Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 22χρονος – Έτρεχε με 167 χλμ/ώρα στην Εθνική Οδό

περιπολικό, ΕΛΑΣ, αστυνομία

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Για επικίνδυνη οδήγηση συνελήφθη 22χρονος το πρωί στη Θεσσαλονίκη.
  • Ο νεαρός οδηγούσε το αυτοκίνητό του με ταχύτητα 167 χλμ/ώρα στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, αντί του επιτρεπόμενου ορίου των 90 χλμ./ώρα.
  • Αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης τον σταμάτησαν και του πέρασαν χειροπέδες, ενώ θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Για επικίνδυνη οδήγηση συνελήφθη 22χρονος, ο οποίος κινούμενος το πρωί με το αυτοκίνητό του επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών ανέπτυξε ταχύτητα 167 χλμ/ώρα, αντί του επιτρεπόμενου ορίου των 90 χλμ./ώρα.

Αστυνομικοί της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης τον σταμάτησαν και τού πέρασαν χειροπέδες.

Ο 22χρονος, με καταγωγή από την Αλβανία, θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.