική τρόικα». Γιατί λοιπόν η Κυβέρνηση δίνει περιθώριο κινήσεων σε αυτή την «πέμπτη φάλαγγα»; Γιατί, αντί να εφαρμόσει την πολιτική της κατάργησης των Μνημονίων για την οποία ψηφίστηκε στις εκλογές επιτρέπει σε αυτήν την «πέμπτη φάλαγγα» - όπως η ίδια την χαρακτηρίζει - να μετατρέψει τις απειλές, την κινδυνολογία, τους εκβιασμούς σε σκηνικό απόλυτης τρομοκράτησης του λαού με κίνδυνο την υφαρπαγή του «ναι» από λαϊκά στρώματα;

   Τι μέτρα, τι προετοιμασία, υπήρξε όλο το προηγούμενο διάστημα ή ακόμα και τώρα από την κυβέρνηση για να αποτραπούν παιχνίδια πανικού όπως αυτά με τις τράπεζες, τα βενζινάδικα, τα σούπερ μάρκετ; Και τελικά αυτή η τακτική τι ενισχύει; Είναι ή δεν είναι εργαλείο στα χέρια εκείνων που σπρώχνουν ανθρώπους στο «ναι» με κίνδυνο αυτό να υπερισχύσει δίνοντας τη δυνατότητα στους δυνάστες εντός και εκτός των τειχών να λένε ότι ο ελληνικός λαός «θέλει Μνημόνια» (!) και καλλιεργώντας στο εσωτερικό της χώρας τη λογική του «σφάξε με αγά μου ν’ αγιάσω», υπονομεύοντας για μακρύ διάστημα το αίτημα μιας άλλης προοπτικής για τον τόπο;

    Ερώτηση 3η: Πριν τις εκλογές, ο κ. Τσίπρας ισχυριζόταν ότι στις διαπραγματεύσεις που θα έκανε με τους εταίρους ως πρωθυπουργός, εκείνοι θα κάμπτονταν ή ότι εάν δεν κάμπτονταν εκείνος σε κάθε περίπτωση θα εφάρμοζε το πρόγραμμά του. Τίποτα από όλα αυτά δεν επαληθεύτηκε. Ο κ. Τσίπρας μας λέει ότι και μετά το δημοψήφισμα, πάλι με τους ίδιους «εταίρους, φίλους» και «θεσμούς» θα πάει να διαπραγματευτεί. Εάν και πάλι του πουν «όχι», εκείνος αυτή τη φορά τι θα κάνει; Αυτό δεν μας το απαντάει…

    Ερώτηση 4η: Ο κ. Τσίπρας, όχι μόνον δεν απαντάει τι θα κάνει αν οι εκβιαστές, οι γκάγκστερ, οι τοκογλύφοι, παραμείνουν εκβιαστές, γκάγκστερ και τοκογλύφοι, αλλά προεξοφλεί κιόλας ότι το «όχι» στο δημοψήφισμα δεν συνιστά αποχώρηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Προεξοφλεί ότι το «όχι» στο δημοψήφισμα θα συνιστά παραμονή στο τραπέζι για «ειλικρινή» και «έντιμη», όπως συνεχίζει να λέει, συμφωνία με τους «εταίρους». Ότι το «όχι» που επιδιώκει δεν είναι απόφαση ρήξης με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Προεξοφλεί δηλαδή ότι το «όχι» που ζητά από τον ελληνικό λαό, το ζητά για να διατηρήσει τον ελληνικό λαό στην αρένα των εκβιαστών, των γκάγκστερ και των τοκογλύφων! Αλλά αυτό το «όχι», όπως δηλώνει ότι θα το ερμηνεύσει ο κ. Τσίπρας, σε τι διαφέρει στρατηγικά από το «ναι»;

    Ερώτηση 5η: Ο κ. Τσίπρας δήλωσε στη Βουλή το Σάββατο ότι το Μνημόνιο είναι μια τραγωδία που πρέπει να τελειώσει. Αλήθεια: Η υπογραφή του κ.Τσίπρα κάτω από τη συμφωνία της 20ης Φεβρουαρίου που παρέτεινε το Μνημόνιο, η υπογραφή του κάτω από τις «47 σελίδες», η υπογραφή του κάτω από τις επόμενες «10 σελίδες», είναι αντιμνημονιακές; Έτσι ισχυρίζεται ψευδώς ο κ. Τσίπρας. Αλλά τότε, μπροστά σε ένα τέτοιο θεόρατο ψέμα, είναι μεμψίμοιρο και κακόπιστο να υποθέσει κανείς ότι το «όχι» που ζητάει εναντίον του «Μνημονίου των θεσμών», ο κ.Τσίπρας το θέλει για να λειτουργήσει ως δούρειος ίππος για το «ναι» στα «Μνημόνια των 47 + 10 σελίδων»;

    Ερώτηση 6η: Είπε ο κ. Τσίπρας στη Βουλή ότι στα προτεινόμενα Μνημόνια των «47 + 10 σελίδων» που φέρουν τη δική υπογραφή, τα βάρη επιμερίζονται με κριτήριο τη δικαιοσύνη! Αλλά αν είναι δικαιοσύνη ο ΕΝΦΙΑ τουλάχιστον μέχρι το 2016, οι νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων, οι νέοι φόροι 2 δις. ευρώ μέσω ΦΠΑ, το ξεπούλημα αεροδρομίων, λιμανιών, δρόμων, επιχειρήσεων και ολόκληρων περιοχών (Ελληνικό), τότε αυτό λέει ή δεν λέει κάτι για τη γενική κατεύθυνση της κυβερνητικής πολιτικής; Λέει ή δεν λέει κάτι για την πορεία της κυβερνητικής πολιτικής και μετά από ένα δημοψήφισμα όπου θα έχει εγκριθεί αυτή η «δίκαιη» και «αντιμνημονιακή» - τάχα - πολιτική;    

    Ερώτηση 7η: Ακόμα και τώρα, και μάλιστα στο όνομα της Αριστεράς, ο κ. Τσίπρας μιλάει για τις «ιδρυτικές αξίες» της ΕΕ και για το «κοινό ευρωπαϊκό μας σπίτι». Λες και δεν υπήρξε ποτέ η ΕΔΑ που μάλλον δεν θα ήταν και τόσο Αριστερή όσο ο ΣΥΡΙΖΑ και γι’ αυτό ενδεχομένως ό,τι σήμερα ο κ. Τσίπρας το εμφανίζει σαν  «δημοκρατικό κεκτημένο της Ευρώπης», η ΕΔΑ το χαρακτήριζε (από την πρώτη στιγμή της ίδρυσης της ΕΟΚ) ως λάκκο των λεόντων. Λες και οι «μεγάλοι ευρωπαϊστές ηγέτες» στους οποίους υποκλίνεται ο κ. Τσίπρας δεν είναι αυτοί που δημιούργησαν τα «λευκά κελιά» στις χώρες τους ή που μετέτρεπαν τον Μάη του ‘68 σε παρέλαση τεθωρακισμένων στους δρόμους του Παρισιού. Λες και δεν υπήρξε ποτέ το Μάαστριχτ και η σιδερένια μπότα του γερμανού τραπεζίτη. Λες και δεν υπήρξε ποτέ το ευρώ ως μεταμφιεσμένο μάρκο. Λες και δεν υπήρξε ποτέ ο βομβαρδισμός και η διάλυση της Γιουγκοσλαβίας. Λες και δεν υπάρχει η τωρινή συνεργασία της ΕΕ με τους ναζί και τους φασίστες της Ουκρανίας. Λες και τα 30 εκατ. ανέργων και τα 100 εκατ. φτωχών της ΕΕ έχουν προκύψει «κατά λάθος» και δεν είναι απότοκο των πραγματικών «ιδρυτικών αξιών» του μεγάλου κεφαλαίου της Ευρώπης. Αλλά να που ο κ. Τσίπρας για να πουλήσει φύκια με μεταξωτές κορδέλες όσον αφορά τον χαρακτήρα της ΕΕ προσθέτει στο τέλος κι ένα «όχι». Σε τι διαφέρουν τα δικά του φύκια από τα φύκια των άλλων με το «ναι»;

    Ερώτηση 8η: Τρεις μόλις μέρες πριν από την εξαγγελία του δημοψηφίσματος που έχει συνδυαστεί με πολλά «λεβεντοκοτρωνέικα» και «εθνικοκυριαρχικά» από τον κ. Τσίπρα, ο κ. Βαρουφάκης ομολόγησε ότι η κυβέρνηση πρότεινε στο Eurogroup τη λειτουργία ενός αυτοματοποιημένου μηχανισμού που θα κόβει δαπάνες, δηλαδή μισθούς και συντάξεις, εάν δεν εκτελείται σωστά ο προϋπολογισμός, λέγοντας ότι ο μηχανισμός αυτός θα ενεργεί και θα αποφασίζει στα πλαίσια των ευρωπαϊκών κανόνων ανεξάρτητα και πάνω από την όποια εκλεγμένη ελληνική κυβέρνηση! Αυτή η «λεβεντιά» συνιστά «ναι» ή «όχι»;

    Δημοψήφισμα λοιπόν. Ο λόγος στον λαό, λοιπόν. Ναι, δημοψήφισμα. Αλλά σε ποιό ερώτημα; Σε ένα ερώτημα που το υπονομευμένο «όχι» του θα αξιοποιηθεί ως το αμπαλάζ του υποτελούς, του ραγιάδικου «ναι»; Σε ένα δημοψήφισμα που όσα αντιδραστικά εμπεριέχει το «ναι» του εισάγονται από την πίσω πόρτα με το περιτύλιγμα του «όχι»;

    Ο λόγος στο λαό, λοιπόν. Ναι, αλλά τι είδους ελευθερία λόγου είναι αυτή όταν το δικαίωμα του λαού να μιλήσει καθορίζεται με βάση τα όρια και τις συντεταγμένες του Άννα και του Καϊάφα; 

    Τι δημοψήφισμα; Εκεί που το «ναι» ισοδυναμεί με τον Αρμαγεδδώνα του «Μνημονίου των θεσμών» και εκεί που το «όχι» ισοδυναμεί με το τσουνάμι του «Μνημονίου των 47 + 10 σελίδων»;

    Τι δημοψήφισμα; Εκεί που το «ναι» στην εξαθλίωση, την καταστροφή, την εξάρτηση συναντιέται σε ένα σικέ γήπεδο διαπραγμάτευσης με το «όχι» της τάχα μου «δημιουργικής ασάφειας» και με τους επαίσχυντους, αντιλαϊκούς – και ανέντιμους – συμβιβασμούς;

    Δημοψήφισμα λοιπόν. Αλλά αφού το κάνουν που το κάνουν και χωρίς αυταπάτες για το πώς επιδιώκουν να διαμορφώσουν την «ελεύθερη βούληση» των ψηφοφόρων, χωρίς αυταπάτες ότι οι μεν θέλουν το «ναι» για να επιβάλλουν το «όχι» στα δικαιώματα του λαού, και οι δε θέλουν ένα «όχι» για να συνεχίσουν να λένε «ναι» στην καταστρατήγηση των δικαιωμάτων του λαού, ας το αξιοποιήσουμε. 

    Πώς; Ακόμα κι αν η δημοκρατία τους είναι τόσο δημοκρατική ώστε να θεωρεί… άκυρο ό,τι αρνείται τόσο τη Σκύλλα όσο και τη Χάρυβδη, ακόμα κι αν θεωρούν ότι είναι… άκυρο να διαλέγεις άλλο δρόμο από εκείνον που περνά μέσα από τις Συμπληγάδες, έχει μεγάλη σημασία να καταγραφεί με τρόπο ανόθευτο, πολιτικά έγκυρο και μετρήσιμο στην κάλπη το μόνο ουσιαστικό, ελπιδοφόρο και εξεργετικό «Όχι» που υπάρχει:

    «Όχι στην ΕΕ- αποδέσμευση τώρα» από τον «λάκκο των λεόντων»! 

    Ένα «Όχι» που κανείς δεν θα μπορεί τη Δευτέρα να το μακιγιάρει όπως θέλει. Ένα «Όχι» που θα κατατεθεί στους αγώνες του λαού και δεν θα επιδέχεται καμίας «ασάφειας».   

    «Όχι και ξανά Όχι και πάλι Όχι», λοιπόν! «Όχι σε όλα τα Μνημόνια»! «Όχι και στις υπογραφές – Όχι και στις διαπραγματεύσεις Μνημονίων»! «Όχι στον λάκκο των λεόντων»! «Όχι στα δεσμά της ΕΕ»! Αποδέσμευση! Τώρα!


email: mpog@enikos.gr   


Αν βρίσκεσαι στο δρόμο ή δεν έχεις συνεχή πρόσβαση στο διαδίκτυο, αποθήκευσε τους τηλεφωνικούς αριθμούς του enikos.gr και στείλε μας τη φωτογραφία, το βίντεο ή το μήνυμά σου για να καταγγείλλεις, να πεις την άποψή σου ή και για να δείξεις αυτό που θέλεις.

Tηλ. 6944 05 05 05 και 6944 06 06 06

Άλλοι τρόποι επικοινωνίας με το enikos.gr:

 

e-mail: info@enikos.gr

Tηλ: 210 87 88 006-007-008

Fax: 210 87 88 200

Γράψε κι εσύ το δικό σου σχόλιο:

όνομα
e-mail
σχόλιο
 
 
*

To όνομα είναι υποχρεωτικό πεδίο. Το e-mail δεν θα εμφανίζεται.
To σχόλιο σας θα εμφανιστεί στο site με μια μικρή καθυστέρηση.
Η δημοσίευση του σχολίου σας θα ολοκληρωθεί μόλις επιβεβαιώσετε ότι εσείς είστε ο σχολιαστής, μέσα από το email σας.

