Στάση εργασίας από την τετάρτη στις 11 το πρωί έως την λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν οι νοσοκομειακοί γιατροί, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο για την ιατρική εκπαίδευση. Η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος «ΟΕΝΓΕ» καλεί σε μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο που έχει προγραμματιστεί για τις 12 το μεσημέρι έξω από το υπουργείο Υγείας και ζητεί: άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου και ασφαλή προγράμματα εφημέρίας και έγκαιρη καταβολή των εφημεριών.
Θα μείνουμε χωρίς γιατρούς
Στάση εργασίας από την τετάρτη στις 11 το πρωί έως την λήξη της βάρδιας θα πραγματοποιήσουν οι...
