Ζέτα Μακρυπούλια: Τι δήλωσε στους δημοσιογράφους μετά την κατάθεση στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη

Η Ζέτα Μακρυπούλια κατέθεσε σήμερα στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ζέτα Μακρυπούλια βρέθηκε από νωρίς το πρωί στα δικαστήρια προκειμένου να καταθέσει στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη.

Δίκη Φιλιππίδη: Μακρυπούλια, Χαλκιάς και Σχίζα καταθέτουν σήμερα στο δικαστήριο

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσής της, η ηθοποιός και παρουσιάστρια δέχτηκε ερωτήσεις από δημοσιογράφους που περίμεναν έξω από τα δικαστήρια.

«Εξετάζομαι κι εδώ; Ευχαριστώ πάρα πολύ. Τα είπα όλα στο δικαστήριο. Ό,τι με ρώτησαν» δήλωσε η ίδια.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την εκπομπή “Πρωινό” του ΑΝΤ1, η Ζέτα Μακρυπούλια κατέθεσε ότι δεν θυμάται την καταγγέλλουσα, ενώ είπε πως γνώριζε τη μητέρα της.

«Εάν ήταν εδώ και την έβλεπα θα μπορούσα να απαντήσω. Αυτό το είπα και στο δικαστήριο, δεν έχω να σας πω κάτι άλλο» δήλωσε στους δημοσιογράφους η Ζέτα Μακρυπούλια.

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.