Σχόλια (90)
  • @ΙωσήφΤρίτη 7 Ιουλίου 2015, 13:35
    Σιχαμερος προβοκατορας είναι εκείνος ο ρουφιανος φασίστας ασφαλιτης που ενώ παριστάνει τον (φιλοσταλινικο ! !) επαναστάτη συκοφαντωντας το ΚΚΕ για ανύπαρκτες θέσεις, δεν κάνει καμιά κριτική στα αστικά ακόμα και ναζιστικά κόμματα και ταυτόχρονα ζητά από τα αφεντικά να "μπλοκάρουν" όποιον αντιλέγει.
    Φίλε σε βλέπω υπουργό προπαγάνδας οσονούπω, με Χρυσαλητικη κυβέρνηση. Ζήτω το ΟΑΚΚΕ, ζήτω ο Στίνας, "είναι φίλοι μας οι Γερμανοί".
  • Ιωσήφ Κάρολος ΒλαδίμηροςΤρίτη 7 Ιουλίου 2015, 11:24
    Οι πουτινικοι πράκτορες της ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΚΚΕ Σύριζα κλπ εξαπάτησαν τους ελυνες πρωλαιταρηους ψηφίζοντας ΟΧΙ στην ΕΕ, δεν θα τους περάσει. Το ΟΑΚΚΕ θα συνεχίζει να ξεσκεπάζει τους ρουφιανους του Ομπαμια Μέρκελ Ολαντ Σοιμπλε που θέλουν την παράδοση της δημοκρατικής δύσης στον απόγονο των χρουτσωφικων ρεβιζιονιστων Πουτιν . Ζήτω το ηρωικό ΟΑΚΚΕ, ζήτω ο φιλελευθερος μονεταριστικος καπιταλισμός, το ανώτατο στάδιο του κομμουνισμου.
    Αντε να πάω να πάρω τώρα το 50ρι μου που μου έβαλαν από την Υπηρεσία μου.
  • ΙΑΠΕΤΟΣΚυριακή 5 Ιουλίου 2015, 11:57
    ΚΑΙ Ο ΜΕΤΑΞΑΣ ΕΙΠΕ ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΠΡΕΤΟΙΜΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ Τ'ΑΝΤΙΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΜΑΣ ΠΧ ΗΤΑΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ(ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΤΙ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΑ 3000ΜΕΤΡΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΕΤΟΥΣΑΝ ΨΗΛΟΤΕΡΑ)ΕΑΝ ΑΡΓΟΥΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥΣ, ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ. ΓΙΑ ΤΑ ΟΧΥΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ.
  • ΔημητρηςΣάββατο 4 Ιουλίου 2015, 18:20
    Αν ήταν δυνατών να έριχνα 1000 ΟΧΙ θα το έκανα παραβώ Νίκο,
  • Συριζαίοι εκτος του ότι έχετε πανικοβληθεί, έχετε χάσει και την αίσθηση του χιούμορ.Σάββατο 4 Ιουλίου 2015, 12:02
    @ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΚΚΕ
    Mεγάλε το ζήτημα δεν είναι τι θα φάω εγώ την Κυριακή. Σουτζουκάκια θα έχουμε απ' ό, τι μου είπε η μαμά μου.
    Το ζητημα είναι τι θα φάμε όλοι μαζι τη Δευτέρα. ΄Ενα αριστεροακροδεξιό μνημόνιο που θα πάει καπνός. Λέω ψέματα;
  • ΙωσήφΠαρασκευή 3 Ιουλίου 2015, 13:19
    Ο σιχαμερός προβοκάτορας που υπογράφει ως "Ιωσήφ" στο σχόλιο της Τετάρτης 1 Ιουλίου 2015, 15:02, ξαναχτύπησε. Επειδή είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει αυτό, επαναφέρω το αίτημά μου προς τη διαχείριση του σάιτ, να μπλοκάρει την ΙΡ του ή το μέιλ του, ώστε να εμποδιστούν οι προβοκατόρικες ενέργειές του.
    Ευτυχώς, η "σάτιρά" του είναι τόσο ηλίθια, ώστε ο ενήμερος αναγνώστης να καταλαβαίνει αμέσως την προβοκάτσια. Ένα πάντως είναι σίγουρο : πως ο φασισμός χρησιμοποιεί πάντα τις ίδιες μεθόδους : από το Ριζοσπάστη της Ασφάλειας του Μανιαδάκη μέχρι σήμερα.
  • ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΚΚΕΠαρασκευή 3 Ιουλίου 2015, 11:03
    @@ΟΧΙ-ΟΧΙ η ΟΧΙ-ΝΑΙ
    Το δημοψήφισμα θα γίνει και θα είναι μέρα μεσημέρι.
    Εσύ πως να το δείς με την στραβομάρα που σε κατέχει;
    Το ΟΧΙ θα κερδίσει που να χτυπάς τον κ...ο σου κάτω.
    Θα κερδίσει ο λαός, θα φάς το άκυρο στην κεφάλα σου και θα πείς και ένα τραγούδι.
    Η Λιάνα το έγραφε καθαρά χθές καλεσμένη πρώτο τραπέζι πίστα στο Μεγκα μου του κολλητού της Πρετεντέρη.
    ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΚΚΕ.
    Μπράβο Λιάνα.Μπράβο Πασιονάρια της Εκάλης.
  • θεόδωροςΠαρασκευή 3 Ιουλίου 2015, 09:17
    Τσίπρας: Να διαφυλάξουμε την ομοψυχία.
    Καμμένος: έχουμε πόλεμο.

    Μας μπερδεύετε. Πείτε μας τουλάχιστον, συμφωνείτε αν στα γεμιστά βάζουμε κιμά;
  • ΙωσήφΠαρασκευή 3 Ιουλίου 2015, 02:21
    @Σταμάτη Βακαλόπουλο-Σάμο
    Το ψεφτοΚΚΕ μόνο του τσουβαλιάζεται με τους "απόγονους του φασισμού". Όταν έχει την ίδια πολιτική με τη Χρυσή Αυγή, όταν έκαναν παρέα στο κατειλημμένο εργοστάσιο της Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο, όταν καταψηφίσανε χέρι-χέρι το αντιρατσιστικό στη Βουλή, όταν ο Χαλβατζής ψήφισε "λευκό" για τους χρυσαυγίτες βουλευτές στην Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής, τι άλλο είναι από σύμπλευση;
    Κατά τα άλλα, βρίζεις χυδαία : άλλο ένα θέμα στο οποίο το ψεφτοΚΚΕ, που συνεχίζει να βρομίζει το ηρωικό όνομα του ΚΚΕ, ταυτίζεται με τους "απόγονους των φασιστών"
  • @ΟΧΙ-ΟΧΙ η ΟΧΙ-ΝΑΙΠέμπτη 2 Ιουλίου 2015, 18:24
    Μπα! Καθόλου δε θα σε φωνάξει να πεις το δικό σου όχι. Θα την περάσει με ΠΝΠ. Κι όταν θα το λες μέσα εδώ θα σου λένε οι έξυπνοι που μιλάνε τώρα "τι ήθελες; να ξανακάνει δημοψήφισμα; Ξερεις πόσο κοστίζει;" κι άλλοι θα κάνουν τις απατημένες συζύγους "Τι ήταν αυτό που έκανε ο Τσίπρας; Μας εξαπάτησε" Λες κι η πρώτη φορά είναι.
    Γι' αυτό δεν ακούμε κανέναν απ' αυτούς, ψηφίζουμε όχι σε όλα τα μνημόνια κι αποδεσμευση απ' την ΕΕ και αφού δεν του αρέσει του Τσίπρα που κάποιοι δε θέλουν όλα τα μνημόνια ας τα βγάλει άκυρα τα ψηφοδέλτια. Αυτός θα έχει την ευθύνη όταν θα φέρει και το τρίτο μνημόνιο.
    Και μετά ας τρέχουν αυτοί που εξαπατούν τονλαό και τον βάζουν να ψηφίζει τα μνημόνια της κυβέρνησης να του εξηγούν γιατί τον έβαλαν να τα ψηφίσει.
    Αν φυσικά γίνει το δημοψήφισμα γιατί δεν το βλέπω.
  • Σταματης ΣπυρουΠέμπτη 2 Ιουλίου 2015, 16:12
    Θα ήταν απόλαυση με πολύ γέλιο η αντιπαράθεση Συριζαιων - ΚΚΕδων, αν δεν ηταν τοσο τραγική η πραγματικότητα.
    Βρίσκονται σε άλλον κόσμο, Βαρκιζα, επαναστατικές πράξεις, προδοσια κλπ κλπ και αποδεικνυουν οτι οι Έλληνες εχουμε αυτο που μας αξίζει χρεωκοπια οικονομική και πνευματική.
    ειστε απιστευτοι, συνεχοστε...
  • Σταματης ΣπύρουΠέμπτη 2 Ιουλίου 2015, 16:02
    Αν δεν θέλεις την ΕΕ, μαθε οτι 80% των Ελλήνων την θέλουν.

    Ταχα μου Λενιν, εσύ με το μουσακι.... Στην Β.Κορεα να πας να το ευχαριστηθείς
  • ΟΧΙ-ΟΧΙ η ΟΧΙ-ΝΑΙΠέμπτη 2 Ιουλίου 2015, 15:28
    Είπε ο Τσίπρας
    "Ψηφίζουμε ΟΧΙ για να στηρίξουμε το ΝΑΙ".
    Είπε ο Βαρουφάκης
    " Αλλάξτε την πρόταση σας για να μας δώσετε τη δυνατότητα να πούμε ΝΑΙ στο δημοψήφισμα".
    Και ρωτάω: Αν μετά το ΟΧΙ ο Συριζα έρθει σε μια συμφωνία με τους "θεσμούς" θα κάνει νέο δημοψήφισμα ώστε να μπορώ να ψηφίσω και εγω και να πώ το δικό μου ΟΧΙ στην πρόταση του ή θα μας πεί ότι είναι σε συμφωνία με την εντολή που έχει πάρει και θα τη περάσει από τη Βουλή, και τελικά ή όλη ιστορία θα είναι ένα κολπάκι για να περάσουν τα μέτρα των 8 δις και να μας λένε και ότι αυτό έγινε με την ψήφο μας;

    Συνεπώς εγω που ψηφίζω ΟΧΙ σε όλα δεν δέχομαι να ψηφίσω ΟΧΙ στα 9 δις αλλά ΝΑΙ στα 8 δις. Δηλαδή ΟΧΙ στο μνημόνιο των "θεσμών" και "ΝΑΙ" στο μνημόνιο του Τσίπρα.
  • ΄Αρχισαν τα όργανα για τη συγκυβέρνησηΠέμπτη 2 Ιουλίου 2015, 14:48
    ΠασοκοΣυριζαίοι είστε εκνευρισμένοι ή έτσι δείχνει; Από τώρα; ακόμη δεν άρχισαν τα δύσκολα. ΄Οταν φέρει ο Τσίπρας το τρίτο μνημόνιο και το περάσει απ' τη βουλή -ή με ΠΝΠ- και θα σας βρίζουν όλοι τι θα κάνετε; ΄Ο, τι κι οι βουλευτές των ΑΝΕΛ; Θα αρχίσετε να την κάνετε με ελαφριά βηματάκια για το παλιο σας κόμμα; Τώρα που άλλαξε και πρόεδρο;
  • Το μνημόνιο πέθανε. Ζήτω το μνημόνιο.Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 23:23
    Συριζαίοι πέστε αλεύρι!!! το 3ο μνημόνιο σας γυρεύει.

    Τα συριζόπουλα θα πάνε Γιουρογκρούπ
    να βρουν μνημόνιο που φτιάχνει ο Νταϊσελμπλούμ.
    Τα φώτα σβήνουνε και βγαίνουν οι Τσίπρο ΣΕΒ
    τα φιλαράκια μας πιασμένα αγκαζέ.
    Κοιτάν να πετύχουνε όσα περισσότερα μπορούν
    για τους πλούσιους που τόσο αγαπούν.
    Κι εσύ εργάτη , αγρότη , μισθωτέ
    θα πάρεις πάλι τους φόρους αγκαζέ.
    Φορτώσου χρέη, φορτώσου δανεικά
    αφού εσύ θα πληρώσεις για τ' αφεντικά.
  • μαγαρισμένο ΚΚΕΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 18:56
    @Alexis.Μαγαρίστηκε το όνομα.

