Ένοπλοι άρπαξαν 20.000 ευρώ από ταχυδρόμο στην Αχαΐα – Διέφυγαν με μοτοσικλέτα

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ένοπλη ληστεία σε ταχυδρομικό διανομέα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης στο Διακοφτό της Αχαΐας.

Σύμφωνα με το tempo24.news, ο ταχυδρομικός διανομέας κατήγγειλε πως δύο άτομα που επέβαιναν σε μοτοσικλέτα και είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους, τον απείλησαν με όπλο στη διασταύρωση προς Μαμουσιά.

Ο διανομέας τους παρέδωσε 20.000 ευρώ που είχε στην τσάντα του και οι δράστες εξαφανίστηκαν. Αμέσως μετά την καταγγελία του θύματος, ξεκίνησαν έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.