Επιστολή στην υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως, έστειλε ένας μαθητής από τη Πάτρα, εκφράζοντας την ανησυχία του για τον τρόπο που επιστρέφουν οι μαθητές στα σχολεία.
Ο 15χρονος Π., που έστειλε την επιστολή του μέσω του tempo24.news, φοιτά στο Γυμνάσιο και στην επιστολή του τονίζει ότι οι μαθητές στην πλειοψηφία τους δεν διενεργούν τα self-test και δηλώνουν ψευδή αποτελέσματα”. Μάλιστα αναφέρει ότι τα υγειονομικά πρωτόκολλα δε τηρούνται σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους τόσο από τους μαθητές όσο και από τους εκπαιδευτικούς.
Πάτρα: Αναλυτικά ολόκληρη η επιστολή που έστειλε ο 15χρονος στην υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως:
“Θα ήθελα να σας εκφράσω την δυσαρέσκεια και την ανησυχία μου σε ότι αφορά το άνοιγμα των σχολείων, είμαι μαθητής της Τρίτης Γυμνασίου και φοιτώ σε ένα από τα Γυμνάσια της Πάτρας.
Αρχικά, θα ήθελα να αναφέρω πως το αυξημένο testing στα σχολεία δεν πρόκειται να αποδώσει, γιατί οι μαθητές, στην πλειοψηφία τους δεν διενεργούν το self-test και δηλώνουν ψευδή αποτελέσματα στην πλατφόρμα, έχοντας σαν αποτέλεσμα μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να μην έχουν σωστή εικόνα για το επιδημιολογικό φορτίο στις σχολικές μονάδες.
Ωστόσο, θα ήθελα να τονίσω πως τα υγειονομικά πρωτόκολλα δε τηρούνται σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, από μαθητές αλλά και από εκπαιδευτικούς. Πιο συγκεκριμένα οι χώροι δεν απολυμαίνονται και αερίζονται τακτικά και η μη χρήση της μάσκας από το προσωπικό του σχολείου και τους μαθητές.
Αξίζει να σημειωθεί πως το πρωτόκολλο για το κλείσιμο του τμήματος λόγω κρουσμάτων COVID-19 (50%+1) θεωρώ ότι δεν μπορεί να προστατεύσει τους μαθητές και θα έπρεπε σίγουρα να μειωθεί το ποσοστό που θα κλείνει το τμήμα, για την καλύτερη και την ασφαλέστερη λειτουργία του σχολείου.
Ένα άλλο σημαντικό θέμα που πρέπει να συζητηθεί είναι ότι:
όταν βρεθεί κρούσμα σε μία τάξη, οι εμβολιασμένοι δικαιούνται μόνο self-test, σε αντίθεση με τους ανεμβολίαστους που δικαιούνται και rapid, κάτι που είναι απαράδεκτο, γιατί τα self-test δεν δείχνουν το ίδιο αποτέλεσμα με το rapid test, και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για μαθητές και εκπαιδευτικούς, ιδιαίτερα για όσους συγκατοικούν με ομάδες υψηλού κινδύνου.
Θεωρώ, ότι το σημαντικότερο μέτρο που θα έπρεπε να ληφθεί για την αποφυγή μόλυνσης με τον ιό, είναι o χωρισμός των τμημάτων. Είναι απαράδεκτο, σε περίοδο COVID 19, μέσα σε μία τάξη να είναι 26-27 παιδιά. Αυτό έχει ως συνέπεια να ευκολότερη μετάδοση του ιού. Αν σε μία τάξη, με καλό αερισμό, υπάρχουν 15-16 παιδία και τηρείται η απόσταση των 2 μέτρων, η μετάδοση του ιού θα μειωθεί σημαντικά.
ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ
- Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στους 15-16 ανά τμήμα
- Να γίνονται δωρεάν όλα τα απαραίτητα Rapid τεστ για όλους, εμβολιασμένοι είτε όχι
- Να χορηγηθούν δωρεάν ασφαλή μέσα προφύλαξης (χειρουργικές μάσκες, FFP2, αντισηπτικά ) και να εξοπλιστούν τα σχολεία με συσκευές καθαρισμού και ανανέωσης του αέρα
- Να τροποποιηθεί η απόφαση που προβλέπει την νόσηση του 50% + 1 των μαθητών/τριων για να ανασταλεί η λειτουργία ενός τμήματος
- Να ληφθούν μέτρα αποφυγής του συνωστισμού των μαθητών στα μέσα μαζικής μεταφοράς
Αναμένω την απάντηση σας
Μαθητής Γυμνασίου Πατρών”