Διαμαντίδης: Και εμείς τα θέλουμε όλα

Ο μεγάλος αρχηγός του Παναθηναϊκού και MVP του φετινού τελικού του Κυπέλλου, Δημήτρης Διαμαντίδης... ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο μεγάλος αρχηγός του Παναθηναϊκού και MVP του φετινού τελικού του Κυπέλλου, Δημήτρης Διαμαντίδης, μίλησε για την κατάκτηση του τροπαίου και όταν ρωτήθηκε για το τέλος της καριέρας του απάντησε: «Έχουμε τρεις μήνες ακόμα…».

Οι δηλώσεις του στη NOVA:

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Σήμερα μπορέσαμε και πήραμε τον πρώτο τίτλο φέτος. Θα τον χαρούμε για λίγες ώρες γιατί ακολουθεί ένα πολύ δύσκολο ματς. Συγχαρητήρια σε όλους και στον κόσμο».

Θα μας λείψεις

«Εντάξει, έχουμε ακόμα 3 μήνες και συνεχίζουμε. Δεν θέλω να το βλέπω έτσι».

Ο κόσμος τα θέλει όλα:

«Κι εμείς τα θέλουμε. Είναι πολύ δύσκολο αλλά θα προσπαθήσουμε».

 

Πηγή: pamesports.gr

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.