«Με έκλεψαν μέσα στον Ευαγγελισμό – Ήταν ντυμένος ως τραυματιοφορέας» – Η καταγγελία ασθενή

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Θύμα κλοπής έπεσε το πρωί της Δευτέρας (8/1) καρκινοπαθής που κάνει θεραπεία στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».

Όπως κατήγγειλε ο ασθενής στο OPEN, είχε προγραμματισμένο ραντεβού στο νοσοκομείο για να κάνει τη θεραπεία του. Μετά την ακτινογραφία θώρακος που έκανε στον δεύτερο όροφο και περιμένοντας το ασανσέρ να ανέβει στον γιατρό για να κάνει τη θεραπεία του, τον φωνάζει ένας τραυματιοφορέας και του λέει ότι είναι χαλασμένο και τον προέτρεψε να χρησιμοποιήσει ένα άλλο ασανσέρ. «Πείστηκα δεν ήξερα αν είναι “μαϊμού” τραυματιοφορέας» σχολίασε.

«Μπήκα σε ένα μικρό ασανσέρ και δίπλα μου μπαίνει άλλος ένας στριμώχνοντας με, μαζί με αυτόν που ήταν ντυμένος τραυματιοφορέας. Αυτός που παρίστανε τον τραυματιοφορέα είχε ένα μικρό φορείο και με πίεζε  και πονούσα. Εγώ προσπαθώντας να φυλάξω την τομή που έχω κάνει από την αφαίρεση νεφρού, βρήκε ευκαιρία, έβαλε το χέρι του στην τσέπη και μου πήρε 720 ευρώ. Δεν το πήρα χαμπάρι. Άρχισα να φωνάζω, να ουρλιάζω, σηκώθηκαν, φύγανε, εξαφανίστηκαν. Έκανα την καταγγελία στο νοσοκομείο» κατήγγειλε.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.