    Εσείς μαγαρίσατε μια ιστορία ολόκληρη.Μαγαρίσατε γενιές και γενιές αγωνιστών.Κυρίως μαγαρίσατε ένα λαο ολόκληρο θέλοντας να τον κάνετε σαν τα μούτρα σας, και σε πείραξε το όνομα?
    Κοίταξε τα χάλια σου ρε φουκαρά κνιτάμπουρα και άσε τον Τσίπρα.
  • ΙωσήφΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 15:02
    Mε χαρά ανακοινώνω την απόφαση του ηρωϊκού ΟΑΚΚΕ, μετά τους παλαϊκούς αγώνες που οργάνωσε τα τελευταία χρόνια, να καλέσει τους Έλυνες προλετάριους στο επικείμενο δημοψήφισμα να ψηφίσουν ΝΑΙ. Μένοντας στην Ευρώπη οι προλετάριοι θα συνεχίσουν να ζουν με υψηλούς μισθούς, ειρήνη, κοινωνική ασφάλιση και προκοπή. Μόνο το ΟΑΚΚΕ έχει τη σωστή λύση.
    ΟΧΙ στους Πουτινικούς πράχτορες των αστών και των ρεβιζιονιστών ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΛΑΟΣ ΚΚΕ που θέλουν να οδηγήσουν την Ελλάδα στην αγκαλιά της φσιστικής Ρωσίας, μακριά από την ΕΕ τις ΗΠΑ και το Ισραήλ, τους υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε όλο τον κόσμο, τις χώρες που προστατεύουν τις ελευθερίες και τιμωρούν τους κακούς όπως οι Αλλιέντε, Μιλόσεβιτς, Καντάφι, Σαντάμ, Τορίχος, ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΔΣΕ και άλλα ρεβιζιονιστικά και αντιαμερικανικά καθάρματα.
    Οι Ομπάμιας, Μέρκελ, Ολάντ, Πάπας, κλπ, που στηρίζουν όλα τα παραπάνω Κόμματα (πλην του επάρατου ΚΚΕ) είναι πράχτορες του Πούτιν και θέλουν την καταστροφή της δημοκρατικής και ελεύθερης Δύσης.
    Και τώρα σας καλώ να αναφωνήσομεν "Ζήτω το ΟΑΚΚΕ", Ζήτω η ΕΕ Κοινό Σπίτι των Λαών μας, Ζήτω αι ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ.
    Κάτω οι σοβιετικοί ρεβιζιονιστές,
    οι μαοϊκοί σοσιάλ-ιμπεριαλιστές,
    οι τιτοϊκοί ρεφορμιστές
    Σας μιλούν τα Τίρανα.
  • ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 12:17
    ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΥ ΜΙΚΗ MΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ .......
    Άρθρο του Μίκη Θεοδωράκη
    29.06.2015
    Εδώ και πολλά χρόνια, περισσότερο όμως την τελευταία πενταετία, ζούμε την πλήρη αποτυχία του συνόλου του πολιτικού μας κόσμου, που έχει οδηγήσει την χώρα στα πρόθυρα μιας εθνικής δοκιμασίας, ένα μόνο βήμα πριν από μια καταστροφή ιστορικών διαστάσεων.
    Ζήσαμε πρόσφατα την προσπάθεια κάποιων ξένων δυνάμεων (ανεξάρτητα από τις όποιες δικές μας ευθύνες) να σχεδιάσουν μεθοδικά την καταστροφή της πατρίδας μας από κάθε άποψη, εθνική, ιστορική, πολιτιστική, κοινωνική και τη μετατροπή του λαού μας σε λαό ραγιάδων, που θα επαιτεί για ένα κομμάτι ψωμί.
    Τους είδαμε να προσπαθούν να ελέγξουν πλήρως το Σύστημα Εξουσίας της χώρας και να το καταστήσουν όργανο για την εφαρμογή του σχεδίου τους σε όλους τους τομείς της εθνικής μας ζωής δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο όπλο της οικονομίας, για να διαλύσουν την ελληνική κοινωνία σε όλους τους τομείς: της εργασίας, της μόρφωσης, της ανάπτυξης, του εμπορίου, της παραγωγής, του Πολιτισμού.
    Τους είδαμε να προσπαθούν να ελέγξουν απόλυτα τους κρίσιμους τομείς των διεθνών σχέσεων και της εθνικής μας άμυνας.
    Τους είδαμε με τα Μνημόνια και τις Δανειακές Συμβάσεις να αποκλείουν κάθε σχέση μας με άλλη χώρα εκτός από τους ίδιους, για να έχουν αυτοί την αποκλειστικότητα στον πλήρη έλεγχο της χώρας μας και παράλληλα να διεκδικούν τον δημόσιο πλούτο μας, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια, τις μεγάλες οδικές αρτηρίες, την ηλιακή ενέργεια, το νερό, τα δημόσια ακίνητα, τα ιστορικά μας μνημεία, καθώς και τον έλεγχο της Παιδείας και του Πολιτισμού.
    Και είδαμε τις τότε Κυβερνήσεις μας να υπογράφουν συμφωνίες και κείμενα που όπως χαρακτηριστικά υποστήριξε και ο Καθηγητής Γ. Κασιμάτης δεν ήταν δυνατόν να υπογραφούν «ούτε με το πιστόλι στον κρόταφο».
    Μπροστά σ' αυτή τη λαίλαπα που μας αιφνιδίασε όλους, ο Λαός μας βρέθηκε γυμνός.
    Το μόνο του όπλο ήταν η Ενότητα. Δυστυχώς αυτό δεν έγινε.
    Παράλληλα είδαμε τον αγώνα του ΣΥΡΙΖΑ να γίνει κυβέρνηση. Προσωπικά είχα προειδοποιήσει ότι μια Κυβέρνηση της Αριστεράς και μάλιστα με το ηρωικό παρελθόν της ελληνικής αριστεράς θα σημάνει συναγερμό στους νικητές του Εμφυλίου πολέμου που θα θελήσουν να εξοντώσουν τόσο την κυβέρνηση όσο και τον Λαό που την ψήφισε. Ότι έτσι θα στεγνώσουν την χώρα απ’ το χρήμα και παράλληλα θα κάνουν τα πάντα για να μας τιμωρήσουν. Ότι η προσπάθεια ενός αριστερού κόμματος να γίνει κυβέρνηση χωρίς να έχει εξασφαλίσει ερείσματα και χωρίς να έχει σχέδιο άμεσης εφαρμογής για την επόμενη μέρα, είναι τυχοδιωκτική και θα την πληρώσουμε ακριβά. Και είχα θέσει δύο προϋποθέσεις: Τον σχηματισμό ενός άνω του 50% Παλλαϊκού Μετώπου και την προετοιμασία συμμαχιών στηριγμένων επάνω σε κοινοπραξίες με ισχυρές διεθνείς δυνάμεις για την από κοινού εκμετάλλευση του εθνικού μας πλούτου, γιατί διαφορετικά, θα πηγαίναμε ξυπόλυτοι στ’ αγκάθια. Και να που οι εξελίξεις δυστυχώς με δικαίωσαν.
    Σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σ’ ένα Δημοψήφισμα. Μετά από πέντε ολόκληρους μήνες «διαπραγματεύσεων», με τους «θεσμούς»-Τρόικα που έγιναν μέσα στο πλαίσιο του Μνημονίου, το οποίο δεν τόλμησε ο ΣΥΡΙΖΑ να καταργήσει με τον «πρώτο Νόμο που θα έφερνε στη Βουλή» όπως είχε δηλώσει προεκλογικά ο σημερινός Πρωθυπουργός και που τελικά μας πέταξαν στα βράχια, μας ρωτούν αν συμφωνούμε με την τελευταία πρόταση των «θεσμών» που ζητούν περισσότερα μέτρα, μισού μόλις δισεκατομμυρίου επί πλέον των μέτρων ύψους 8 δισεκατομμυρίων που αποδέχθηκε η ελληνική κυβέρνηση και μάλιστα με υπογραφή του ίδιου του Πρωθυπουργού.
    Φυσικά δεν είναι δυνατόν να ψηφίσουμε υπέρ της συμφωνίας με τους δανειστές. Όμως το ΟΧΙ των ψηφοφόρων που θα επιλέξουν το ψηφοδέλτιο αυτό, θα είναι ΟΧΙ σε όλες τις επαχθείς και δυσβάσταχτες συμφωνίες με τους «θεσμούς». ΟΧΙ σε όλες τις συμφωνίες που φορτώνουν τον Λαό με ακόμα περισσότερα βάρη οδηγώντας τον σε πλήρη εξαθλίωση και εξόντωση και στερώντας του την εθνική ακεραιότητα, ανεξαρτησία και κυριαρχία. Και δεν πρέπει κανείς να διανοηθεί να φαλκιδεύσει την απάντηση αυτή εμφανίζοντάς την ως ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση και ακόμα περισσότερο ως συναίνεση στην δική της πρόταση των 8 δισεκατομμυρίων που στο κάτω-κάτω εμπεριέχεται στην πρόταση των δανειστών.
    Το πιο σπουδαίο όμως, είναι τι θα γίνει την επόμενη μέρα του δημοψηφίσματος. Μετά την πλήρη όπως ανέφερα και προηγουμένως αποτυχία του συνόλου του πολιτικού μας κόσμου, που έχει οδηγήσει την χώρα στα πρόθυρα μιας εθνικής δοκιμασίας, μακάρι να υπήρχε τρόπος να σχηματισθεί μια κυβέρνηση «εθνικής σωτηρίας» για να βγάλει τη χώρα από το σημερινό αδιέξοδο στο οποίο την έχουν οδηγήσει ηγέτες κατώτεροι των συνθηκών και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Λαός και η χώρα κατά τις τελευταίες δεκαετίες και ιδιαίτερα κατά την εποχή των Μνημονίων.
    Εφ’ όσον όμως αυτό δεν είναι εφικτό, και πάλι το μόνο όπλο που μένει στον Ελληνικό Λαό είναι η Ενότητα. Μόνο ενωμένοι σαν μια γροθιά μπορούμε να αγωνιστούμε να αντιμετωπίσουμε το καρκίνωμα που μας απειλεί ακόμα και με θάνατο. Ο Ελληνικός Λαός πρέπει να επιδείξει ψυχραιμία, ωριμότητα και υπευθυνότητα και να αναδειχθεί με κάθε νόμιμο τρόπο σε κυρίαρχο υπερασπιστή των ελευθεριών και των δικαιωμάτων του.
    Αθήνα, 29.6.2015
    Μίκης Θεοδωράκης
  • deldioΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 11:28
    Πασοκοσυριζαίοι, αφήστε τώρα το ΚΚΕ, έχετε μεγάλες σκοτούρες. Ήδη έχετε ζητήσει 3ο άγριο μνημόνιο με δάνειο από τον ESM, για 2 χρόνια, ύψους 29 δισ ευρώ, οι δανειστές έχουν αποσύρει την πρότασή τους, συνεπώς το δημοψήφισμα μπορεί ακόμη και να μην γίνει ως άνευ αντικειμένου ή να "ψήσετε" τον κόσμο να ψηφίσει ΝΑΙ σε απόλυτη γελοιοποίηση και του θεσμού και της συγκυβέρνησης, η οποία επιβεβαίωσε πλήρως το σενάριο της χρεοκοπίας στα χέρια της Αριστεράς ώστε να της μείνει ο "μουτζούρης" για τα εγκλήματα που έκανε η άρχουσα τάξη και τα αστικά της κόμματα επί 50 χρόνια στη χώρα και έτσι να τους απενοχοποιήσει κιόλας. Εάν βεβαίως παραμείνει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΛ, διότι από σήμερα το πρωί τα σενάρια για οικουμενική κυβέρνηση ή κυβέρνηση εθνικής ενότητας αναθερμάνθηκαν στα πλαίσια της αριστερής παρένθεσης, και το ακόμη χειρότερο είναι ότι αυτό θα γίνει πραξικοπηματικά και χωρίς εκλογές και αφού προηγουμένως η συγκυβέρνηση και ο Τσίπρας υπογράψουν το 3ο μνημόνιο. Μια χαρά χρήσιμοι ηλίθιοι σε βάρος του λαού φυσικά που θα πληρώσει το λογαριασμό, με την σοσιαλδημοκρατία να έχει εκπληρώσει για μία ακόμη φορά την βρωμερή και προδοτική αποστολή της.
  • ακυρο το μυαλο σουΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 07:32
    @ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
    Μας μπέρδεψες.Οχι στο ΟΧΙ, ΝΑΙ στο Οχι, Οχι στο Ναί, ΝΑΙ στο ναί.Μαντάρα τα έκανες.
    Τελικά με το άκυρο στην κάλπη, ακύρωσες την λογική, ακύρωσες και το ελάχιστο μυαλό που σου έμεινε.
    Αυτά παθαίνεις όταν είσαι κκε.
    Σε ακυρώνει ο λαός και σε πετάει στα σκουπίδια.
  • Με δημοψήφισμα θα επικυρωθεί η καινούρια συμφωνία που προτείνει η κυβέρνηση στους εταίρους;Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 03:58
    Θέλω να πιστεύω ότι η συμφωνία που προτείνει η πολύ περήφανη κυβέρνησή μας στους εταίρους της θα επικυρωθεί απ' το λαό με δημοψήφισμα. Ετσι δεν είναι;
  • Τρεις μέρες κράτησε η .. περηφάνια της ελληνικής κυβέρνησης. Μέχρι να μας φορτώσειμε τρίτο μνημόνιοΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 03:44
    Nτάισελμπλουμ:"Αυτό που μπορεί να αλλάξει είναι η πολιτική στάση της ελληνικής κυβέρνησης που οδήγησε σε αυτή την ατυχή κατάσταση

    Πού είναι ο... υπερήφανος κύριος Τσίπρας να απαντήσει; Είναι δυνατόν να λεγονται αυτά και να μην απαντάει μια αξιοπρεπής κυβέρνηση;
  • @Alexis. Μαγαρίστηκε και το όνομα.Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 03:25
    Καλά, Alexis, πάρε το αριστερό σου μνημόνιο και το κουβαδάκι σου και άντε παραλία.
  • Τι σημαίνει "φορβάς" ρε συριζόπληκτοι;Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 03:15
    @χέστηκε μια φορβάς.
    Δεν ξέρω ποιος έκανε αυτό που λες-τι σημαίνει φορβας;;;;- είναι λέξη ή απ' την απελπισία σας συριζαίοι γιατί τα πράγματα δεν πάνε καλά και η κυβέρνησή σας θα μας φορτώσει ένα τρίτο μνημόνιο, έχετε κάνει επάνω σας αυτό που σημαίνει το ρήμα, κι εσύ δεν πρόσεχες τι έγραφες;

    Καλά άσ' το μην απαντάς. Είδες τι είπε ο Παπαχριστόπουλός σας; "΄Ηταν λάθος η επιλογή του δημοψηφίσματος". Αρχίζουν και την κάνουν με ελαφριά βηματάκια ή έτσι δείχνει;
  • deldioΤετάρτη 1 Ιουλίου 2015, 00:08
    Παρακαλείται πολύ ο αγράμματος ή εγκάθετος πασοκοσυριζαίος που αναφέρει ως παράδειγμα προδοσίας του ΚΚΕ την συμφωνία της Βάρκιζας (ενώ βεβαίως την έκανε το ΕΑΜ), να ρωτήσει τους πασόκους καθοδηγητές τύπου Λαλιώτη να του βρει κανένα καινούριο παράδειγμα γιατί αυτό πάλιωσε: Το ΚΚΕ συμμετέχοντας στο ΕΑΜ υπέγραψε τη Βάρκιζα ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή δεν έκανε τότε αυτό που κάνει σήμερα έχοντας μελετήσει την ιστορία του. Δεν είχε διαμορφώσει στρατηγική για την κατάληψη της εξουσίας παρότι είχε το 80% του λαού μαζί του και ένοπλο, δεν είχε συνδέσει διαλεκτικά τον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα με τον ταξικό οι οποίοι αναγκαστικά συνυπήρχαν και το ζήτημα της εξουσίας μεταπολεμικά θα ερχόταν στην επιφάνεια. Με άλλα λόγια προχώρησε σε έναν απαράδεκτο συμβιβασμό στο όνομα της "ομαλής δημοκρατικής εξέλιξης" και της "εθνικής ενότητας" με τους αστούς και αυτό το πλήρωσε ακριβά ο λαός και το ίδιο με χρόνια παρανομίας, εξορίας, διώξεων και εκτελέσεων. Αυτό του λες να κάνει και σήμερα με τους Βαρουφάκηδες, τους Δραγασάκηδες και τις Τζάκρες με τους Κουρουμπλήδες στο όνομα της θολής αριστερής ενότητας που θα υπογράφει και εφαρμόζει αριστερά μνημόνια σφαγής του λαού με παραπλανητική αριστερή φρασεολογία. Άσε ρε μεγάλε, δεν σφάξανε.
  • Ιωαννίδης Χαρ.Τρίτη 30 Ιουνίου 2015, 22:09
    Ακυρο θα ψηφίσει το ΚΚΕ.Είναι απόλυτα συνεπές με την γενικώτερη πολιτική και τακτική του στάση που είναι ένα μεγάλο ΑΚΥΡΟ.
    Οταν το ΚΚΕ έχει ακυρώσει με την στάση τα τελευταία χρόνια την αγωνιστική παράδοση που παρέλαβε απο τους παλιότερους, τότε είναι λογικό σε μια τρομερά κρίσιμη στιγμή για τον λαό και το μέλλον του, να τα ακυρώνει όλα, όλα να τα πετάει στον μύλο της αντίδρασης,
    ρίχνοντας στην κάλπη του Δημοψηφίσματος ένα ΑΚΥΡΟ κουρελόχαρτο
    Δυστυχώς το ΚΚΕ μετατράπηκε σε ένα βρομερό ΑΚΥΡΟ κουρελόχαρτο.
  • bobosΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 21:48
    ΚΚΕ: Μενουμε ακυρο. Μενουμε Ευρωπη. lol
  • Το πήδημα θα το φάς απο τον λαό.Τρίτη 30 Ιουνίου 2015, 20:17
    @Σπύρος Ταμπ.
    Η πρόταση του ΚΚΕ είναι προδοσία ισάξια της Βάρκιζας.Ο ελληνικός λαός προδώθηκε πολλές φορές απο τους αστούς δυνάστες, και άλλες τόσες φορές απο το ψευτοκκε.
    Το ψηφοδέλτιο-απάτη του ΚΚΕ θα προσμετρηθεί στα άκυρα.Στην ουσία θα βοηθήσει το ΝΑΙ του Γιούνγκερ του Σόιμπλε και της Λαγκάρντ.
    Αν δεν είναι αυτό προδοσία, τότε ούτε και η Βάρκιζα με την παράδοση των αγωνιστών στους δοσίλογους ήταν προδοσία.
    Το ΚΚΕ βάζει πάνω απο τον λαό τα συμφέροντα του ''μαγαζιού του'', και οι λοβοτομημένοι οπαδοί του, την ζωούλα τους πάνω απο καλό του λαού.
    Το ΚΚΕ με την επανάσταση έχει πάρει οριστικό διαζύγιο.
    Εδώ έχει πάρει διαζύγιο απο την κοινή λογική, η επανάσταση θα γλύτωνε;
  • AlexisΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 20:02
    Πολύ φτηνή η στάση του ΚΚΕ. Ο Πόντιος Πιλάτος τώρα δικαιώνεται.
  • ΣπύροςΤαμπΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 19:13
    Η πολιτική πρόταση του ΚΚΕ είναι ευκαιρία να κάνουν κάποιοι , έστω και για μια φορά στη ζωούλα τους, μια επαναστατική πράξη.ιδού λοιπόν η Ρόδος( ή αλλιώς επιλέξτε το δεύτερο μέρος της ρήσης)!
  • χέστηκε μια φορβάς.Τρίτη 30 Ιουνίου 2015, 19:01
    @ Ως εκεί φτάσατε;

    Μόλις είδε την ανακοινωση της ΚΝΕ μια φοράδα στο αλώνι, έπαθε η κακομοίρα σοβαρή ευκοίλια.
    Στο εξής η ΚΝΕ να είναι πιό προσεκτική.
    Θα βρεί τον μπελά της απο την Εταιρεία Προστασίας των Ζώων.
  • ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 17:41
    ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΓΚΥΡΗ ΦΗΦΟΣ κατα των δυναστών.
    αποδεσμεσυση απο την ε.ε, ο λαός να αναλάβει τις τύχες του τα δικαιωματά του και τις υποχρεώσεις του.
    οχι στο οχι -οχι στο ναι
    ΑΚΥΡΟ στην κάπλη !
  • Χρήστος Κ.Τρίτη 30 Ιουνίου 2015, 17:30
    Κύριε , Νίκο μακάρι να κάνω λάθος , αλλά αυτή είναι η άποψή μου. Τα πολιτικά γεγονότα δεν έχουν σχέση με το ποδόσφαιρο , όπου αμέσως μετά την ανακήρυξη του πρωταθλητή ο λαός να ξεχνάει ότι η κούπα σηκώθηκε με πληρωμένους διαιτητές. Γιατί ο λαός και η ενότητά του είναι το ζήτημα.

