Προαστιακός: 12 άτομα εγκλωβίστηκαν στο ασανσέρ του σταθμού «Νερατζιώτισσα»

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Περιπέτεια για 12 άτομα νωρίς το πρωί στον σταθμό του Προαστιακού «Νερατζιώτισσα». Εγκλωβίστηκαν για κάποια λεπτά μέσα στο ασανσέρ του σταθμού, το οποίο προφανώς παρουσίασε βλάβη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα 12 άτομα εγκλωβίστηκαν στο υπόγειο του σταθμού. Η Πυροσβεστική αναφέρει ότι δέχτηκε κλήση στις 08:45 και αμέσως έσπευσε στο σημείο όχημά της. Οι 4 πυροσβέστες κατάφεραν να απεγκλωβίσουν τους παγιδευμένους στον ανελκυστήρα.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.