“Συμπαίκτες” ξανά Σπανούλης και Διαμαντίδης για καλό σκοπό

Οι Δημήτρης Διαμαντίδης και Βασίλης Σπανούλης θα επισκεφτούν τη Δευτέρα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Οι Δημήτρης Διαμαντίδης και Βασίλης Σπανούλης θα επισκεφτούν τη Δευτέρα στις 10:30 το πρωί το 2ο Δημοτικό Σχολείο Βριλησσίων, στο πλαίσιο της τρίτης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού και κατόπιν της πρωτοβουλίας που έλαβε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Σταύρος Κοντονής, να ενώσει τους δύο κορυφαίους Έλληνες καλαθοσφαιριστές σε κοινή δράση, με στόχο να προάγουν το φίλαθλο πνεύμα και το «ευ αγωνίζεσθαι».

 

Διαβάστε επίσης:

Για καλό σκοπό επιστρέφει στο γήπεδο ο Διαμαντίδης