    Αν ήμουν ΚΚΕ , θα σκεφτόμουν ως εξής : Τα κόμματα της αστικής τάξης και οι δανειστές δεν έχουν κανένα πρόβλημα μεταξύ τους στο πως θα ερμηνεύσουν μια πιθανή υπερίσχυση του ΝΑΙ . Αν θα είναι ένα ΝΑΙ του ελληνικού λαού για παραμονή μόνο στο ευρώ και την ΕΕ χωρίς πολύ σκληρή λιτότητα ή για πλήρη αποδοχή των πιο ακραίων και σφαγιαστικών αντιλαϊκών μέτρων . Θα πάρουν το ΝΑΙ και θα το αξιοποιήσουν όπως ακριβώς φανταζόμαστε. ( Έξυπνοι οι Αστοί στην ενότητα τους ). Θα ήμουν σίγουρος ( αν ήμουν ΚΚΕ) ότι η υπερίσχυση του ΟΧΙ θα έδινε την ευκαιρία στον Τσίπρα να το ερμηνεύσει ως αποδοχή των σχεδίων του για να προχωρήσει στο δικό του αντιλαϊκό Μνημόνιο. Θα σκεφτόμουν , όμως , ότι υπάρχει και όλος αυτός ο λαός που σήμερα δεν είναι ΚΚΕ , αλλά αύριο μπορεί να γίνει , και που έχει την διάθεση να αντισταθεί στους εκβιασμούς των δανειστών και των ντόπιων δούλων της χωρίς να έχει ξεκαθαρίσει ακριβώς τι πρέπει πολιτικά να γίνει. Αν ήμουν ΚΚΕ θα στεκόμουν δίπλα του με το ΟΧΙ εξηγώντας του , σαν δραγουμάνος, και γιατί ψηφίζω , ως ΚΚΕ , ΟΧΙ και για το τι πρέπει να γίνει ΜΕΤΑ. Αυτός ο λαός , που δεν θα ήταν ξεφτύλας ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ( δεν μιλάω για όλους τους Συριζαίους ! ) η κωλοτούμπα του Τσίπρα θα τον έφερνε πιο κοντά στο να με ακούσει , να με εμπιστευθεί και να κατέβει στους αγώνες της επόμενης μέρας. Έτσι θα μπορούσα να τον πείσω ευκολότερα για την ορθότητα των απόψεων μου. Με αυτή την επιλογή που κάνει το ΚΚΕ , εμένα προσωπικά μου δημιουργεί τελειωτικό πρόβλημα εμπιστοσύνης σε ένα Κόμμα που δεν μπορεί να κατανοήσει απλά πράγματα τακτικής , μέσα στην κοινωνικοιδεολογική πάλη, στο όνομα του πως θα ερμηνεύσει ο Κάθε Τσίπρας το ΟΧΙ του ΛΑΟΥ !!!!! στα σφαγιαστικά μέτρα του Καπιταλισμού. ΚΟΙΤΑΞΤΕ , το ντόπιο και ξένο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΣΟ ΕΝΩΜΕΝΟ είναι στο ΝΑΙ !!!!!
  • Ως εκεί φτάσατε πασοκοσυριζαίοι;Τρίτη 30 Ιουνίου 2015, 15:39
    Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΚΣ της ΚΝΕ: Καταγγελία στη νεολαία ΣΥΡΙΖΑ για τα ψέματα που διαδίδει


    Τη νεολαία ΣΥΡΙΖΑ, για τα ψέματα που διαδίδει, καταγγέλλει το Γραφείο Τύπου του ΚΣ της ΚΝΕ. Στην ανακοίνωσή του τονίζει:

    «Για να στηρίξουν το ψευτοδίλημμα, προχωράνε σε ψευτοδιαδόσεις.

    Καταγγέλλουμε την κυβερνητική νεολαία που διαδίδει ψέματα με προβοκατόρικο τρόπο για τη στάση του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στο επικείμενο δημοψήφισμα. Αλλού διαδίδει ότι η ΚΝΕ θα ψηφίσει το "όχι" της κυβέρνησης και αλλού ότι "το ΚΚΕ θα ψηφίσει ναι"!!! Παράκρουση ή συνειδητή διαστρέβλωση;

    Αυτά τα άθλια ψέματα δεν τα αναπαράγουν μόνο ανώνυμα στο διαδίκτυο, αλλά και μέσα στα ΑΕΙ - ΤΕΙ, στις γειτονιές, τα έγραψαν πάνω σε πανό φοιτητών! Επιδιώκουν να έχουν λυμένα τα χέρια τους για το ΣΥΡΙΖΑίικο μνημόνιο.

    Δεν μπορούν να απαντήσουν στη θέση του ΚΚΕ ότι το γνήσιο, πραγματικό ΟΧΙ στα μνημόνια σημαίνει απόρριψη τόσο της πρότασης των ΕΕ - ΔΝΤ - ΕΚΤ όσο και της πρότασης της κυβέρνησης. Η πραγματική περήφανη στάση είναι η αποδέσμευση από την ΕΕ με το λαό στην εξουσία. Αυτή την προοπτική πολεμάνε.

    Τους καλούμε να μαζευτούν...

    Η προσπάθειά τους να εμποδίσουν την αμφισβήτηση απέναντι στην ΕΕ, στα μνημόνια διαρκείας θα πάρει απάντηση από χιλιάδες νέους, ακυρώνοντας τα σχέδιά τους, ρίχνοντας στην κάλπη την πρόταση του ΚΚΕ:

    Όχι στην πρόταση των ΕΕ - ΔΝΤ - ΕΚΤ

    Όχι στην πρόταση της κυβέρνησης

    Αποδέσμευση από την ΕΕ, με το λαό στην εξουσία».
  • GXΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 14:40
    Είμαστε χώρα πτωχευμένη και ζούμε με τα δανεικά των πιστωτών μας. Εάν δεν επέλθει συμφωνία με τους εταίρους θα ζήσουμε το απόλυτο χάος. 'Ολα τα άλλα που συζητούνται είναι για να αυτομαστιγωνόμαστε και για να αυτοεπιβεβαιώνουμε τις ιδεοληψίες μας. 'Ενα μεγάλο ΝΑΙ για να απαγκιστρωθούμε από το άρμα που μας οδηγεί στον 'Αδη.
  • Αγγελος ΛιαπικοςΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 14:22
    Νικο Μπογιοπουλε συμφωνω στα περισσοτερα σημεια αυτης της αναλυσης μιας και δεν πιστεψα ποτε μου στα καμουφλαρισμενα ψευδη των Ελληνικων κυβερνησεων μεχρι τωρα.Παρ'ολα αυτα, συν την κριτικη που ασκουμε στους αλλους για την διαχειριση των κοινων, πρεπει να παρουσιαζουμε και ενα εφικτο, εστω και δυσκολο, σχεδιο για την επομενη μερα του ΟΧΙ σε ολα οσα αναφερεις.Οσο δεν υπαρχει τετοιο σχεδιο, που να εμπνευσει τους Ελληνες πολιτες και να τους δωσει την δυναμη να παλεψουν για την πραγματικη τους ελευθερια και οσο δεν υπαρχουν ηγετες που θα δηλωνουν με την σταση και τα λογια τους οτι αν παει κατι στραβα θα ειναι πρωτοι αυτοι οι οποιοι θα χασουν τα παντα, οι αποψεις και οι αναλυσεις παραμενουν για τους πολιτες αχρηστες και για τους δημοσιογραφους καθημερινη βιοποριστικη ενασχοληση.Αν και παλι δεν μπορει να υπαρξει τετοιο σχεδιο ας το ξερουν οι πολιτες ωστε να αποφασισουν με βαση αυτη την απουσια σχεδιου.Ενα τετοιο σχεδιο φυσικα δεν ειναι δικια σου υποχρεωση να το παρουσιασεις αλλα του ΚΚΕ η οποιου αλλου πολιτη η σχηματισμου, μιας και αυτο ειναι που αρνειται τα παντα και καλως πραττει, χωρις ομως να λεει τιποτα συγκεκριμενο εκτος απο τα γνωστα συνθηματα "εξω απο ολους και ολα"
  • bobosΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 12:28
    Απο δω και περα να ψηφιζετε την δημοκρατικη Χρυση Αυγη που ειναι υπερ των δημοψηφισματων. Ευχομαι το ΚΚΕ να παει στο -4%.
  • ΝικήταςΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 10:48
    προς Νικηταράς
    Επειδή προφανώς το χασισοφεστιβάλ του Σύριζα έχει προκαλέσει μόνιμη βλάβη και ευθεία γραμμή στη σκέψη, δε σου αξίζει πολιτική απάντηση.
    Το ύφος του σχολίου σου, πολιτικά 'νεοπλουτικό', ηθικά 'αυριανιστικό' και προσωπικά κατάπτυστο, σε κατατάσσει ανάλογα στο αντίστοιχο ήθος που κουβαλάτε πολλοί στο Σύριζα.
    Να σε χαίρονται!
  • ΒασίληςΤρίτη 30 Ιουνίου 2015, 02:17
    Θα μπορούσατε να δείξετε πλάνα απο την συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Σύντηγμα. Δεν ακούστηκε απο κανένα κανάλι αλλά η αυριανή συγκέντρωση θα είναι πρώτο Θέμα.
    Γιατι Δεν ρωτάτε τον Κύριο Βορίδη για ποιόν λόγο ψήφισαν την δεύτερη δανειακή σύμβαση να αλλάξουν τους όρους και να πάνε σε Αγγλικό Δίκαιο?
    Επιπλέον έχει σκοπό ο σύριζα πριν πει ΟΧΙ ο λαός να ακυρώσει το Αγγλικό Δίκαιο;
  • Ρόδα Τσάντα και ΚοπάναΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 23:42
    ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ λέμε ΝΑΙ τη Δευτέρα φεύγετε, ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ
  • β.π.Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 22:00
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ. Ξεφτιλίζετε τους αγώνες των κομμουνιστών που έχυσαν το αίμα τους για την πατρίδα .Ειστε ενας τροτσκιστης του χειρίστου είδους.
  • ΘανάσηςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 21:26
    Το αντικομμουνιστικό μένος των πασοκοσυριζαίων, πάλαι ποτέ οπαδών του Κουτσόγιωργα, του Γιαννόπουλου, του Τόμπρα, του Λαλιώτη και του Κουρή κατά του ΚΚΕ δεν κρύβεται. Είναι η απόλυτη υγεία και απόδειξη του ορθού δρόμου του ΚΚΕ αυτό, σκέψου να είμασταν βόθρος όπως όλο αυτό το φασιστοσκυλολόι που θεωρεί ότι επειδή μετακόμισε από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ παραγράφηκαν τα εγκλήματά τους σε βάρος του λαού. ίδια κατάληξη με το ΠΑΣΟΚ θα έχετε και μάλιστα σε πολύ συντομότερο χρόνο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Την ίδια αλαζονεία, έπαρση, αντικομμουνισμό και αλητεία επεδείκνυαν κάποτε και οι κλεφτοπασόκοι και τώρα κατάντησαν στο 3% ως ουρά του Σαμαρά, με αρχηγό τη Φώφη και think tank το συγγραφέα Χειμωνά!
  • Kόλπο ήτανε στημένο από το κατεστημένο;;;Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 21:11
    Συριζαίοι το δημοψήφισμα θα γίνει τελικά; Και με αυτό το ερωτημα που έχετε βάλει τώρα; ΄Η μήπως εκεί κατά την Πέμπτη θα σας δούμε αγκαλίτσα με τους θεσμούς που σας ... εξευτελίζουν και σας βασανίζουν να μας δίνετε μια συμφωνία -μνημόνιο και να μας καλείτε να ψηφίσουμε ΝΑΙ; Και το μόνο που θα έχει μείνει θα είναι το κλείσιμο των τραπεζών, το ότι δεν έχουμε πάρει τις συντάξεις ή τους μισθούς μας κι ότι μας πουλήσατε πάλι κάλπικη αξιοπρέπεια;
  • Το μνημόνιο πέθανε. Ζήτω το μνημόνιο.Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 19:59
    Ναι, ρε Μπογιο ούτε τώρα μπόρεσες να "διαβάσεις" σωστά την συγκυρία, ούτε να καταλάβεις σωστά τις επαναστατικές στιγμές που περνάμε με την αρχηγάρα μας τον ΤΣΕ ΤΣΙπρα. ΄Οπως και τότε στο συνέδριο του ΚΚΕ που δεν μας άφησες να σε καμαρώσουμε ως αντάρτη κατά του ΚΚΕ εκ των έσω. Να 'χουμε κι εμείς κάτι να λέμε.
    Και τώρα που ελέω της αρχηγάρας μας το μνημόνιο ονομάζεται "εντιμος συμβιβασμός" εσύ πάλι τα ίδια.
    Πού πάμε ρε; Πού παμε;
    Και κλείσαν κι οι τράπεζες και δεν έχουμε λεφτά να φάμε.
  • Θανασης ΜπογιοπουλοςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 19:29
    Εχουν περασει πολλα χρονια απο την τελευταια φορα που αυτος ο λαος ηταν ομορφος σαν ηρωας τωρα πια ραγιας και παλι ραγιας γιατι κατα βαθος γινοταν ηρωας απο λαθος και αυτη την ομορφια του ηρωα δεν την αντεχε
  • Antonius BlockΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 18:23
    Τα ξημερώματα της Παρασκευής 26/06/2015, ο Πρωθυπουργός της χώρας κ. Αλέξης Τσίπρας, προκήρυξε για τις 05/07/2015, δημοψήφισμα με το ερώτημα: «Συμφωνείτε (ΝΑΙ) ή Διαφωνείτε (ΟΧΙ) με τις προτάσεις (μέτρα) των θεσμών προκειμένου να συνεχισθεί η χρηματοδοτική στήριξη της χώρας?». Τίθεται δηλαδή σε δημοψήφισμα η αντιπρόταση ύψους 9, 2 δις ευρώ των θεσμών, στην πρόταση ύψους 8 δις ευρώ της ελληνικής κυβέρνησης. Όπου τα 8 δις της πρότασης ΣΥΡΙΖΑ θα προέλθουν κατά 92% από φορολογικά βάρη και κατά 8% από περικοπή δαπανών. Ταυτόχρονα, το δημοψήφισμα θα διενεργηθεί με κλειστές τις τράπεζες και με την επιβολή ελέγχου στις κεφαλαιακές ροές μέχρι του ύψους των 60€ ημερησίως.

    Είναι προφανές, ότι σε ένα δημοψήφισμα, ένα μόνο αποτέλεσμα υπάρχει είτε ΝΑΙ είτε ΟΧΙ.

