Ένοχοι επειδή μόλυναν το ποτάμι

Ένοχοι κρίθηκαν από το Δικαστήριο ιδιοκτήτες κατοικιών στα Τρίκαλα επειδή... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένοχοι επειδή μόλυναν το ποτάμι

 

Ένοχοι κρίθηκαν από το Δικαστήριο ιδιοκτήτες κατοικιών στα Τρίκαλα, μιας και βεβαιώθηκε ότι λύματα από τα σπίτια τους κατέληγαν στο ποτάμι της πόλης.

Τα λύματα διοχετεύονταν στον αγωγό ο οποίος καταλήγει στο Ληθαίο ποταμό, ακριβώς πίσω από τον Άγιο Κωνσταντίνο. Το πρόβλημα της δυσοσμίας και των μολύνσεων ήταν έντονο τα προηγούμενα χρόνια και ειδικά κατά τη περίοδο του θέρους.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και της ΔΕΥΑΤ ενήργησαν και βεβαίωσαν από πού προέρχονταν η μόλυνση. Οι ιδιοκτήτες συμμορφώθηκαν προς τις υποδείξεις και συνδέθηκαν με το δίκτυο ακαθάρτων της ΔΕΥΑΤ, ωστόσο το Δικαστήριο τους επέβαλε ποινή φυλάκισης 6 μηνών με τριετή αναστολή, για ρύπανση του περιβάλλοντος.

 

Πηγή: trikalavoice.gr

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.