Αθήνα: Διάρρηξη στα γραφεία του ΟΣΕ – Μπήκαν από διπλανό κτίριο

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
ΣΥΝΟΨΗ ΑΡΘΡΟΥ

Τα βασικά σημεία του άρθρου

  • Συναγερμός σήμανε στις αρμόδιες Αρχές, όταν άγνωστοι εισέβαλαν στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ, στην Αθήνα.
  • Οι δράστες άρπαξαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές από τα γραφεία.
  • Το περιστατικό σημειώθηκε την Τετάρτη (1/10) στην οδό Κάρολου 27, με τους δράστες να εισέρχονται από ανασφάλιστο παράθυρο παράπλευρου κτιρίου.

Το κείμενο κάθε σύνοψης ελέγχεται από δημοσιογράφους του ENIKOS

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Συναγερμός σήμανε στις αρμόδιες Αρχές, όταν άγνωστοι εισέβαλαν στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ, στην Αθήνα, από όπου και άρπαξαν ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Το περιστατικό σημειώθηκε την Τετάρτη (1/10) στην οδό Κάρολου 27, στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Οι δράστες φέρεται πως κατάφεραν να μπουν στα γραφεία, από ανασφάλιστο παράθυρο παράπλευρου εγκαταλελειμμένου κτιρίου.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.