Αυτά είναι τα ζευγάρια των “16” του κυπέλλου Ελλάδας

Πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΠΟ η κλήρωση της φάσης των "16" του κυπέλλου Ελλάδας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Το ζευγάρι της Ξάνθης με τον Ολυμπιακό ξεχωρίζει στη φάση των «16» του κυπέλλου Ελλάδας, η κλήρωση της οποίας έγινε το μεσημέρι στα γραφεία της ΕΠΟ. Ο κάτοχος του τροπαίου ΠΑΟΚ και η πρωταθλήτρια ΑΕΚ στάθηκαν τυχεροί, καθώς «έπεσαν» με ομάδες της Football League, την Παναχαϊκή και τον Κισσαμικό, αντίστοιχα, ενώ ο Παναθηναϊκός θα αντιμετωπίσει τη Λαμία. Αξίζει να αναφερθεί ότι η κληρωτίδα «έβγαλε» και τοπικό ντέρμπι του Ηρακλείου, αφού ο ΟΦΗ θα παίξει με τον Εργοτέλη.

Υπενθυμίζεται ότι οι αγώνες είναι διπλοί. Τα πρώτα ματς θα διεξαχθούν μεταξύ 8-10 Ιανουαρίου και οι ρεβάνς 22-24 Ιανουαρίου.

Αναλυτικά τα ζευγάρια της φάσης των «16»:

Λαμία-Παναθηναϊκός

Ξάνθη-Ολυμπιακός

Παναχαϊκή-ΠΑΟΚ

Απόλλων Σμύρνης-Ατρόμητος

Εργοτέλης-ΟΦΗ

ΑΟΧ/Κισσαμικός-ΑΕΚ

ΑΕΛ-Αστέρας Τρίπολης

ΠΑΣ Γιάννινα-Πανιώνιος

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.