Τρένα: Ξεκινούν μετ’ εμποδίων την Τετάρτη τα δρομολόγια – «Φρένο» στις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες της Βόρειας Ελλάδας

Αύριο, Τετάρτη 22 Μαρτίου, αναμένεται να ξεκινήσουν και πάλι τα δρομολόγια στα τρένα και τον Προαστιακό τα οποία είχαν σταματήσει να πραγματοποιούνται μετά το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Ωστόσο, για μία ακόμη εβδομάδα αναστέλλονται τα δρομολόγια προς Βόρεια Ελλάδα, ενώ άγνωστο παραμένει το τι θα γίνει με τα εμπορικά τρένα στην περιοχή.

Συγκεκριμένα, αύριο το πρωί στις 04.45 αναμένεται να φύγει από το σταθμό Λαρίσης το πρώτο τρένο που θα εκτελέσει το δρομολόγιο Αθήνα – Οινόη, ενώ στο τρένο θα επιβιβαστεί και ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζακης.

Αναλυτικά, τα δρομολογία που εκκινούν αύριο είναι :

Προαστιακός:

  • Πειραιάς – Αεροδρόμιο
  • Κάντζα- Λιόσια

Τρένα:

  • Αθήνα – Χαλκίδα
  • Κάτω Αχαΐα – Πάτρα- Ρίο
  • Διακοφτό – Καλάβρυτα
  • Ολυμπία- Πύργος – Κατάκολο
  • Βόλος – Μηλιές

Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα (20/3) συνεδρίασε το Συντονιστικό Κέντρο Ασφάλειας Σιδηροδρόμων για τα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των τρένων. Σύμφωνα με τις τελικές αποφάσεις, οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα, προκειμένου να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν, σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής.

Ταυτόχρονα, αποφασίστηκε να υπάρχουν δύο μηχανοδηγοί σε όλα τα δρομολόγια των τρένων και του προαστιακού, τουλάχιστον ένας συνοδός, ενώ θα υπάρχουν δύο σταθμάρχες, σε σταθμούς όπου μέχρι τώρα, ήταν μόνο ένας.

Στα δρομολογια των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη, οι συνοδοί αυξάνονται σε τρεις από δύο που ήταν έως τώρα, ενώ μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση

Ακόμη συζητήθηκε το ζήτημα της πυρασφάλειας και της πυρανίχνευσης στις σήραγγες, οι ραδιοεπικοινωνίες και ο φωτισμός στις σήραγγες.

Παράλληλα, οι αμαξοστοιχίες θα κινούνται σε διαφορετικές ώρες τη νύχτα ώστε να μην υπάρχει το ενδεχόμενο να διασταυρωθούν σε σημεία όπου υπάρχει μονοδρόμηση της γραμμής. Όπως στο τμήμα Οινόη – Τιθορέα, όπου γίνονται εργασίες για την τηλεδιοίκηση.

Επίσης, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

-80 χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς
-100 χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Δρομολόγια μετ’εμποδίων  στην Βόρεια Ελλάδα

Ωστόσο, χειρόφρενο θα τραβήξουν αύριο οι αμαξοστοιχίες, Θεσσαλονίκη – Δράμα, Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη αλλά και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, καθώς αποφασίστηκε η αναστολή τους για μία ακόμα εβδομάδα.

Συγκεκριμένα, σε συνδιάσκεψή που είχαν το συνδικάτο των μηχανοδηγών αποφάσισαν να μην λύσουν χειρόφρενο οι αμαξοστοιχίες που εκτελούν τα συγκεκριμένα δρομολόγια θέτοντας ζήτημα ασφάλειας και για τον λόγο αυτό ζητούν παράταση μίας εβδομάδας για την επανεκκίνηση των δρομολογίων.

Ωστόσο, δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί τι θα γίνει με τις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες της Βόρειας Ελλάδας καθώς δεν βρέθηκε κοινό έδαφος για τις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες , γεγονός που σηματοδοτεί την εκ νέου δέσμευση δεκάδων βαγονιών με εμπορεύματα, τα οποία ήταν προγραμματισμένα να αναχωρήσουν εντός και εκτός συνόρων.

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ

ENIKOS NETWORK