    Εαν πλειοψηφίσει το ΟΧΙ, η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να δηλώσει στους θεσμούς ότι τα προτεινόμενα μέτρα τους δεν γίνονται αποδεκτά από τον ελληνικό λαό, άρα τα προτεινόμενα δημοσιονομικά μέτρα δεν εφαρμόζονται, οι δανειακές υποχρεώσεις δεν εκπληρώνονται και η χώρα προχωρά στη χάραξη νέας οικονομικής και χρηματοδοτικής πολιτικής. Λογική συνέπεια αυτού είναι ότι το ΟΧΙ σηματοδοτεί την έξοδο από την ευρωζώνη και την έξοδο από την ΕΕ.
    Με δεδομένο ότι το σύνολο σχεδόν των κυβερνητικών παραγόντων επί πέντε μήνες διακηρύσσει ότι, το αποτέλεσμα των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου δεν συνιστά εξουσιοδότηση ρήξης με την ευρωζώνη και την ΕΕ, ας αναζητήσουμε εναλλακτικά σενάρια, προσεγγίζοντας οικονομικο-κοινωνικά το φαινόμενο «ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση».
    Το εκλογικό ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές του Ιανουαρίου 2015 αποτελεί το άθροισμα του 2, 7-3, 2% του παλιού ΣΥΝ συν 30-34% ψηφοφόρους άλλων κομμάτων, στη συντριπτική τους πλειοψηφία ΠΑΣΟΚους που γαλουχήθηκαν με το ΠΑΣΟΚ του Σημίτη.
    Γιατί ψήφισαν όλοι αυτοί ΣΥΡΙΖΑ? Γιατί τους έταξε κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, αφορολόγητο 12.000€, επαναπρόσληψη όλων των απολυμένων, συλλογικές συμβάσεις εργασίας, κατώτατο μισθό 751€, ενδεχομένως μείωση των φορολογικών κλιμακίων, κλπ, κλπ, κλπ. Κυρίως όμως δεν τους αμφισβήτησε το μοντέλο της παραγωγικής βάσης που ήξεραν, εμπιστεύονταν, είχαν καταφέρει να «τρουπώσουν» και ελπίζουν ότι θα καταφέρουν να «ξανατρουπώσουν».
    Γιατί έφυγε λοιπόν ένας μετα-Σημιτικός ΠΑΣΟΚος από του ΠΑΣΟΚ? Επειδή το ΠΑΣΟΚ έκανε ακριβώς τα αντίθετα από τα προαναφερθέντα, συν τον αποκρουστικό ναρκισσισμό και υφέρποντα φασισμό του Βενιζέλου. Άρα, από τα προαναφερθέντα καθίσταται σαφές ότι όσοι ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ, ψήφισαν αποκλειστικώς και μόνο με κριτήρια οικονομικά. Καμμία ιδεολογική ταύτιση, καμμία σοσιαλδημοκρατική ιδεολογία, καμμία κοινωνική σύμπτωση, καμμία συνδικαλιστική κοινή πορεία, καμμία αγωνιστική συμπόρευση.
    Είναι λοιπόν διατεθειμένοι οι ψηφορόροι να υποστούν περαιτέρω οικονομικό στραγγαλισμό? Ασφαλώς όχι.
    Μετά την ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ και ιδιαίτερα μετά τη συνθήκη του Μαάστριχτ: (i) επιταχύνθηκε (είχε ξεκινήσει από τη δεκαετία του ’70) η αποβιομηχάνιση της χώρας γιατί τα ισχυρότερα κεφάλαια του Ευρωπαϊκού Βορρά εκτόπισαν τα λιγότερο ισχυρά, με συνέπεια την περαιτέρω υποβάθμιση των λιγότερο ανταγωνιστικών οικονομιών του Ευρωπαϊκού Νότου και (ii) εγκαταλείφθηκε η γεωργική παραγωγή μέσω των χρηματοδοτήσεων και των ποσοστόσεων. Αυτό οδήγησε στο μαρασμό του πρωτογενούς και του δευτερογενούς παραγωγικού τομέα της χώρας. Οπότε, από που προήλθε η ανάπτυξη (σε όρους ΑΕΠ) τις τελευταίες δεκαετίες? Από τον τριτογενή τομέα, δηλαδή τις υπηρεσίες. Τι σημαίνει υπηρεσίες? Κυρίως διαμετακομιστικούς κόμβους, διαχείρηση σκουπιδιών, συμβουλευτικές υπηρεσίες, media, γενόσημα φάρμακα. Από που προήλθαν λοιπόν τα κεφάλαια για τη νέα αυτή μορφή παραγωγικής ανασυγκρότησης? Από τις αεριτζίδικες χρηματοδοτήσεις μέσω των ΕΣΠΑ στα χέρια λίγων (υπάρχουν μόνο δύο εταιρείες που αναλαμβάνουν τη σύνταξη του φακέλου κατάθεσης υποψηφιότητας για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ έναντι αδρής αμοιβής), από τις ΜΚΟ με ασαφές πλαίσιο χρηματοδότησης σχεδόν όλων τους, από τις προσλήψεις προσωπικού μέσω ΕΣΠΑ και των ΜΚΟ, από την παντελή έλλειψη φορολογίας στον αδήλωτο πλούτο που προέρχεται από όποια παράνομη δραστηριότητα βάλει ο νούς μας και από τις χαριστικές φορολογικές ρυθμίσεις στο μεγάλο κεφάλαιο. Ποιος έβαλε τη χώρα στο νέο αυτό παραγωγικό μοντέλο? Το ΠΑΣΟΚ από το Σημίτη και μετά.
    Οπότε, έστω και εάν δεχθούμε ότι οι ΠΑΣΟΚοι είναι διατεθειμένοι να υποστούν περαιτέρω οικονομικό στραγγαλισμό, είναι διατεθειμένοι να χάσουν τις χρηματοδοτήσεις από το Ευρώπη? Με κανέναν μα κανέναν τρόπο.
    Εξάλλου, ένα από τα λίγα σημεία σύγκλεισης των προτάσεων του ΣΥΡΙΖΑ και των θεσμών στο πλαίσιο της πεντάμηνης «διαπραγμάτευσης», ήταν η μείωση του ύψους του πρωτογενούς πλεονάσματος κατά 1% ετησίως. Με απλή αριθμητική αυτό σημαίνει ετήσια εξοικονόμηση πόρων περίπου 1, 8 δις, άρα σε βάθος 5ετίας 9δις, προσθέστε σε αυτά και τα 35δις που αναλογούν στη χώρα από το πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης, φτάνουμε αισίως τα 44δις. Αφαιρέστε 560 εκατομύρια για την ανακούφιση των ευπαθών ομάδων συν άλλο 1, 7 δις για την κοινωνική πρόνοια (=2, 2 δις) σύμφωνα με το πρόγραμμα της Θεσ/νίκης του ΣΥΡΙΖΑ, μένουν καθαρά περίπου 42δις για την εκπλήρωση των στόχων της «νέας παραγωγικής ανασυγκρότησης». Είναι δυνατόν η εγχώρια ελίτ να συμφωνήσει να χάσει 42δις επειδή ένα δημοψήφισμα είπε ΟΧΙ? Είναι δυνατόν να αφήσουν τον κ.Τσίπρα να τινάξει τα πάντα στον αέρα αφήνοντας ανεκμετάλλευτους αυτούς τους πόρους? Με κανέναν μα κανέναν τρόπο.
    Στο πεδίο της γεωπολιτικής υπάρχουν τα εξής δεδομένα: (i) η Κίνα ξεκαθάρισε ότι δεν προτίθεται να διατηρήσει τις υποδομές της σε μία χώρα η οποία δεν θα είναι πλέον πύλη-εισόδου προς την ΕΕ, (ii) η Ρωσία ξεκαθάρισε ότι δεν στηρίζει την Ελλάδα γιατί δεν θέλει να ανοίξει και άλλο μέτωπο στα τόσο εκτεταμένα στις επιβουλές της Δύσης σύνορά της, (iii) προχωρά με γοργούς ρυθμούς η Ευρω-Ατλαντική Ένωση, η κορωνίδα του νεοφιλελεύθερου μετασχηματισμού της Δύσης, η σύγχρονη μορφή ιμπεριαλιστικής ανάπτυξης των τραπεζών σε βάρος των λαών. Ως εκ τούτου η παρουσία του ΔΝΤ είναι κεφαλαιώδους σημασίας, οι Ευρωπαίοι δεν το διώχνουν και μόνο του δεν πρόκειται να αποχωρήσει, από τη στιγμή που ο ΓΑΠ εκτελώντας εντολές του global governance χρησιμοποιήθηκε ως δούρειος ίππος για την είσοδό του σε αυτήν. Κανένα ΔΝΤ και κανένας ευρωπαϊκός τραπεζικός σχηματισμός δεν πρόκειται να κάνει πίσω στο όνομα της λαϊκής βούλησης των λαών της Ευρώπης, πόσο μάλλον όταν κάτι τέτοιο αφορά μία και μόνη μεμονωμένη χώρα που το οικονομικό της μέγεθος είναι το 2% του ΑΕΠ της ΕΕ.

    Οπότε, πως θα διαχειριστεί ο κ. Τσίπρας το ΟΧΙ του δημοψηφίσματος?
    Ο ένας δρόμος είναι η ολοκληρωτική ρήξη με την ευρωζώνη και την ΕΕ, αλλά κάτι τέτοιο δεν προκύπτει από το πρόγραμμα και το καταστατικό του ΣΥΡΙΖΑ, με εξαίρεση τη σταθερά μειοψηφούσα «αριστερή πλατφόρμα» στο εσωτερικό του και μερικούς μεμονομένους υποστηρικτές της άποψης.
    Ο άλλος δρόμος είναι το χρεοστάσιο εντός ευρωζώνης με σκοπό την άσκηση πίεσης για καλύτερους όρους δημιοσονομικής προσαρμογής.
    Ο τρίτος δρόμος είναι να συνεχίσει τη διαπραγμάτευση με βάση κάποια από τις δύο προτάσεις κερδίζοντας κάτι σε σχέση με τη βιωσιμότητα του χρέους. Μέχρι τη διακοπή των «διαπραγματεύσεων» οι θεσμοί αντιδρούσαν σθεναρά σε κάτι τέτοιο, αλλά δεν φαίνεται λογικό να επιμείνουν σε κάτι τέτοιο ρισκάροντας όλα τα προαναφερθέντα. Θεωρώντας πρακτικά αδύνατο το «κούρεμα» του χρέους, θα προτείνουν (και ο ΣΥΡΙΖΑ θα συμφωνήσει), σε χαμηλότερα επιτόκια και παράταση του χρόνου αποπληρωμής στα 30, 50, 60, 75 έτη. Η ρύθμιση αυτή θα φέρει μικρότερες ετήσιες καταβολές τοκοχρεολυσίων, οι οποίες υπολογίζονται σε 3-6 δις ετησίως για τα προσεχή έτη, άρα τουλάχιστον άλλα 15 δις κέρδος. Προστιθέμενα περαιτέρω τα 15 δις στα 42δις που προαναφέραμε στις τσέπες της εγχώριας οικονιμικής ελίτ, προσφέρονται τα απαραίτητα «ψίχουλα» για την κατανάλωση, την ενίσχυση της εσωτερικής ζήτησης-κατανάλωσης, άρα την ψευδεπίγραφη «ανάπτυξη», ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζονται τεράστια κέρδη για την ελίτ αυτή. Στο επικοινωνιακό πεδίο, ο ΣΥΡΙΖΑ θα προβάλει τη ρύθμιση αυτή ως μεγάλη επιτυχία που τον διαχωρίζει από τα υπόλοιπα κόμματα που διαχειρίσθηκαν την κρίση από το 2010 και μετά.
    Ο μόνος σίγουρος δρόμος πάντως είναι, ότι η οποιαδήποτε συμφωνία στη βάση του ΟΧΙ, θα προκαλέσει επικοινωνιακά (επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ θεωρήθηκε από τα εγχώρια ΜΜΕ αριστερά), λυσσαλέα επίθεση στην αριστερά με το επιχείρημα: «μη μιλάτε άλλο, και σεις μνημόνια με αντιλαϊκά μέτρα υπογράφετε», την πλήρη φίμωση του δημόσιου λόγου της επαναστατικής αριστεράς και σε πολύ σύντομο χρόνο θα οδηγήσει στην ποινικοποίηση κάθε εργατικής διεκδίκησης, κάθε απεργίας, κάθε συνεργατικής δράσης. Γιατί όλα αυτά? Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ εκουσίως ή ακουσίως, ήταν από τη στιγμή της δημιουργίας του ή έγινε στην πορεία, το ιδανικό εργαλείο για μια αδιασάλευτη συνέχιση των νεοφιλελεύθερων πολιτικών στη μετα-σοσιαλδημοκρατική Ευρώπη.

    Στην περίπτωση εκείνη που το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος είναι ΝΑΙ, πως θα διαχειριστεί ο κ. Τσίπρας το ΝΑΙ αυτό?
    Ο ένας δρόμος είναι να αναγνωρίσει ότι η βούληση του κυρίαρχου λαού βρίσκεται σε αντιδιαστολή με το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, να οδηγηθεί σε παραίτηση και σε πρόκληση εκλογών. Στις εκλογές αυτές (που θα γίνουν με λίστα) θα έχει τη δυνατότητα να ξεκαθαρίσει το εσωκομματικό τοπίο και είναι περίπου βέβαιο ότι θα βγει ενισχυμένος και ενδεχομένως αυτοδύναμος. Ανοίγεται λοιπόν μπροστά του μια πραγματική «προοπτική τετραετίας». Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για την εγχώρια ελίτ και τις οικονομικές της προσδοκίες όπως προαναφέραμε, εντός ενός σταθερού πολιτικού περιβάλλοντος.
    Ο άλλος δρόμος είναι να δηλώσει ότι ο κυρίαρχος λαός θέλει ευρωζώνη και ΕΕ, οπότε θα συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις και θα υπογράψει το πρώτο στη σύγχρονη ιστορία «αριστερό» μνημόνιο και «αριστερό» μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα.

    Συνεπώς, όποιο και εαν είναι το αποτελέσμα του δημοψηφίσματος, το τελικό αποτέσμα θα είναι η με επικοινωνιακούς όρους «ήττα της αριστεράς».

    Με βάση τις σκέψεις αυτές θεωρώ, ο κ. Τσίπρας δεν πήρε κανένα μα κανένα πολιτικό ρίσκο (πόσο μάλλον υψηλό). Το δημοψήφισμα σχεδιάστηκε και ο ΣΥΡΙΖΑ το εκτέλεσε με γνώμονα τη νεοφιλελεύθερη επέκταση.


    ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?
    Το κόλπο του δημοψηφίσματος με κλειστές τράπεζες, έγινε για να οδηγηθεί το αποτέλεσμα υποχρεωτικά στο ΝΑΙ. Αν και το ΟΧΙ δεν θα σημάνει αποδέσμευση από την ΕΕ.
    Έγινε, για να πειστεί ο λαός ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος πέραν της ευρωζώνης και της ΕΕ.
    Έγινε, για να καταγραφεί στο συλλογικό υποσυνείδητο ως η αποτυχία της αριστεράς.
    Έγινε, γιατί ο Έλληνας θέλει απλώς να «τρουπώσει» και γιατί έχει δεχθεί απόλυτα το «μαζί τα φάγαμε».
    Έγινε, για την περαιτέρω προώθηση του νεοφιλελεύθερου μετασχηματισμού της κοινωνίας με όρους αποικίας.
    Έγινε, για να τεθεί οριστική ταφόπλακα στην ιδεολογία της επαναστατικής αριστεράς.
  • όχι άλλο κάρβουνοΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 18:05
    Κρίμα ρε μπογιό... Κρίμα... Και φαινόταν να χεις 'μείνει ο τελευταίος των κομμουνιστών στην μικροαστική εξοχική ταβέρνα "Το μοναστήρι". Αντί να μπει το ΚΚΕ στη μάχη για το όχι, μέχρι τέλους, θα κάτσει να παίζει τις κουμπάρες, μετρώντας τα άκυρα... Και θ' αφήσει τον Τσίπρα να λέει στο λαό "πήδα", κι αυτός να πηδάει... Σαν να λεγε αποχή το ΚΚΕ, στο δημοψήφισμα του '74, γιατί η κατάργηση της βασιλείας δεν σήμαινε σοσιαλισμό.
    Αντί να μπει το ΚΚΕ, μπροστάρης και να τραβήξει το λαό και την υπόλοιπη αριστερά, σε αγώνα για βγούμε από το "λάκκο των λεώντων", επιλέγει τον αναχωρητισμό. Το μοναστήρι να 'ν' καλά...
    Αλλά τα 'χει πει η Αλέκα: να μην βγούμε από το ευρώ, γιατί έξω θα 'ναι χειρότερα για το λαό... Λες και όλο το αστικό συνάφι, που ουρλιάζει για την "ευρωπαϊκή προοπτική", το κάνει για να μας ξεγελάσει... Ο μαρξισμός πάει περίπατο και το ΚΚΕ υιοθετεί, μέχρι κεραίας, τη γραμμή Στίνα. Και ο μεγάλος εφευρέρτης Κουτσούμπας, ανακαλύπτει ότι το ελληνικό κεφάλαιο (ποιο τμήμα και γιατί) θέλει έξοδο από το ευρώ, εκφφραζόμενο μέσα από Λαφαζάνη, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και ΧΑ.
  • @ΝικηταράςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 17:21
    @Νικητας Παιδιά σου δεν είμαστε.Ούτε σε θέλει κανείς για πατέρα.Μάς ρώτησες εμάς μωρέ;
    Αν σε είχαμε πατέρα θα έπρεπε να αυτοκτονήσουμε.
    Κατανοητή η λύσσα σου για τον ΣΥΡΙΖΑ.Κατανοητό και το βρίσιμο στο τέλος του σχολίου σου.Κάπως πρέπει να ξεθυμάνεις βρε αδελφέ!
    Αλλοι κοπανάνε το κεφάλι τους στον τοίχο, εσύ το έριξες στο βρισίδι.
    Τοσο στραπάτσο φάγατε απο τον Συριζα.Ανθρωποι είστε κι εσείς και νεύρα έχετε, που σας τα έκανε ο Συριζα τσατάλια.
    Ο Συριζα έγινε η αιτία να αποκαλυφθεί ο βρώμικος ρόλος του ΚΚΕ, και έτσι να χάσει εκτός απο την μισή του δύναμη, και όποια εκτίμηση είχε ακόμα μέσα στο λαό.
    Ετσι η παρουσία του Συριζα και η πρόταση εξουσίας που παρουσίασε στο λαό, ακύρωσε την παρουσία του ΚΚΕ σαν πολιτικό χώρο, αποδεικνύοντας οτι δεν είναι μόνο περιττό το ΚΚΕ αλλά και επικίνδυνο για τα λαικά συμφέροντα.
    Λοιπόν είσαι ξεχασιάρης εκτός απο υβριστής.
    Το ΚΚΕ μαζί με την ναζιστισομμορία ψήφισαν κατά για ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.
    Σε πλείστες ψηφοφορίες το ΚΚΕ συντάσσεται με την Χ.Α ψηφίζοντας σε συνεργασία και οι δύο ΠΑΡΩΝ.Σε άλλες τόσες ψηφίζει κατά, πάλι μαζί με τους ναζί.
    Στην Χαλυβουργική δεν ήταν ο Συριζα που υποδέχτηκε τον ναζι Κασιδιάρη και του έδωσε μικρόφωνο για φτύσει τα κόκκαλα των αγωνιστών της Αριστεράς.Ο Σιφωνιός ήταν.Εργατοπατέρας και στέλεχος του ΚΚΕ.

