Mad Clip: Τα 3 ερωτήματα για το θανατηφόρο τροχαίο

Έχουν περάσει 20 ημέρες από το τροχαίο που κόστισε τη ζωή στον Mad Clip και νέα στοιχεία έρχονται τις τελευταίες ώρες στη δημοσιότητα αναφορικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο τράπερ έχασε τον έλεγχο του οχήματός του.

Του Κυριάκου Μαντούβαλου

Ο θάνατος του Peter Anastasopoulos σόκαρε τους πάντες. Τρία είναι τα καίρια ερωτήματα που όταν απαντηθούν θα αποκαλύψουν την αλήθεια για το τι συνέβη το μοιραίο ξημέρωμα της 2ας Σεπτεμβρίου.

Αν ήρθε το όχημα του Mad Clip σε επαφή με άλλο όχημα, αν η κατάσταση του οχήματος ήταν τέτοια που δεν μπορούσε να ελεγχθεί (λάστιχα, σύστημα anti-spin) και αν η κατάσταση του οδοστρώματος ήταν τέτοια που δεν επέτρεψε στον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του οχήματος.

Μετά την πρώτη πραγματογνωμοσύνη του Παναγιώτη Μαδιά και του συνεργείου του, στο πλαίσιο της οποίας βρέθηκαν ο σταυρός (με δύο αντικείμενα ακόμη μικρότερης αξίας) και το κινητό, απομένουν πλέον οι απαντήσεις στα τρία αυτά βασικά ερωτήματα, για να πέσει φως στις συνθήκες και τα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος στο οποίο έχασε τη ζωή του ο δημοφιλής τράπερ.

Τροχαίο Mad Clip: Ήρθε σε επαφή ή παρενοχλήθηκε από άλλο όχημα;

Το ερώτημα που είχε τεθεί από την πρώτη στιγμή ήταν αν ο Mad Clip, ο οποίος όπως έλεγε ο ίδιος σε συνεντεύξεις του ήταν «κοντράκιας» και του άρεσε η ταχύτητα, εκείνο το μοιραίο βράδυ αποφάσισε να προκαλέσει ή απάντησε στην πρόκληση άλλου αυτοκινήτου να κοντραριστούν.

Τόσο από τα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας όσο και από τις πρώτες εκτιμήσεις της τροχαίας και της πυροσβεστικής δεν προέκυψε παρουσία ή παρενόχληση από δεύτερο όχημα.

Ο κ. Μαδιάς μιλώντας στο enikos.gr ήταν σαφής: «Είμαστε κάθετοι σε ό,τι έχει να κάνει με εμπλοκή άλλου οχήματος. Δεν υπήρξε άλλο όχημα που να έβγαλε από την πορεία του το αμάξι του Mad Clip, όπως επίσης αποκλείω και το ενδεχόμενο σύγκρουσης»

mad clip τροχαίο

Ποια ήταν η κατάσταση του οχήματος του Mad Clip;

Το βασικό ερώτημα που υπάρχει από την πρώτη στιγμή για τον κ. Μαδιά  είναι αν ήταν ενεργοποιημένο το σύστημα anti-spin στο διθέσιο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 34χρονος.

Αυτή είναι μια πάρα πολύ σημαντική λεπτομέρεια καθώς στα πισωκίνητα αυτοκίνητα (μετάδοση κίνησης οχήματος στον πίσω άξονα) η ταχύτητα μπορεί να μην μπορεί να ελεγχθεί, ενώ το απότομο φρενάρισμα μπορεί να βγάλει το όχημα εκτός πορείας, με απρόβλεπτες συνέπειες.

Εκ του αποτελέσματος, στην περίπτωση του Mad Clip, η πορεία και η κατάληξη του οχήματος θα μπορούσαν να οδηγήσουν στο συμπέρασμα ότι είχε βγάλει το anti-spin από το αυτοκίνητο.

Ο κ. Μαδιάς επί του θέματος ανέφερε ότι «βάλαμε το διαγνωστικό μηχάνημα για να δούμε τι έχει καταγράψει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου. Το βασικό ερώτημα είναι αν είχε ενεργοποιήσει το anti-spin. Δυστυχώς, η κατάσταση του οχήματος δεν μας επέτρεψε να αντλήσουμε απάντηση σε αυτό το ερώτημα».

Σχετικά με τα ελαστικά, προκύπτει κι εκεί ένα ζήτημα καθώς αν και ήταν σχετικά καινούργια -είχαν τοποθετηθεί στις 28/12/2020 και είχαν αρκετό ωφέλιμο χρόνο ακόμα- το είδος του συγκεκριμένου ελαστικού δεν ενδείκνυται για οδήγηση σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Ο κ. Μαδιάς αναφέρει στο enikos.gr: «τα ελαστικά του οχήματος είχαν αρκετό χρόνο ζωής ακόμα, όμως ήταν semi-slick, δεν ήταν δηλαδή εντελώς λεία ώστε να γλιστράνε στον δρόμο και να δίνουν περισσότερη ταχύτητα και ένταση. Είχαν πολύ μικρές αυλακώσεις, κάτι που σημαίνει ότι σε ολισθηρό ή βρεγμένο έδαφος επηρεάζεται στο μέγιστο βαθμό η απόδοση των ελαστικών»

mad clip τροχαίο

Ποια ήταν κατάσταση του οδοστρώματος;

Τέλος, τίθεται το ερώτημα για την κατάσταση του οδοστρώματος κι αν αυτό συνέβαλε με κάποιον τρόπο στο να χάσει ο άτυχος οδηγός τον έλεγχο του οχήματός του. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις πριν αρχίσει να φρενάρει το διθέσιο σπορ αυτοκίνητο έτρεχε με ταχύτητα 134 χλμ/ώρα και στο φρενάρισμα κατάφερε να μειώσει την ταχύτητα, αλλά όπως εξηγεί ο κ. Μαδιάς αυτό δεν έπαιξε ιδιαίτερο ρόλο.

«Το αμάξι φρέναρε και κατάφερε να μειώσει την ταχύτητα από 134 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 80χλμ/ώρα, αν όμως ο δρόμος είχε νερό και γλίστρησε δεν μπορούσε να ελεγχθεί και κατέληξε στην κολώνα και εν συνεχεία στο δέντρο. Το αν το οδόστρωμα ήταν βρεγμένο και ολισθηρό είναι για μένα ένα πολύ βασικό ερώτημα», είπε στο enikos.gr

Στο σημείο που έγινε το δυστύχημα υπάρχουν μηχανήματα που ποτίζουν τα δέντρα και το γρασίδι. Αν το νερό για το πότισμα φτάσει μέχρι το οδόστρωμα, αυτομάτως κάνει το συγκεκριμένο σημείο επικίνδυνο για τα οχήματα που κινούνται εκεί με υψηλές ταχύτητες.

Συνοψίζοντας, το αυτοκίνητο του άτυχου καλλιτέχνη ήταν προσεγμένο, δεν ήταν παραμελημένο.

Η επιλογή του να απενεργοποιήσει το anti-spin (αναμένεται να απαντηθεί από το άνοιγμα του εγκεφάλου του οχήματος) και τα λάστιχα που δεν ήταν ιδανικά για βρεγμένο οδόστρωμα, σε συνδυασμό με την υψηλή ταχύτητα και τα νερά που έπεφταν στον δρόμο ήταν βασικές παράμετροι του δυστυχήματος.

Αναμένεται σε επόμενο χρόνο και το αποτέλεσμα ιστολογικών και τοξικολογικών εξετάσεων του 34χρονου τράπερ.

 

 

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