Αργυρούπολη: Άγρια επίθεση σε βάρος δύο ανηλίκων – Συμμορία από άλλη περιοχή προσπάθησε να τους ληστέψει

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Επίθεση σε βάρος ανηλίκων σημειώθηκε στην Αργυρούπολη σε πολυσύχναστο σημείο της περιοχής.

Σύμφωνα με τον Alpha, περίπου 20-30 άτομα από άλλη περιοχή έκαναν καταδρομική επίθεση με σκοπό να ληστέψουν τους δύο ανήλικους 15 και 17 ετών, οι οποίοι έκαναν ανυποψίαστα τη βόλτα τους δίπλα σε παιδική χαρά.

Μάλιστα, οι δύο ανήλικοι  είχαν επάνω τους ένα τσαντάκι και ένα κινητό, ενώ μία μητέρα που βρέθηκε στο σημείο κάλεσε την αστυνομία όπου έσπευσαν άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Ωστόσο, οι δράστες όμως είχαν ήδη διαφύγει.

Κάμερες τις περιοχής, κατέγραψαν το περιστατικό, ενώ η αστυνομία διεξάγει έρευνα με τη βοήθεια του βιντεοληπτικού υλικού για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.