    Υ.Γ.Μπροστά στην κομματική πρέζα του ΚΚΕ που έχει κάψει χιλιάδες εγκέφαλους, το χασισοφεστιβάλ ήταν παιδική γιορτή.
  • DepΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 17:13
    Το ΚΚΕ νομίζω οτι και στην Βουλή προχθές και σε όλη την προηγούμενη περίοδο εχει εκφράσει ξεκάθαρα την άποψη του σχετικά με την οικονομική κατάσταση του ελληνικού λαού
    Τι φταίει , ποιος φταίει γιατί φτάσαμε εδώ , τι πρέπει να γίνει
    Δεν άλλαξε κάτι σε αυτό και δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι απο εσάς κάνετε τους ανήξερους
    Αυτό δυο πράγματα σημαίνουν
    Η οτι δεν ξέρετε τι σας γίνετε και γράφετε οτι σας κατέβει οτι σας σερβίρουν, η οτι αγνοείτε πλήρως τις θέσεις του ΚΚΕ
    Το τι θα κανει ο καθένας την Κυριακή ειναι δικαιωμα του
    Δέν εχει όμως κανείς το δικαίωμα να διαστρεβλωνει τις θέσεις ενός κόμματος
    που ξέρουμε καλα την ιστορία του και τους αγώνες του
    Και μάλιστα το σίγουρο ειναι οτι δεν εχει ανάγκη απο κάποιους τιμητές σαν μερικούς απο εσάς
    Και οποίος δεν κατάλαβε το τίτλο του παραπάνω άρθρου να φροντίσει να το διαβάσει μερικές φορές ακόμα όχι τίποτα άλλο αλλα για μην χάνει χρόνο
    γράφοντας οτι θέλει
    Όσο για το δημοψήφισμα της Κυριακής ΟΧΙ Και Πάλι ΟΧΙ σε όσους προσπαθουν με μας ξεγελάσουν και να μας σερβίρουν το < επιδορπιο> μετά
    Ο νοών νοητών
  • ΟΛΟΙ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 16:51
    Όλοι στη συγκέντρωση υπέρ του «όχι» σήμερα Δευτέρα 7.30 μμ που διοργανώνει ο ΣΥΡΙΖΑ στην πλατεία Συντάγματος.
    «Στο δημοψήφισμα λέμε "Όχι" στη λιτότητα. Λέμε "Όχι" στα τελεσίγραφα των δανειστών. Λέμε "Όχι"¨στην κατάλυση της Δημοκρατίας. Συμμετέχουμε και στέλνουμε ισχυρό μήνυμα υπερηφάνειας, ελπίδας και αξιοπρέπειας σε Ελλάδα και Ευρώπη».
  • ΤιμολέωνΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 16:21
    Ζήτω η επαναστατική αυτοϊκανοποίηση !
  • συριζα = χρυση αυγηΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 16:10
    ποιοι ψηφισαν παρεα προχθες στην βουλη? ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛΛ -Χ.Α.!!!!! αντε η ωρα η καλη!!!!!! εξαλλου μεχρι τεσσερις γαμοι επιτρεπονται.
  • kostas_d_lamiaΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 15:47
    Δανεισμένο κείμενο από διπλανό άρθρο του enikos.gr

    "Ελεγε ο Σόλωνας πως «όταν για κρίσιμα θέματα η πόλις έχει κοπεί στα δύο, όσοι δεν παίρνουν θέση είναι άτιμοι». Το δημοψήφισμα λοιπόν ούτε σε εμφύλιο πόλεμο καλεί, ούτε στο στρίβειν δια του αρραβώνος, ούτε στην αποχή του καναπέ. Καλεί τον λαό να πάρει θέση. Να ανατρέψει εκείνο το φασιστικό «όλοι ίδιοι είναι», να περιφρονήσει εκείνο το αφ’ υψηλού «εγώ απέχω» και κάθε άλλο στερεότυπο σνομπαρίας, ελιτισμού ή ευήθειας"
  • ΝικήταςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 14:49
    προς όλα τα τρολλάκια του σύριζα.
    Αγαπητά μας παιδιά,
    μετά από πέντε χρόνια μνημονίων, η νέα κυβέρνηση συριζοανελ/τσιπροκαμμένων πρόσθεσε άλλους πέντε μήνες πλήρους απραξίας, φτώχειας, ένδειας , εξαπάτησης και κοροιδίας στις πλάτες των φτωχών, των απολυμένων, των ανέργων, των υποαπασχολούμενων, των χαμηλόμισθων, των υποψήφιων άνεργων, των κατεστραμμένων μικροεπιχειρηματιών, της πλειοψηφίας του λαού μας.
    Γίνατε συνώνυμο της κωλοτούμπας, του ψέματος, της αχρείας υποτίμησης της στοιχειώδους νοημοσύνης των ψηφοφόρων σας,
    φέρατε το λαό σε χειρότερη θέση και πιο φοβισμένο απ ότι ήταν, χρησιμοποιήσατε 'αριστερή' φρασεολογία και μας ταπεινώνετε καθημερινά με
    -μνημόνια που δεν καταργήσατε
    -το πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης που δεν εφαρμόσατε
    -το γλείψιμο στους δανειστές που σας έφτασε να προτείνετε νεα μέτρα 8 δις.
    -φεστιβάλ χασισιού της νεολαίας σας στο Σύνταγμα
    -Δώσατε περιθώριο στο Βορίδη, στο Γεωργιάδη, στο Βενιζέλο , αντι να τρέχουν να κρυφτούν, να υπερασπίζονται ξανά την πολιτική τους που μας εξαθλίωσε
    -κτλ, κτλ, κτλ...
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ!!!!
    ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΨΕΥΤΕΣ, ΛΑΙΦΣΤΥΛΑΔΕΣ, ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΠΑΣΟΚΟ-ΕΥΡΩΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΟ-ΑΝΑΝΕΩ-ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ-ΠΟΛΥ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΟ-ΞΙΠΑΣΜΕΝΟΙ!!!!
    ΚΑΝΤΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΡΕ!!!!
  • Σταμάτης γ. Βακαλόπουλος-ΣάμοςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 14:47
    ΣΕ ΞΕΡΩ...ΣΑΣ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ...

    \Είστε αυτοί όλοι που πίνατε το αίμα του λαού...
    Είστε όλοι αυτοί που θέλετε να συνεχιστεί το πάρτυ-
    είς βαρος των λαικών στρωμάτων...../

    Το να προσπαθείς, Ιωσήφ, καραμελίτσα, η, βλαδίμηρε, -
    ή, , όπως αλλιώς στο διάολο λέγεσαι...να τσουβαλιάσεις-
    ενα ηρωικό κόμμα-
    σαν το κκε... με τους απογόνους του φασισμού, -
    είσαι το λιγότερο χυδαίος...και κάθε μέρα μας δείχνεις πιος είσαι...
    Σε ξέρω καλά...

    Γι, αυτό θα σου απαντήσω επώνυμα...
    από κάτι λίγα που έγραψα ανώνυμα απο τις στήλες, -
    του μεγάλου ''πλουραλιστή''-Στάθη...γιατί αλλιώς δεν περνούσε..
    [μια απάντηση σ, ένα ακόμα υβριστή των κομμουνιστών-
    στο αφιερώνω εξαιρετικά...ψάξε και εσύ, όπως και πολλοί άλλοι-
    μέσα σε λίγες λέξεις...σε ποια κατηγορία ανήκεις-τε...]

    Ένας διαβάτης--της ζωής.Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015, 14:16

    @Σέ ξέρω-που να ''ξεραθείς''μαζί με το σκυλολοσοί σου!
    Είσαστε αυτοί που θέλετε να συνεχίσετε το φαγοπότι-
    απο τις σάρκες του λαού, όλοι οι κοπρίτες και τα λαμόγια-
    που με όλες τις κυβερνήσεις, είσαστε με το κουβέρνο.

    Σέ ξέρω, με την κουκούλα!
    Σε ξέρω, γιατί αυτή φορούσε και ο παπούς σου στην κατοχή!.
    και αυτή σου άφησε κληρονομιά!.

    Αυτή η κατοχή θέλεις να συνεχιστεί, γιατί σε βολεύει-
    όπως βόλευε και τον παπού σου τον μαυραγορίτη!.

    Λοιπόν άσε το κκε, και κύταξε και εσύ και πολλοί άλλοι-
    σαν και εσένα την τύφλα σας, και μην προσπαθείται με τις ανοησίες-
    και με την ψήφο σας, να σύρετε την ταφόπλακα στα όνειρα-
    και στις ελπίδες ενός λαού, που οι προγονοί σου οι φασίστες-
    και τα κόμματα που ψήφιζες όλα αυτά τα χρόνια, -
    μας έφεραν στην απόγνωση και στην εξαθλίωση....
  • Δημητρής ΖάννοςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 14:24
    Ερώτηση 9η: Προς Νίκο Μπογιόπουλο

    Ο μόνος κερδισμένος από την κίνηση Τσιπρα είναι η Αμερική αφού και η ισοτιμία έπεσε και το κινέζικο χρηματιστηριο ανέβηκε ο χρυσός και το καλαμποκι.
    Την άλλη εβδομάδα θα επέλθει συμφωνια και να μπορέσει να ανεβάσει τα επιτόκια του δολαρίου η Αμερική η οποία περιμένει τοσο καιρό μία πιο ισχυρή οικονομία για να προβεί στην αύξηση των επιτοκίων.
    Όλα τα άλλα είναι μαλακιες για να βαυκαλιζωνται οι εν Ελλάδι Νεοφιλελευθεροι
    Eχω δίκιο Νίκο?
    Θα δείξει, μακάρι να κάνω λάθος
  • αμμΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 13:48
    Nίκο είσαι μακράν εκτός πραγματικότητος και θεωρητικολογείς ασύστολα. Ενα: Πως θα είχε προετοιμαστεί εφ΄όσον το κύριο στοιχείο της αναγγελιας ήταν ο αιφνιδιασμός; Μήπως σου πέρασε Νίκο μου απ΄το μυαλό; Καλή η επαναστατική γυμναστική, αλλά τα βάζουμε και το μυαλουδάκι μας να σκεφτεί σε ΤΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ κινούμαστε. Δύο: Δεν βλέπω να μας λές για το χαμό που έγινε στις αγορές και ήταν το όπλο του Αλέξη. Το όπλο που δεν χρησιμοποίησε ο Γιωργάκης. Ναι βρε, το πεντοζάλι. Τρία: όπως καλά γνωρίζεις, η Ιστορία δεν απαντά σε υποθετικά ερωτήματα. Για να συνεννοούμαστε.
  • ΙωσήφΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 13:39
    {Το «όχι» θα στηρίξει η Χρυσή Αυγή στο δημοψήφισμα, όπως ξεκαθάρισε ο Νίκος Μιχαλολιάκος προσερχόμενος στη Βουλή.

    «”Όχι” στους τοκογλύφους, “ναι” στην εθνική ανεξαρτησία. Ο ελληνικός λαός πρέπει να αποφασίσει» είπε ο γ.γ. της Χρυσής Αυγής.}

    {“ΌXI” και ξανά “ΌXI” και πάλι “OXI”! } (Μπογιόπουλος)

    Τα πρόσωπα που έκαναν τις παραπάνω δηλώσεις δεν είναι καθόλου φανταστικά. Κάθε ομοιότητα μεταξύ των δηλώσεων οφείλεται μόνο και μόνο στην τύχη!
  • deldioΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 13:06
    ΝΑΙ = ψηφίζεις μνημόνιο δανειστών με λογαριασμό 11, 5 δισ ευρώ μέτρα, ΟΧΙ = ψηφίζεις μνημόνιο ΣΥΡΙΖΑΝΕΛΛ με λογαριασμό 8 δισ ευρώ μέτρα, δηλαδή κορόνα κερδίζει η κυβέρνηση γράμματα χάνουμε εμείς. Και μην πει κανένας έξυπνος ότι ο λαός θα ψηφίσει ΟΧΙ στα μέτρα των δανειστών και δεν θα ψηφίσει ΝΑΙ στο μνημόνιο του ΣΥΡΙΖΑ, διότι εφόσον δεν τίθεται σε ψηφοφορία το μνημόνιο της κυβέρνησης τούτο σημαίνει ότι μετά την κάλπη τη "μετάφραση" της ψήφου του λαού θα την κάνει η κυβέρνηση. Και όπως πολύ καλά θυμάστε ο ΣΥΡΙΖΑ προεκλογικά έλεγε ότι θα εφαρμόσει ΑΜΕΣΑ τα φιλολαϊκά μέτρα της Θεσσαλονίκης και ότι αυτά είναι αδιαπραγμάτευτα (751 κατώτατο μισθό, 12.000 ευρώ αφορολόγητο, "σημαία" η κατάργηση του ΕΝΦΙΑ κλπ) προκειμένου να "σκουπίσει" όλες τις ψήφους, και μετεκλογικά όχι μόνο δεν τα κατάργησε, όχι μόνο υποσχέθηκε ότι θα τα καταργήσει σε βάθος 4ετίας (φέξε μου και γλύστρησα) αλλά συνεχίζει να τα εφαρμόζει. Συνεπώς, όπως τη "μετάφραση" της ψήφου του λαού στις εκλογές του Γενάρη 2015 την έκανε αυθαίρετα και όπως τον βολεύει ο ΣΥΡΙΖΑ, έτσι ακριβώς θα "μεταφράσει" κατά το δοκούν και το τυχόν ΟΧΙ του λαού στο δημοψήφισμα, και ουδεμία σημασία έχει ποιές πραγματικά προθέσεις έχει αυτός που ψηφίζει ΝΑΙ ή ΟΧΙ, εάν ληφθεί υπόψη ότι το ερώτημα είναι καταφανώς διφορούμενο και παραπλανητικό και η ενημέρωση του λαού λειψή, ανεπίσημημ και γίνεται από non paper, από παπαγαλίστικες διαρροές και ξένα έντυπα. Οι ίδιοι οι Φίλης και Βαρουφάκης είπαν ότι εάν οι θεσμοί υιοθετήσουν την πρόταση της κυβέρνησης τότε η κυβέρνηση θα εισηγηθεί στο λαό να ψηφίσει ΝΑΙ στο δφημοψήφισμα, τί άλλη απόδειξη χρειάζεται.
    Λέμε λοιπόν ΟΧΙ και στις δύο προτάσεις τόσο της κυβέρνησης όσο και των δανειστών, λέμε ΟΧΙ και στα δύο μνημόνια που έρχονται ένα από την πόρτα και το άλλο από το παράθυρο, λέμε ΝΑΙ στην αποδέσμευση από την λυκοσυμμαχία της ΕΕ που εξαθλιώνει και σφάζει τους λαούς για τα υπερκέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
  • ΑνώνυμοΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 12:40
    Να τι είπε ο Βαρουφάκης το Σάββατο: «Είπαμε στους θεσμούς και στους εταίρους μας ότι αυτή η πρόταση (σ.σ. των ΕΕ - ΕΚΤ - ΔΝΤ) απλά δεν θα πέρναγε από τη Βουλή, ακόμα κι αν την προωθούσαμε εμείς σαν κυβέρνηση (...) Εμείς, τους είπα, εκλεχτήκαμε με το 36% των ψήφων. Η κυβέρνηση στο σύνολό της έχει λίγο πάνω από το 40%. Αυτή είναι μια κρίσιμη απόφαση που πρέπει να την πάρει τουλάχιστον το 50+1% των Ελλήνων και των Ελληνίδων (...) Η σημερινή απόρριψη εκ μέρους του Γιούρογκρουπ του αιτήματός μας για μια επέκταση της συμφωνίας για λίγες μέρες (...) ιδίως όταν υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο ελληνικός λαός να μην εισακούσει την κυβέρνηση και τη δική μας παρότρυνση προς το "όχι", δεδομένων αυτών, η απόρριψη από το Γιούρογκρουπ της αίτησης για επέκταση θεωρώ ότι κάνει μόνιμη ζημιά στην αξιοπιστία του Γιούρογκρουπ». Τι μας είπε ο Βαρουφάκης; Οτι η κυβέρνηση πλάσαρε στους εταίρους την απόφαση για δημοψήφισμα με τα εξής επιχειρήματα: Πρώτον, ότι διασφαλίζεται καλύτερα η ψήφιση της συμφωνίας, από το να έμπαινε στη Βουλή. Δεύτερον, ότι με το δημοψήφισμα διασφαλίζεται και η νομιμοποίησή της, από να ψηφιζόταν μόνο από την κυβερνητική πλειοψηφία. Και τρίτον, ότι δεν υπάρχει φόβος απόρριψης της συμφωνίας στο δημοψήφισμα, άρα η πλευρά των θεσμών δεν έχει τίποτα να φοβάται. Κατά τα άλλα, η κυβέρνηση προτείνει το ...«όχι» στο δημοψήφισμα. Μήπως αυτό λέγεται πολιτική απατεωνιά; Μία είναι η λύση λοιπόν σε αυτό το κάλπικο ερώτημα: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΣΜΩΝ-ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ- ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ, ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. Αν στείλουμε όλοι αυτό το μήνυμα από την κάπλη είναι πολιτικά άκυρο? Δε νομίζω..
  • xaris papΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 12:09
    Αν σκεπτομουν ως τωρα τι πρεπει να κανω η μηπως βιαστικε ο Τσιπρας να κανει δημοψηφησμα τωρα μετα τους ομους εκβιασμους απο τους καρεκοκενταυρους και μισελληνες Ευρωπεους 10 φορες εξω δεκα φορες ΟΧΙ και μαλιστα αν ηταν το ετος 2010 θα ελεγα του Τσιπρα εξω απο τη νομισματικη ενωση διοτι ως τωρα μονο κακα εχει προσθεση στην πατριδα .
  • dkΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 11:44
    ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΕΛΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΘΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΑΥΓΑ ΚΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΤΥΧΗΜΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ !
  • Προς καλόπαιδαΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 11:04
    Καλόπαιδα, διαβάστε το σχόλιο του "Πατριώτη" και ίσως να καταλάβετε γιατί λέτε επιεικώς ανοησίες.
    Όσο για τα υπόλοιπα, το Κ.Κ.Ε. έκανε πολλά λάθη στη μακρόχρονη ιστορία του, που όμως έβλαψαν μόνο το ίδιο. Ποτέ τον ελληνικό λαό.
    Εγκλήματα όμως σε βάρος του ελληνικού λαού, ένα εκ των οποίων συντελείται και στις μέρες μας, είτε μα αριστερό, είτε με δεξιό πρόσημο, δεν έκανε ποτέ!
  • Σταμάτης γ. Βακαλόπουλος-ΣάμοςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 10:24
    ΨΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ...ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΝΗΣΑΝ!...
    [Μαριονέτες στα χέρια των λυκανθρώπων]..

