Η «Φιλέας Φογκ» της Αγγλίας

Η «Φιλέας Φογκ» της Αγγλίας

Είναι 38 ετών, μητέρα με γιο 20 ετών, εκπαιδεύτρια στην εκτός δρόμου οδήγηση, και Αγγλίδα. Η Steph Jeavons θα ξεκινήσει σε λίγες ημέρες, στις 23 Μαρτίου, για ένα ταξίδι γύρω από τη Γη, χωρίς υποστήριξη, επάνω σε μια μοτοσικλέτα.

Όπως αναφέρει το mototriti.gr, η Jeavons θα ξεκινήσει το ταξίδι της από το διάσημο «Ace Cafe» του Λονδίνου και θα επιχειρήσει να γυρίσει τον κόσμο επισκεπτόμενη τουλάχιστον 42 χώρες σε όλες τις ηπείρους.

Το ταξίδι της αναμένεται να έχει διάρκεια μεταξύ 15 μηνών και δύο ετών και σκοπός της Jeavons είναι να αποφύγει όλους τους αυτοκινητόδρομους και κυρίως δρόμους, να ζήσει κυρίως στη σκηνή της και να έχει μαζί της μόνο αυτά που μπορεί να κουβαλήσει με τη μοτοσικλέτα της. Το μπάτζετ που έχει θέσει η Αγγλίδα για τον εαυτό της ανέρχεται στα 7 περίπου ευρώ ημερησίως, για φαγητό.

H Jeavons έχει ονομάσει το ταξίδι της «One Steph Beyond», παραφράζοντας την αγγλική φράση «One step Beyond» (ένα βήμα παραπέρα) για να τονίσει τη σημασία, αλλά και τη δυσκολία που έχει αυτός ο άθλος για την ίδια.

«Είναι κάτι που ήθελα να κάνω για πάρα πολλά χρόνια και μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα ότι φέτος είναι η κατάλληλη στιγμή. Η υποστήριξη που έχω από όλους είναι εκπληκτική… αν και η εκτός δρόμου οδήγηση και η οδήγηση σε απομακρυσμένες περιοχές δεν μου είναι κάτι ξένο, καθώς είμαι εκπαιδεύτρια εδώ και πολλά χρόνια και έχω ταξιδέψει πολλές φορές στο εξωτερικό, η ιδέα αυτού του ταξιδιού με τρομάζει, αν σκεφτεί κανείς τις ακραίες συνθήκες (περιβάλλον, καιρός) στις οποίες θα οδηγώ», δηλώνει η Jeavons, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι δεν είναι ειδικός-αν και αυτά που έχει κάνει μέχρι στιγμής υποδεικνύουν το αντίθετο.

Αν η Αγγλίδα καταφέρει να επισκεφτεί όλες τις ηπείρους στο ταξίδι της, θα είναι, σύμφωνα με την ίδια, η πρώτη από τη Μεγάλη Βρετανία που θα το πετυχαίνει (ανεξαρτήτως φύλου) και ο πέμπτος άνθρωπος στον κόσμο-για τον οποίο γνωρίζουμε ότι τα έχει καταφέρει.

Όσο για την μοτοσικλέτα αυτή καθαυτή η Jeavons κατέληξε στο Honda CRF 250 L. Οι λόγοι, σύμφωνα με την ίδια είναι απλοί. Απόλυτη προτεραιότητα έχουν η αξιοπιστία, η εύκολη εύρεση ανταλλακτικών και φυσικά η ικανότητα της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας να κινείται άνετα εντός και εκτός δρόμου.

Σημαντικό ρόλο στην επιλογή της έπαιξε επίσης και το βάρος, η χαμηλή απόσταση της σέλας από το έδαφος αλλά και η οικονομία σε καύσιμο. Επίσης, δεν το έχει κάνει κανείς με CRF 250 L.

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