Πειραιάς: Τι λέει η ΣΤΑΣΥ για τις καταγγελίες σχετικά με την καντίνα στον σταθμό ΗΣΑΠ

Το σημείο όπου κατασκευάστηκε η καντίνα στον σταθμό του ΗΣΑΠ του Πειραιά, που άνοιξε και λειτουργεί από τον Νοέμβριο του 2022 «επιλέχθηκε με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία του σταθμού και κυρίως την απρόσκοπτη και ομαλή επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών», αναφέρουν κύκλοι της ΣΤΑΣΥ σχετικά με την καταγγελία «βόμβα» που δημοσίευσε σήμερα το enikos.gr.

Πειραιάς: Καταγγελία «βόμβα» για τον σταθμό του ΗΣΑΠ – Ερωτήματα για την πυροπροστασία και την καντίνα στην έξοδο επιβατών

Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ για τη γραμμή του ΗΣΑΠ, Πάνος Κοντογιάννης δήλωσε στο enikos.gr ότι, όταν το Σωματείο αναζήτησε τα πιστοποιητικά πυρασφάλειας έπειτα από την καταγγελία που είχε κάνει για την καντίνα που κατασκευάστηκε δίπλα από τα ακυρωτικά μηχανήματα, από την απάντηση της Πυροσβεστικής, διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει εγκεκριμένη μελέτη ενεργητικής πυροπροστασίας. Ο κ. Κοντογιάννης διατύπωσε επίσης ερωτήματα και για το εάν το σημείο όπου έχει ανοίξει και λειτουργεί η καντίνα δημιουργεί πρόβλημα στην ασφάλεια σε περίπτωση ανάγκης εκκένωσης του σταθμού.

Σημειώνεται, επίσης, ότι το Σωματείο Εργαζομένων είχε αντιδράσει από πέρυσι το καλοκαίρι όταν έγινε γνωστό ότι ιδιώτης νοίκιασε ένα μέρος της αποβάθρας με σκοπό να ανοίξει καντίνα, καθώς ο σταθμός του ΗΣΑΠ στον Πειραιά αποτελεί χώρο – μνημείο. 

Η πλευρά της ΣΤΑΣΥ υποστηρίζει ότι, από τα σχέδια του σταθμού Πειραιά σχετικά με την τοποθέτηση των πυλών του ΑΣΣΚ καθώς και τις σχετικές φωτογραφίες, διαπιστώνει κανείς ότι το σημείο που κατασκευάσθηκε το κατάστημα εστίασης, επιλέχθηκε με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία του σταθμού και κυρίως την απρόσκοπτη και ομαλή επιβίβαση/αποβίβαση των επιβατών.

Συγκεκριμένα, από την ΣΤΑΣΥ σημειώνουν ότι από την ημερομηνία τοποθέτησης των πυλών του ΑΣΣΚ, το σημείο αυτό έπαψε να χρησιμοποιείται από τους επιβάτες για την διέλευση του. Αντιθέτως, όπως λένε από την εταιρεία, τοποθετήθηκαν μεταλλικά κιγκλιδώματα όπου απαγόρευαν την διέλευση των επιβατών με σκοπό την χρήση των πυλών. Από την ΣΤΑΣΥ αναφέρουν επίσης ότι μέρος των κιγκλιδωμάτων ήταν και μία μεταλλική πόρτα (κλειδωμένη με σύρτη), σκοπός της οποίας ήταν η είσοδος οχημάτων της ΣΤΑΣΥ για την συντήρηση του σταθμού και όχι έξοδος κινδύνου. «Η θύρα αυτή, μετά την κατασκευή του καταστήματος, μεταφέρθηκε (δεν καταργήθηκε) στην άκρη της αποβάθρας», τονίζουν.

Οι φωτογραφίες

ΗΣΑΠ Πειραιάς

ΗΣΑΠ Πειραιάς

Τα σχέδια

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