«Αυτά που είπα, τα είπα πάνω στο άγχος μου. Τα είχα χάσει. Ερμηνεύτηκαν λάθος. Δεν είμαι αυτός ο άνθρωπος», είπε σε νέες δηλώσεις του στο OPEN ο οδηγός ταξί, ο οποίος προκάλεσε σάλο με τα όσα είπε στις κάμερες λίγα λεπτά μετά την τραγωδία στο Ελληνικό.«Δεν είχα ιδέα τι συνέβαινε εκείνη την ώρα», υπογράμμισε σχολιάζοντας ότι της ζήτησε να περάσει έξω από το ταξί. Ο οδηγός ταξί εμφανίστηκε μετανιωμένος και απέδωσε τα πάντα στο γεγονός ότι τρομοκρατήθηκε. Δείτε το βίντεο από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN
Μετανιωμένος ο οδηγός ταξί που άφησε αβοήθητη τη γυναίκα στο Ελληνικό: Τα είχα χάσει τα είπα πάνω στο άγχος μου – ΒΙΝΤΕΟ
«Αυτά που είπα, τα είπα πάνω στο άγχος μου. Τα είχα χάσει. Ερμηνεύτηκαν λάθος. Δεν είμαι αυτός ο άνθρωπος», είπε σε νέες δηλώσεις του στο OPEN ο οδηγός ταξί...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Κοινωνία
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