    Όλοι εσείς που αγωνιάτε για την τύχη του λαού να παραμείνει-
    η ελλάδα μέσα σε αυτή τη λυκοσυμμαχία...είστε επίσης ψεύτες-
    και γίνεστε συνειδητά τα παπαγαλάκια των εκμεταλλευτών-
    του λαού μας...και να συνεχιστεί η παραπέρα εξαθλίωσής του...

    Ο πατριωτισμός σας κάλπικος...Γίνατε συνοδοιπόροι σ, ένα σύστημα-
    που οδήγησε το λαό στη κόλαση...μέσα απο την παγκοσμοποίηση-
    του οικονομικού φασισμού....και ζεί στο πετσί του την περιπέτεια-
    διώχνοτας σαν την κακιά μυτριά τα νειάτα της πατρίδας...

    Ένας είναι ο δρόμος της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας μας..
    Να πάρουμε τις τύχες στα χέρια μας...
    και να στείλουμε όλους αυτούς που μας πείνουν το αίμα στο διάβολο!..

    ΎΣ/-ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!....
    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ!...
  • ΓιάννηςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 10:13
    Ρε τι λόξα κι αυτή, ολοι οι ΠΑΣΟΚοι να θελουν να λεγονται "αριστεροι" και να φροντιζουν παντα για τη σωτηρια της Ελλάδας;
    Και μη μου πειτε ότι ολοι εσεις που δεν διαβασατε στο τελος του αρθρου τις προτασεις του Μπογιοπουλου, ότι δεν εισαστε πρωην Πασοκ;
  • ΞΕΝΟΣΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 10:06
    ΑΣΤΑ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΕ.
    Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΝΕΙ ΡΗΞΗ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΝΕΤΕ ΤΡΑΜΠΑΛΑ ΣΤΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ ¨ΠΕΡΙΣΣΟΣ".
    ΞΕΦΤΙΛΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
    ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ;
  • ΣΤΑΥΡΟΣΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 09:57
    Mπράβο και ξανά μπράβο . Πεντακαθαρη άποψη. Οχι σαν κάποιες ψοφοδεεις αναλύσεις ορισμένων αριστερων που πάντα εψαχναν' φουστανια'για να κρυφτουν.Ο αριστερός δεν μπορεί να κοροιδεύυει η να ειναι τακτικιστής. Η αλήθεια πρέπει να λέγεται καθαρά και ας εχει προσωρινο κόστος.
  • GvarsΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 09:33
    Το να εχεις υπάρξει 31 χρονια ψηφοφόρος ΠΑΣΟΚ, εχει δυστυχώς και τις παρενέργειες του. Το κυριότερο, εχει αφαιρέσει εκείνη την δυνατότητα αντίληψης των στοιχειωδών, να μπορεις βρε αδερφέ να ξεχωρίσεις το άσπρο απο το μαύρο. Σου γράφει ο Μπογιοπούλος 5 πράγματα που βρίθουν λογικής, που οποιοσδήποτε έχων στοιχειώδη λογική και αντίληψη δε θα χρειαζόταν να τα διαβάσει δεύτερη φορα για να συμφωνήσει. Κι ομως ξεπετάγονται ενα σωρό χρυσόψαρα που προφανώς το δυσκολότερο ερώτημα στο οποίο με επιτυχία μπορούν να απαντήσουν ειναι αν θα φάνε τους κεφτέδες με ρύζι η πατάτες και εκφράζουν άποψη. Και μάλιστα αυστηρά, κι εγκαλούν και το ΚΚΕ, τα χρυσόψαρα!
  • μην κρύβεσαι ΜπογιόΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 08:09
    Μην κρύβεσαι ρε Μπογιόπουλε.Τι κομμουνισταράς είσαι ορέ?
    Πέστο ευθαρσώς ορέ.
    Ψηφίζουμε δανειστές, ψηφίζουμε δυνάστες για να μην ψηφίσουμε το ίδιο με τον Συριζα.
    Ο Κου κου τσουμπές το είπε καθαρά στη βουλή.Εσύ γιατί ντρέπεσαι ορε?
  • Μύρων ΚλίνηςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 05:06
    Το κείμενο δεν δίνει απαντήσεις, θέτει μόνο ερωτήματα...είναι κριτική, θεμιτή βέβαια, αλλά πέρα απ' τα ΟΧΙ που ήδη εγώ και άλλοι έχουμε ήδη αποφασίσει, λύσεις δεν προτείνει. Απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές που θέτει και άλλες παρεμφερείς μπορεί να δώσει ένας συνδυασμός που θα περιλαμβάνει ΣΧΕΔΙΟ - ΧΡΟΝΟ - ΠΟΡΟΥΣ. Ωστόσο θα προσπαθήσω να απαντήσω στον δημοσιογράφο Μπογιόπουλο. Στο 1 - Οι ευρωπαικές ηγεσίες θάβουν το όραμα της ενωμένης Ευρώπης, ενώ η ευρωαριστερά αγωνίζεται να περισσώσει ότι μπορεί, λέει τι πρέπει να γίνει και ελπίζει πως θα μπορέσει να το πραγματοποιήσει με διάλογο, διαπραγμάτευση, επιχειρήματα. Όταν αυτά εξαντληθούν υπάρχει και το δημοψήφισμα. Στο 2 - Πέρα απ' το ότι ΚΑΙ αυτά απαιτούν ΣΧΕΔΙΟ - ΧΡΟΝΟ - ΠΟΡΟΥΣ, αν μια κυβέρνηση πάρει απ' την αρχή έκτακτα μέτρα σπέρνει χειρότερο πανικό. Δεν πιστεύω πως κάποιος έχει λύση μαγική που δεν θα περιλαμβάνει αυτά που έγραψα με κεφαλαία γράμματα... Στο 3 - Σε κάθε περίπτωση προτιμώ κάποιους με έντιμη πρόθεση κ ας μην μπορούν (ακόμη) απ' αυτούς που μας κατάντησαν έτσι. Στο 4 - μπορεί η στρατηγική να φαίνεται λάθος, αλλά άλλα περιθώρια ελιγμών δεν υπάρχουν, αυτό είναι προφανές. Μόνοι μας ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. Στο 5 - δυστυχώς όλες οι διαπραγματεύσεις διεξάγονται με τη χώρα σε δυσμενέστατη θέση. Στο 6 - οι παρεμβάσεις του ΔΝΤ ήταν ξεκάθαρο πως αφορούσαν κυρίως την φορολόγηση επιχειρήσεων "Την αύξηση του ανώτατου φορολογικού συντελεστή για την φορολογία εισοδήματος φυσικών προσώπων έως και 60% προανήγγειλε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ευκλείδης Τσακαλώτος" - μιλάει για εισοδήματα 80.000 ευρώ και πάνω = αυτό δεν το θέλει φυσικά το ΔΝΤ & τα όρια ηλικίας για σύνταξη που το ΔΝΤ θέλει να πάνε στα 67 & τα 40 εργάσιμα χρόνια. Στο 7 - δεν χάσαμε τη μνήμη μας, αλλά έχουμε 2015 και αντιμετωπίζουμε τη μεγαλύτερη κρίση. Όταν είμαστε στη δεκαετία του '80 κανείς "πατριώτης" δεν τα σκάλιζε αυτά, αφού παίρναμε τα πακέτα κ τα μοίραζε ο Τσοβόλας σε ημέτερους κτλ. Το 8 δεν το γνωρίζω, ίσως είναι φήμη, αλλά σε μια διαπραγμάτευση ζητούνται εγγυήσεις πολλές φορές επαχθείς. Αν υπάρξουν ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ - (μας δοθεί ο απαραίτητος) ΧΡΟΝΟΣ - ΠΟΡΟΙ - ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ & ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε!!!
  • αΛΚΗςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 03:54
    ρε συ μπογιοπουλε, μιλας για ελληνες δυχτηχως. μιλας για εναν λαο οπου ειχε 400 χρονια σκλαβια και αν οι οθωμανοι με τους εγγλεζους δεν τα σπαγανε θα ειχαμε τουρκια ακομα. μιλας για εναν λαο, που οταν ηρθε ο χιτλερ υπηρχαν ομαδες υποστηριξης του πριν καν πατησει το ποδι του εδω. μιλας για ενα λαο που τα ειχε καλα με τη χουντα 2-3 χρονια πριν πεσει γιατι μετα σταματησαν οι παροχες. αριστερος ειμαι, ρατσιστης με τους ελληνες πια. δεν ειναι λαος αντρακι μου αυτοι. ο τσιπρας ειναι εμβληματικη μορφη. προσπαθει να φερει το λαο στα μετρα του και να τον εκτρεψει προς τα αριστερα, εστω παραπλανοντας τον. σκεψου το και λιγο ετσι. μην μενεις μονο στη σκεψη του κκε, που στο κατω κατω, εχει δειξει η ιστορια, οτι μεγαλυτερες κοτες απο την υγεσια του κκε, δεν εχει ξαναβγαλει η αριστερα. καλο βραδυ αντρακι μου, και σκεψου οτι ο μονη ικανη δυναμη να δωσει ελπιδα σε αυτο το σκατοσογο, που λεγεται ελλαγα, ειναι ο συριζα. πραγματικα δε θα ηθελα να ημουν ο τσιπρας αυτη τη στιγμη.
  • NikolaosΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 03:52
    ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ του ΚΚΕ.

    Μπογιοπουλε, απολαμβανω πολλες φορες την ρητορικη σου στα Πανελ αλλα... εδω, παροτι που συμφωνω με το 99% απο οσα γραφεις, εσυ και το ΚΚΕ κανετε μολις ενα λαθος αλλα ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ.
    1) Λετε λοιπον τον ΣΥΡΙΖΑ να βαλει και την δικη σας προταση στο δημοψηφισμα . Καλως . Αλλα και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν υποχρεουτε να το κανει, φαντασου να εβαζε ολες τις προτασεις απο ολα τα κομματα. Ειναι το δημοκρατικα εκλεγμενο κομμα και αυτο αποφασιζει για το ερωτημα. Δειξε σεβασμο στη Δημοκρατια.
    2) Το ερωτημα αναφερεται στην αποδοχη η οχι της προτασης των Δανειστων. ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ! Σε ποια φαντασιωση βλεπεις τις 47 σελιδες στο δημοψηφισμα ?? Ποιος σου ειπε οτι αν πουμε οτι αν πουμε οχι στο δημοψηφισμα τοτε ο ΣΥΡΙΖΑ θα μας φερει τις 47 σελιδες ?? Αν το κανει τοτε ολοι εναντιον του αλλα μην προτρεχεις χωρις αποδεικτικα στοιχεια - ειναι κατινιστικο και χανετε ψηφοφορους με κοινη λογικη σαν και μενα.
    3) Πατε να ψηφισεται ΑΚΥΡΟ ?? Και ρωταω , βοηθαει αυτο τον εργαζομενο? Θα μας ξεσκισουν την επομενη αν το αποτελεσμα ειναι ΝΑΙ εστω και για λιγο . ΣΚΕΨΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΕΥΘΥΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ του ΚΚΕ που προτρινει τους ψηφοφορους του στο ακυρο .
    4) Συμφερει το ΚΚΕ να θεσει το ερωτημα για αποδεσμευση απο την ΕΕ και λαικη κυριαρχια ΤΩΡΑ?? Με δεδομενο οτι ο λαος δεν ειναι ακομα ωριμος για κουμμουνισμο και αμφιβαλλω και για εξοδο, Αν φαμε χυλοπιτα τωρα, τοτε αυτο θα γινει το αλλοθι των δεξιων για τις επομενες δεκαετειες και θα μας εγκλοβισουν στην ΛΥΚΟΣΥΜΜΑΧΙΑ !

