Τέμπη: Τα έγγραφα που αποκαλύπτουν το χάος της μοιραίας νύχτας

Νέα ντοκουμέντα που αναδεικνύουν το χάος που επικρατούσε την μοιραία βραδιά της 28ης Φεβρουαρίου με τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών που οδήγησε στο θάνατο 57 ανθρώπους ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.

Στα εν λόγω έγγραφα, όπως φαίνεται παρόλο που οι σταθμάρχες γνώριζαν ότι τα τρένα είναι «τυφλά» και ότι έχουν την ευθύνη για την ασφάλεια εκατοντάδων επιβατών υπέγραψαν και εγκατέλειψαν την βάρδια τους τουλάχιστον μια ώρα νωρίτερα, αφήνοντας τον άπειρο συνάδελφό τους μόνο του να διαχειριστεί περισσότερα από 6 δρομολόγια.

Η μοιραία – όπως αποδείχθηκε – ανικανότητα του σταθμάρχη αποτυπώνεται και γραπτώς, καθώς σε καθεστώς σύγχυσης δεν κατάφερε να δώσει τις σωστές οδηγίες. Την ίδια ώρα, σε απολογία καλούνται από τον εφέτη ειδικό ανακριτή ο επιθεωρητής και οι δυο σταθμάρχες που είχαν βάρδια την μοιραία βραδιά ενώ με εντολή του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ανοίγουν οι φάκελοι όλων των σιδηροδρομικών ατυχημάτων των τελευταίων 15 ετών.

Το βιβλίο κυκλοφορίας αναγράφει τα εξής:

45 Λάρισα προς 62

-Από γραμμή καθόδου μέσω διαγώνιου (101) στη γραμμή ανόδου 2η γραμμή.

47 Λάρισα προς 62

-Περάστε φωτόσημο εξόδου έως είσοδο Νέων Πόρων.

έγγραφο

49 Λάρισα προς Νέους Πόρους

Αμαξοστοιχία 62 αναχώρηση 23:04.

50 Νέοι Πόροι προς Λάρισα

Αμαξοστοιχία 63503 αναχώρηση 23:05.

36 Νέοι Πόροι προς Λάρισα

Αναχώρηση 63 21:48.

37 Λάρισα προς Νέους Πόρους

Αμαξοστοιχία 93506 αναχώρηση 21:50.

έγγραφο

Οι βάρδιες είναι 9ωρες και ο σταθμάρχης φαίνεται να έχει πιάσει βάρδια πριν από τις 10 ενώ αποδεικνύεται πως οι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα.

έγγραφο

έγγραφο

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