    ΥΓ
    Οταν εχεις το διλημμα να παραδωσεις η οχι την κυριαρχιεα σου , τοτε λες ΟΧΙ. Οταν εχεις το δικαιο μαζι σου τοτε λες ΟΧΙ στους εκβιαστες και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ. Ειναι θεμα αρχης ! Ο Ελληνικος λαος ειπαι ΟΧΙ το 1940 και ας υπηρχε η πιθανοτητα το κακουχησει , να τραυματιστει, να μεινει αναπειρος , να σκοτωθει στον πολεμο . Οι μαρτυρες Χριστιανοι ειπαν οχι στην αλλαξοπιστια και ας τους κοψαν το κεφαλι. Και εμεις πρεπει να τους πουμε ΟΧΙ και ας πεινασουμε !! Αν δεν ειμαστε ικανοι να πουμε αυτο το ΟΧΙ τοτε δεν εχουμε καμια σχεσει με τους προγονους μας.
  • ΙΟΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 03:48
    Εγραψες τοσο κειμενο για να αποδειξεις τι ? Επειδη ειμαι λιγο βλακας βοηθησε με , αν το δημοψηφισμα ειχε απο την μια την θεση του ΚΚΕ δηλ.οχι στα μνημονια αποδεσμευση απο την Ε.Ε. και απο την αλλη ναι στα μνημονια και μεσα στην ευρωζωνη ποιο θα ηταν το αποτελεσμα ? Και επειδη ξερεις το αποτελεσμα, τι θα το εκανε η κυβερνηση μετα? Εκτος αν τα κειμενα αυτα απευθυνονται μονο για τους οπαδους. Ενταξει στις εκλογες κατεβαινετε μονο για να μετρησετε τους ψηφους σας, δεν χρειαζετε να το κανετε και για τα δημοψηφισματα.Επι τελους λιγη σοβαροτητα και οχι τυχοδιωκτισμοι. Το ΚΚΕ εχει και μια ιστορια μη το ξεφτιλιζουμε και μη το μικραινουμε. (Ενοειται οτι για το αποτελεσμα του υποτιθεμενου δημοψηφισματος που λεω ποιο πανω θα ειχε ευθυνη και το ΚΚΕ )
  • spirosΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 02:44
    Νίκο,

    οι απαντήσεις στα ερωτήματα τα οποία θέτεις μας οδηγούν σε ορισμένα συμπεράσματα σχετικά με το τι επιδιώκει ο ΣΥΡΙΖΑ να επιτύχει με τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος. Όμορφα και ωραία!

    Ο Τσίπρας εισηγήθηκε λοιπόν τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος. Έχει το καρπούζι, έχει και το μαχαίρι..δημιούργησε νέα δεδομένα. Τα κόμματα και οι οργανώσεις της αριστεράς, και ειδικά των κομμουνιστών, οφείλουν, κατά τη γνώμη μου, να προχωρήσουν πέρα από την ανάλυση του γιατί ο Τσίπρας κάνει το δημοψήφισμα. Οφείλουμε να το δούμε ως μια ευκαιρία να βαθύνουμε και να αναδείξουμε τη ρήξη με την Ευρωζώνη και την Ε.Ε., αποκαλύπτοντας όλο και περισσότερο το ρόλο τους.

    Αυτό θα σήμαινε 1ον: έαν βρεθούμε τυχαία στο ελληνικό κοινοβούλιο ψηφίζουμε υπέρ του να γίνει το δημοψήφισμα και 2ον: ψηφίζουμε και καλούμε να ψηφιστεί ένα - απολύτως - ξεκάθαρο ΟΧΙ!

    Εσύ τι λές για αυτό;

    Καληνύχτα και καλή εβδομάδα!
  • ΚαπετανιοςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 01:56
    Απυθμενο το θρασος των Συριζοπουλων.
    Κραταει ο Τσιπρας το μνημονιο 1 του ΓΑΠ, το μνημονιο 2 των ΣαμαροΒενιζελων και επαυξανει με το μνημονιο των 47 σελιδων
    και οι απιθανοι τυποι μιλανε για αγωνες του λαου, μιλανε για λαο τα τσιρακια της πλουτοκρατιας που τον οδηγουν στην τελικη καταστροφη.
  • ΒαγγέληςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 01:42
    υπαρχει η επιλογη του ναι για να εχεις κυβέρνηση Σαμαρα και σιγουρα τα μνημόνια. Αφου με τιποτα δεν ειστε ευχαριστημένοι ...
  • ΠαναγιωτηςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 01:38
    Νίκο πολύ σωστά αυτά που γράφεις. Αλλά έχω μια τεράστια απορία. Τι νόημα έχει το άκυρο;; Δεν προσμετροτούνται τα άκυρα στα ποσοστά. Δεν φαίνεται η άποψη σου ποτέ. Εγώ περίμενα όχι τώρα, όχι μετά και όχι πιο μετά. Διότι το όχι σου δεν θα αποτυπώνεται πουθενά. Νομίζω ότι η απόφαση ψήφου πρέπει να ξανά εξεταστεί και να υπάρχει ένα σχέδιο δράσεων την επόμενη μέρα. Διότι το να μείνεις αμέτοχος, γιατί αυτό φαίνεται στις κάλπες και κανένα όχι, δεν είναι λύση ουσίας. Το να μην συμμετέχεις σε μια κυβέρνηση που θέλει την Ευρώπη είναι φυσιολογικό. Το να μην ακολουθείς φόρους 8 δις επίσης. Το να σου θέτουν ένα ερώτημα που έχει παγκόσμιο αντίκτυπο, εκτός πια αν δεν ενδιαφερόμαστε ο από έξω λαός την γνώμη θα έχει για τον δικό μας, σε ένα ερώτημα το οποίο απλά αν το αναγνώσεις η απάντηση που δίνεις είναι με κλειστά μάτια, και εσύ να μην δίνεις καθόλου απάντηση, πόσο βοηθάς ουσιαστικά. Το στίγμα σου το αφήνεις αλλιώς στο κρυφό νόημα που εμπεριέχει το ΟΧΙ του ΣΥΡΙΖΑ. Στην προκειμένη περίπτωση όμως το ΟΧΙ το δικό σου δεν το λαμβάνει κανείς υπόψη και δεν μετρά. Πρέπει να πιάσουμε την ουσία επιτέλους.
  • ΣπύροςΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 00:35
    Και μια ερώτηση για σένα τώρα Νίκο, μιας και ξέρω οτι στοιχειοθετείς με αριθμούς:

    Ποιό ποσοστό των 8 δις των 47 σελίδων αντιστοιχεί στο μέσο έλληνα και ποιο ποσοστό στον πλουσιότερο; Και επιπλέον ποια τα αντίστοιχα ποσοστά της πρότασης των δανειστών;
  • ΕλιΔευτέρα 29 Ιουνίου 2015, 00:06
    Χίλια μπράβο!!!!!!!!! Χίλια μπράβο Νίκο Μπογιόπουλε!!!!!!!
  • Ένας ΠατριώτηςΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 23:46
    Στο βαθμό που μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε, έχουμε 4 δεδομένα.
    α) Η συμπολίτευση (Σύριζα, Ανέλ, με την πρόσφατη προσθήκη των κ(α)λόπαιδων της χρυσής αυγής) και αντιπολίτευση (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, Ποτάμι), αποδέχονται ολοκληρωτικά και ολοσχερώς τα προηγούμενα μέτρα που φτωχοποίησαν τον ελληνικό λαό, που δημιούργησαν 1, 5 εκατομμύρια ανέργους και 6 εκατομμύρια φτωχούς.
    β) Η συμπολίτευση λέει όχι στα μέτρα της αγίας και ομοουσίου τριάδας και εγκρίνει τα δικά της που έφθασαν αισίως τα 8 δις ευρώ. Μέτρα που όπως ευφυώς ειπώθηκε είναι μέτρα καρμανιόλα.
    γ) Η αντιπολίτευση λέει όχι στα μέτρα της κυβέρνησης και εγκρίνει αυτά της αγίας και ομοουσίου τριάδας που ξεπερνούν κατά τι τα 8 δις ευρώ (ένας θεός γνωρίζει πόσο). Μέτρα που όπως ευφυώς ειπώθηκε είναι μέτρα λαιμητόμος.
    δ) Η τρόικα, θεσμοί, εταίροι, δανειστές, όπως θέλετε πείτε τους, μπορείτε και αγία και ομοούσια τριάδα, προσπαθεί να μας ληστέψει και στη συνέχεια να μας δολοφονήσει.
    Άρα όπως ευφυώς έχει ειπωθεί και πάλι, πρόκειται για μια ληστοσυμμαχία.
    Ούτε κοινό ευρωπαϊκό μας σπίτι, ούτε Ευρώπη της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης των λαών και ούτω καθεξής.
    Ποιά μπορεί να είναι η λύση για το δημοψήφισμα της Κυριακής με τα νόθα και κάλπικα ερωτήματα.
    Πολύ απλά:
    Όχι και ξανά Όχι και πάλι Όχι, λοιπόν! Όχι σε όλα τα μνημόνια!
    Όχι και στις υπογραφές – Όχι και στις διαπραγματεύσεις μνημονίων!
    Όχι στον λάκκο των λεόντων! Μονομερής διαγραφή του χρέους!
    Όχι στα δεσμά της ΕΕ και του ΝΑΤΟ! Αποδέσμευση! Τώρα!
  • ΓιωργοςΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 23:25
    Κυριε Μπογιοπουλε, αξιοσημειωτα, πολυ σεβαστα και αληθη αυτα που γραφετε. Σε περιπτωση που οπως λετε, οι συνεπειες ενος πιθανου "οχι" δεν ειναι αυτες στις οποιες υπολογιζει ο πρωθυπουργος και οδηγησουν σε ενα μονοπατι εκτος Ευρωπης διχως την επιλογη περεταιρω διαπραγματευσεων, υπαρχει πραγματι οδος που να μην περναει αναμεσα απο τις Συμπληγαδες? Υπαρχει εφικτη εναλλακτικη λυση που δε συνοδευεται απο εστω και βραχυχρονια απολυτη οικονομικη καταστροφη υπο τις τωρινες συνθηκες? Θα μπορουσατε να μας δωσετε καποια στοιχεια για το πως μπορει να χαραχθει ενα τετοιο μονοπατι? Να μας παραπεμψετε καπου? Γιατι αν ειναι να ψηφισουμε και να υποστηριξουμε ενδεχομενως ενα πραγματικο "οχι", πρεπει να εχουμε μια ιδεα για το που μας οδηγει.
  • Αδωνις ΚουλιούφαςΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 22:56
    Ας πούμε ότι όλα όσα γράφεις είναι σωστά. Μπορούμε τουλάχιστον να συμφωνήσουμε ότι ένα ΟΧΙ στο συγκεκριμένο δημοψήφισμα μπορεί να φέρει μία ανάταση στο λαϊκό κίνημα; Μπορούμε επίσης να συμφωνήσουμε ότι η αποχή το λευκό ή οποιαδήποτε μη έγκυρη ψήφος δεν αποτελεί μία πολιτική θέση στο συγκεκριμένο πολιτικό διακύβευμα; Αν συμφωνήσουμε σ΄αυτά, είμαστε σε καλό δρόμο....
  • erminaΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 22:51
    "(...) έχει μεγάλη σημασία να καταγραφεί με τρόπο ανόθευτο, πολιτικά έγκυρο και μετρήσιμο στην κάλπη το μόνο ουσιαστικό, ελπιδοφόρο και εξεργετικό «Όχι» που υπάρχει:
    «Όχι στην ΕΕ- αποδέσμευση τώρα» από τον «λάκκο των λεόντων»!

    Νίκο Μπογιόπουλε πολλά συγχαρητήρια!! Εξαιρετικό!
  • katiaΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 22:08
    "Μπράβο!" και ξανά "Μπράβο!" και πάλι "Μπράβο!" Νίκο. Μπορεί να μην συμφωνώ ως προς όλες τις λεπτομέρειες του άρθρου σου, αλλά συμφωνώ απόλυτα ως προς την ουσία: Ένα «Όχι» που κανείς δεν θα μπορεί τη Δευτέρα να το μακιγιάρει όπως θέλει. Ένα «Όχι» που θα κατατεθεί στους αγώνες του λαού και δεν θα επιδέχεται καμίας «ασάφειας».

    Αυτό το δημοψήφισμα, ανεξάρτητα από κάθε ιδεολογία ή πολιτική θέση, είναι ένα βήμα από το οποίο μπορούμε να υψώσουμε την βούλησή μας. Επιτέλους να ακουστούμε, έστω και σαν φωνή βοώντος εν τη ερήμω.

    Κύριε Μπογιόπουλε... Είσαι ωραίος!
  • Σταμάτης γ. Βακαλόπουλος-ΣάμοςΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 22:04
    ΨΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ...

    Πράγματι ο λαός πρέπει να δίνει εντολές.....

    Τι; έγινε η εντολή; Έστω και με πλασματική πλειοψηφία;
    Εναπόθεσαν τις τύχες ενός λαού στα γεράκια αυτής της λυκοσυμμαχίας..
    και αφού είδαν ότι δεν περνούσαν ΤΑ ΣΧΈΔΙΑ....
    ακόμα και απο κάποιους αγνούς-
    αγωνιστές....γύρισαν στη βουλή...και πέταξαν το μπαλάκι-
    στο λαό....μ, ένα ψευτοδίλημα...η, , στους δανειστές με τα 11δίς...
    ή, , στα 8, 5, -του σύριζα, με τις 47, και λίγες επιπλέον σελίδες....

    Σύντομα θα αποκαλυφθεί η απάτη....Άν πράγματι ήθελαν, -
    ήταν η μοναδική φορά που θα μπορούσε ο λαός να κλείσει-
    μια για πάντα τα δευτέρια με τους οικονομικούς εγκληματίες, -
    της εξάρτησης και της υποτέλειας, -
    υιοθετώντας την πρόταση του κκε...[αποδέσμευση απ΄όλους τους μηχανισμούς...της εν..ευρώπης των καπιταλιστών...
    δεν αναγνωρίζουμε κανένα χρέος, και έξοδο απ, όλες τις λυκοσυμμαχίες...]-

    Η μοναδική ευκαιρία-[[ύστερα απο πολλά χρόνια]]-που σας δόθηκε-
    απο το κκε...την πετάξατε και αυτή όπως τόσες άλλες στο παρελθόν...

    Μ, ένα βροντερό όχι...
    θα μπορούσαμε να σταθούμε απέναντι σ, αυτούς τους οικονομικούς-
    φασίστες.....που εξαθλίωσαν...και προσπάθησαν να αποκαθηλώσουν- την υπερηφάνεια ενός λαού...

    Λοιπόν όχι άλλα ψέμματα...μπορεί με δικολαβίστικους-
    τρόπους να περισώσατε ότι μπορούσατε να περισώσετε...
    αλλά στη γωνία παραφυλάνε οι βρικόλακες να μας κατασπαράξουν...

    [[υσ..Οι μάσκες έπεσαν και ο λαός να βγάλει τα συμπερασματά του..]]

    Μια λύση υπάρχει μόνο...Ρήξη πραγματική...Ο λαός στην εξουσία..
  • Γ.Π.Κυριακή 28 Ιουνίου 2015, 22:01
    Δυστυχώς ούτε τώρα μπόρεσες κ.Μπ. να διαβάσεις σωστά τη συγκυρία γιατί σε εμποδίζουν οι πολιτικές παρωπίδες. Η πραγματικότητα σε ξεπέρασε για άλλη μια φορά. Μια νηφάλια ανάλυση θα έπρεπε να αποτιμά το σήμερα και να εκτιμά το αύριο από τη σκοπιά του εργαζόμενου κόσμου και όχι να τον παροτρύνει σε μια, αντικειμενικά, απαθή στάση.
  • KitasumbaΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 21:52
    Ωρε συντροφε Μπογιοπουλε, πεστο ξεκαθαρα:
    1) ΝΑΙ
    2) ΟΧΙ
    3) ΑΠΩΝ
    4) ΑΚΥΡΟ
    Εσυ, τι θα κανεις;!!! Δεν μου αρεσουν οι γριφοι...
  • tassos1960Κυριακή 28 Ιουνίου 2015, 21:42
    νικο, το ΜΕΤΑ που ρωτας τον ΤΣΙΠΡΑ ισχύει και για σένα: ΜΕΤΑ το δικό σου το ΟΧΙ, ΤΙ??????
  • ΝικολαοςΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 21:29
    Άστο σύντροφε μεγάλο λάθος κάνατε(προσωπική άποψη)
  • ΗλίαςΚυριακή 28 Ιουνίου 2015, 21:26
    Ας ελπίζουμε αυτή η κίνηση της ηγεσίας να αποτελέσει τον πολιτικό της θάνατο. Συγχαρητήρια, χαρίζουμε το "όχι" στον Τσίπρα και σπάμε και τους τελευταίους μας δεσμούς με τις λαϊκές μάζες.

  • Αθήνα8°CΥψηλή:12°C
    Χαμηλή:7°C
  • Θεσ/νίκη4°CΥψηλή:5°C
    Χαμηλή:0°C
  • Πάτρα10°CΥψηλή:8°C
    Χαμηλή:3°C
  • Ηράκλειο16°CΥψηλή:16°C
    Χαμηλή:9°C
  • Λάρισα3°CΥψηλή:5°C
    Χαμηλή:1°C